Ik weet niet precies hoeveel VIII er waren voor de reorganisatie. Maar alle nieuwe compo's zijn opgevuld met teams uit de IX, X en XI. Veel zwakke broeders dus. De VIII competities die er al waren, zijn ook opgevuld, alleen zitten hier ook teams in die niet zijn verschoven.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Waarom zijn die slechter als de VIII.1 bijvoorbeeld
Dat wel ja en over een paar weken zijn Lukida en Zakdoek zelfs BOTs.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef macondo het volgende:
Jij hebt ten minste een paar PIC teams in je competitie!
Te lang niet ingelogd.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef macondo het volgende:
Hoezo zijn het dan bots?
halve competitie....7 weken dusquote:Op maandag 1 mei 2006 16:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Te lang niet ingelogd.
Lukida Sportvereniging (767438) 02-04-2006 om 22:27 Via 82.93.***.***
zakdoek (506636) 27-03-2006 om 22:20 Via 86.80.***.***
Na hoeveel weken je een BOT word weet ik alleen niet meer
Mazzelaar. Mijn VIII is nog zwakker dan mijn X vorig seizoen...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:56 schreef Yankee_One het volgende:
Haha, zie ik ineens op Alltiddat mijn competitie de op 4 na sterkste is als je het op loddar en hatstats vergelijkt
Denk eerder dat jij de mazzelaar bent dan. Kan je veel winnen, dus veel supporters erbij krijgen en je trainingslinie verjongen zonder dat het erg ten koste hoeft te gaan van je prestatiesquote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Flappekz het volgende:
Mazzelaar. Mijn VIII is nog zwakker dan mijn X vorig seizoen...
tja ik moet mijn team blijven versterken om nog kampioen te worden. nu is dat niet zo erg, hoewel rente trekken ook wel leuk was geweest.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mazzelaar. Mijn VIII is nog zwakker dan mijn X vorig seizoen...
Dit zijn mijn 2 andere potentiële coaches.quote:Jef Vrignaud (11251008)
59 jaar, slecht in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
quote:Asier Molina (7352158)
35 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Prutser
Hoe belangrijk is leiderschap voor een coach, wat heeft mijn team er aan?quote:Jef Geldhof (7779581)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
mijn vaste back
Leiderschap helpt je teamgeest hoog te houden.. dus die speler met goed leiderschap is wel een prima coachquote:Op maandag 1 mei 2006 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
Dit is mijn huidige coach.
[..]
Dit zijn mijn 2 andere potentiële coaches.
[..]
[..]
Hoe belangrijk is leiderschap voor een coach, wat heeft mijn team er aan?
Zal ik wachten tot Geldhof meer ervaren is en Molina verkopen?
Of Molina nu coach maken?
Om het geld hoef ik het niet te laten. . .
Je moet je niet blindstaren op loddar.Het blijft een Match Engine.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
FC Carrots (backdraft) 3-5-2 Normaal (uitstekend) 2 doelpunten 2.85 Loddar
FC RKDEO 4-4-2 Normaal (uitstekend) 1doelpunten 3.63 Loddar
Waarom heb ik verloren!!!![]()
GRRR![]()
Idd dan had degene met de hoogste ratings voor de 1e wedstrijd al de kampioenstrofee kunnen krijgen,quote:Op maandag 1 mei 2006 19:32 schreef twi het volgende:
Inderdaad, als iedereen met de hoogste ratings altijd zou winnen, zou 't geen voetbal zijn
Vorig seizoen net niet gelukt. Speelde in de laatste wedstrijd gelijk, jammer maar helaas. Wel een mooi doelsaldo toen.quote:Is het mensen hier wel eens gelukt om alles te winnen? 14 gespeeld, 42 punten
quote:Hubert Schwarzer (50157063)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 3 630
Loon: 1 704 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 20
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ik vraag het me ook al een tijdje af, iemand een concreet antwoord voor me?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Loddar-stats zijn
Same herequote:Op maandag 1 mei 2006 20:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Loddar-stats zijn
is dit alles betreffende leiderschap?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leiderschap helpt je teamgeest hoog te houden.. dus die speler met goed leiderschap is wel een prima coach![]()
soort hat-stats meen ikquote:Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik vraag het me ook al een tijdje af, iemand een concreet antwoord voor me?
quote:3. What is LoddarStats, and how is it calculated?
The basic ideas behind LoddarStats are:
The midfield is only responsible for the ball possession.
The attack is responsible for scoring chances.
The defense is responsible for preventing your opponent’s offense from realizing a scoring chance.
The better the midfield, the more chances your offense will have. Thus the offense seems to be better.
The better the midfield, the fewer chances your opponent’s offense will have. Thus the defense seems to be better.
(Text was copied from the HT wiki)
For a more detailed explanation on LoddarStats, including the full formula and weights, take a look at this PDF:
http://oeufi-foed.doesel.ch/Downloads-index-req-getit-lid-30.htm
Karakteristiekenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
is dit alles betreffende leiderschap?
quote:Verdammte referee
Captain Guttmann of Holloway Wanderers stepped off the pitch yesterday with mixed feelings: “Yes, ve von our first point in the fifth division, und in an away match. But, ve could have done much better.” The Austrian skipper pauses for a bit, and then continues, fuming: “Es ist ein bloody shame that der verdammte referee gave zat penalty!!! Sorry bout ze German, it happens when I get wound up…”
Never easy, for a native German speaker to learn English while residing in The Netherlands...
had je hetzelfde middenveld als ikquote:Op maandag 1 mei 2006 19:11 schreef The_Hives het volgende:
voor het eerst een uitstekend (laag) middenveld gehaald
Heb jij nog niet genoeg, verwaant mannetjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:57 schreef Grumpey het volgende:
Lennox : uit je interview noem je VK 'de' CA-pionier....
maareh, wist je dat ik tot 1 seizoen terug altijd counter-attacted heb?
En dat met 50% kans binnenkort weer ga doen?
Ik heb ook recht om mee te dingen naar die titel hoor :p
Grumpey gaat ook weer counterenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:57 schreef Grumpey het volgende:
we wonquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
op veler verzoek
Verdammte referee
Captain Guttmann of Holloway Wanderers stepped off the pitch yesterday with mixed feelings: “Yes, ve von
Zo lang ben ik er nog niet grote vriendquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:57 schreef Grumpey het volgende:
Klapdeur verdiend eigenlijk gewoonquote:
Jij moet je stilhouden met je twee fok-hattrick awardsquote:
Ik ben 24/7 op irc.Als nou meerdere gebruikers mijn goede voorbeeld volgen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
als we nu eens wat meer op IRC waren, konden dit soort nutteloze discussies (met alle respect) daar gevoerd worden en gingen de topics niet zo snel
* Verbal_Kint dreams on
Daarbij vergeten mensen dat ik de allereerste counterhufter binnen deze fed wasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:57 schreef Grumpey het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daarbij vergeten mensen dat ik de allereerste counterhufter binnen deze fed was...
Heil SW Heil SWquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daarbij vergeten mensen dat ik de allereerste counterhufter binnen deze fed was...
Ik zal ook weer vaker komenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:25 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ben 24/7 op irc.Als nou meerdere gebruikers mijn goede voorbeeld volgen.
Niet alleen me armquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:52 schreef Klapdeur het volgende:
Foetre hoe bruin is jou arm inmiddels? on-ge-lo-ve-lijk zeg!![]()
quote:Toch een fout van mijn kant dan, was goed bedoeld overigens![]()
Ze komen juist niet, omdat jij er bent!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:25 schreef foetre het volgende:
[..]
Gelukkig was die er afgelopen zondag nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ze komen juist niet, omdat jij er bent!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gelukkig was die er afgelopen zondag niet![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ze komen juist niet, omdat jij er bent!
Die tweede bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:47 schreef Daemon19 het volgende:
Valt me toch tegen grump! Wie moet mn grote voorbeeld dan worden?!
JD?!Uddel?!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb jij nog niet genoeg, verwaant mannetje![]()
![]()
50% kans dan hequote:
Ga uit van je eigen krachtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:47 schreef Daemon19 het volgende:
Valt me toch tegen grump! Wie moet mn grote voorbeeld dan worden?!
JD?!Uddel?!
ja, 2 centrale middenvelder voor een beetje balbezit zodat de tegenstander niet superveel kansen krijgt en ik nog wat reguliere kansne krijg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:58 schreef macondo het volgende:
Maar dat CA, spelen jullie dan 5-3-2? En richt je je dan ook erg op het passen?
Ik speel dan 532 ,passen vooral voor je defenders dan gaat je taktiekvaardigheid (in dit geval CA) vooruitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:58 schreef macondo het volgende:
Maar dat CA, spelen jullie dan 5-3-2? En richt je je dan ook erg op het passen?
Ik was bijna 24/7 op irc, maar daar is toch nooit wat te belevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:25 schreef foetre het volgende:
[..]
Helpt het ook als je mids/spitsen veel passen hebben eigenlijk? Ik vraag me namelijk af hoe VK aan die hele zieke tactiek komtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja, 2 centrale middenvelder voor een beetje balbezit zodat de tegenstander niet superveel kansen krijgt en ik nog wat reguliere kansne krijg.
ja, zonder passen geen countervaardigheid. zonder countervaardigheid geen kansen. zonder kansen geen goals
Zullen we het maar op sarcastisch houden? Hij zet er waarschijnlijk ook niet zomaar smileys neerquote:
Dat vraag ik me ook wel is af ,VK heeft af en toe taktiekvaardigheid: reusachtig .quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
Helpt het ook als je mids/spitsen veel passen hebben eigenlijk? Ik vraag me namelijk af hoe VK aan die hele zieke tactiek komt
haha nee helaas ni zou wel ideaal zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:24 schreef macondo het volgende:
En dan heb ik nog een domme vraag.. Is het mogelijk om te zoeken in de transferlijst op het kriterium salaris? Anders klik ik me gek op al die 17 jarige snuiters..
geheim van de smidquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:15 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel is af ,VK heeft af en toe taktiekvaardigheid: reusachtig .
Daar kan deze deftrainer alleen maar van dromen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
geheim van de smidIk had al zo'n idee dat de def skill ook bijdroeg. Heb weleens CA gespeeld met mijn beste verdedigers. Zij hadden passingskill van slecht/zwak en toch haalde ik een taktiekvaardigheid van uitmuntend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
geheim van de smidIk zeg al daar kan ik nu alleen nog van dromen.Maar thnx VKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Koop je dat passen zo hoog in of train je af en toe ook passen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:54 schreef macondo het volgende:
Dat zit ik me ook af te vragen.. Is bijna niet te betalen als side skill..
heeft hij altijd, hij traint SPquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:35 schreef twisteddlogic het volgende:
Grumpey ga je overstappen nu? Je hebt zo veel spelers te koop staan namelijk
Niet alleen die spitsen hoor.Al die 17 jarige pikkies zijn tering duur.Mij heeft het ook een flinke duit gekost.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:14 schreef One_conundrum het volgende:
Wat zijn die 17-jarige spitsen godverdomme duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |