abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37542267
dure spelert om te verpesten

VK en Joralf nog tijd voor ene wat meer gefundeerde analyse van mijn team?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:12:04 #152
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_37542458
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Trouwens op het HT forum al gelezen van die oekel met zn Hall of Fame?
Zo niet dit is zn teamid: 155334
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_37543017
kwam op de TL deze speler tegen

Tom Ellguth (8652499) [Add this player to your bookmarks]
40 years, passable form, healthy
I speak Deutsch!

A controversial person who is calm and upright.
Has passable experience and solid leadership abilities.

Nationality: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 160
Wage: 624 ¤/week including 20% Bonus
Owner: FC Menat
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: formidable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: excellent Defending: weak
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous

hoogste transfersom betaald in zn carriere 102.000
t mag toch een godswonder heten dat ie nog excellent winger heeft.
skilldrops zijn dus duidelijk random en je kunt gelukkig hebben
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:29:51 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37543066
Ik heb over nog wel meer mensen gelezen dat ze zoiets hebben gedaan. Natuurlijk heel erg dom en grappig, maar op zich is het natuurlijk een heel vreemde feature, die Hall of Fame. Heb 't nog niet geprobeerd, krijg je nog waarschuwings-schermpjes als je het doet o.i.d.? Met dikke rode letters dat 'ie niet meer zal kunnen spelen?

Leuke reactie in 't gastenboek van een Fransoos:
quote:
Dommage ....:(( too bad...but you are stupid no ?
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:30:58 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37543100
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
kwam op de TL deze speler tegen

hoogste transfersom betaald in zn carriere 102.000
t mag toch een godswonder heten dat ie nog excellent winger heeft.
skilldrops zijn dus duidelijk random en je kunt gelukkig hebben
Gelukkig zijn er ook in Hattrick nog Costacurta's, Pellegrini's, Sheringhams en Maldini's terug te vinden
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:31:32 #156
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_37543117
probeer het uit , ik zou het niet weten
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_37543154
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:06 schreef komrad het volgende:
dure spelert om te verpesten

VK en Joralf nog tijd voor ene wat meer gefundeerde analyse van mijn team?
sorry, ik moet ook wat tijd voor mn scriptie uittrekken, ik wordt al genoeg afgeleid as it is (HT )

misschien even korte probleemschets, voor een korte antwoordschets
pi_37543234
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

sorry, ik moet ook wat tijd voor mn scriptie uittrekken, ik wordt al genoeg afgeleid as it is (HT )

misschien even korte probleemschets, voor een korte antwoordschets
of en hoe te versterken. Ik ga komende woensdag sowieso nat.

Def ratings: zwak hoog (over alle linies)
MF matig heel hoog met WTM
Aanval: 3x redelijk en met een winger in vorm goed/uitstkend op 1 wing haalbaar

vraag is: moet ik versterken en zo ja waar/
bijkomend probleem: door wingertraining is def een probleem, kan hoogstens met WBTM spelen maar dat helpt niet veel, een wingback trainee met def kopen is ene optie maar de vraag is of dat qua ratings en qua rendement handig is
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:43:42 #159
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37543517
Ik heb het al eerder gezegd en ik doe het nog maar een keer: verdediging versterken!
Of anders (gezien je klote training, vleugeltraining ) het middenveld versterken, waardoor je tegenstander minder kansen krijgt.

Waarom luistert nou niemand naar me?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_37543651
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:35 schreef komrad het volgende:

[..]

of en hoe te versterken. Ik ga komende woensdag sowieso nat.

Def ratings: zwak hoog (over alle linies)
MF matig heel hoog met WTM
Aanval: 3x redelijk en met een winger in vorm goed/uitstkend op 1 wing haalbaar

vraag is: moet ik versterken en zo ja waar/
bijkomend probleem: door wingertraining is def een probleem, kan hoogstens met WBTM spelen maar dat helpt niet veel, een wingback trainee met def kopen is ene optie maar de vraag is of dat qua ratings en qua rendement handig is
das idd vervelend met dat winger training. ik heb zelf ook wingertraining overwogen hierna, maar stuit altijd op die vervelende wingbacks ja...

wat je eigenlijk moet doen als je je def op orde wilt hebben en toch je wingbacks aanhouden: een WC keeper ofzo aanschaffen. wel duur.. zo'n 4 miljoen denk ik... met een betere def moet je t toch aardig doen in de VI

of anders investeren in je middenveld, een snelle scan van je divisie zegt dat je met passable toch wel iedereen ownt op t middenveld behalve die ene outstanding gast... 3 WCtjes should do the trick en zo te zien heb je er al 2 (richini/vd oever)
pi_37543913
klopt, ik heb er al 2. Maar ik denk niet dat daar veel winst kan boeken, ik heb nu dus 2x WC en een briljant met zwak XP.
Ik zit ook te denken aan het aantrekken van ene keeper of een wingback waar ik dus geld aan kan verdienen. Mijn grote voordeel is dat ik voor een VI team een goedkope huishouding heb en dat wil ik graag zo houden, 100k/w lonen is zeer goed op te brengen. In dat licht bezien is een WC keeper niet zo handig, nog los van de aankoop.

Ik zit ook te denken aan een overstap naar vleugelaanval, relatief kleine wijziging, ik koop een hoop aardige spitsen formi/uitm. met goed wing en gaan maar, wingers heb ik al en ik koop een goede def erbij

Lastige keuze, voor mijn competitie hoef ik niet veel te laten, op die MF master na is het wel te doen denk ik zo
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:10:52 #162
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37544280
Je kan 2 dingen doen.... kiezen voor wat meer verdediging en dus proberen aanvallen tegen te houden, al betwijfel ik of je dat kan met 3 defs waarvan 2 wingbacks, tenzij je dus een superkeep koopt zoals VK al zei.

Je kan ook kiezen voor een all out attack strategie, waarbij je aanval en middenveld zo goed is, dat je altijd meer goals scoort dan de tegenstander (zoals je 4-3 gisteren). In dat geval zou ik investeren in een supernatural mid met goed passen oid...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_37544431
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef maniack28 het volgende:
Je kan 2 dingen doen.... kiezen voor wat meer verdediging en dus proberen aanvallen tegen te houden, al betwijfel ik of je dat kan met 3 defs waarvan 2 wingbacks, tenzij je dus een superkeep koopt zoals VK al zei.

Je kan ook kiezen voor een all out attack strategie, waarbij je aanval en middenveld zo goed is, dat je altijd meer goals scoort dan de tegenstander (zoals je 4-3 gisteren). In dat geval zou ik investeren in een supernatural mid met goed passen oid...
Ik begin dus te twijfelen aan de 2e tactiek die me in eerste instantie voorstond, met name omdat je de echte MF team toch niet kan bijhouden.
Ik denk nu ook aan een 451, daar heb ik het met grumps ook wel eens over gehad. Voordeel is dat je iig je centrale def redelijk dicht kan zetten, eventueel met wingbacks te versterken en dan je aanval met name over de flank laten gaan. 442 kan ook nog maar dan kom je wss vaak poss. te kort
Ik heb 1 voordeel en dat is dat ik met mijn 6 centrale spelers op zicht kan doen wat ik wil (met behoud van opstellings XP) dus 343,354,433,532,541,451 kan allemaal als ik er de spelers maar voor heb.

Wat vindje van de wingattack strategie waarbij ik dus bv 343 met 2 centrale defs kan spelen, daarbij is nadeel dat je als je 3 inners nodig hebt een trainingsplaats moet offeren
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:21:41 #164
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37544586
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef komrad het volgende:

[..]

Ik begin dus te twijfelen aan de 2e tactiek die me in eerste instantie voorstond, met name omdat je de echte MF team toch niet kan bijhouden.
Ik denk nu ook aan een 451, daar heb ik het met grumps ook wel eens over gehad. Voordeel is dat je iig je centrale def redelijk dicht kan zetten, eventueel met wingbacks te versterken en dan je aanval met name over de flank laten gaan. 442 kan ook nog maar dan kom je wss vaak poss. te kort
Ik heb 1 voordeel en dat is dat ik met mijn 6 centrale spelers op zicht kan doen wat ik wil (met behoud van opstellings XP) dus 343,354,433,532,541,451 kan allemaal als ik er de spelers maar voor heb.

Wat vindje van de wingattack strategie waarbij ik dus bv 343 met 2 centrale defs kan spelen, daarbij is nadeel dat je als je 3 inners nodig hebt een trainingsplaats moet offeren
Om maar even een geheim te verklappen, mijn nieuwe training gaat waarschijnlijk wingattack worden Ben nog wel bezig met een rendement en een schets van salariskosten, mogelijke strategieen, leeftijd van trainies, bijstats van trainies en winstmarges maar het lijkt erop dat ik dat ga doen. Hierbij gebruik makend van een 3-5-2 (4 trainies) en 3-4-3 met 2 TM en offenive defenders (5 trainies). In die 3-4-3 situatie kan je je winger-attackers gebruiken en heb je dus altijd wel verrassende en hoge aanvalsratings, wat het een extreem dodelijke taktiek tegen CA en zwakke middenveld-tegenstanders maakt. De 3-5-2 kan gewoon tegen de goede tegenstanders gebruikt worden, ook hierbij ga ik uit van 2 TM. Oftewel, trainies met al hoog playmaking die wing erbij getraint krijgen.
Doe je mee komrad? Leuk!

overigens is verdedigen nog altijd mijn 2e keus...
pi_37544631
19jarige uitmuntende/formi defjes met redelijk/goed vleugelspel? daar kun je wel winst op maken lijkt me, misschien niet kollossaal...

vleugelaanval is natuurlijk ook aantrekkelijk, maar dan moet je wel met 3 spitsen gaan spelen, en met twee wingers (ev TWM) en lever je dus een middenveld plaats in (2-5-3 all offensive )
ik vind dat sowieso een vreemde trainingsvorm, omdat je dus met twee wingers en drie spitsen moeilijk nog t middenveld kunt pakken en CA is ook al lastig. plus je moet weer switchen..

ik zou iig voor wingbacks gaan met fatsoenlijk def waar je nog aan wat kunt verdienen
pi_37544642
Grumps, nou ja ik denk er dus wel serieus over na, ik moet nu weg, we hebben het er nog over
pi_37544756
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Om maar even een geheim te verklappen, mijn nieuwe training gaat waarschijnlijk wingattack worden Ben nog wel bezig met een rendement en een schets van salariskosten, mogelijke strategieen, leeftijd van trainies, bijstats van trainies en winstmarges maar het lijkt erop dat ik dat ga doen. Hierbij gebruik makend van een 3-5-2 (4 trainies) en 3-4-3 met 2 TM en offenive defenders (5 trainies). In die 3-4-3 situatie kan je je winger-attackers gebruiken en heb je dus altijd wel verrassende en hoge aanvalsratings, wat het een extreem dodelijke taktiek tegen CA en zwakke middenveld-tegenstanders maakt. De 3-5-2 kan gewoon tegen de goede tegenstanders gebruikt worden, ook hierbij ga ik uit van 2 TM. Oftewel, trainies met al hoog playmaking die wing erbij getraint krijgen.
Doe je mee komrad? Leuk!

overigens is verdedigen nog altijd mijn 2e keus...
ambitieus, maar ik had niet anders van je verwacht Grumpey

wingattacks kan idd ook met 352, met verlies van een trainingsplek.. vind t niet ideaal. 343 met offensive defs is dan mischien beter. maar nog twijfel ik dan of je je middenveld sterk genoeg gaat krijgen. dan moet je ook wel sterke PM wing trainees aanschaffen voor in je A-team.
wordt t in de 343 variant een soort all offensive?
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:28:08 #168
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37544771
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
19jarige uitmuntende/formi defjes met redelijk/goed vleugelspel? daar kun je wel winst op maken lijkt me, misschien niet kollossaal...

vleugelaanval is natuurlijk ook aantrekkelijk, maar dan moet je wel met 3 spitsen gaan spelen, en met twee wingers (ev TWM) en lever je dus een middenveld plaats in (2-5-3 all offensive )
ik vind dat sowieso een vreemde trainingsvorm, omdat je dus met twee wingers en drie spitsen moeilijk nog t middenveld kunt pakken en CA is ook al lastig. plus je moet weer switchen..

ik zou iig voor wingbacks gaan met fatsoenlijk def waar je nog aan wat kunt verdienen
Je vergeet dat je wingers op de vleugel ook gewoon briljante middenvelders kunnen zijn van 19/20, die je daarnaast op vleugel optraint, maar gewoon TM kunnen staan. Dan zijn 3-4-3 en 3-5-2 echt niet minder dan normaal, en je aanval wordt enorm flexibel. Als je daarnaast ook nog aanvallende verdedigers bezit is het volgens mij goede trainingsvorm. Daarnaast leveren spitsen met wings best nog wat op, al moet ik dat nog goed uit gaan zoeken.
pi_37544847
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Je vergeet dat je wingers op de vleugel ook gewoon briljante middenvelders kunnen zijn van 19/20, die je daarnaast op vleugel optraint, maar gewoon TM kunnen staan. Dan zijn 3-4-3 en 3-5-2 echt niet minder dan normaal, en je aanval wordt enorm flexibel. Als je daarnaast ook nog aanvallende verdedigers bezit is het volgens mij goede trainingsvorm. Daarnaast leveren spitsen met wings best nog wat op, al moet ik dat nog goed uit gaan zoeken.
spitsen met wing gaan idd volgens mij steeds meer opleveren hoewel t ff afwachten is nu ze de sterren hebben aangepast, volgens mij schrikt dat toch wat mensen af...
t lijkt me iig, nogmaals, dat je TM trainees voor deze vorm essentieel zijn voor een fatsoenlijke middenveld rating en dus je succes
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:33:44 #170
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37544914
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

ambitieus, maar ik had niet anders van je verwacht Grumpey

wingattacks kan idd ook met 352, met verlies van een trainingsplek.. vind t niet ideaal. 343 met offensive defs is dan mischien beter. maar nog twijfel ik dan of je je middenveld sterk genoeg gaat krijgen. dan moet je ook wel sterke PM wing trainees aanschaffen voor in je A-team.
wordt t in de 343 variant een soort all offensive?
amibities leggen geen windeieren he

De 3-4-3 is een goede all-offensive mogelijkheid, alleen bij wat zwakkere middenveld tegenstanders. 3-5-2 speel je als het moeilijk wordt. Het grote voordeel is dat je 3 centrale middenvelders gewoon oude rotten met veel ervaring kunnen zijn, wat een groot voordeel oplevert in salariskosten en aanschafskosten. Daarnaast is er door veel bijstats van je wingers op playmaking altid back-up voor je middenveld bij blessures of schorsingen, en door het hebben van minimaal 5 a 6 aanvalstrainies is ook daar altijd wel iemand in vorm. Ik denk dat het missen van 1 trainingsplek niet rampzalig is, al moet ik de hele baten analyse nog maken.
pi_37545249
ik ben t met je eens dat t kan, maar tis niet de meest gemakkelijke vorm van trainen, laten we t daar op houden
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:48:30 #172
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37545342
Grump houdt niet zo van de conventionele trainingsvormen..
pi_37545793
Gisteren een ervaringspopper, mijn uitstekend spits naar waardeloos ervaring
pi_37546100
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Daemon19 het volgende:
Grump houdt niet zo van de conventionele trainingsvormen..
idd en bewonderenswaardig. probeer zelf met counter ook een beetje tegen de conventionele MF-gedomineerde hattrick wereld in te gaan

maar ik moet zeggen, ik heb zelf ook lang nagedacht over wingattacks training voor mn switch volgend seizoen, maar dan mét counter. dat zou dan een 433 formatie betekenen, met vier superdefs (geen probleem), maar dan zit ik met t probleem dat ik maar 1 IM kan opstellen. en ik wil het middenveld niet te hard verliezen. dan kan ik wel kiezen voor 2 wingers towards middle en dan volledig op mn drie spitsen hopen voor mn aanvalsratings. maar dat zijn ook geen echte spitsen, maar eigenlijk winger trainees...

dus al met al train ik dan winger alleen als subskill omdat mn wingers hogere PM skill hebben en mn spitsen een hogere scoring skill
pi_37546530
Mijn doelstellingen :
- Minimaal 2e worden
- Niet meer rood staan
- Eerste uitmuntend PM verkopen
- Goed coach aannemen

donderdag 4 mei 2006 @ 15:45:52 #176
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37547004
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:30 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn doelstellingen :
- Eerste uitmuntend PM verkopen
Dat zijn echt van die doelstellingen waarvan ik denk..
Een speler verkopen is imo geen doelstelling.
Ten tweede lijkt het verkopen, dan wel door trainen, meer van de markt afhangen.
pi_37547087
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:45 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Dat zijn echt van die doelstellingen waarvan ik denk..
Een speler verkopen is imo geen doelstelling.
Ten tweede lijkt het verkopen, dan wel door trainen, meer van de markt afhangen.
Daarom hoop ik dat het de moeite is dan, en is het een doel
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:50:11 #178
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37547143
'3 miljoen binnen halen door het verkopen van je trainees', zou een doelstelling kunnen zijn.
Maar 'het verkopen van trainees' is geen doelstelling, als je begrijpt waar ik de twee subtiel onderscheidt...
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:05:13 #179
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_37547704
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef Daemon19 het volgende:
'3 miljoen binnen halen door het verkopen van je trainees', zou een doelstelling kunnen zijn.
Maar 'het verkopen van trainees' is geen doelstelling, als je begrijpt waar ik de twee subtiel onderscheidt...
He daemon ga je nog op me speler bieden want "Belofte maakt schuld!"
Voor andere geïnteresseerde
Prosper Bedin 74918324
TSI = 1 330, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel +2
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 04-05-2006 om 19:04
Vraagprijs: 400 000 ¤

[ Bericht 14% gewijzigd door foetre op 04-05-2006 16:11:06 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:08:17 #180
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_37547816
Doelstellingen:

• Behoudt V (wordt al lastig genoeg)
  • Min. 5e ronde beker
  • Fokcup winnen
  • Meeting organiseren in Groningen (waarbij moet worden aangetekend dat ik een aantal Die hards nog niet heb gezien in betreffende topic)
  • 3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      donderdag 4 mei 2006 @ 16:16:24 #181
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_37548115
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef foetre het volgende:

[..]

He daemon ga je nog op me speler bieden want "Belofte maakt schuld!"
    Voor andere geïnteresseerde
    Prosper Bedin 74918324
    TSI = 1 330, 20 jaar, zwak in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel +2
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Transferlijst: Centrale verdediger
    Deadline: 04-05-2006 om 19:04
    Vraagprijs: 400 000 ¤
    Ik zou er op bieden zodat er een bod zou staan en andere er op gaan bieden.
    Als je op de marktprijs gaat zitten waardoor er veel mensen afhaken en geen bidwar onstaat, moet ik ervoor betalen en ik zoek op dit moment geen verdediger.

Maarre begin volgend seizoen, wil ik 3 uitmuntende verdedigers hebben, dus die koop ik dan alle 3 bij jou in!

En daarnaast, kan ik niet eens een bod uitbrengen, aangezien ik 70k in de min sta..

[ Bericht 4% gewijzigd door Daemon19 op 04-05-2006 16:21:29 ]
      donderdag 4 mei 2006 @ 16:23:59 #182
    66186 foetre
    pi_37548393
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ik zou er op bieden zodat er een bod zou staan en andere er op gaan bieden.
    Als je op de marktprijs gaat zitten waardoor er veel mensen afhaken en geen bidwar onstaat, moet ik ervoor betalen en ik zoek op dit moment geen verdediger.

Maarre begin volgend seizoen, wil ik 3 uitmuntende verdedigers hebben, dus die koop ik dan alle 3 bij jou in!

En daarnaast, kan ik niet eens een bod uitbrengen, aangezien ik 70k in de min sta..
    waar heb jij die 7 ton van je midfielder aan uitgegeven joh.
    Over die 3 defs as seizoen ik heb dan alleen 3 18jarige formidabele voor je of 3 21 jarige briljante

Trouwens als die Bedin er nu niet uitgaat hou ik hem wel want vannacht krijgt ie toch +3 training
      donderdag 4 mei 2006 @ 16:24:56 #183
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_37548427
    Een nieuwe trainee, een aanvaller en een goed/slecht coach.
      donderdag 4 mei 2006 @ 16:27:54 #184
    66186 foetre
    pi_37548550
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef Daemon19 het volgende:
    Een nieuwe trainee, een aanvaller en een goed/slecht coach.
    Hey dat heb ik ook met m'n miljoen gedaan
      donderdag 4 mei 2006 @ 16:30:30 #185
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_37548636
    Ja, ik had alleen 3 ton minder, en daarom sta ik ook ff in het rood.
    Hoeveel kosten die briljantjes?
      donderdag 4 mei 2006 @ 16:35:43 #186
    66186 foetre
    pi_37548816
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 16:30 schreef Daemon19 het volgende:
    Ja, ik had alleen 3 ton minder, en daarom sta ik ook ff in het rood.
    Hoeveel kosten die briljantjes?
    Jij heb dus een formi spits gekocht?ik heb trouwens nog +300k

Momenteel zitten de prijzen tussen de 1.3 en 1.6 miljoen

Edit- zal wel een uitstekende zijn anders heb je erg goedkoop geshopped
    pi_37549253
    Doelstellingen:
    - Niet degraderen
    - Geld verdienen

*Mn team is De Straattegels (367533) en zit in VII
    Goed-Beter-Best-Vaffanculo
      donderdag 4 mei 2006 @ 16:52:43 #188
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
    pi_37549307
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef twi het volgende:
    Ik heb over nog wel meer mensen gelezen dat ze zoiets hebben gedaan. Natuurlijk heel erg dom en grappig, maar op zich is het natuurlijk een heel vreemde feature, die Hall of Fame. Heb 't nog niet geprobeerd, krijg je nog waarschuwings-schermpjes als je het doet o.i.d.? Met dikke rode letters dat 'ie niet meer zal kunnen spelen?

Leuke reactie in 't gastenboek van een Fransoos:
    [..]

dit lijkt me toch waarschuwing genoeg:

pi_37549859
    Ik ben weer terug en nog steeds aan het denken over wedstrijdtactieken en trainingsvormen

Grumpey, kan je uitleggen waarom je de SP training waarwel zegt>
    pi_37549875
    Verdammt

Dacht wel te kunnen piccen en m'n winger aanvallend te kunnen zetten. Haalde zwak (zeer hoog) middenveld en hij motste denk ik met matig (hoog). Hij speelde dus thuis voor de duidelijkheid. M'n hele verdediging was twee hele niveaus beter dan de zijne, mijn linkeraanval was bijna drie niveaus hoger dan zijn rechterverdediging. Het enige voordeel wat hij had was dat hij 56% balbezit had.

Eindstand: 1-0

Beetje jammer om zo te verliezen, maar heb het aan m'n eigen gepic te danken. Had niet verwacht dat zijn middenveld zo hoog zou zijn. Jammer is dit. Had dit seizoen gehoopt een beetje ver te komen in de beker omdat ik nu scoren train, maar nee
    Signature
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:12:03 #191
    65997 Oldbie
    pi_37549876
    Zojuist een verbouwing gestart. Mijn stadion is waarschijnlijk op 19 mei klaar en zal dan 20000 ipv 12000 toeschouwers kunnen herbergen.

Kosten 766k
    Doei geld
    pi_37549905
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Oldbie het volgende:
    Zojuist een verbouwing gestart. Mijn stadion is waarschijnlijk op 19 mei klaar en zal dan 20000 ipv 12000 toeschouwers kunnen herbergen.

Kosten 766k
    Doei geld
    Ik heb een verbouwing van 2M gepland
    Signature
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:13:51 #193
    65997 Oldbie
    pi_37549938
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ik heb een verbouwing van 2M gepland
    Doe maar duur...hoeveel plaatsen uitbreiding is dat?
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:15:24 #194
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_37549979
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 16:52 schreef Oldbie het volgende:

[..]

dit lijkt me toch waarschuwing genoeg:

[afbeelding]
    Misschien had 'ie z'n taal op "Nederlands" gezet en begreep 'ie het niet
    pi_37549985
    ik heb een stadion van 40k inmiddels,

als ik uitga van een goede reeks zou ik 50k moeten hebben (13x winst op rij atm)
    maar mijn laatste wedstrijden had ik maar 22k toeschouwers ongeveer, lang leve het begin van het seizoen
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:15:43 #196
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_37549986
    Bah. Hoe krijg ik een neusje om de juiste trainees te vinden?
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:16:39 #197
    65997 Oldbie
    pi_37550017
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef Flappekz het volgende:
    Bah. Hoe krijg ik een neusje om de juiste trainees te vinden?
    veel snuiven
    pi_37550041
    quote:
    03-05-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 37 020 ¤
    Signature
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:17:44 #199
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_37550045
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:16 schreef Oldbie het volgende:

[..]

veel snuiven
    Ja...Nou bloedt 'ie!
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:18:02 #200
    65997 Oldbie
    pi_37550054
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef komrad het volgende:
    ik heb een stadion van 40k inmiddels,

als ik uitga van een goede reeks zou ik 50k moeten hebben (13x winst op rij atm)
    maar mijn laatste wedstrijden had ik maar 22k toeschouwers ongeveer, lang leve het begin van het seizoen
    Ik zit nog steeds onder de prognose van een slechte reeks (dan moet ik een stadion van 23k hebben), maar een uitbreiding van 67% vind ik wel genoeg.....en financieel moet het ook uitkunnen. Ik ben nog op zoek naar versterkingen
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:18:37 #201
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_37550078
    leuk die vlaamse teksten:
    quote:
    Er ontstond vandaag wrevel rond de gebouwen van FC Superezels, nadat de club had aangekondigd dat ze een speler verkocht had. Boze supporters waren bezorgd om het vertrek en vroegen zich af hoe de ploeg mogelijke blessures zou opvangen.
    Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_37550087
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Doe maar duur...hoeveel plaatsen uitbreiding is dat?
    Van 36k naar 60k

Wil gelijk goed utibreiden want ik loop met m'n uitbreidingen tot nu toe altijd achter de feiten aan
    Signature
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:19:24 #203
    65997 Oldbie
    pi_37550106
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef The_Hives het volgende:
    leuk die vlaamse teksten:
    [..]

Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.
    Ik heb ook vlaams

Vlaams
    quote:
    Flevo Rangers kondigde aan dat vandaag de werken aan het stadion starten. De aannemer voorspelde dat het project klaar zal zijn volgens schema, maar weigerde enige beloftes te maken.
    Nederlands
    quote:
    Bij Flevo Rangers is men begonnen met de verbouwing van het stadion.
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:19:55 #204
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_37550121
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds onder de prognose van een slechte reeks (dan moet ik een stadion van 23k hebben), maar een uitbreiding van 67% vind ik wel genoeg.....en financieel moet het ook uitkunnen. Ik ben nog op zoek naar versterkingen
    Hoeveel supporters heb je?
    pi_37550127
    En ben trouwens bang dat dat weer gaat gebeuren
    Signature
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:21:26 #206
    65997 Oldbie
    pi_37550157
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 17:19 schreef twi het volgende:

[..]

Hoeveel supporters heb je?
    Ik zit nu op 1075
    pi_37550188
    Oja mijn doelstellingen trouwens:

- Stadion uitbreiden naar minstens 50k (dat is denk ik nog te klein dus dat wordt denk ik 60k, nu 36k)
    - Kampioen worden
    - Bekerronde 4 of verder halen (al mislukt )
    - Met tactiek de V degradant verslaan (mission completed, en hoe )
    Signature
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:24:28 #208
    65997 Oldbie
    pi_37550232
    Oke, de doelstellingen:
    - Stadion uitbreiden (net gedaan )
    - Handhaving in VII
    - Goed trainingsplan opzetten
    - Nog meer superpulls (heb ik eigenlijk net bedacht)

Mijn doelstellingen zijn dus niet erg hoog. Ik ben 3 seizoenen na elkaar gepromoveerd en de rek is eruit. Ik ben kansloos dit seizoen en daar heb ik mijn doelstellingen op aangepast. Alles mag gebeuren behalve degradatie....
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:26:01 #209
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_37550260
    Mooi, dan hoef ik nog minstens een seizoen niet aan uitbreidingen te denken

Ik denk dat ik na dit weekend mijn laatste middenvelders die ouder zijn dan 20 ga verkopen. Eentje is pas gestegen (24), de ander is al een tijdje goed maar al 27. Kostbare training gaat verloren door ze, ondanks dat ze toch wel een stuk beter zijn dan m'n trainees. Maar dat moet ik in m'n competitie kunnen hebben.
      donderdag 4 mei 2006 @ 17:28:16 #210
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_37550313
    Doelstellingen:

- top 3 eindigen
    - vaker op IRC mijn proza vertonen
    - misschien weer eens wat actiever gaan trainen
    - een super YP pullen komende zondag.
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_37551162
    doelstellingen:

-promoveren
    -minimal 4.000.000 verdienen met trainen
    hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
      donderdag 4 mei 2006 @ 18:15:25 #212
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_37551324
    Ik ben tevreden. Ik heb voor in totaal 112k twee redelijk/matig defs gehaald, die over de helft van hun training zitten. Tevens is 1 van de 2 de eerste Chinees ooit in mijn selectie
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 4 mei 2006 @ 18:16:12 #213
    66186 foetre
    pi_37551343
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef Flappekz het volgende:
    Ik ben tevreden. Ik heb voor in totaal 112k twee redelijk/matig defs gehaald, die over de helft van hun training zitten. Tevens is 1 van de 2 de eerste Chinees ooit in mijn selectie
    Hoe oud?
      donderdag 4 mei 2006 @ 18:19:24 #214
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_37551420
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 18:16 schreef foetre het volgende:

[..]

Hoe oud?
    Excuus. Beide 17 jaar oud
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 4 mei 2006 @ 18:22:31 #215
    66186 foetre
    pi_37551486
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 18:19 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Excuus. Beide 17 jaar oud
    Das idd lekker .Ik had een 2 redelijk/matig van 17 voor 117k ps alleen popte die wel zonder te spelen.

Trouwens op me 2 te koop staande spelers is geboden
    Ik heb weer een selectie van 22 man

[ Bericht 13% gewijzigd door foetre op 04-05-2006 18:34:24 ]
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:01:12 #216
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_37552330
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef foetre het volgende:

[..]

Jij heb dus een formi spits gekocht?ik heb trouwens nog +300k

Momenteel zitten de prijzen tussen de 1.3 en 1.6 miljoen

Edit- zal wel een uitstekende zijn anders heb je erg goedkoop geshopped
    Ik heb 2 formidabele met matig en zwak passen gekocht, inderdaad voor een mooi prijsje..
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:10:46 #217
    146402 Klapdeur
    Listen Defected
    pi_37552565
    Hmm dat verhaal van Grump klinkt wel aantrekkelijk zeg, alleen heb ik daar nog niet de goede spelers voor, ik ga alles goed in de gaten houden en noteren en misschien is dat wel iets voor de toekomst
    Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
    Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:12:46 #218
    66186 foetre
    pi_37552609
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 19:01 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ik heb 2 formidabele met matig en zwak passen gekocht, inderdaad voor een mooi prijsje..
    Wat heb je er ps voor betaald als ik vragen mag?
    Ik heb nu 700.000 voor 1 winger daar moet je toch een goede van kunnen kopen.
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:22:54 #219
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_37552895
    foetre.. koop een winger met ervaring, vleugelspel en passen... het wordt toch een aanvallende om je aanval te boosten?
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:34:58 #220
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_37553228
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef foetre het volgende:

[..]

Wat heb je er ps voor betaald als ik vragen mag?
    440k formidabel met matig passen en 367k formidabel met zwak passen en vleugel.
    Beide zijn nu 20 jaar.
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:37:23 #221
    66186 foetre
    pi_37553288
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
    foetre.. koop een winger met ervaring, vleugelspel en passen... het wordt toch een aanvallende om je aanval te boosten?
    Yep aanvallend met een heel klein beetje positie en conditie
    maar ik denk dat ik een beetje teveel wil voor 700k
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:44:22 #222
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_37553516
    Dat denk ik ook

Je kan ook het geld in je zak houden en een 30+er aanschaffen met goed vleugelspel en redelijk passen en redelijk ervaring en redelijk leiderschap.. heb ik nu ook voor 42k en levert dus na ervaringstijging 200-300k op. In de tussentijd kan hij je aanval lekker boosten. Of is dat niet goed genoeg? Je kan dan evt het andere geld in een spits of mid stoppen of zelfs oppotten tot er nog wat bij komt.
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:48:57 #223
    66186 foetre
    pi_37553652
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
    Dat denk ik ook

Je kan ook het geld in je zak houden en een 30+er aanschaffen met goed vleugelspel en redelijk passen en redelijk ervaring en redelijk leiderschap.. heb ik nu ook voor 42k en levert dus na ervaringstijging 200-300k op. In de tussentijd kan hij je aanval lekker boosten. Of is dat niet goed genoeg? Je kan dan evt het andere geld in een spits of mid stoppen of zelfs oppotten tot er nog wat bij komt.
    Zoiets wil ik dus ik ga gewoon meebieden we zien wel.Ik kan max meebieden tot 900k
    quote:
    Igor Daners (38917857)
    23 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
    Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
    Nationaliteit: Schweiz
    Total Skill Index (TSI): 14 500
    Loon: 4 776 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Cooper Mil FC
    Waarschuwingen: 0
    Fysiek: fit

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
    Positiespel: uitmuntend Passen: matig
    Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
    Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:52:40 #224
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_37553776
    Waarom zoveel pos? Die gasten zijn gigantisch duur.... kan je beter 1 echte winger en een echte mid kopen (imo)
      donderdag 4 mei 2006 @ 19:53:49 #225
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_37553814
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
    levert dus na ervaringstijging 200-300k op.
    Maar hoe weet je wanneer iemand gaat stijgen in ervaring dan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')