Ik zou dan 19-jarige vleugels kopen, die al aardig wat vleugelspel hebben met een beetje PM, dan kun je die 1 niveau optrainen, en toch nog een beetje winst op je vleugels pakkenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Train positiespel en train 6 trainnees + 2 vleugels (á 50%). Kan max 6 trainnees + 4 vleugels (50%) trainen, maar op één of andere manier trekt me dat niet echt. Al kan ik wel weer achter een stel leuke vleugels aan.
Mijn centrale aanval is gewoonlijk wel in de zwak, maar is wel een goed idee.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:13 schreef Daemon19 het volgende:
Een spits zodat je centrale aanval beter wordt.
De ervaring van je coach maakt niet uit...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:24 schreef truStie het volgende:
Veel onzin!!
Je zegt dat die speler minimaal 500k meer op gaat leveren, als hij over 10 weken stijgt, levert dat 50k per week op, zou ik wel doen denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef truStie het volgende:
Hehe ohja er staat ook nog coach boven.. niet gezien :$
Maar ok 9/10 weken.. moet ik ff over denken
Pff al die VIII.1000+ stellen geen ruk voorquote:Op maandag 1 mei 2006 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Speelde ik dus net tegen een team met een iets beter middenveld.. Nouja ik zou toch wel redelijk hoog moeten kunnen eindigen dit seizoen. Vraag me alleen af of ik niet beter in divisie VIII kan blijven dit seizoen om te versterken
Alleen jammer van de leeftijd, maar een future coach..quote:Op maandag 1 mei 2006 14:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
de vraag is of ik hier goed aan heb gedaan...maarja, ik ook altijd met mn klikgrage vingers
Kalle Laine (7273996)
29 years, weak form, healthy
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has passable experience and passable leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 41 050
Wage: 47 664 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: poor
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
en dat voor 3 miljoenopzich een koopje, transfer compare geeft 3.2+ aan... spelers met dezelfde vorm en leeftijd
maar wel dus bijna 50k in loon en al 29... en niet super veel xp, hopelijk snel stijgend
Mijn compo niet nee, maar een maat van me zit ook in VIII en daar hebben alle teams minimaal 5.0 loddar stats. Daarbij vergeleken is mijn competitie een eitjequote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Pff al die VIII.1000+ stellen geen ruk voor
Waarom zijn die slechter als de VIII.1 bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat ik daarin doe, ik ben 2 groten stappen mischien wel 3 verder als mijn tegenstanders.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Het zou iedere week kunnen stijgen volgens mij.. of eens in de 2 weken?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef twi het volgende:
Volle intensiteit trainen is toch goed voor de vorm, ook al train je positiespel? Enig idee hoe snel vorm kan stijgen als je niet "algemeen" traint?
Tsja, ik heb met m'n domme kop een goed scorer gekocht, die dus in een gigantische vormcrisis zit. Is z'n vorm goed, is 't een flinke aanwinst voor m'n team, maar zo speelt 'ie een redelijke scorer niet eens uit de basis. Maar afwachten dan, zal 'm de komende weken wel in friendlies opstellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het zou iedere week kunnen stijgen volgens mij.. of eens in de 2 weken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |