woeps, ff edittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef GokuSFE het volgende:
Ah, een dial-up modem friendly OP
En Oblivion nu eindelijk binnen, ik ben gamen![]()
Ja beter idd,... in die ander zie je voornamelijk dit:quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:11 schreef Beach het volgende:
Probleem: vandaag loopt het spel opeens veel sneller dan nomraal.
Maar de globaltimemultiplier staat wel nog op 1.00000000000in de ini file.
Wat kan ik eraan doen?
[GAM Feedback] Met Peri's Willy en Danny Christianquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja beter idd,... in die ander zie je voornamelijk dit:
[..]
Raar, misschien was je te laat met je pre-orderquote:
Nee, nu kunnen we gewoon zeiken op Eurogamer omdat de game geen 10 waard isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
En nu ophouden met zeiken dat Eurogamer niet lief is voor de 360.
Oblivion krijgt een 10/10!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63571![]()
Inderdaad. Wat een 360-fanboys bij EG.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef disjfa het volgende:
Een game kan toch geen 10 waard zijn
* disjfa rent
weet ieder geval dat je voor dvd's je setting weer naar pal-50 mag zettenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen PAL-50 en PAL-60, en welke kan ik het beste kiezen?
Nee, ze hebben gewoon absoluut geen verstand van games. Slechte games geven ze te hoog en goede games te laag. Wat er tussenin zit is meestal maar random.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een 360-fanboys bij EG.![]()
Ik kan zo wel twee minpuntjes opnoemen namelijk!![]()
Actually I was kiddin, omdat ze normaliter lage cijfers geven. Gezien de review neigde het ook meer naar een 9 trouwens, maar kennelijk was het positieve gevoel zo goed dat het een tien werd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon absoluut geen verstand van games. Slechte games geven ze te hoog en goede games te laag. Wat er tussenin zit is meestal maar random.
Kijk, tof dat ze eindelijk een 360 spel hoger dan de 8 geven, maar een 10 is natuurlijk ook te veel van het goede.
Ik denk het ja, nou ja dan maar iedereen hier aanhoren over Oblivion en volgende week gamen als een gek!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Raar, misschien was je te laat met je pre-order
Ik zie voornamelijk ervaringen veelal binnen spoilertags, oh en kiddies die zich druk maken om 3 PC tech posts en er zo voor willen zorgen dat PC en 360 gebruikers onderling geen speelervaringen meer uitwisselenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja beter idd,... in die ander zie je voornamelijk dit:
[..]
broellie broelliequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk ervaringen veelal binnen spoilertags, oh en kiddies die zich druk maken om 3 PC tech posts en er zo voor willen zorgen dat PC en 360 gebruikers onderling geen speelervaringen meer uitwisselen.
Inderdaad. EG geeft gewoon goeie cijfers aan goeie punten, dat dit nou gewoon de eerste is kunnen zij ook niets aan doen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
Want de 7/10 voor GR:AW klopte natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad. EG geeft gewoon goeie cijfers aan goeie punten, dat dit nou gewoon de eerste is kunnen zij ook niets aan doen natuurlijk
Dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:50 schreef quantas het volgende:
Ff iets heel anders:
Weet iemand of Ninety Nine nights naar Europa komt? die ziet er zo vet uit dat ik hem moet hebben (hype hype![]()
)
Lijkt me een redelijk eentonig spelletje eigenlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:50 schreef quantas het volgende:
Ff iets heel anders:
Weet iemand of Ninety Nine nights naar Europa komt? die ziet er zo vet uit dat ik hem moet hebben (hype hype![]()
)
100%!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:56 schreef Morthill het volgende:
Is het waard om een advanced scart cable aan te schaffen als je geen hd-tv hebt?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:56 schreef Morthill het volgende:
Is het waard om een advanced scart cable aan te schaffen als je geen hd-tv hebt?
ow en als je wel een HDTV hebt is het niet waardquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:56 schreef Morthill het volgende:
Ja, maar waarom niet op een CRT of TFT scherm aansluiten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:56 schreef Morthill het volgende:
ik heb er pas 1 gekocht voor me oude xbox , dat had ik gelijk moeten doen , het is gewoon mooierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:56 schreef Morthill het volgende:
nee zit al standaard optical uit op de 360 als het goed isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef Wessiej het volgende:
Heb net een logitech Z4 2.1 gekocht en wil die dus ook nog op mijn 360 aansluiten.
Hoorde dus van iemand dat ik een scart blokje met output moest kopen, klopt dit?
Waarom in vredesnaam Joytech zut als de originele 3 euro duurder is?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga zo naar paar winkels voor een rgb kabel
JOYTECH Xbox 360 AV SCART kabel
Perfecte beeld op je TV met SCART-aansluiting
¤ 22,99
Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel Houd mij op de hoogte
Omschrijving Specificaties
JOYTECH Xbox 360 AV SCART kabel
Art.nr: 7063358
Schitterende haarscherpe graphics van de Xbox 360 met de aansluiting op je TV. Speel audio af met de meegeleverde stereoaansluiting. De kabel bevat ook de standaard SCART-aansluiting voor gebruik met standaard TV.
Ik lees Eurogamer dan ook puur als vermaak. Ze zijn zo heerlijk Britsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Want de 7/10 voor GR:AW klopte natuurlijk
Maar goed, al zijn hun cijfers regelmatig nog wel redelijk (vaak genoeg ook niet), hun reviews zijn vaak maar matigjes onderbouwd voor een 'professionele' site imho. Eurogamer is dan ook absoluut niet een site waar ik blindelings op zou vertrouwen wat betreft console-reviews. (PC-reviews zijn verrassend genoeg veelal best aardig)
En terecht dat cijferquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
Weet jij waarvoor ze vraagtekens hebben uitgevonden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand die een goede tv weet om mee te xboxen tussen de 200-350 euro
Straks met het WK kan je idd wachten op de aanbiedingen !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:32 schreef twi het volgende:
Bovendien moet 'ie gewoon doorsparen. Nu een CRT breedbeeld TV kopen is gewoon niet veel anders als je geld in de sloot gooien.
zag er gister 1 bij dixons utrechtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is de hdd al weer weer een beetje te koop overal??
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zag er gistervandaag 1 bij dixons utrecht
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Iemand nog ergens een CE gezien? Ik wil hem eigenlijk gewoon halen voor erbij.
Heb ik ook gedaan. Strolie heeft mijn normale.... de CE kwam vandaag binnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan verkoop ik die andere gewoon weer.
Onderschat nooit de macht van hypen Gijs ! Hij vroeg of ik hem wilde hypen,...... 2 uur later had die een 360 besteld met advanced scart, wireless modem en GRAW en Oblivionquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef H.Flick het volgende:
Euhm... heb ik iets gemist? Heeft Strolie een Xbox 360?
Hype koningquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Onderschat nooit de macht van hypen Gijs ! Hij vroeg of ik hem wilde hypen,...... 2 uur later had die een 360 besteld met advanced scart, wireless modem en GRAW en Oblivion
Bow down to the supreme hypehoerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Onderschat nooit de macht van hypen Gijs ! Hij vroeg of ik hem wilde hypen,...... 2 uur later had die een 360 besteld met advanced scart, wireless modem en GRAW en Oblivion
je moet 80 en 81 ook nog toevoegenquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef H.Flick het volgende:
Euhm... heb ik iets gemist? Heeft Strolie een Xbox 360?
We leven in 2006quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:14 schreef Tain het volgende:
Als ik morgen in de stad geen Oblivion CE kan vinden dan ga ik echt naar Nieuw Vennep toe
moet toch de stad morgen en kan ik als ik naar nieuw vennep ga nog even langs mijn oudersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We leven in 2006
bellen is een oplossing
Misschien word het dus toch wel tijd voor een apart Xbox 360 : Oblivion topic.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:34 schreef Retuobak het volgende:
Ja, al die titels beginnen een beetje door elkaar heen te lopen
Gewoon de smiley saven van een 360 smiley die hier op fok gepost is en dan kun je vervolgens op msn je eigen smiley en dan klik je gewoon deze aan die je dan op je HDD hebt staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmm, mss beetje off topic.. maar krijgt iemand die xbox360 smiley van games.fok. werkende op MSN?
Ik vind em zo stoer.
Daar doelde ik totaal niet op, ik ben niet uit op het stoppen van de uitwisseling van speelervaringen tussen 360 en PC users. Splitsen van de topics zou imho gewoon oerdom zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien word het dus toch wel tijd voor een apart Xbox 360 : Oblivion topic.![]()
denk toch dat het beter is..(blijven we niet elkaar storen op vragen van video-instellingen, of pc specs..)
de mensen met 360 probs, kunnen elkaar helpen..
de mensen met pc, kunnen ook elkaar helpen.
Ik vind PC-topics altijd hoogst irritant... alleen maar gezeik over warez, instellingen en mods. Het GTA topic is ook een goed voorbeeld, leuk topic toen de game nog PS2 only was, maar nu is het niks meer. Bij Oblivion valt het nu nog wel mee omdat iedereen nog met het echte spel bezig is, maar als er straks mods zijn loopt het daar ook gegarandeerd fout.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar doelde ik totaal niet op, ik ben niet uit op het stoppen van de uitwisseling van speelervaringen tussen 360 en PC users. Splitsen van de topics zou imho gewoon oerdom zijn.
Ik doelde er meer op dat het 360 topic ook al Oblivion in de TT heeft en dat het daardoor verwarrend wordt
Burnout gekocht een week voor Oblivion, zit bijna op 50% nu, en heb al de eerste 2 super auto's vrijgespeeldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:35 schreef H.Flick het volgende:
Ja, daar heb je opzich ook wel gelijk in. GR:AW heb ik ook nog niet uitgespeeld, net als Burnout (die heb ik pas een half uur gespeeld) en nu zit ik weer volop aan Oblivion.
Ga verder op hard danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Kremers het volgende:
Ik ben volgensm ij de neige die Oblivion niet gaat kopen
Hister GR:AW uitgespeeld, vond hem best kort eig :/ Deel 2 had ik meer moeite mee.
Heb hem ook niet, vermaak me wel met Burnout.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Kremers het volgende:
Ik ben volgensm ij de neige die Oblivion niet gaat kopen
Hister GR:AW uitgespeeld, vond hem best kort eig :/ Deel 2 had ik meer moeite mee.
Ja, maar dan is ie zo fucking klein op MSN als ik em gebruikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gewoon de smiley saven van een 360 smiley die hier op fok gepost is en dan kun je vervolgens op msn je eigen smiley en dan klik je gewoon deze aan die je dan op je HDD hebt staan.
Veel plezier ermee Twiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
Iemand? want dan kan ik vandaag nog wat kabels of wat je dan ook nodig hebt kopen/doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik had dus een Logitech Z4 2.1 gekocht, en omdat ik die niet zomaar kon aansluiten op mijn 360 zei iemand dat ik een scart blokje met output moest kopen, zo gezegt zo gedaan, maar het kon nog steeds niet, omdat ik met een groene stereo kabeltje zat die daar niet in kon.
Dus hij zei dat ik een tulp kabeltje moest kopen waar aan de ene kant die groene zat, en aan de andere kant een rode en een witte, opnieuw zo gezegd zo gedaan en alles aangesloten.
Maar nu werkt het geluid alleen op mijn 'tv' en als ik hem op ''het 360 kanaal'' zet en de 360 laat spelen gaat hij altijd door met het geluid van de vorige zender, of hij gaat naar iets vaags over olifanten toe.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Muntje +9quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
Gewoon een maandje later kopen... ben zelf ook nog wel een tijd bezig met Oblivion... ik haal haar later !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
Kan Lara niet een maandje uitgesteld worden?
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gewoon een maandje later kopen... ben zelf ook nog wel een tijd bezig met Oblivion... ik haal haar later !
quote:
Als Gijs ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbij
Mij 70quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:18 schreef Tain het volgende:
Ook Oblivion CE heeft
heeft mezelf 43 euro gekost
En vorige week vond je de game nog kutquote:
Was die 360?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:
Oblivion heeft mij nu in totaal 130 euro gekocht... maar ik moet de standaard versie nog verkopen.
Volgende week komt de CE. Dus dan gaat mijn standaard 360 versie de deur uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Was die 360?
Vriend van me heeft mss wel belang bij
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik had dus een Logitech Z4 2.1 gekocht, en omdat ik die niet zomaar kon aansluiten op mijn 360 zei iemand dat ik een scart blokje met output moest kopen, zo gezegt zo gedaan, maar het kon nog steeds niet, omdat ik met een groene stereo kabeltje zat die daar niet in kon.
Dus hij zei dat ik een tulp kabeltje moest kopen waar aan de ene kant die groene zat, en aan de andere kant een rode en een witte, opnieuw zo gezegd zo gedaan en alles aangesloten.
Maar nu werkt het geluid alleen op mijn 'tv' en als ik hem op ''het 360 kanaal'' zet en de 360 laat spelen gaat hij altijd door met het geluid van de vorige zender, of hij gaat naar iets vaags over olifanten toe.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Klik hier eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:51 schreef Wessiej het volgende:
Iemand? want dan kan ik vandaag nog wat kabels of wat je dan ook nodig hebt kopen/doen.
Zo'n ding zit bij de Xbox360 VGA Kabel... maar ja, daar heb je ook niks aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Klik hier eens.
(het lukt alleen niet meer om het vandaag nog te kopen ben ik bang)
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En vorige week vond je de game nog kut
Die shots doen de game dus echt TOTAAL geen recht, check eens het filmpje op de Ageia site . Dat ziet er echt ongelofelijk vet uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef gijsje79 het volgende:
Cellfactor
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
Ziet er best wel ok uit.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbij
Heel dichtbijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef twi het volgende:
Wat ik dus zei, MrDoegewoon, Mediamarkt A'dam ArenA had 'm afgelopen dinsdag in grote getalen liggen. Lekker dichtbij
Dat is een vrijdag, toch? Ik tennis eigenlijk altijd op dinsdag.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef Wessiej het volgende:
Wie gaat er op 7 April ook mee tennissen?
Jij hebt top spin 2 al?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is een vrijdag, toch? Ik tennis eigenlijk altijd op dinsdag.
ikkequote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef Wessiej het volgende:
Wie gaat er op 7 April ook mee tennissen?
Tomb Raider.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef Doc__Zenith het volgende:
het is al bijna weer tijd om een nieuw spel te gaan hypen
Het worden 2 totaal verschillende games, dus tenzij een van beide echt beduidend een mindere game is in de zin van kwaliteit, kun je niet echt zeggen of de een beter is dan de ander.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
topspin 2 wordt beter dan tomb
Vraag 1 en 2 samengenomen, gold betekend dus dat je ook online kunt gamen, dat kan niet met silver, en je betaalt inderdaad voor Gold.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Zo, dit weekend dan eindelijk een 360 gekochtZiet er echt über-cool uit!
Maar, heb nog wat vraagjes:
- Wat is het verschil tussen xbox live silver en gold? bij gold heb je abo-kosten geloof ik, maar wat zijn de extra's?
- Kan ik online spelen zonder abonnementskosten?
- Ik heb nu PGR3 aangeschaft, wat moet ik stap voor stap doen om online dit spel te kunnen doen?
- Wat houdt die gamertag exact in?
gr.
m@x
Met Gold kan je online spelen, dit kan met silver niet, met silver kan je alleen dingen downloaden.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef MaxPowered het volgende:
- Wat is het verschil tussen xbox live silver en gold? bij gold heb je abo-kosten geloof ik, maar wat zijn de extra's?
Nou, het kost wel geld maar je kan zelf bepalen hoe je je Xbox Live wilt bepalen (Gold). Je kunt gamecards kopen (vergelijkbaar met telefoon pre-paid kaarten) of je kunt betalen dmv je CreditCard. Je kan gamecards kopen voor 3 maanden of gelijk voor één heel jaar.quote:- Kan ik online spelen zonder abonnementskosten?
Xbox 360 aansluiten op je router / internetverbinding, xbox gold nemen (activeren), pgr3 cd invoeren, multiplayer en hoppakee.quote:- Ik heb nu PGR3 aangeschaft, wat moet ik stap voor stap doen om online dit spel te kunnen doen?
Is puur je nickname die verschijnt als je online bent. Vergelijkbaar met je accoutnaam hier op fok.quote:- Wat houdt die gamertag exact in?
Heb je je 360 weer terug??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef GokuSFE het volgende:
En Oblivion nu eindelijk binnen, ik ben gamen![]()
Ik zit er ook over te denken om Revenge te halen van wat ik overhoud van de teruggave.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:04 schreef Legendkiller het volgende:
Haha, dan zijn we het daarover eens![]()
Denk dat ik van m'n teruggave van ziektekosten overigens Burnout Revenge ga halen. Far Cry Instincts Predator is al in bestelling![]()
Ik heb nog niet zo veel tijd erin kunnen steken, zit nu pas op 3 uur ofzo, maar het is allemaal wel mooi. Het is niet echt zo dat het niet mijn type spel is, maar het is meer dat ik meestal gewoon liever niet zo lang met een SP game bezig ben. Maar ik begin erin te raken, ik denk alleen dat ik teveel bezig ben met de main quest en gewoon af en toe moet kijken hoe ik daarvan af moet stappen.quote:Op zondag 26 maart 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Ben je aan het genieten? Is normaal niet jouw soort spel toch?
Zit toch een maand gratis Gold bij een X360 Premium?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef MaxPowered het volgende:
Hij schijnt nu ook voor 360 te komen inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef Spyronius het volgende:
Maar zat net op de site te kijken van dynabyte en daar zag ik hitman blood money for the xbox 360 staan? Dacht dat hij niet op de xbox360 uitkwam of heb ik scheel lopen te kijken?
bij mij hapert ie ook als je een lang recht stuk loopt, en als hij "Loading area" doet dan hangt ie soms ff een seconde ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo veel tijd erin kunnen steken, zit nu pas op 3 uur ofzo, maar het is allemaal wel mooi. Het is niet echt zo dat het niet mijn type spel is, maar het is meer dat ik meestal gewoon liever niet zo lang met een SP game bezig ben. Maar ik begin erin te raken, ik denk alleen dat ik teveel bezig ben met de main quest en gewoon af en toe moet kijken hoe ik daarvan af moet stappen.
Loopt hij trouwens bij iedereen smooth? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de hele Oblivion topic-serie door te lopen, aangezien 'ie ook boordevol staat met spoilers, maar dat zijn eigenlijk de enige twee dingen die ik erop aan te melden heb: hij hapert wel vrij regelmatig als je flink doorloopt van A naar B. En die third person view gaat nergens over, volgens mij hebben ze die van Driv3r gekopieerd
Ik ben nu op plek nummer 7, maar ben ook wel vaak bezig met de politie achter me aan. Kan nu tot wanted lvl 4 komen en die is toch best wel pittig al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Legendkiller het volgende:
Dan hebben we het zelfde doel Spyronius, ook ik ben bezig om NFS 100% te krijgen. Sta nu vierde op de blacklist, begint nu wel wat pittiger te worden, hiervoor fietste ik er redelijk eenvoudig doorheen.
Huh?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij mij hapert ie ook als je een lang recht stuk loopt, en als hij "Loading area" doet dan hangt ie soms ff een seconde ofzo
jij speelt me op de pc...ik op de 360quote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Huh?
Bij mij staat dat er enkel gewoon, maar ik merk er nooit wat van
Is er een manier om die melding uit te zetten?
Jeuj, sta nu derde op de list. Alle races tegen de nummer 3 van de blacklist in één keer gewonnen, dat was redelijk simpel. Op voor de tweede positie!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik ben nu op plek nummer 7, maar ben ook wel vaak bezig met de politie achter me aan. Kan nu tot wanted lvl 4 komen en die is toch best wel pittig al zeg ik het zelf.
Weet iemand trouwens hoe het zit met het online spelen, niet dat ik het veel doe, maar als je een 'amerikaans' live account hebt, kan je dan wel online spelen met mensen uit nederland, of kom je alleen maar in amerikaanse game rooms terecht?
quote:
Same here, maar ik erger me er niet echt aan. En die 3rd person gebruik ik echt alleen op mn paard, voorderest alles 1st personquote:Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij mij hapert ie ook als je een lang recht stuk loopt, en als hij "Loading area" doet dan hangt ie soms ff een seconde ofzo
terecht, 3rd person gaat nergens over, je hebt geeneens een crosshair als je met je pijl en boog loopt danquote:Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Same here, maar ik erger me er niet echt aan. En die 3rd person gebruik ik echt alleen op mn paard, voorderest alles 1st person
Nou ik moet zeggen dat ik heel veel moeite had met die blacklist rijder die met die mitshubishi evo rijdt, dit wit met blauw en dan vooral bij de sprint. Op die race heb ik me vreselijk lopen ergeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Jeuj, sta nu derde op de list. Alle races tegen de nummer 3 van de blacklist in één keer gewonnen, dat was redelijk simpel. Op voor de tweede positie!
En je wordt gemixt met mensen uit heel de wereld, dus je kunt ook gewoon tegen Nederlanders gamen.
Ja heb ik ook! Elke keer als ik ga spelen, dan geeft ie na een half uur de melding disc unreadable. Als ik hem er even uit haal en weer in doe, dan kan ik gewoon vijf uur doorgaan. Ik weet niet wat het is, en het is niet te storend (Thank god for autosaving!)quote:Op maandag 27 maart 2006 12:51 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
![]()
Vorige week is er een hele nieuwe xbox360 afgeleverd. Duurde bij mij 8 werkdagen totaal. Vind ik alles meevallen, en totnogtoe geen problemen. Alleen kon die gisteren 1x mn Oblivion DVD niet meer lezen. Uitgezet en weer aangedaan en geen problemen meer ondervonden.
Niet geheel ontoevallig is dat ook de auto die ik helemaal uit heb gebreid en nu als standaard auto gebruikquote:Op maandag 27 maart 2006 13:00 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik heel veel moeite had met die blacklist rijder die met die mitshubishi evo rijdt, dit wit met blauw en dan vooral bij de sprint. Op die race heb ik me vreselijk lopen ergeren.
Maar goed kan niet spelen vandaag, moet vanavond nog leren
Ja, maar mijn TV maakt meer lawaaiquote:Op maandag 27 maart 2006 13:27 schreef MaxPowered het volgende:
Maakt jullie 360 ook zo'n lawaai bij het lezen van de games?
Das ook een nette oplossing danquote:Op maandag 27 maart 2006 12:51 schreef GokuSFE het volgende:
![]()
Vorige week is er een hele nieuwe xbox360 afgeleverd. Duurde bij mij 8 werkdagen totaal. Vind ik alles meevallen, en totnogtoe geen problemen. Alleen kon die gisteren 1x mn Oblivion DVD niet meer lezen. Uitgezet en weer aangedaan en geen problemen meer ondervonden.
dit is een ode aan je vriendin, waarom speel je in hemelsnaam nou op je xbox als je op je vriendin kan spelen?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:20 schreef Smots het volgende:
Heh heh heh, mijn vriendin heeft gevraagd of ik iets minder CoD 2 wil spelen als zij thuis is.![]()
![]()
Wat! Hoef je geen gas te geven tijdens boosts, kom je nu meequote:Op maandag 27 maart 2006 17:53 schreef X-fi het volgende:
Vandaag voor het eerst bij een vriend op de Xbox360 gespeeld. Wat een prachtig ding is het toch!
Wat mij opvalt, ik heb de normale Xbox in mijn bezit en speel daar graag Burnout Revenge op, nu speelde ik hetzelfde spel maar dan op de Xbox 360 versie en ben toch wat dingen opgevallen die daar anders is dan op zijn broertje.je hoeft geen gas te geven tijdens een crash-onderdeel je krijgt veel sneller boost
Er zullen wel meerdere dingen nieuw/anders zijn, maar die heb ik in die korte tijd nog niet ontdekt.
Lees eens goed aub.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat! Hoef je geen gas te geven tijdens boosts, kom je nu mee
Ja, bedoelde ik, typte niet wat ik wilde zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:06 schreef X-fi het volgende:
[..]
Lees eens goed aub.
Mocht je op de Xbox (normaal) een crash-onderdeel doen, dan moet je twee keer op A drukken voor de snelheid en kracht te bepalen. Bij de 360-versie hoeft dat dus niet, 1 keer op A en je gaat rijden, waarbij je de gasknop helemaal niet hoeft in te drukken.
je moet ook typen wat je wil typen & zeggen wat je wil zeggen anders is alles mixed up!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik, typte niet wat ik wilde zeggen.
Deel 1 was al brak online.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
topspin 2 wordt beter dan tomb
lol, die van mij vraagt wanneer ze weer GRAW en Oblivion kan komen spelenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:20 schreef Smots het volgende:
Heh heh heh, mijn vriendin heeft gevraagd of ik iets minder CoD 2 wil spelen als zij thuis is.![]()
![]()
Makkelijk he.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik, typte niet wat ik wilde zeggen.
Vroeg de mijne dat maar es, die wil alleen maar Zuma spelen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, die van mij vraagt wanneer ze weer GRAW en Oblivion kan komen spelen
ok eraf gekregen met me fiets sleutelquote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
die play and charge ding is heel leuk, krijg hem alleen amper van me controller af..
heb net opgeladen via de pc
Omruilen van vriendin?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vroeg de mijne dat maar es, die wil alleen maar Zuma spelen.![]()
Het is binnen 2 sec. van de controller af te halen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef H.Flick het volgende:
De Play&charge kit zit toch helemaal niet zo goed vast?.
Op de Xbox komen steeds weer nieuwe games uitquote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef quantas het volgende:
[..]
dit is een ode aan je vriendin, waarom speel je in hemelsnaam nou op je xbox als je op je vriendin kan spelen?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Op de Xbox komen steeds weer nieuwe games uit
Nieuwe spelletjes, of in ieder geval, de ideeën ervoor, kun je volgens mij in elke stad wel kopen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Idd. Of je hebt natuurlijk geen kracht in je handen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is binnen 2 sec. van de controller af te halen.![]()
Amateurquote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is binnen 2 sec. van de controller af te halen.![]()
Geweldige opmerkingquote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
haha gebruik jij je kracht maar ergens anders voor danquote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Idd. Of je hebt natuurlijk geen kracht in je handen.![]()
Staat in de OPquote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef X-fi het volgende:
Domme vraag misschien: Wat is een Play&Charge kit? Opladertje ofzo?
haha, 1ste post van elk nieuw topic staat ie inquote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef X-fi het volgende:
Domme vraag misschien: Wat is een Play&Charge kit? Opladertje ofzo?
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef HyperViper het volgende:
De collectors edition dvd's van de xbox 360 worden massaal uit de handel genomen.
Je moet em ook niet in de headset poort douwenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ok eraf gekregen met me fiets sleutel![]()
![]()
enige uitleg hier zou misschien handig zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef HyperViper het volgende:
De collectors edition dvd's van de xbox 360 worden massaal uit de handel genomen.
neh echt ?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je moet em ook niet in de headset poort douwen
Valt wel mee. Vooral bij de MM hebben ze nog veel. Bij Wehkamp hebben ze nog een aardige aanbieding.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:52 schreef X-fi het volgende:
Ga kijken waar ik een Xbox 360 nog kan aanschaffen, is moeilijk aan te komen zeggen ze.
Dan worden ze dus meer waard.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb hem via de Wehkamp besteld.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Valt wel mee. Vooral bij de MM hebben ze nog veel. Bij Wehkamp hebben ze nog een aardige aanbieding.
Ben je er op tijd bij. Zie dat ze prijs hebben verhoogd,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem via de Wehkamp besteld.
Hehe, ik ken de frustraties. Ik merk trouwens dat mijn iets tragere ford mustang gt die ik van een blacklist rijder gewonnen heb, veel minder moeite heeft met het flippen van heat lvl 3 en 4 police cars. Terwijl mijn oh zo snelle porsche wel de politie snel af is, maar wanneer er een roadblock is dan moet ik veel geluk hebben wil ik daar door komen. Terwijl ik met de mustang daar veel minder moeite mee heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:43 schreef Legendkiller het volgende:
Poeh, NFS is nu behoorlijk pittig. Sta derde op de blacklist en moet nog twee milestones halen (alle snelheidsdingen uiteraard gehaald, die zijn relatief simpel) en ongeveer 150.000 bounty. Steeds als ik een milestone binnen lijk te hebben word ik weer klem gereden waarna deze komt te vervallen, erg frustrerend.
Of zn helm jattenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:36 schreef =HellFire= het volgende:
Kun je daar net als Oblivion ook gewoon recht door rijden?
Lijkt me erg weinigquote:Helderheid 450cd/m2
Contrastratio 600:1
Topic is nog gewoon openquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Aangezien het HD gaming topic dicht is even mijn vraag hier:
Ja, hij heeft blijkbaar een naamsverandering ondergaan. Maar dan wacht ik nog even, moet wel een goeie hebben natuurlijk. Hopelijk gaan de prijzen gauw omlaag want meer dan 1000 wil/kan ik er niet voor uitgeven...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
Zoiezo even wachten tot het WK , dan worden de TV's goedkoper
voor meer vragen
[High Definition & Multichannel Audio] Deel 4
Jazekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:36 schreef =HellFire= het volgende:
Kun je daar net als Oblivion ook gewoon recht door rijden?
edit: oops niet goed gelezenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb de mijne ook binnen en nu met GRAW bezig.
@strolie hoe bevalt de wireless adapter?
en ik heb een vraagje ik heb dus geprobeert de xbox aan mijn laptop te koppelen (via de meegeleverde utp kabel) maar ze krijgen elkaar niet gevonden.
Waar ligt dit aan?
(ik wil dus de wireless van mijn laptop gebruiken om xbox live eens te verkennen)
De kabel die je er bij krijgt is een straight-kabel, dus die werkt alleen maar van xbox -> router/switch. Wat je nodig hebt voor laptop/pc -> xbox is een cross-link kabelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb de mijne ook binnen en nu met GRAW bezig.
@strolie hoe bevalt de wireless adapter?
en ik heb een vraagje ik heb dus geprobeert de xbox aan mijn laptop te koppelen (via de meegeleverde utp kabel) maar ze krijgen elkaar niet gevonden.
Waar ligt dit aan?
(ik wil dus de wireless van mijn laptop gebruiken om xbox live eens te verkennen)
Zoek bij de active topics maar eens op pomme en kellyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:12 schreef Spyronius het volgende:
Trouwens ff iets heel anders, ik heb blijkbaar weer iets gemist, maar wie is die chick in Nick-Gizmo z'n avatar, want ik zie ze in verschillende varianten over fok verspreid, maar kan nergens achterhalen waar dat vandaan komt.
wat een geweldige clipquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Tain het volgende:
Pomme & Kelly zijn dat
http://googleidol.com/
je hebt daar alleen andere nicknamequote:
Ja dat Chocobo moet weg ja ! Stink kuikenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt daar alleen andere nickname
Het enige waartoe ik mijn geliegde zo nu & dan kan verleiden is een potje DOA4.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, die van mij vraagt wanneer ze weer GRAW en Oblivion kan komen spelen
Mjah, ik dacht dat er misschien een optie was binnen het 360 Dashboard ofzoquote:
4Headquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef devv05 het volgende:
Weer een nieuwe RPG voor de 360 in aantocht
Thanks!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vooral bij de MM hebben ze nog veel. Bij Wehkamp hebben ze nog een aardige aanbieding.
Beowulfquote:
30-3-2006 toch pas?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Doc__Zenith het volgende:
al mensen die Far Cry hebben?
Ik ga 'm zeker niet halen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Doc__Zenith het volgende:
al mensen die Far Cry hebben?
Wat een heerlijke winkel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:53 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
gezien in de Bart Smit en Dimension Plus! vandaag
En Top Spin 2quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke winkel.
Ik hoop dat ze volgende week Tomb Raider ook al hebben.
quote:
Nou de bart smit hier is wel te foppenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke winkel.
Ik hoop dat ze volgende week Tomb Raider ook al hebben.
joh dinsdag echt al ?quote:
volgende week dinsdag is goed mogelijk..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
joh dinsdag echt al ?
heb dan profielwerkstuk avond van me school moest de ICT dingen doen. maar met 3 man zijn we.. vraag wel vrij
dan dinsdag avond op de trein heerlijk
tja is te verwachten hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF !
krijg je nu ook al 2 verschillende FIFA 2006 WORLD CUP GAMES?
vieze vuile gore &^$%^$%^*
Fifa 2006, The Road to World Cup Xbox 360 02-12-2005
Fifa World Cup Germany 2006 Xbox 360 27-04-2006
is goeie kutgein, en is nu al de laatste keer dat ik een fifa heb gekocht !!
true maar het zijn wel 2 verschillende versies :/quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja is te verwachten he
ergste vind ik
fifa world cup pc is 40 euro
fifa world cup xbox 360 is 65 euro
ik zou hem halen als die ook 40 was
true, heb alleen wel pas PES5 gekochtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:19 schreef Strolie75 het volgende:
Is het niet handiger om gewoon om gewoon op de nieuwe PES te wachten?
Inderdaad, deden ze bij Blazing Angels beter. Die stond er onverwachts gewoon opeens opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:34 schreef Frasier het volgende:
En de Battlefield 2: Modern Combat demo is wederom uitgesteld. Nu naar donderdag of vrijdag. Als je een demo released houd dan gewoon je bek en zeg niks over een eventuele datum tot vlak voor de release.
Niks nieuws, volgens mij doen ze dit bij elk WK/EK. Had je kunnen weten dus, zeker als je even wat onderzoek gedaan had.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fifa 2006, The Road to World Cup Xbox 360 02-12-2005
Fifa World Cup Germany 2006 Xbox 360 27-04-2006
Nee, op die update wachten ik en nog velen nog altijd... Maar er schijnt een grote dashboard update aan te komen, alleen ben ik bang dat het daar weer niet in zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is er btw, een optie, dat ie niet automatisch die games laad, als je de dvd-lade dicht doet?
vind ik soms zwaar irritant !!
Onzin wat je zegt, er zijn nog helemaal geen filmpjes van PES 6. Alleen van Winning Eleven 10 voor de PS2 maar dat heeft niks met 360 te maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
is lelijk joh pes.. zag van de week filmpje van pes 6
Zo ja, waar? En weet je zeker dat dat de X360-versie was?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
is lelijk joh pes.. zag van de week filmpje van pes 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |