quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Trouwens op het HT forum al gelezen van die oekel met zn Hall of Fame?
Zo niet dit is zn teamid: 155334
quote:Dommage ....:(( too bad...but you are stupid no ?
Gelukkig zijn er ook in Hattrick nog Costacurta's, Pellegrini's, Sheringhams en Maldini's terug te vindenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
kwam op de TL deze speler tegen
hoogste transfersom betaald in zn carriere 102.000
t mag toch een godswonder heten dat ie nog excellent winger heeft.![]()
skilldrops zijn dus duidelijk random en je kunt gelukkig hebben
sorry, ik moet ook wat tijd voor mn scriptie uittrekken, ik wordt al genoeg afgeleid as it is (HTquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:06 schreef komrad het volgende:
dure spelert om te verpesten
VK en Joralf nog tijd voor ene wat meer gefundeerde analyse van mijn team?
of en hoe te versterken. Ik ga komende woensdag sowieso nat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
sorry, ik moet ook wat tijd voor mn scriptie uittrekken, ik wordt al genoeg afgeleid as it is (HT)
misschien even korte probleemschets, voor een korte antwoordschets![]()
das idd vervelend met dat winger training. ik heb zelf ook wingertraining overwogen hierna, maar stuit altijd op die vervelende wingbacks ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:35 schreef komrad het volgende:
[..]
of en hoe te versterken. Ik ga komende woensdag sowieso nat.
Def ratings: zwak hoog (over alle linies)
MF matig heel hoog met WTM
Aanval: 3x redelijk en met een winger in vorm goed/uitstkend op 1 wing haalbaar
vraag is: moet ik versterken en zo ja waar/
bijkomend probleem: door wingertraining is def een probleem, kan hoogstens met WBTM spelen maar dat helpt niet veel, een wingback trainee met def kopen is ene optie maar de vraag is of dat qua ratings en qua rendement handig is
Ik begin dus te twijfelen aan de 2e tactiek die me in eerste instantie voorstond, met name omdat je de echte MF team toch niet kan bijhouden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef maniack28 het volgende:
Je kan 2 dingen doen.... kiezen voor wat meer verdediging en dus proberen aanvallen tegen te houden, al betwijfel ik of je dat kan met 3 defs waarvan 2 wingbacks, tenzij je dus een superkeep koopt zoals VK al zei.
Je kan ook kiezen voor een all out attack strategie, waarbij je aanval en middenveld zo goed is, dat je altijd meer goals scoort dan de tegenstander (zoals je 4-3 gisteren). In dat geval zou ik investeren in een supernatural mid met goed passen oid...
Om maar even een geheim te verklappen, mijn nieuwe training gaat waarschijnlijk wingattack wordenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik begin dus te twijfelen aan de 2e tactiek die me in eerste instantie voorstond, met name omdat je de echte MF team toch niet kan bijhouden.
Ik denk nu ook aan een 451, daar heb ik het met grumps ook wel eens over gehad. Voordeel is dat je iig je centrale def redelijk dicht kan zetten, eventueel met wingbacks te versterken en dan je aanval met name over de flank laten gaan. 442 kan ook nog maar dan kom je wss vaak poss. te kort
Ik heb 1 voordeel en dat is dat ik met mijn 6 centrale spelers op zicht kan doen wat ik wil (met behoud van opstellings XP) dus 343,354,433,532,541,451 kan allemaal als ik er de spelers maar voor heb.
Wat vindje van de wingattack strategie waarbij ik dus bv 343 met 2 centrale defs kan spelen, daarbij is nadeel dat je als je 3 inners nodig hebt een trainingsplaats moet offeren
ambitieus, maar ik had niet anders van je verwacht Grumpeyquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Om maar even een geheim te verklappen, mijn nieuwe training gaat waarschijnlijk wingattack wordenBen nog wel bezig met een rendement en een schets van salariskosten, mogelijke strategieen, leeftijd van trainies, bijstats van trainies en winstmarges maar het lijkt erop dat ik dat ga doen. Hierbij gebruik makend van een 3-5-2 (4 trainies) en 3-4-3 met 2 TM en offenive defenders (5 trainies). In die 3-4-3 situatie kan je je winger-attackers gebruiken en heb je dus altijd wel verrassende en hoge aanvalsratings, wat het een extreem dodelijke taktiek tegen CA en zwakke middenveld-tegenstanders maakt. De 3-5-2 kan gewoon tegen de goede tegenstanders gebruikt worden, ook hierbij ga ik uit van 2 TM. Oftewel, trainies met al hoog playmaking die wing erbij getraint krijgen.
Doe je mee komrad? Leuk!
overigens is verdedigen nog altijd mijn 2e keus...
Je vergeet dat je wingers op de vleugel ook gewoon briljante middenvelders kunnen zijn van 19/20, die je daarnaast op vleugel optraint, maar gewoon TM kunnen staan. Dan zijn 3-4-3 en 3-5-2 echt niet minder dan normaal, en je aanval wordt enorm flexibel. Als je daarnaast ook nog aanvallende verdedigers bezit is het volgens mij goede trainingsvorm. Daarnaast leveren spitsen met wings best nog wat op, al moet ik dat nog goed uit gaan zoeken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
19jarige uitmuntende/formi defjes met redelijk/goed vleugelspel? daar kun je wel winst op maken lijkt me, misschien niet kollossaal...
vleugelaanval is natuurlijk ook aantrekkelijk, maar dan moet je wel met 3 spitsen gaan spelen, en met twee wingers (ev TWM) en lever je dus een middenveld plaats in (2-5-3all offensive
)
ik vind dat sowieso een vreemde trainingsvorm, omdat je dus met twee wingers en drie spitsen moeilijk nog t middenveld kunt pakken en CA is ook al lastig. plus je moet weer switchen..
ik zou iig voor wingbacks gaan met fatsoenlijk def waar je nog aan wat kunt verdienen
spitsen met wing gaan idd volgens mij steeds meer opleverenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je vergeet dat je wingers op de vleugel ook gewoon briljante middenvelders kunnen zijn van 19/20, die je daarnaast op vleugel optraint, maar gewoon TM kunnen staan. Dan zijn 3-4-3 en 3-5-2 echt niet minder dan normaal, en je aanval wordt enorm flexibel. Als je daarnaast ook nog aanvallende verdedigers bezit is het volgens mij goede trainingsvorm. Daarnaast leveren spitsen met wings best nog wat op, al moet ik dat nog goed uit gaan zoeken.
amibities leggen geen windeieren hequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ambitieus, maar ik had niet anders van je verwacht Grumpey
wingattacks kan idd ook met 352, met verlies van een trainingsplek.. vind t niet ideaal. 343 met offensive defs is dan mischien beter. maar nog twijfel ik dan of je je middenveld sterk genoeg gaat krijgen. dan moet je ook wel sterke PM wing trainees aanschaffen voor in je A-team.
wordt t in de 343 variant een soort all offensive?
idd en bewonderenswaardig. probeer zelf met counter ook een beetje tegen de conventionele MF-gedomineerde hattrick wereld in te gaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Daemon19 het volgende:
Grump houdt niet zo van de conventionele trainingsvormen..
Dat zijn echt van die doelstellingen waarvan ik denk..quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:30 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn doelstellingen :
- Eerste uitmuntend PM verkopen
Daarom hoop ik dat het de moeite is dan, en is het een doelquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die doelstellingen waarvan ik denk..
Een speler verkopen is imo geen doelstelling.
Ten tweede lijkt het verkopen, dan wel door trainen, meer van de markt afhangen.
He daemon ga je nog op me speler bieden want "Belofte maakt schuld!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef Daemon19 het volgende:
'3 miljoen binnen halen door het verkopen van je trainees', zou een doelstelling kunnen zijn.
Maar 'het verkopen van trainees' is geen doelstelling, als je begrijpt waar ik de twee subtiel onderscheidt...
Ik zou er op bieden zodat er een bod zou staan en andere er op gaan bieden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef foetre het volgende:
[..]
He daemon ga je nog op me speler bieden want "Belofte maakt schuld!"![]()
Voor andere geïnteresseerde
Prosper Bedin 74918324
TSI = 1 330, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel +2
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 04-05-2006 om 19:04
Vraagprijs: 400 000 ¤
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou er op bieden zodat er een bod zou staan en andere er op gaan bieden.
Als je op de marktprijs gaat zitten waardoor er veel mensen afhaken en geen bidwar onstaat, moet ik ervoor betalen en ik zoek op dit moment geen verdediger.
Maarre begin volgend seizoen, wil ik 3 uitmuntende verdedigers hebben, dus die koop ik dan alle 3 bij jou in!
En daarnaast, kan ik niet eens een bod uitbrengen, aangezien ik 70k in de min sta..
Hey dat heb ik ook met m'n miljoen gedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef Daemon19 het volgende:
Een nieuwe trainee, een aanvaller en een goed/slecht coach.
Jij heb dus een formi spits gekocht?ik heb trouwens nog +300kquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:30 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, ik had alleen 3 ton minder, en daarom sta ik ook ff in het rood.
Hoeveel kosten die briljantjes?
dit lijkt me toch waarschuwing genoeg:quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef twi het volgende:
Ik heb over nog wel meer mensen gelezen dat ze zoiets hebben gedaan. Natuurlijk heel erg dom en grappig, maar op zich is het natuurlijk een heel vreemde feature, die Hall of Fame. Heb 't nog niet geprobeerd, krijg je nog waarschuwings-schermpjes als je het doet o.i.d.? Met dikke rode letters dat 'ie niet meer zal kunnen spelen?
Leuke reactie in 't gastenboek van een Fransoos:
[..]
Ik heb een verbouwing van 2M geplandquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Oldbie het volgende:
Zojuist een verbouwing gestart. Mijn stadion is waarschijnlijk op 19 mei klaar en zal dan 20000 ipv 12000 toeschouwers kunnen herbergen.
Kosten 766k
Doei geld
Doe maar duur...hoeveel plaatsen uitbreiding is dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik heb een verbouwing van 2M gepland
Misschien had 'ie z'n taal op "Nederlands" gezet en begreep 'ie het nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
dit lijkt me toch waarschuwing genoeg:
[afbeelding]
veel snuivenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef Flappekz het volgende:
Bah. Hoe krijg ik een neusje om de juiste trainees te vinden?
quote:03-05-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 37 020 ¤
Ik zit nog steeds onder de prognose van een slechte reeks (dan moet ik een stadion van 23k hebben), maar een uitbreiding van 67% vind ik wel genoeg.....en financieel moet het ook uitkunnen. Ik ben nog op zoek naar versterkingenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef komrad het volgende:
ik heb een stadion van 40k inmiddels,
als ik uitga van een goede reeks zou ik 50k moeten hebben (13x winst op rij atm)
maar mijn laatste wedstrijden had ik maar 22k toeschouwers ongeveer, lang leve het begin van het seizoen
Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.quote:Er ontstond vandaag wrevel rond de gebouwen van FC Superezels, nadat de club had aangekondigd dat ze een speler verkocht had. Boze supporters waren bezorgd om het vertrek en vroegen zich af hoe de ploeg mogelijke blessures zou opvangen.
Van 36k naar 60kquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Doe maar duur...hoeveel plaatsen uitbreiding is dat?
Ik heb ook vlaamsquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef The_Hives het volgende:
leuk die vlaamse teksten:
[..]
Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.
Nederlandsquote:Flevo Rangers kondigde aan dat vandaag de werken aan het stadion starten. De aannemer voorspelde dat het project klaar zal zijn volgens schema, maar weigerde enige beloftes te maken.
quote:Bij Flevo Rangers is men begonnen met de verbouwing van het stadion.
Hoeveel supporters heb je?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds onder de prognose van een slechte reeks (dan moet ik een stadion van 23k hebben), maar een uitbreiding van 67% vind ik wel genoeg.....en financieel moet het ook uitkunnen. Ik ben nog op zoek naar versterkingen
Hoe oud?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben tevreden. Ik heb voor in totaal 112k twee redelijk/matig defs gehaald, die over de helft van hun training zitten. Tevens is 1 van de 2 de eerste Chinees ooit in mijn selectie![]()
Das idd lekker .Ik had een 2 redelijk/matig van 17 voor 117k ps alleen popte die wel zonder te spelen.quote:
Ik heb 2 formidabele met matig en zwak passen gekocht, inderdaad voor een mooi prijsje..quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Jij heb dus een formi spits gekocht?ik heb trouwens nog +300k![]()
Momenteel zitten de prijzen tussen de 1.3 en 1.6 miljoen
Edit- zal wel een uitstekende zijn anders heb je erg goedkoop geshopped
Wat heb je er ps voor betaald als ik vragen mag?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb 2 formidabele met matig en zwak passen gekocht, inderdaad voor een mooi prijsje..
440k formidabel met matig passen en 367k formidabel met zwak passen en vleugel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat heb je er ps voor betaald als ik vragen mag?
Yep aanvallend met een heel klein beetje positie en conditiequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
foetre.. koop een winger met ervaring, vleugelspel en passen... het wordt toch een aanvallende om je aanval te boosten?
Zoiets wil ik dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Dat denk ik ook
Je kan ook het geld in je zak houden en een 30+er aanschaffen met goed vleugelspel en redelijk passen en redelijk ervaring en redelijk leiderschap.. heb ik nu ook voor 42k en levert dus na ervaringstijging 200-300k op. In de tussentijd kan hij je aanval lekker boosten. Of is dat niet goed genoeg? Je kan dan evt het andere geld in een spits of mid stoppen of zelfs oppotten tot er nog wat bij komt.
quote:Igor Daners (38917857)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 14 500
Loon: 4 776 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Cooper Mil FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Maar hoe weet je wanneer iemand gaat stijgen in ervaring dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
levert dus na ervaringstijging 200-300k op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |