Ik weet niet precies hoeveel VIII er waren voor de reorganisatie. Maar alle nieuwe compo's zijn opgevuld met teams uit de IX, X en XI. Veel zwakke broeders dus. De VIII competities die er al waren, zijn ook opgevuld, alleen zitten hier ook teams in die niet zijn verschoven.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Waarom zijn die slechter als de VIII.1 bijvoorbeeld
Dat wel ja en over een paar weken zijn Lukida en Zakdoek zelfs BOTs.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef macondo het volgende:
Jij hebt ten minste een paar PIC teams in je competitie!
Te lang niet ingelogd.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef macondo het volgende:
Hoezo zijn het dan bots?
halve competitie....7 weken dusquote:Op maandag 1 mei 2006 16:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Te lang niet ingelogd.
Lukida Sportvereniging (767438) 02-04-2006 om 22:27 Via 82.93.***.***
zakdoek (506636) 27-03-2006 om 22:20 Via 86.80.***.***
Na hoeveel weken je een BOT word weet ik alleen niet meer
Mazzelaar. Mijn VIII is nog zwakker dan mijn X vorig seizoen...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:56 schreef Yankee_One het volgende:
Haha, zie ik ineens op Alltiddat mijn competitie de op 4 na sterkste is als je het op loddar en hatstats vergelijkt
Denk eerder dat jij de mazzelaar bent dan. Kan je veel winnen, dus veel supporters erbij krijgen en je trainingslinie verjongen zonder dat het erg ten koste hoeft te gaan van je prestatiesquote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Flappekz het volgende:
Mazzelaar. Mijn VIII is nog zwakker dan mijn X vorig seizoen...
tja ik moet mijn team blijven versterken om nog kampioen te worden. nu is dat niet zo erg, hoewel rente trekken ook wel leuk was geweest.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mazzelaar. Mijn VIII is nog zwakker dan mijn X vorig seizoen...
Dit zijn mijn 2 andere potentiële coaches.quote:Jef Vrignaud (11251008)
59 jaar, slecht in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
quote:Asier Molina (7352158)
35 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Prutser
Hoe belangrijk is leiderschap voor een coach, wat heeft mijn team er aan?quote:Jef Geldhof (7779581)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
mijn vaste back
Leiderschap helpt je teamgeest hoog te houden.. dus die speler met goed leiderschap is wel een prima coachquote:Op maandag 1 mei 2006 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
Dit is mijn huidige coach.
[..]
Dit zijn mijn 2 andere potentiële coaches.
[..]
[..]
Hoe belangrijk is leiderschap voor een coach, wat heeft mijn team er aan?
Zal ik wachten tot Geldhof meer ervaren is en Molina verkopen?
Of Molina nu coach maken?
Om het geld hoef ik het niet te laten. . .
Je moet je niet blindstaren op loddar.Het blijft een Match Engine.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
FC Carrots (backdraft) 3-5-2 Normaal (uitstekend) 2 doelpunten 2.85 Loddar
FC RKDEO 4-4-2 Normaal (uitstekend) 1doelpunten 3.63 Loddar
Waarom heb ik verloren!!!![]()
GRRR![]()
Idd dan had degene met de hoogste ratings voor de 1e wedstrijd al de kampioenstrofee kunnen krijgen,quote:Op maandag 1 mei 2006 19:32 schreef twi het volgende:
Inderdaad, als iedereen met de hoogste ratings altijd zou winnen, zou 't geen voetbal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |