abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37449481
Gisteren met mijn vleugels allebei aanvallend zwaK(heel laag) middenveld gehaald
Misschien kan ik dit jaar wel gaan promoveren, de verwachte kampioen haalt toch mindere stats als mij, en die van mij zullen alleen maar stijgen gedurende dit seizoen

Eindelijk weer wedstrijden
pi_37449637
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:57 schreef twisteddlogic het volgende:
..........

Eindelijk weer wedstrijden
Helemaal mee eens, ik vind het maar niks die tussenweken.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_37449669
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:59 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Gaaf
Wat voor niveau jeugdopleiding heb je?
M'n Jeugopleiding staat al bijna een seizoen lang op uitstekend. Dit is me 4e 'goed' pull in m'n carriere die aardig wat geld gaat opleveren.
pi_37449844
druus, nog niet zo vaak gezien hier

uitstekende jeugdopleiding... je speelt dus al langer? trainingsprogramma? divisie?
pi_37450232
Oei ik heb een deeltje gemist zie ik

Gisteren uit gewonnen met 0-3 van het team dat gedegradeerd was uit de V'de. Beschouwde hem als lastigste tegenstander om het kampioenschap en hij verwachtte zelf al kampioen te worden. De arrogante kwal stuurde mij ook een bericht als: "Ga je weer voor het kampioenschap? Dat wordt dus een tweede plek voor je" Met andere woorden: ik ben te goed voor je. Ok, zijn team is in zijn geheel beter, maar met wat tactische overwegingen wist ik met 0-3 te winnen, terwijl ik nog twee spitsen miste ook

Al met al een heel goed begin van de competitie, hopelijk zet deze lijn zich voor. Eindelijk eens een goed begin van de competitie, kun je zien wat conditietraining al niet uit kan maken in het tussenseizoen. Zonder conditietraining begin je het seizoen veel beter

Volgende week tegen een promovendus uit de VII'de. Had hem niet hoog ingeschat maar ben wel geschrokken van z'n prestaties gisteren. Snap er niks van, aangezien hij geen nieuwe spelers gekocht heeft ofzo. Hij zal toch niet gemotst hebben tegen zo'n team? Nja.. we zullen zien volgende week wie er sterker is
Signature
pi_37450260
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
druus, nog niet zo vaak gezien hier

uitstekende jeugdopleiding... je speelt dus al langer? trainingsprogramma? divisie?
allemaal

Ik speel nu *ff kijken* sinds 11-03-2004 om 18:01, maar eigenlijk ben ik het pas na een half jaar leuk gaan vinden. Ik zit op dit moment in de 6e divisie. Vorig jaar 7e geworden in de 6e divisie, maar door die opschoning weer terug in de 6e waar ik dus net wat te zwak voor ben... Ik train van het
begin af aan al positiespel (3-5-2), maar eigelijk pas een jaarte efficient, met 17-19 jarige.
en over een uur ga ik een weekie op vakantie

teamnaam: Vlugge Japies (364955)
pi_37450445
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:16 schreef FritsFluitketel het volgende:

Al met al een heel goed begin van de competitie, hopelijk zet deze lijn zich voor. Eindelijk eens een goed begin van de competitie, kun je zien wat conditietraining al niet uit kan maken in het tussenseizoen. Zonder conditietraining begin je het seizoen veel beter
Ik ben juist nog niet zo goed gespeeld,ondanks de vormdalingen heb ik veruit mijn beste wedstrijd ooit gespeeld. Komt een beetje omdat ik gepict heb ik de beker, maar verder vooral door de conditietraining
Gisteren ook niet Hat-stats record, 110

Ook nog een ervaringspopper, een 32-jarige verdediger naar redelijk ervaring
  maandag 1 mei 2006 @ 12:32:08 #58
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37450726
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
Leuk interview lennox

alleen, Sean Paul

30-04-2006 Sold a player and received 1 466 010 ¤

waardoor:
Cash funds: 1 602 466 ¤ (2 949 101) ¤

het begint weer te kriebelen. waar kan ik versterken?
wat zouden jullie doen, investeren in middenveld, of aanval?

- middenveld: niet voor MF dominantie, maar om rond de 40%-45% balbezit te gaan zitten om naast counter ook gewone kansen te krijgen. dit is wellicht wel nodig, omdat teams passable tot aan formidable middenveld hebben... en ik nu rond de poor high/weak low

- aanval: een goede aanval is essentieel voor CA. heb nu magnificent (wonderbaarlijk) en world class spitsen, zonder bijstats. misschien eentje met winger erbij, zodat ik ook kan pieken op een wing...
Middenveld..
Maar voor 2,6 miljoen kan je wel een uitmuntende middenvelder kopen (900.000) en nog een spits voor ongeveer 1,7 miljoen..

[ Bericht 5% gewijzigd door Daemon19 op 01-05-2006 12:41:56 ]
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_37450857
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:32 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Middenveld..
Ik zou je aanval vergelijken met de def van je tegenstanders. Als je daar niet doorheen komt heb je weinig aan je counterkansen. Als je aanval sterk genoeg is, zou ik gaan voor versterking van het middenveld.

En in aanvallers met vleugelspel geloof ik niet zo. Verzwakt je centrale aanval te veel imo. Als je een sterke wing wilt hebben zou ik een betere speler op die positie kopen.
Ofschoon een spits met wingskill wel leuk is ivm taktische omzettingen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Yankee_One op 01-05-2006 12:59:53 (domme typo) ]
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  maandag 1 mei 2006 @ 12:37:19 #60
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_37450870
Mijn held, mijn aanvoerder.. snif... Costica Surdu (4121771) was met zijn uitstekende ervaring mijn motor op het middenveld. Nu is het over, want met zijn 39 jaar is vandaag zijn positiespel gezakt van goed naar... zwak!

Promoveren naar coach heeft geen zin volgens mij, net zo duur als normaal. Dan maar proberen te slijten op de transfermarkt....
Overal verstand van.
  maandag 1 mei 2006 @ 12:53:41 #61
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37451331
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oei ik heb een deeltje gemist zie ik

Gisteren uit gewonnen met 0-3 van het team dat gedegradeerd was uit de V'de. Beschouwde hem als lastigste tegenstander om het kampioenschap en hij verwachtte zelf al kampioen te worden. De arrogante kwal stuurde mij ook een bericht als: "Ga je weer voor het kampioenschap? Dat wordt dus een tweede plek voor je" Met andere woorden: ik ben te goed voor je. Ok, zijn team is in zijn geheel beter, maar met wat tactische overwegingen wist ik met 0-3 te winnen, terwijl ik nog twee spitsen miste ook

Volgende week tegen een promovendus uit de VII'de. Had hem niet hoog ingeschat maar ben wel geschrokken van z'n prestaties gisteren. Snap er niks van, aangezien hij geen nieuwe spelers gekocht heeft ofzo. Hij zal toch niet gemotst hebben tegen zo'n team? Nja.. we zullen zien volgende week wie er sterker is
Was alleen zn middenveld hoger? Of alle ratings?
En een berichtje terug schrijven naar die gozer..
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef macondo het volgende:
Mijn held, mijn aanvoerder.. snif... Costica Surdu (4121771) was met zijn uitstekende ervaring mijn motor op het middenveld. Nu is het over, want met zijn 39 jaar is vandaag zijn positiespel gezakt van goed naar... zwak!

Promoveren naar coach heeft geen zin volgens mij, net zo duur als normaal. Dan maar proberen te slijten op de transfermarkt....
Damn! Das wel ernstig..
pi_37451432
quote:

je kan em toch ook in je Hall of Fame plaatsen?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_37451497
quote:

als je supporter bent kun je je spelers in de eregalerij opnemen. ze kunnen niet meer spelen, maar blijven aan je team verbonden
pi_37451505
thnx Daemon en Yankee_One

ik neig ook naar een middenvelder, had idd al def van mn tegenstanders uitgezet tegen mn aanval. met wat slim kiezen van zijkanten haal ik ongeveer gelijke of betere ratings op twee fronten. dus dat moet in principe genoeg zijn. plus misschien is t verstandig mn spitsen te houden omdat ik over één à 1.5 seizoen ga overstappen op óf wing attacks of spitsen trainen, en dan moet ik op de spitsposities toch trainees halen. salaris en makelaarstechnisch is t dan niet zo rendabel om voor dat ene seizoen nog ff mn spitsen te vervangen...

aan een uitmuntend middenvelder heb ik weinig, en dan 'n halfzachte spits dr bij, neh...
ns kijken of ik een leuke supernatural middenvelder kan binnenslepen
  maandag 1 mei 2006 @ 12:59:17 #65
57047 macondo
pi_37451523
Hall of fame? praat me even bij?

En het is ernstig ja, maar zelfs Barry van Galen wordt minder op zijn 39ste...
Overal verstand van.
pi_37451566
Frits
nette seizoensopening dan
pi_37451663
tvp. Dramatisch begin van de competitie. Als verdedigend team 4 doelpunten tegen krijgen is best rot...
"You got 99 problems and FC Kielp is one!"
pi_37452457
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:53 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Was alleen zn middenveld hoger? Of alle ratings?
En een berichtje terug schrijven naar die gozer..
[..]

Damn! Das wel ernstig..
Globaal gezien waren eigenlijk al z'n ratings hoger, als je naar de hatstats per linie kijkt zeker. Wat ik gedaan heb is z'n zwakke plek in de verdediging opzoeken (die hij overigens niet echt had), dus alles op de centrale aanval concentreren, waardoor mijn aanval (waar ik twee basisspelers moest missen) bijna gelijk was aan zijn centrale verdediging. Mijn verdediging heb ik hoog gemaakt, waardoor hij moeilijk kon scoren. Hij had 51% balbezit, dus we waren daar zo goed als gelijk. Als mijn verdediging dan te goed is voor zijn aanval en mijn aanval kan forceren ben je eigenlijk binnen. Hij mocht dan 20 hatstats meer hebben, maar de winst was voor mij

Had btw matig (zeer hoog) middeneld met normaal en uit

VK
Signature
  maandag 1 mei 2006 @ 13:33:53 #69
57047 macondo
pi_37452572
hmmm voor de eregalerij moet de speler drie seizoenen in je ploeg hebben gezeten. Jammer, dit is pas mijn derde seizoen. Dan maar de markt op met Costica..
Overal verstand van.
pi_37452639
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef macondo het volgende:
hmmm voor de eregalerij moet de speler drie seizoenen in je ploeg hebben gezeten. Jammer, dit is pas mijn derde seizoen. Dan maar de markt op met Costica..
Wat voor stats heeft hij verder?
  maandag 1 mei 2006 @ 13:39:04 #71
57047 macondo
pi_37452743
Niets meer eigenlijk, waailap geworden Krachtig, en hier en daar zwak. Maar uitstekend ervaring, ik heb er al een bieding op gekregen. Nu maar hopen dat er meer interesse is in een ervaren waailap..
Overal verstand van.
pi_37452775
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef macondo het volgende:
Niets meer eigenlijk, waailap geworden Krachtig, en hier en daar zwak. Maar uitstekend ervaring, ik heb er al een bieding op gekregen. Nu maar hopen dat er meer interesse is in een ervaren waailap..
bod van jezelf, omdat je hem toch niet kwijt wilt

zo'n speler is niks meer waard.
pi_37452827
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef macondo het volgende:
Ik zie het, lekker als je er nog wat geld voor krijgt
pi_37453225
Goedenmiddag dames en heren van Fok!hattrick.

Kaheem's Easthim staat in de schulden dus er vliegt een spelertje uit.
20 jaar, Uitstekend Positiespel, Uitstekend Conditie, Matig passen en als het goed is sta ik dan 150 á 200 k in de plus.

Nu vraag ik me af waar ik het beste in kan investeren, dit zijn mijn stats agelopen wedstrijd:
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)

Ik zat zelf eerst te denken aan een nieuwe verdediger, aangezien al mijn verdedigers redelijk zijn, maar nu denk ik ook weer aan een nieuwe spits (heb 2 goede spitsen) en ook wel weer aan een nieuwe trainee, heb er wel 6 maar eentje is echt niet de moeite waard.

Wat zouden jullie doen?
  maandag 1 mei 2006 @ 14:09:33 #75
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_37453636
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedenmiddag dames en heren van Fok!hattrick.

Kaheem's Easthim staat in de schulden dus er vliegt een spelertje uit.
20 jaar, Uitstekend Positiespel, Uitstekend Conditie, Matig passen en als het goed is sta ik dan 150 á 200 k in de plus.

Nu vraag ik me af waar ik het beste in kan investeren, dit zijn mijn stats agelopen wedstrijd:
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)

Ik zat zelf eerst te denken aan een nieuwe verdediger, aangezien al mijn verdedigers redelijk zijn, maar nu denk ik ook weer aan een nieuwe spits (heb 2 goede spitsen) en ook wel weer aan een nieuwe trainee, heb er wel 6 maar eentje is echt niet de moeite waard.

Wat zouden jullie doen?
Je hebt 6 trainies??
Dan zou ik lekker een nieuwe trainie ervan kopen.
pi_37453694
Wat train je?
pi_37453746
Train positiespel en train 6 trainnees + 2 vleugels (á 50%). Kan max 6 trainnees + 4 vleugels (50%) trainen, maar op één of andere manier trekt me dat niet echt. Al kan ik wel weer achter een stel leuke vleugels aan.
  maandag 1 mei 2006 @ 14:13:17 #78
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37453748
Een spits zodat je centrale aanval beter wordt.
  maandag 1 mei 2006 @ 14:13:55 #79
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_37453766
2-1 verloren!! Hoe komt hij ineens aan dat midenveld!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_37453857
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Train positiespel en train 6 trainnees + 2 vleugels (á 50%). Kan max 6 trainnees + 4 vleugels (50%) trainen, maar op één of andere manier trekt me dat niet echt. Al kan ik wel weer achter een stel leuke vleugels aan.
Ik zou dan 19-jarige vleugels kopen, die al aardig wat vleugelspel hebben met een beetje PM, dan kun je die 1 niveau optrainen, en toch nog een beetje winst op je vleugels pakken
pi_37453888
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:13 schreef Daemon19 het volgende:
Een spits zodat je centrale aanval beter wordt.
Mijn centrale aanval is gewoonlijk wel in de zwak, maar is wel een goed idee.

Heb nu 2 goed spitsen (1 met redelijk passen), wat zou je erbij kopen?
pi_37454031
Ik zit hier een beetje te twijfelen.. Ik heb 6 trainees gekocht toen ze goed scoren waren en meeste redelijk passen. Mijn doel was om ze tot formidabel te trainen en daarna te verkopen.

Een speler is alleen sneller dan verwacht gestegen naar formidabel, en ik heb nu nog een heel seizoen voor me.

Ik heb ff gekeken, nu levert hij ergens tussen de 800k tot net over de 1mil op. Ik weet niet hoelang het duurt voordat hij stijgt naar uitmunted (ik heb een coach met matig ervaring en slecht leiderschap die verdedigend is ingesteld) .. als dat nog gebeurt voordat hij 20 is dan levert hij wel een stuk meer op, ik gok zo rond de 1,5 mil.. er staan alleen nu helaas niet veel spelers op de TL met dezelfde skills en 19 jaar.

Wat zouden jullie doen, hem nu verkopen of hem nog doortrainen tot uitmuntend. Eigenlijk wil ik doen wat het meeste geld oplevert (altijd natuurlijk) maar nu zeker, aangezien een groot deel van mijn squad al erg oud is en dus ook in skill zakt.

Wat ik ook wil doen aan het eind van het seizoen is een speler van mij veranderen naar coach (matig ervaring, redelijk leider tegenover matig ervaring slecht leider wat ik nu heb) en daar heb ik ook geld voor nodig uiteraard
pi_37454195
Dan wordt het wel maximaal een matig coach he, dat zou ik niet doen als ik jou was
  maandag 1 mei 2006 @ 14:29:08 #84
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_37454201
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:24 schreef truStie het volgende:
Veel onzin!!
De ervaring van je coach maakt niet uit...

Ik heb net even gekeken en je hebt een goed coach... Een 17 jarige doet er in dat geval 7/8 weken over om een skill te stijgen..

Voor 19 jarige is dat ongeveer +2 dus ga uit van 9/10 weken... Dat is nog dit seizoen... Nu moet je verder zelf maar even bepalen wat je wilt...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_37454261
Hehe ohja er staat ook nog coach boven.. niet gezien :$

Maar ok 9/10 weken.. moet ik ff over denken
pi_37454321
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef truStie het volgende:
Hehe ohja er staat ook nog coach boven.. niet gezien :$

Maar ok 9/10 weken.. moet ik ff over denken
Je zegt dat die speler minimaal 500k meer op gaat leveren, als hij over 10 weken stijgt, levert dat 50k per week op, zou ik wel doen denk ik
pi_37454418
Maakt PICcen erg veel uit trouwens ? Ben al wat aan het zoeken geweest maar kan niks vinden der over.

Inmiddels werkt de hottrick mailing service en kon ik een wachtwoord krijgen
Dit is het antwoord:
In de wedstrijd zelf veranderen PiC en MotS het middenveld (ik zou zeggen ongeveer 20-30% verandering, maar dat is slechts een vuistregel). De invloed die ze hebben op andere punten staat niet letterlijk in de HT regels, maar het lijkt er op dat niet alleen het middenveld wordt veranderd.
pi_37454746
Ik heb met een coach met slecht leiderschap gepict in de beker, en mijn TS was 2 niveau's hoger. Gisteren was hij alweer 1 gezakt, maar het helpt dus zelfs met een slecht leiderschap coach nog
pi_37455098
de vraag is of ik hier goed aan heb gedaan...maarja, ik ook altijd met mn klikgrage vingers

Kalle Laine (7273996)
29 years, weak form, healthy
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has passable experience and passable leadership abilities.

Speciality: Head

Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 41 050
Wage: 47 664 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: poor
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

en dat voor 3 miljoen opzich een koopje, transfer compare geeft 3.2+ aan... spelers met dezelfde vorm en leeftijd

maar wel dus bijna 50k in loon en al 29... en niet super veel xp, hopelijk snel stijgend
pi_37455208

Speelde ik dus net tegen een team met een iets beter middenveld.. Nouja ik zou toch wel redelijk hoog moeten kunnen eindigen dit seizoen. Vraag me alleen af of ik niet beter in divisie VIII kan blijven dit seizoen om te versterken
pi_37455323
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

Speelde ik dus net tegen een team met een iets beter middenveld.. Nouja ik zou toch wel redelijk hoog moeten kunnen eindigen dit seizoen. Vraag me alleen af of ik niet beter in divisie VIII kan blijven dit seizoen om te versterken
Pff al die VIII.1000+ stellen geen ruk voor
  maandag 1 mei 2006 @ 15:07:19 #92
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37455383
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
de vraag is of ik hier goed aan heb gedaan...maarja, ik ook altijd met mn klikgrage vingers

Kalle Laine (7273996)
29 years, weak form, healthy
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has passable experience and passable leadership abilities.

Speciality: Head

Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 41 050
Wage: 47 664 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: poor
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

en dat voor 3 miljoen opzich een koopje, transfer compare geeft 3.2+ aan... spelers met dezelfde vorm en leeftijd

maar wel dus bijna 50k in loon en al 29... en niet super veel xp, hopelijk snel stijgend
Alleen jammer van de leeftijd, maar een future coach..
pi_37455443
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Mijn compo niet nee, maar een maat van me zit ook in VIII en daar hebben alle teams minimaal 5.0 loddar stats. Daarbij vergeleken is mijn competitie een eitje

Hmm die zit in VIII.92 zie ik.. vandaar dan waarschijnlijk
pi_37455483
quote:

[..]

Waarom zijn die slechter als de VIII.1 bijvoorbeeld
  maandag 1 mei 2006 @ 15:11:03 #95
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37455493
quote:

[..]

ik snap ook niet wat ik daarin doe, ik ben 2 groten stappen mischien wel 3 verder als mijn tegenstanders.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 1 mei 2006 @ 15:18:02 #96
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_37455708
Oei, mijn LoddarStats 8.89..
  maandag 1 mei 2006 @ 15:22:12 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37455831
Volle intensiteit trainen is toch goed voor de vorm, ook al train je positiespel? Enig idee hoe snel vorm kan stijgen als je niet "algemeen" traint?

Dit is trouwens mijn competitie. Veruit de hoogste loddar-stats, omdat er een paar echt een heel zwak middenveld hebben.
pi_37455858
wat houdt lodderstats precies in? al die cijfertjes zeggen mij niet zoveel

ik heb btw 10.81 zag ik net op altidhattrick
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37455867
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef twi het volgende:
Volle intensiteit trainen is toch goed voor de vorm, ook al train je positiespel? Enig idee hoe snel vorm kan stijgen als je niet "algemeen" traint?
Het zou iedere week kunnen stijgen volgens mij.. of eens in de 2 weken?
  maandag 1 mei 2006 @ 15:25:12 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37455936
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Het zou iedere week kunnen stijgen volgens mij.. of eens in de 2 weken?
Tsja, ik heb met m'n domme kop een goed scorer gekocht, die dus in een gigantische vormcrisis zit. Is z'n vorm goed, is 't een flinke aanwinst voor m'n team, maar zo speelt 'ie een redelijke scorer niet eens uit de basis. Maar afwachten dan, zal 'm de komende weken wel in friendlies opstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')