dank je, ff een econoom dumpen danquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
http://wiki.hattrick.org/Economist
meer dan 10.95 miljoen dus
GotenSSJquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Thnxmaar heb ik die psychologen niet nodig dan?
Owja, speel volgende ronde in de Ali-el-Kebab Arena, tegen FC Turk
En die schakelde Bubbafat uit, loopt die hier ook niet rond?
nvm moet tegen een 5e klasser, ik ben ten dode opgeschrevenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:15 schreef maniack28 het volgende:
Ben tevreden met mijn loting voor de 3e ronde, speel tegen FC Dedu uit de VI... speelt vleugelaanval en heeft wel aardige aanvalsratings, maar hij heeft slechts slecht (hoog) middenveld..
Slecht... je verdediging is niks en zonder middenveldoverwicht ben je dus bij voorbaat de pineut... Denk dat je daar echt wat aan moet doen, want zoveel overwicht heb je nu ook weer niet met je middenveld...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
Joralf, hoe schat jij mijn kansen in?
raar he als je keeper eruit geschopt wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Slecht... je verdediging is niks en zonder middenveldoverwicht ben je dus bij voorbaat de pineut... Denk dat je daar echt wat aan moet doen, want zoveel overwicht heb je nu ook weer niet met je middenveld...
Zal er van het weekend eens goed naar kijken, ga nu pitten![]()
niet eens zo heel veel meer dan 11 miljoen....als je 13 miljoen hebt heb je er nog maar 6 ofzo nodig namelijk dacht ik...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef komrad het volgende:
weet iemand hoeveel kapitaal je nodig hebt om van 10 naar 9 economen terug te schakelen (en de 100k te behouden)
Uiteindelijk 6-1quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:29 schreef jde_kok het volgende:
Oefenwedstrijd tegen lemming sta ik met 5-1 achter, maar volgens hattrick domineer ik de wedstrijd...![]()
Gelukt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:31 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga morgen een 5-4-1 counterhufter (uitstekend, dus valt mee) pakken door 3-5-2 aanval via vleugels te spelen.
1 van z'n aanvallers is een extra verdediger en z'n linkervleugel speelt naar het midden.
Ik stel m'n rechtsback als extra middenvelder op, m'n linksback verdedigend en 1 centrale verdediger laat ik aanvallend spelen. M'n vleugels laat ik ook aanvallend spelen en zo pak ik hem op de vleugels, die bij hem zeer zwak zijn
Oja en ik speel wel PIC uiteraard.
Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.quote:macondo: je hebt al een hoop opbouwende kritiek gekregen, maar toch nog ff (tis allemaal goedbedoeld ). voor een beginnende counterhufter is t meer dan genoeg om spelers met matig passen te nemen, dus ik zou je uitvlucht niet nemen tot dure defs met goed passen.
hoe zit je nu in je A-trainees qua passen? In je B-team zonder uitzondering kale defs nemen.
Ik heb een redelijke op de bank zitten (3* figuur)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Nieuwe vraag! In divisie VIII, hebben jullie reservekeepers? Ik twijfel, die gasten krijgen een hoog salaris. Als het goed gaat heb je er geen nodig..
Ik zit in VII en ik heb er wel een. Als sinds het begin dat ik in X zat....nooit nodig gehad.....damn....alle weggegooide geldquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.
Nieuwe vraag! In divisie VIII, hebben jullie reservekeepers? Ik twijfel, die gasten krijgen een hoog salaris. Als het goed gaat heb je er geen nodig..
Zwak keeper die ik kreeg bij mijn teamquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
Ik heb in mijn A een hoog goed keeper, en in mijn B mijn voormalig A keeper een redelijkequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:08 schreef truStie het volgende:
Kheb ook een goed keeper. Me backup keeper is een matig keeper (heb ik al zo lang) Laatste keer dat die reserve keeper heeft gespeelt is letterlijk een jaar geleden (vorig jaar juli ofzo)..
"je zou maar, je zou maar".......zucht, dit is dus de rede waarom verzekeringsmaatschappijen zoveel winst maken he...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.
Je zou mischien zeggen overdreven maar je zal maar een wedstrijd verliezen omdat je een mindere keeper hebt opgesteld en die 3 punten uiteindelijk nodig hebben om kampioen te worden.
heb er sinds ik SP train pas 1, maar daarvoor alle seizoenen niet gehad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.
of doordat je geen reserve keeper hebt je coach moeten opstellen in de beker en dan in de penaltyreeks bij voorbaat al kansloos zijn omdat ie niet kan keepenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.
Je zou mischien zeggen overdreven maar je zal maar een wedstrijd verliezen omdat je een mindere keeper hebt opgesteld en die 3 punten uiteindelijk nodig hebben om kampioen te worden.
Tsja.. hoe vaak wordt hij nou kapotgeschopt (zeker in de beker)? En qua competitie win je er geen 100k mee... 3k/w = 42k per seizoen.. dus als je eerste keep eens in de 2 seizoenen kapotgeschopt wordt in de beker haal je het eruit... in de competitie nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb wel een reservekeeper maar heb me vorig jaar wel al afgevraagd of ik hem zou houden. Nu is mijn a keeper gisteren geblesserd geraakt dus zonder hem had ik verloren. Volgende week makkelijk 100k extra inkomstne door hem dus. hij kost 3k/w dus is het mogelijk wel waard.Blijft een twijfelgeval
quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
"je zou maar, je zou maar".......zucht, dit is dus de rede waarom verzekeringsmaatschappijen zoveel winst maken he...
Denk even mee, je hebt precies 1 week om je keeper te vervangen. Welke oetdrol krijgt dat nu niet binnen 1 week voor mekaar?
Nooit uitgaan van wat allemaal fout kan gaan, dat moet je pas gaan doen als het fout gaat. Het risico dat je keeper in de kampioenswedstrijd geblesseerd uitvalt is namelijk zo enorm klein.
Dat moet dus iedereen voor zichzelf beslissen.Ik hou hem lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. hoe vaak wordt hij nou kapotgeschopt (zeker in de beker)? En qua competitie win je er geen 100k mee... 3k/w = 42k per seizoen.. dus als je eerste keep eens in de 2 seizoenen kapotgeschopt wordt in de beker haal je het eruit... in de competitie niet
Ja ok, op gegeven moment weegt die 5k per week aan salaris kosten niks meer tov je inkomsten en is het logisch dat je er 1 hebt. Maar voor beginnende teams vraag ik het me af of het nuttig is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb wel een reservekeeper maar heb me vorig jaar wel al afgevraagd of ik hem zou houden. Nu is mijn a keeper gisteren geblesserd geraakt dus zonder hem had ik verloren. Volgende week makkelijk 100k extra inkomstne door hem dus. hij kost 3k/w dus is het mogelijk wel waard.Blijft een twijfelgeval
of koop een clown redelijk keeper. De prijs van een redelijk keeper met wat ervaring ligt ongeveer op hetzelfde als een clown, en heb je die ook gelijk ipv dat je daar nog een speciaal persoon in je selectie voor moet hebben. Gewoon zoeken naar spelers van 79500, en dan gelijk 80500 bieden zodat niemand ze meer kan vinden die zoekt naar clownquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Als je een reservekeep neemt, koop er dan eentje met redelijk ervaring en redelijk leiderschap... liefst redelijk keepen dan. Haalt nog lekker veel sterren en levert na stijging naar goed ervaring veel cash op ~ 200-300k.
zoveel ervaring zal een reservekeep niet opdoenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Als je een reservekeep neemt, koop er dan eentje met redelijk ervaring en redelijk leiderschap... liefst redelijk keepen dan. Haalt nog lekker veel sterren en levert na stijging naar goed ervaring veel cash op ~ 200-300k.
Ik heb het over lange termijn... ieder seizoen speel je sowiezo 1x een verloren bekerwedstrijd = 2 punten... ieder seizoen ook 16 friendlies.. ga je int. dan is dat 16 * 0.2 = 3.2 punt... dat is al 5 punten per seizoen. Stel hem dan ook eens op in de wedstrijden in de comp. die je bij voorbaat al wint en je kan hem in 4 seizoenen optrainen van redelijk naar goed... heb je 200k mee verdiend (- salaris = ~35k per seizoen = 140k = 60k) heb je toch een reservekeep gehad en geen geld verloren. Dat is beter dan een reservekeep kopen en die later voor hetzelfde bedrag terugverkopen, want dan verlies je geld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zoveel ervaring zal een reservekeep niet opdoen
onzin....hooguit de 1 2 rondes speelt ie mee....nou, vetpot, dan heeft ie 4 xp erbij....moet ik er nog maar 21quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:27 schreef Lennox het volgende:
Met een beetje massol in de beker wel.
Jij gaat er vanuit dat ze op 0 xp punten zitten, dat hoeft helemaal niet. Mn broertje kocht een mid voor 120k met redelijk/redelijk (goed positiespel e.d) en die ging gelijk in zn 1e beker pot omhoog. Er is ook nog altijd een geluksfactor natuurlijk. En mocht hij niet in seizoen 1 stijgen, dan hou je hem toch net zo lang tot hij wel een keer gaat......quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
onzin....hooguit de 1 2 rondes speelt ie mee....nou, vetpot, dan heeft ie 4 xp erbij....moet ik er nog maar 21
spammerquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:29 schreef foetre het volgende:
oneindig veel uitdagingen
Idd ik had 5 redelijk/matig staan en me taktiekvaardigheid stond ook al op uitstekend.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
macondo: uitstekend countervaardigheid is al leukdie redelijk passen def is wel oud...
bij je nieuwe trainees zou ik kijken naar matig passen, is niet te duur en leuk voor je CA
klopt, 2x zoveelquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijkt alsof passen meer meeteld als verdedigen![]()
moet je wel mijn ratings van vorige week woensdag of zondag nemen qua def en niet die van gisteren omdat mijn keeper daarin doodgeschopt isquote:
als je in de beker speelt kan je toch geen 16 friendlies per seizoen spelen? Naar mijn weten zijn er namelijk 16 weken per seizoen en zoals jij het verteld kom ik op 17 uit. Of heb ik je dan verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb het over lange termijn... ieder seizoen speel je sowiezo 1x een verloren bekerwedstrijd = 2 punten... ieder seizoen ook 16 friendlies.. ga je int. dan is dat 16 * 0.2 = 3.2 punt... dat is al 5 punten per seizoen. Stel hem dan ook eens op in de wedstrijden in de comp. die je bij voorbaat al wint en je kan hem in 4 seizoenen optrainen van redelijk naar goed... heb je 200k mee verdiend (- salaris = ~35k per seizoen = 140k = 60k) heb je toch een reservekeep gehad en geen geld verloren. Dat is beter dan een reservekeep kopen en die later voor hetzelfde bedrag terugverkopen, want dan verlies je geld.
Desnoods als zn stats dermate laag worden stel je hem op als def of mid of spits.. als hij ooit maar stijgt dan is hij winstgevend (tenzij het meer dan 6 seizoenen duurt).
He, niet op elke slak zout leggen hequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef MrMoon het volgende:
als je in de beker speelt kan je toch geen 16 friendlies per seizoen spelen? Naar mijn weten zijn er namelijk 16 weken per seizoen en zoals jij het verteld kom ik op 17 uit. Of heb ik je dan verkeerd begrepen?
juist wel.. een snufje zout maakt het afquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
He, niet op elke slak zout leggen heOf je nou 3.2 punten, 3.4 punten of 3.0 punten uit friendlies haalt
Ik ben natuurlijk weer de enige uit mijn league die tegen iemand uit V moet aantredenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef foetre het volgende:
De volgende Fokfederatiemembers(37van de 89) zijn door naar bekerronde 3
Ladderzatsquad - FC Heemskerk
Veel succes iedereen!!!
Ik had de mijne eruit gekegeld, 2 weken later lag mijn eerste keeper in de lappenmand. Toen weer een reserve gekocht. Was nodig ook. 14 minuten nadat mijn eerste keeper zijn rentree had gemaakt na 3 weken blessure, werd hij er voor 6 weken uitgetrapt...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zit in VII en ik heb er wel een. Als sinds het begin dat ik in X zat....nooit nodig gehad.....damn....alle weggegooide geld
Tyfus wat een spits buitenaards .Duur foutje lijkt mequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:
Trouwens op het HT forum al gelezen van die oekel met zn Hall of Fame?
Zo niet dit is zn teamid: 155334
Weer lekker druk ,ik hoop dat die intelservers dat straks nog allemaal bij kunnen benen met al die nieuwe gebruikers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef maniack28 het volgende:
We zijn nu met meer dan 800.000
Vol trots kunnen we jullie laten weten dat we vorige week de grens van 800.000 gebruikers zijn gepasseerd. En alsof dat nog niet genoeg was, hebben we vorige week ook een ander record gebroken: het aantal gebruikers dat tegelijk online was ging over de 60.000 en bleef groeien. Uiteindelijk kwamen we tot een top van een fantastische 65.800 gebruikers.
Als Hattrick-team willen we iedereen die meespeelt bedanken dat hij dit mede mogelijk heeft gemaakt!
Auch! Das pijnlijk!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |