Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.quote:macondo: je hebt al een hoop opbouwende kritiek gekregen, maar toch nog ff (tis allemaal goedbedoeld ). voor een beginnende counterhufter is t meer dan genoeg om spelers met matig passen te nemen, dus ik zou je uitvlucht niet nemen tot dure defs met goed passen.
hoe zit je nu in je A-trainees qua passen? In je B-team zonder uitzondering kale defs nemen.
Ik heb een redelijke op de bank zitten (3* figuur)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Nieuwe vraag! In divisie VIII, hebben jullie reservekeepers? Ik twijfel, die gasten krijgen een hoog salaris. Als het goed gaat heb je er geen nodig..
Ik zit in VII en ik heb er wel een. Als sinds het begin dat ik in X zat....nooit nodig gehad.....damn....alle weggegooide geldquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.
Nieuwe vraag! In divisie VIII, hebben jullie reservekeepers? Ik twijfel, die gasten krijgen een hoog salaris. Als het goed gaat heb je er geen nodig..
Zwak keeper die ik kreeg bij mijn teamquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
Ik heb in mijn A een hoog goed keeper, en in mijn B mijn voormalig A keeper een redelijkequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:08 schreef truStie het volgende:
Kheb ook een goed keeper. Me backup keeper is een matig keeper (heb ik al zo lang) Laatste keer dat die reserve keeper heeft gespeelt is letterlijk een jaar geleden (vorig jaar juli ofzo)..
"je zou maar, je zou maar".......zucht, dit is dus de rede waarom verzekeringsmaatschappijen zoveel winst maken he...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.
Je zou mischien zeggen overdreven maar je zal maar een wedstrijd verliezen omdat je een mindere keeper hebt opgesteld en die 3 punten uiteindelijk nodig hebben om kampioen te worden.
heb er sinds ik SP train pas 1, maar daarvoor alle seizoenen niet gehad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.
of doordat je geen reserve keeper hebt je coach moeten opstellen in de beker en dan in de penaltyreeks bij voorbaat al kansloos zijn omdat ie niet kan keepenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.
Je zou mischien zeggen overdreven maar je zal maar een wedstrijd verliezen omdat je een mindere keeper hebt opgesteld en die 3 punten uiteindelijk nodig hebben om kampioen te worden.
Tsja.. hoe vaak wordt hij nou kapotgeschopt (zeker in de beker)? En qua competitie win je er geen 100k mee... 3k/w = 42k per seizoen.. dus als je eerste keep eens in de 2 seizoenen kapotgeschopt wordt in de beker haal je het eruit... in de competitie nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb wel een reservekeeper maar heb me vorig jaar wel al afgevraagd of ik hem zou houden. Nu is mijn a keeper gisteren geblesserd geraakt dus zonder hem had ik verloren. Volgende week makkelijk 100k extra inkomstne door hem dus. hij kost 3k/w dus is het mogelijk wel waard.Blijft een twijfelgeval
quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
"je zou maar, je zou maar".......zucht, dit is dus de rede waarom verzekeringsmaatschappijen zoveel winst maken he...
Denk even mee, je hebt precies 1 week om je keeper te vervangen. Welke oetdrol krijgt dat nu niet binnen 1 week voor mekaar?
Nooit uitgaan van wat allemaal fout kan gaan, dat moet je pas gaan doen als het fout gaat. Het risico dat je keeper in de kampioenswedstrijd geblesseerd uitvalt is namelijk zo enorm klein.
Dat moet dus iedereen voor zichzelf beslissen.Ik hou hem lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. hoe vaak wordt hij nou kapotgeschopt (zeker in de beker)? En qua competitie win je er geen 100k mee... 3k/w = 42k per seizoen.. dus als je eerste keep eens in de 2 seizoenen kapotgeschopt wordt in de beker haal je het eruit... in de competitie niet
Ja ok, op gegeven moment weegt die 5k per week aan salaris kosten niks meer tov je inkomsten en is het logisch dat je er 1 hebt. Maar voor beginnende teams vraag ik het me af of het nuttig is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb wel een reservekeeper maar heb me vorig jaar wel al afgevraagd of ik hem zou houden. Nu is mijn a keeper gisteren geblesserd geraakt dus zonder hem had ik verloren. Volgende week makkelijk 100k extra inkomstne door hem dus. hij kost 3k/w dus is het mogelijk wel waard.Blijft een twijfelgeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |