Dat zijn echt van die doelstellingen waarvan ik denk..quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:30 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn doelstellingen :
- Eerste uitmuntend PM verkopen
Daarom hoop ik dat het de moeite is dan, en is het een doelquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die doelstellingen waarvan ik denk..
Een speler verkopen is imo geen doelstelling.
Ten tweede lijkt het verkopen, dan wel door trainen, meer van de markt afhangen.
He daemon ga je nog op me speler bieden want "Belofte maakt schuld!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef Daemon19 het volgende:
'3 miljoen binnen halen door het verkopen van je trainees', zou een doelstelling kunnen zijn.
Maar 'het verkopen van trainees' is geen doelstelling, als je begrijpt waar ik de twee subtiel onderscheidt...
Ik zou er op bieden zodat er een bod zou staan en andere er op gaan bieden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef foetre het volgende:
[..]
He daemon ga je nog op me speler bieden want "Belofte maakt schuld!"![]()
Voor andere geïnteresseerde
Prosper Bedin 74918324
TSI = 1 330, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel +2
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 04-05-2006 om 19:04
Vraagprijs: 400 000 ¤
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou er op bieden zodat er een bod zou staan en andere er op gaan bieden.
Als je op de marktprijs gaat zitten waardoor er veel mensen afhaken en geen bidwar onstaat, moet ik ervoor betalen en ik zoek op dit moment geen verdediger.
Maarre begin volgend seizoen, wil ik 3 uitmuntende verdedigers hebben, dus die koop ik dan alle 3 bij jou in!
En daarnaast, kan ik niet eens een bod uitbrengen, aangezien ik 70k in de min sta..
Hey dat heb ik ook met m'n miljoen gedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef Daemon19 het volgende:
Een nieuwe trainee, een aanvaller en een goed/slecht coach.
Jij heb dus een formi spits gekocht?ik heb trouwens nog +300kquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:30 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, ik had alleen 3 ton minder, en daarom sta ik ook ff in het rood.
Hoeveel kosten die briljantjes?
dit lijkt me toch waarschuwing genoeg:quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef twi het volgende:
Ik heb over nog wel meer mensen gelezen dat ze zoiets hebben gedaan. Natuurlijk heel erg dom en grappig, maar op zich is het natuurlijk een heel vreemde feature, die Hall of Fame. Heb 't nog niet geprobeerd, krijg je nog waarschuwings-schermpjes als je het doet o.i.d.? Met dikke rode letters dat 'ie niet meer zal kunnen spelen?
Leuke reactie in 't gastenboek van een Fransoos:
[..]
Ik heb een verbouwing van 2M geplandquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Oldbie het volgende:
Zojuist een verbouwing gestart. Mijn stadion is waarschijnlijk op 19 mei klaar en zal dan 20000 ipv 12000 toeschouwers kunnen herbergen.
Kosten 766k
Doei geld
Doe maar duur...hoeveel plaatsen uitbreiding is dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik heb een verbouwing van 2M gepland
Misschien had 'ie z'n taal op "Nederlands" gezet en begreep 'ie het nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
dit lijkt me toch waarschuwing genoeg:
[afbeelding]
veel snuivenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef Flappekz het volgende:
Bah. Hoe krijg ik een neusje om de juiste trainees te vinden?
quote:03-05-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 37 020 ¤
Ik zit nog steeds onder de prognose van een slechte reeks (dan moet ik een stadion van 23k hebben), maar een uitbreiding van 67% vind ik wel genoeg.....en financieel moet het ook uitkunnen. Ik ben nog op zoek naar versterkingenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef komrad het volgende:
ik heb een stadion van 40k inmiddels,
als ik uitga van een goede reeks zou ik 50k moeten hebben (13x winst op rij atm)
maar mijn laatste wedstrijden had ik maar 22k toeschouwers ongeveer, lang leve het begin van het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |