M'n Jeugopleiding staat al bijna een seizoen lang op uitstekend. Dit is me 4e 'goed' pull in m'n carriere die aardig wat geld gaat opleveren.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Wat voor niveau jeugdopleiding heb je?![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef Verbal_Kint het volgende:druus, nog niet zo vaak gezien hier
uitstekende jeugdopleiding... je speelt dus al langer? trainingsprogramma? divisie?
Ik ben juist nog niet zo goed gespeeld,ondanks de vormdalingen heb ik veruit mijn beste wedstrijd ooit gespeeld. Komt een beetje omdat ik gepict heb ik de beker, maar verder vooral door de conditietrainingquote:Op maandag 1 mei 2006 12:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
Al met al een heel goed begin van de competitie, hopelijk zet deze lijn zich voor. Eindelijk eens een goed begin van de competitie, kun je zien wat conditietraining al niet uit kan maken in het tussenseizoen. Zonder conditietraining begin je het seizoen veel beter
Middenveld..quote:Op maandag 1 mei 2006 10:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
Leuk interview lennox
alleen, Sean Paul
30-04-2006 Sold a player and received 1 466 010 ¤
waardoor:
Cash funds: 1 602 466 ¤ (2 949 101) ¤![]()
het begint weer te kriebelen. waar kan ik versterken?
wat zouden jullie doen, investeren in middenveld, of aanval?
- middenveld: niet voor MF dominantie, maar om rond de 40%-45% balbezit te gaan zitten om naast counter ook gewone kansen te krijgen. dit is wellicht wel nodig, omdat teams passable tot aan formidable middenveld hebben... en ik nu rond de poor high/weak low
- aanval: een goede aanval is essentieel voor CA. heb nu magnificent (wonderbaarlijk) en world class spitsen, zonder bijstats. misschien eentje met winger erbij, zodat ik ook kan pieken op een wing...
Ik zou je aanval vergelijken met de def van je tegenstanders. Als je daar niet doorheen komt heb je weinig aan je counterkansen. Als je aanval sterk genoeg is, zou ik gaan voor versterking van het middenveld.quote:
Was alleen zn middenveld hoger? Of alle ratings?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oei ik heb een deeltje gemist zie ik
Gisteren uit gewonnen met 0-3 van het team dat gedegradeerd was uit de V'de. Beschouwde hem als lastigste tegenstander om het kampioenschap en hij verwachtte zelf al kampioen te worden. De arrogante kwal stuurde mij ook een bericht als: "Ga je weer voor het kampioenschap? Dat wordt dus een tweede plek voor je" Met andere woorden: ik ben te goed voor je. Ok, zijn team is in zijn geheel beter, maar met wat tactische overwegingen wist ik met 0-3 te winnen, terwijl ik nog twee spitsen miste ook
Al met al een heel goed begin van de competitie, hopelijk zet deze lijn zich voor. Eindelijk eens een goed begin van de competitie, kun je zien wat conditietraining al niet uit kan maken in het tussenseizoen. Zonder conditietraining begin je het seizoen veel beter
Volgende week tegen een promovendus uit de VII'de. Had hem niet hoog ingeschat maar ben wel geschrokken van z'n prestaties gisteren. Snap er niks van, aangezien hij geen nieuwe spelers gekocht heeft ofzo. Hij zal toch niet gemotst hebben tegen zo'n team? Nja.. we zullen zien volgende week wie er sterker is
Damn! Das wel ernstig..quote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef macondo het volgende:
Mijn held, mijn aanvoerder.. snif... Costica Surdu (4121771) was met zijn uitstekende ervaring mijn motor op het middenveld. Nu is het over, want met zijn 39 jaar is vandaag zijn positiespel gezakt van goed naar... zwak!
Promoveren naar coach heeft geen zin volgens mij, net zo duur als normaal. Dan maar proberen te slijten op de transfermarkt....
je kan em toch ook in je Hall of Fame plaatsen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef macondo het volgende:
Mijn held, mijn aanvoerder.. snif... Costica Surdu (4121771) was met zijn uitstekende ervaring mijn motor op het middenveld. Nu is het over, want met zijn 39 jaar is vandaag zijn positiespel gezakt van goed naar... zwak!
Promoveren naar coach heeft geen zin volgens mij, net zo duur als normaal. Dan maar proberen te slijten op de transfermarkt....
als je supporter bent kun je je spelers in de eregalerij opnemen. ze kunnen niet meer spelen, maar blijven aan je team verbondenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef macondo het volgende:
Globaal gezien waren eigenlijk al z'n ratings hoger, als je naar de hatstats per linie kijkt zeker. Wat ik gedaan heb is z'n zwakke plek in de verdediging opzoeken (die hij overigens niet echt had), dus alles op de centrale aanval concentreren, waardoor mijn aanval (waar ik twee basisspelers moest missen) bijna gelijk was aan zijn centrale verdediging. Mijn verdediging heb ik hoog gemaakt, waardoor hij moeilijk kon scoren. Hij had 51% balbezit, dus we waren daar zo goed als gelijk. Als mijn verdediging dan te goed is voor zijn aanval en mijn aanval kan forceren ben je eigenlijk binnen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Was alleen zn middenveld hoger? Of alle ratings?
En een berichtje terug schrijven naar die gozer..
[..]
Damn! Das wel ernstig..
Wat voor stats heeft hij verder?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef macondo het volgende:
hmmm voor de eregalerij moet de speler drie seizoenen in je ploeg hebben gezeten. Jammer, dit is pas mijn derde seizoen. Dan maar de markt op met Costica..
bod van jezelf, omdat je hem toch niet kwijt wiltquote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef macondo het volgende:
Niets meer eigenlijk, waailap gewordenKrachtig, en hier en daar zwak. Maar uitstekend ervaring, ik heb er al een bieding op gekregen.
Nu maar hopen dat er meer interesse is in een ervaren waailap..
Ik zie het, lekker als je er nog wat geld voor krijgtquote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef macondo het volgende:
Niets meer eigenlijk, waailap gewordenKrachtig, en hier en daar zwak. Maar uitstekend ervaring, ik heb er al een bieding op gekregen.
Nu maar hopen dat er meer interesse is in een ervaren waailap..
Je hebt 6 trainies??quote:Op maandag 1 mei 2006 13:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedenmiddag dames en heren van Fok!hattrick.
Kaheem's Easthim staat in de schulden dus er vliegt een spelertje uit.
20 jaar, Uitstekend Positiespel, Uitstekend Conditie, Matig passen en als het goed is sta ik dan 150 á 200 k in de plus.
Nu vraag ik me af waar ik het beste in kan investeren, dit zijn mijn stats agelopen wedstrijd:
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Ik zat zelf eerst te denken aan een nieuwe verdediger, aangezien al mijn verdedigers redelijk zijn, maar nu denk ik ook weer aan een nieuwe spits (heb 2 goede spitsen) en ook wel weer aan een nieuwe trainee, heb er wel 6 maar eentje is echt niet de moeite waard.
Wat zouden jullie doen?
Ik zou dan 19-jarige vleugels kopen, die al aardig wat vleugelspel hebben met een beetje PM, dan kun je die 1 niveau optrainen, en toch nog een beetje winst op je vleugels pakkenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Train positiespel en train 6 trainnees + 2 vleugels (á 50%). Kan max 6 trainnees + 4 vleugels (50%) trainen, maar op één of andere manier trekt me dat niet echt. Al kan ik wel weer achter een stel leuke vleugels aan.
Mijn centrale aanval is gewoonlijk wel in de zwak, maar is wel een goed idee.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:13 schreef Daemon19 het volgende:
Een spits zodat je centrale aanval beter wordt.
De ervaring van je coach maakt niet uit...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:24 schreef truStie het volgende:
Veel onzin!!
Je zegt dat die speler minimaal 500k meer op gaat leveren, als hij over 10 weken stijgt, levert dat 50k per week op, zou ik wel doen denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef truStie het volgende:
Hehe ohja er staat ook nog coach boven.. niet gezien :$
Maar ok 9/10 weken.. moet ik ff over denken
Pff al die VIII.1000+ stellen geen ruk voorquote:Op maandag 1 mei 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Speelde ik dus net tegen een team met een iets beter middenveld.. Nouja ik zou toch wel redelijk hoog moeten kunnen eindigen dit seizoen. Vraag me alleen af of ik niet beter in divisie VIII kan blijven dit seizoen om te versterken
Alleen jammer van de leeftijd, maar een future coach..quote:Op maandag 1 mei 2006 14:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
de vraag is of ik hier goed aan heb gedaan...maarja, ik ook altijd met mn klikgrage vingers
Kalle Laine (7273996)
29 years, weak form, healthy
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has passable experience and passable leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 41 050
Wage: 47 664 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: poor
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
en dat voor 3 miljoenopzich een koopje, transfer compare geeft 3.2+ aan... spelers met dezelfde vorm en leeftijd
maar wel dus bijna 50k in loon en al 29... en niet super veel xp, hopelijk snel stijgend
Mijn compo niet nee, maar een maat van me zit ook in VIII en daar hebben alle teams minimaal 5.0 loddar stats. Daarbij vergeleken is mijn competitie een eitjequote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Pff al die VIII.1000+ stellen geen ruk voor
Waarom zijn die slechter als de VIII.1 bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat ik daarin doe, ik ben 2 groten stappen mischien wel 3 verder als mijn tegenstanders.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Het zou iedere week kunnen stijgen volgens mij.. of eens in de 2 weken?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef twi het volgende:
Volle intensiteit trainen is toch goed voor de vorm, ook al train je positiespel? Enig idee hoe snel vorm kan stijgen als je niet "algemeen" traint?
Tsja, ik heb met m'n domme kop een goed scorer gekocht, die dus in een gigantische vormcrisis zit. Is z'n vorm goed, is 't een flinke aanwinst voor m'n team, maar zo speelt 'ie een redelijke scorer niet eens uit de basis. Maar afwachten dan, zal 'm de komende weken wel in friendlies opstellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het zou iedere week kunnen stijgen volgens mij.. of eens in de 2 weken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |