Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.quote:Er ontstond vandaag wrevel rond de gebouwen van FC Superezels, nadat de club had aangekondigd dat ze een speler verkocht had. Boze supporters waren bezorgd om het vertrek en vroegen zich af hoe de ploeg mogelijke blessures zou opvangen.
Van 36k naar 60kquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Doe maar duur...hoeveel plaatsen uitbreiding is dat?
Ik heb ook vlaamsquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef The_Hives het volgende:
leuk die vlaamse teksten:
[..]
Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.
Nederlandsquote:Flevo Rangers kondigde aan dat vandaag de werken aan het stadion starten. De aannemer voorspelde dat het project klaar zal zijn volgens schema, maar weigerde enige beloftes te maken.
quote:Bij Flevo Rangers is men begonnen met de verbouwing van het stadion.
Hoeveel supporters heb je?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds onder de prognose van een slechte reeks (dan moet ik een stadion van 23k hebben), maar een uitbreiding van 67% vind ik wel genoeg.....en financieel moet het ook uitkunnen. Ik ben nog op zoek naar versterkingen
Hoe oud?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben tevreden. Ik heb voor in totaal 112k twee redelijk/matig defs gehaald, die over de helft van hun training zitten. Tevens is 1 van de 2 de eerste Chinees ooit in mijn selectie![]()
Das idd lekker .Ik had een 2 redelijk/matig van 17 voor 117k ps alleen popte die wel zonder te spelen.quote:
Ik heb 2 formidabele met matig en zwak passen gekocht, inderdaad voor een mooi prijsje..quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Jij heb dus een formi spits gekocht?ik heb trouwens nog +300k![]()
Momenteel zitten de prijzen tussen de 1.3 en 1.6 miljoen
Edit- zal wel een uitstekende zijn anders heb je erg goedkoop geshopped
Wat heb je er ps voor betaald als ik vragen mag?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb 2 formidabele met matig en zwak passen gekocht, inderdaad voor een mooi prijsje..
440k formidabel met matig passen en 367k formidabel met zwak passen en vleugel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat heb je er ps voor betaald als ik vragen mag?
Yep aanvallend met een heel klein beetje positie en conditiequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
foetre.. koop een winger met ervaring, vleugelspel en passen... het wordt toch een aanvallende om je aanval te boosten?
Zoiets wil ik dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Dat denk ik ook
Je kan ook het geld in je zak houden en een 30+er aanschaffen met goed vleugelspel en redelijk passen en redelijk ervaring en redelijk leiderschap.. heb ik nu ook voor 42k en levert dus na ervaringstijging 200-300k op. In de tussentijd kan hij je aanval lekker boosten. Of is dat niet goed genoeg? Je kan dan evt het andere geld in een spits of mid stoppen of zelfs oppotten tot er nog wat bij komt.
quote:Igor Daners (38917857)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 14 500
Loon: 4 776 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Cooper Mil FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Maar hoe weet je wanneer iemand gaat stijgen in ervaring dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
levert dus na ervaringstijging 200-300k op.
Geluksfactor.Nu stilte 2 minquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maar hoe weet je wanneer iemand gaat stijgen in ervaring dan?
Ja ik weet het wil eigenlijk 2 vliegen in 1 klap zoeken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:52 schreef maniack28 het volgende:
Waarom zoveel pos? Die gasten zijn gigantisch duur.... kan je beter 1 echte winger en een echte mid kopen (imo)
Dat d8 ik wel ok thnxquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:09 schreef maniack28 het volgende:
als hij nu zwak heeft zal het verschil niet groot zijn...
bij Engels staat er ook een leuker verhaaltje dan bij Nederlandsquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef The_Hives het volgende:
leuk die vlaamse teksten:
[..]
Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.
ofquote:Supporters of Streefcity celebrated the announcement that the club has strengthened its squad by signing a new player. "The rest of the league will be trailing in our wake now," predicted one happy fan.
quote:Streefcity got a much-needed addition to their squad today, when they signed a new player. The kit manager wasn't as excited however: "Now I need to get a new jersey for him. Phew, this job is killing me.
het verdient opzich nu het loopt (na 1 seizoen) wel aardig trouwens, maar vooral de grote hoeveelheid spelerontwaarding is vervelend en vreet aan je geldvoorraad. Daarnaast is het een hele saaie trainingsvorm, en de hoeveelheid SP trainers stijgt, zeker het aantal trainers wat ook duurdere spelers traint, dus de toekomst is niet zo gunstig. Daarnaast is het een hele vervelende trainingsvorm omdat je elke week wel 2 a 3 spelers moet aankopen. Daar heb ik de tijd en geduld niet (meer) voor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:11 schreef komrad het volgende:
Ik ben weer terug en nog steeds aan het denken over wedstrijdtactieken en trainingsvormen
Grumpey, kan je uitleggen waarom je de SP training waarwel zegt>
Die eigenschap zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Daarnaast is het een hele vervelende trainingsvorm omdat je elke week wel 2 a 3 spelers moet aankopen. Daar heb ik de tijd en geduld niet (meer) voor.
Leuk dat geldquote:Torgeir Andersen (49834924)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 2 220
Loon: 1 176 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Jullie denken natuurlijk allemaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef Daemon19 het volgende:
En wat is nu je huidige economische situatie?
Te weinigquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Daemon19 het volgende:
Neehoor, ik wilde alleen weten hoeveel je over had.
Is het egt zo ergquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Daemon19 het volgende:
Je hebt me al zovaak teleurgestelt, dat ik geen verwachtingen heb.
Omdat als ik verwachtingen zou hebben, dan zou je ze toch niet halen
Afgelopen zondag liep die af om 17:20quote:Michael Kämmler (73127643)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 8 500
Loon: 3 096 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Het zit je wel hoog he?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Grumpey het volgende:
ik ben van de totale willekeur. Het boeit niet echt is mijn ervaring. Daarnaast heb ik geen zin om dat te plannen hoor, kan je beter je winst halen door geen reservekeeper te nemen
me 2. en als ik me voorneem iemand op een ander moment te listen, vergeet ik het toch...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Klapdeur het volgende:
Die 3 dagen voordat een transfer afloopt duurt mij al te lang. Als ik plannen heb om iemand te verkopen gaat hij direct de TL op
Drie dagen vind ik ook wel lang omdat het bieden toch meestal op het laatst gebeurd. Aan de andere kant: je weet niet hoeveel van de bieders jouw speler al hadden gevonden en gebookmarked hebben zodat ze op het laatst gaan bieden.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Klapdeur het volgende:
Die 3 dagen voordat een transfer afloopt duurt mij al te lang. Als ik plannen heb om iemand te verkopen gaat hij direct de TL op
never nooit niet motsen. Gewoon even een taktisch ingreep in je opstelling, zodat je net even iets hoger middenveld haalt (speel eens een middenvelder in je verdediging op aanvallend, of een eentje in de spits op verdedigend).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Daemon19 het volgende:
Als het kan motsen..
Anders wint hij waarschijnlijk, of gelijk.
Zelfs dan kan je nog een verdediger op offensive zetten. Kijk eens naar mijn opstelling laatste comp. wedstrijden. Zowel Saint-martin als Waibel zijn beide middenvelders, met matig of redelijk verdedigen. Ze staan op offensive en maken zo het middenveld stuk sterker. Ze voegen niet zoveel toe aan mijn verdediging maar dat maakt niet uit aangezien ik toch nog 2 verdedigers over heb, als de tegenstander maar minder kansen tegen krijgt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:20 schreef jde_kok het volgende:
Speel nu met een 3-5-2 opstelling. 1 centrale verdediger staat doorgeschoven naar het middenveld.
Leuk dat je het zegt, je bent alleen 1,5 week te laat voor de beker en 1 week te laat voor de competitie..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
never nooit niet motsen. Gewoon even een taktisch ingreep in je opstelling, zodat je net even iets hoger middenveld haalt (speel eens een middenvelder in je verdediging op aanvallend, of een eentje in de spits op verdedigend).
En als je dat niet kan, gewoon piccen. Motsen in 2e wedstrijd doen we wel weer wanneer we willen degraderen.
EDIT: waarom niet motsen? Naast dat het je TS verneukt voor 2 wedstrijden zoals iedereen weet is er nog de veel betere vraag: waarom niet motsen in 2e week?
Nou, dit komt omdat pic relatief werkt. Dit is gelijk duidelijk voor de wiskundeleraren onder ons, maar voor de leek even korte illustratie:
100 + 10% = 110 = 10 erbij
1000 + 10% = 1100 = 100 erbij
je ziet, hoe hoger je TS al is, hoe meer er ook bij komt bij een pic. Zodra je walking on clouds bent, heb je aan 1 pic in de 3 weken genoeg om boven content te blijven.
Het werkt ook andersom, staat je TS eenmaal op moordadig, dan duurt het heel lang voordat je ooit weer eruit komt, zelfs met piccen.
Daarom: pic de 1e wedstrijd van het seizoen altijd, samen met de 1e beker en de (Voor de meesten) 2e ronde van de beker zit je gelijk gebakken voor rest van seizoen. Motsen kan pas in 1 van de laatste wedstrijden, maar zelfs dan niet.
wat raad je aan voor iemand die 5-3-2 op de counter speelt? Zou ik bijvoorbeeld het hele seizoen kunnen piccen? Of is dat zelfs als je op de counter speelt niet handig?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
never nooit niet motsen. Gewoon even een taktisch ingreep in je opstelling, zodat je net even iets hoger middenveld haalt (speel eens een middenvelder in je verdediging op aanvallend, of een eentje in de spits op verdedigend).
En als je dat niet kan, gewoon piccen. Motsen in 2e wedstrijd doen we wel weer wanneer we willen degraderen.
EDIT: waarom niet motsen? Naast dat het je TS verneukt voor 2 wedstrijden zoals iedereen weet is er nog de veel betere vraag: waarom niet motsen in 2e week?
Nou, dit komt omdat pic relatief werkt. Dit is gelijk duidelijk voor de wiskundeleraren onder ons, maar voor de leek even korte illustratie:
je ziet, hoe hoger je TS al is, hoe meer er ook bij komt bij een pic. Zodra je walking on clouds bent, heb je aan 1 pic in de 3 weken genoeg om boven content te blijven.
Het werkt ook andersom, staat je TS eenmaal op moordadig, dan duurt het heel lang voordat je ooit weer eruit komt, zelfs met piccen.
Daarom: pic de 1e wedstrijd van het seizoen altijd, samen met de 1e beker en de (Voor de meesten) 2e ronde van de beker zit je gelijk gebakken voor rest van seizoen. Motsen kan pas in 1 van de laatste wedstrijden, maar zelfs dan niet.
Doe mij er ook maar vijf...Kan ik van iemand 8,5 miljoen lenen?quote:Feliberto Basualto (114138293) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Chile
Total Skill Index (TSI): 4 850
Loon: 1 140 ¤/week
Eigenaar: Pumas!
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
verkopen, cashen je winst, nog een keer speler kopen en dan gewoon weer verder trainen. Later levert hij echt niet meer op aan pure winst dan 1 miljoen binnen 1 week.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:01 schreef Daemon19 het volgende:
Hierbij benoem ik mezelf tot OpperGrootMeesterTrainer der Trainers!
TWEE nieuwe jeugdspelers (allebei 17 jaar, vorige week ingekocht), zijn BEIDE na 1 week positiespel training gestegen van goed naar uitstekend!!!!!!!!!!!!
Nu twijfel ik, of dat ik ze moet verkopen 17 jaar uitstekend levert vrij veel op.. (1 miljoen..? Dat is een winst van meer dan een half miljoen per week!!!) of door trainen, waardoor ze hoogstwaarschijnlijk in week 1 van volgend seizoen al op uitmuntend zitten (18 jaar). en rond week 3 van seizoen 20 (19 jaar) wonderbaarlijk zijn (U20?).
Advies gewenst!
als je TS al op walking op clouds staat valt het ook weer terug naar dit niveau na een pic. Zodra je dit hebt kan je het beste normal spelen, aangezien je nutteloos verzwakken ook beetje nutteloos is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat raad je aan voor iemand die 5-3-2 op de counter speelt? Zou ik bijvoorbeeld het hele seizoen kunnen piccen? Of is dat zelfs als je op de counter speelt niet handig?
quote:Reto Mapes:
Het keiharde werken op de training had effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van briljant naar wonderbaarlijk.
Teunis Joling:
Het keiharde werken op de training had effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitmuntend naar briljant.
Verkopen, de winstmarge die je nu in 1 week haalt haal je never nooit meer. Koop van het geld gewoon 2 identieke spelers ook met goed die ook hoog zittenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:01 schreef Daemon19 het volgende:
Hierbij benoem ik mezelf tot OpperGrootMeesterTrainer der Trainers!
TWEE nieuwe jeugdspelers (allebei 17 jaar, vorige week ingekocht), zijn BEIDE na 1 week positiespel training gestegen van goed naar uitstekend!!!!!!!!!!!!
Nu twijfel ik, of dat ik ze moet verkopen 17 jaar uitstekend levert vrij veel op.. (1 miljoen..? Dat is een winst van meer dan een half miljoen per week!!!) of door trainen, waardoor ze hoogstwaarschijnlijk in week 1 van volgend seizoen al op uitmuntend zitten (18 jaar). en rond week 3 van seizoen 20 (19 jaar) wonderbaarlijk zijn (U20?).
Advies gewenst!
quote:Joseph Franquet (96255472)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 2 760
Loon: 1 560 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
mag ik vragen voor hoeveel je de redelijk/redelijks die nu gestegen zijn gekocht hebt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef ASSpirine het volgende:
goed/redelijk met technisch uit Israël
goed/redelijk met onvoorspelbaaruit Engeland
uitstekend/redelijk met krachtig uit Italië
en ze hebben allemaal geen andere bijstat, de beste die ze na passen hebben is max zwak
Ben nog aan het denken voor de lange termijn, mss haal ik er 1 bij of niet (dus verkoop of niet)
Ik heb in het verleden eens een formidabel wing met uitstekend passen verkocht, van 19 jaar tegen 1 milj
Dus 500k moet wel te halen zijn denk ik
quote:Niran Kashtan
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
ga je je stijgers verpatsen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef foetre het volgende:
TU:
TSI: -620(+740/-1360)
Vorm: -3 (+3/-6)
DEF: +2(vorige week aangekocht)
Pfffff die vorm zit me niet mee
Dit is dus precies hoe ik het doequote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |