ok eraf gekregen met me fiets sleutelquote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
die play and charge ding is heel leuk, krijg hem alleen amper van me controller af..
heb net opgeladen via de pc
Omruilen van vriendin?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vroeg de mijne dat maar es, die wil alleen maar Zuma spelen.![]()
Het is binnen 2 sec. van de controller af te halen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef H.Flick het volgende:
De Play&charge kit zit toch helemaal niet zo goed vast?.
Op de Xbox komen steeds weer nieuwe games uitquote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef quantas het volgende:
[..]
dit is een ode aan je vriendin, waarom speel je in hemelsnaam nou op je xbox als je op je vriendin kan spelen?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Op de Xbox komen steeds weer nieuwe games uit
Nieuwe spelletjes, of in ieder geval, de ideeën ervoor, kun je volgens mij in elke stad wel kopen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Idd. Of je hebt natuurlijk geen kracht in je handen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is binnen 2 sec. van de controller af te halen.![]()
Amateurquote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is binnen 2 sec. van de controller af te halen.![]()
Geweldige opmerkingquote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
haha gebruik jij je kracht maar ergens anders voor danquote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Idd. Of je hebt natuurlijk geen kracht in je handen.![]()
Staat in de OPquote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef X-fi het volgende:
Domme vraag misschien: Wat is een Play&Charge kit? Opladertje ofzo?
haha, 1ste post van elk nieuw topic staat ie inquote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef X-fi het volgende:
Domme vraag misschien: Wat is een Play&Charge kit? Opladertje ofzo?
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef HyperViper het volgende:
De collectors edition dvd's van de xbox 360 worden massaal uit de handel genomen.
Je moet em ook niet in de headset poort douwenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ok eraf gekregen met me fiets sleutel![]()
![]()
enige uitleg hier zou misschien handig zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef HyperViper het volgende:
De collectors edition dvd's van de xbox 360 worden massaal uit de handel genomen.
neh echt ?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je moet em ook niet in de headset poort douwen
Valt wel mee. Vooral bij de MM hebben ze nog veel. Bij Wehkamp hebben ze nog een aardige aanbieding.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:52 schreef X-fi het volgende:
Ga kijken waar ik een Xbox 360 nog kan aanschaffen, is moeilijk aan te komen zeggen ze.
Dan worden ze dus meer waard.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb hem via de Wehkamp besteld.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Valt wel mee. Vooral bij de MM hebben ze nog veel. Bij Wehkamp hebben ze nog een aardige aanbieding.
Ben je er op tijd bij. Zie dat ze prijs hebben verhoogd,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem via de Wehkamp besteld.
Hehe, ik ken de frustraties. Ik merk trouwens dat mijn iets tragere ford mustang gt die ik van een blacklist rijder gewonnen heb, veel minder moeite heeft met het flippen van heat lvl 3 en 4 police cars. Terwijl mijn oh zo snelle porsche wel de politie snel af is, maar wanneer er een roadblock is dan moet ik veel geluk hebben wil ik daar door komen. Terwijl ik met de mustang daar veel minder moeite mee heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:43 schreef Legendkiller het volgende:
Poeh, NFS is nu behoorlijk pittig. Sta derde op de blacklist en moet nog twee milestones halen (alle snelheidsdingen uiteraard gehaald, die zijn relatief simpel) en ongeveer 150.000 bounty. Steeds als ik een milestone binnen lijk te hebben word ik weer klem gereden waarna deze komt te vervallen, erg frustrerend.
Of zn helm jattenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:36 schreef =HellFire= het volgende:
Kun je daar net als Oblivion ook gewoon recht door rijden?
Lijkt me erg weinigquote:Helderheid 450cd/m2
Contrastratio 600:1
Topic is nog gewoon openquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Aangezien het HD gaming topic dicht is even mijn vraag hier:
Ja, hij heeft blijkbaar een naamsverandering ondergaan. Maar dan wacht ik nog even, moet wel een goeie hebben natuurlijk. Hopelijk gaan de prijzen gauw omlaag want meer dan 1000 wil/kan ik er niet voor uitgeven...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
Zoiezo even wachten tot het WK , dan worden de TV's goedkoper
voor meer vragen
[High Definition & Multichannel Audio] Deel 4
Jazekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:36 schreef =HellFire= het volgende:
Kun je daar net als Oblivion ook gewoon recht door rijden?
edit: oops niet goed gelezenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb de mijne ook binnen en nu met GRAW bezig.
@strolie hoe bevalt de wireless adapter?
en ik heb een vraagje ik heb dus geprobeert de xbox aan mijn laptop te koppelen (via de meegeleverde utp kabel) maar ze krijgen elkaar niet gevonden.
Waar ligt dit aan?
(ik wil dus de wireless van mijn laptop gebruiken om xbox live eens te verkennen)
De kabel die je er bij krijgt is een straight-kabel, dus die werkt alleen maar van xbox -> router/switch. Wat je nodig hebt voor laptop/pc -> xbox is een cross-link kabelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb de mijne ook binnen en nu met GRAW bezig.
@strolie hoe bevalt de wireless adapter?
en ik heb een vraagje ik heb dus geprobeert de xbox aan mijn laptop te koppelen (via de meegeleverde utp kabel) maar ze krijgen elkaar niet gevonden.
Waar ligt dit aan?
(ik wil dus de wireless van mijn laptop gebruiken om xbox live eens te verkennen)
Zoek bij de active topics maar eens op pomme en kellyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:12 schreef Spyronius het volgende:
Trouwens ff iets heel anders, ik heb blijkbaar weer iets gemist, maar wie is die chick in Nick-Gizmo z'n avatar, want ik zie ze in verschillende varianten over fok verspreid, maar kan nergens achterhalen waar dat vandaan komt.
wat een geweldige clipquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Tain het volgende:
Pomme & Kelly zijn dat
http://googleidol.com/
je hebt daar alleen andere nicknamequote:
Ja dat Chocobo moet weg ja ! Stink kuikenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt daar alleen andere nickname
Het enige waartoe ik mijn geliegde zo nu & dan kan verleiden is een potje DOA4.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, die van mij vraagt wanneer ze weer GRAW en Oblivion kan komen spelen
Mjah, ik dacht dat er misschien een optie was binnen het 360 Dashboard ofzoquote:
4Headquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef devv05 het volgende:
Weer een nieuwe RPG voor de 360 in aantocht
Thanks!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vooral bij de MM hebben ze nog veel. Bij Wehkamp hebben ze nog een aardige aanbieding.
Beowulfquote:
30-3-2006 toch pas?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Doc__Zenith het volgende:
al mensen die Far Cry hebben?
Ik ga 'm zeker niet halen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Doc__Zenith het volgende:
al mensen die Far Cry hebben?
Wat een heerlijke winkel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:53 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
gezien in de Bart Smit en Dimension Plus! vandaag
En Top Spin 2quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke winkel.
Ik hoop dat ze volgende week Tomb Raider ook al hebben.
quote:
Nou de bart smit hier is wel te foppenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke winkel.
Ik hoop dat ze volgende week Tomb Raider ook al hebben.
joh dinsdag echt al ?quote:
volgende week dinsdag is goed mogelijk..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
joh dinsdag echt al ?
heb dan profielwerkstuk avond van me school moest de ICT dingen doen. maar met 3 man zijn we.. vraag wel vrij
dan dinsdag avond op de trein heerlijk
tja is te verwachten hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF !
krijg je nu ook al 2 verschillende FIFA 2006 WORLD CUP GAMES?
vieze vuile gore &^$%^$%^*
Fifa 2006, The Road to World Cup Xbox 360 02-12-2005
Fifa World Cup Germany 2006 Xbox 360 27-04-2006
is goeie kutgein, en is nu al de laatste keer dat ik een fifa heb gekocht !!
true maar het zijn wel 2 verschillende versies :/quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja is te verwachten he
ergste vind ik
fifa world cup pc is 40 euro
fifa world cup xbox 360 is 65 euro
ik zou hem halen als die ook 40 was
true, heb alleen wel pas PES5 gekochtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:19 schreef Strolie75 het volgende:
Is het niet handiger om gewoon om gewoon op de nieuwe PES te wachten?
Inderdaad, deden ze bij Blazing Angels beter. Die stond er onverwachts gewoon opeens opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:34 schreef Frasier het volgende:
En de Battlefield 2: Modern Combat demo is wederom uitgesteld. Nu naar donderdag of vrijdag. Als je een demo released houd dan gewoon je bek en zeg niks over een eventuele datum tot vlak voor de release.
Niks nieuws, volgens mij doen ze dit bij elk WK/EK. Had je kunnen weten dus, zeker als je even wat onderzoek gedaan had.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fifa 2006, The Road to World Cup Xbox 360 02-12-2005
Fifa World Cup Germany 2006 Xbox 360 27-04-2006
Nee, op die update wachten ik en nog velen nog altijd... Maar er schijnt een grote dashboard update aan te komen, alleen ben ik bang dat het daar weer niet in zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is er btw, een optie, dat ie niet automatisch die games laad, als je de dvd-lade dicht doet?
vind ik soms zwaar irritant !!
Onzin wat je zegt, er zijn nog helemaal geen filmpjes van PES 6. Alleen van Winning Eleven 10 voor de PS2 maar dat heeft niks met 360 te maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
is lelijk joh pes.. zag van de week filmpje van pes 6
Zo ja, waar? En weet je zeker dat dat de X360-versie was?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
is lelijk joh pes.. zag van de week filmpje van pes 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |