Veel plezier ermee Twiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
Iemand? want dan kan ik vandaag nog wat kabels of wat je dan ook nodig hebt kopen/doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik had dus een Logitech Z4 2.1 gekocht, en omdat ik die niet zomaar kon aansluiten op mijn 360 zei iemand dat ik een scart blokje met output moest kopen, zo gezegt zo gedaan, maar het kon nog steeds niet, omdat ik met een groene stereo kabeltje zat die daar niet in kon.
Dus hij zei dat ik een tulp kabeltje moest kopen waar aan de ene kant die groene zat, en aan de andere kant een rode en een witte, opnieuw zo gezegd zo gedaan en alles aangesloten.
Maar nu werkt het geluid alleen op mijn 'tv' en als ik hem op ''het 360 kanaal'' zet en de 360 laat spelen gaat hij altijd door met het geluid van de vorige zender, of hij gaat naar iets vaags over olifanten toe.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Muntje +9quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
Gewoon een maandje later kopen... ben zelf ook nog wel een tijd bezig met Oblivion... ik haal haar later !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
Kan Lara niet een maandje uitgesteld worden?
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gewoon een maandje later kopen... ben zelf ook nog wel een tijd bezig met Oblivion... ik haal haar later !
quote:
Als Gijs ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbij
Mij 70quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:18 schreef Tain het volgende:
Ook Oblivion CE heeft
heeft mezelf 43 euro gekost
En vorige week vond je de game nog kutquote:
Was die 360?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:
Oblivion heeft mij nu in totaal 130 euro gekocht... maar ik moet de standaard versie nog verkopen.
Volgende week komt de CE. Dus dan gaat mijn standaard 360 versie de deur uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Was die 360?
Vriend van me heeft mss wel belang bij
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik had dus een Logitech Z4 2.1 gekocht, en omdat ik die niet zomaar kon aansluiten op mijn 360 zei iemand dat ik een scart blokje met output moest kopen, zo gezegt zo gedaan, maar het kon nog steeds niet, omdat ik met een groene stereo kabeltje zat die daar niet in kon.
Dus hij zei dat ik een tulp kabeltje moest kopen waar aan de ene kant die groene zat, en aan de andere kant een rode en een witte, opnieuw zo gezegd zo gedaan en alles aangesloten.
Maar nu werkt het geluid alleen op mijn 'tv' en als ik hem op ''het 360 kanaal'' zet en de 360 laat spelen gaat hij altijd door met het geluid van de vorige zender, of hij gaat naar iets vaags over olifanten toe.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Klik hier eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:51 schreef Wessiej het volgende:
Iemand? want dan kan ik vandaag nog wat kabels of wat je dan ook nodig hebt kopen/doen.
Zo'n ding zit bij de Xbox360 VGA Kabel... maar ja, daar heb je ook niks aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Klik hier eens.
(het lukt alleen niet meer om het vandaag nog te kopen ben ik bang)
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En vorige week vond je de game nog kut
Die shots doen de game dus echt TOTAAL geen recht, check eens het filmpje op de Ageia site . Dat ziet er echt ongelofelijk vet uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef gijsje79 het volgende:
Cellfactor
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
Ziet er best wel ok uit.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbij
Heel dichtbijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef twi het volgende:
Wat ik dus zei, MrDoegewoon, Mediamarkt A'dam ArenA had 'm afgelopen dinsdag in grote getalen liggen. Lekker dichtbij
Dat is een vrijdag, toch? Ik tennis eigenlijk altijd op dinsdag.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef Wessiej het volgende:
Wie gaat er op 7 April ook mee tennissen?
Jij hebt top spin 2 al?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is een vrijdag, toch? Ik tennis eigenlijk altijd op dinsdag.
ikkequote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef Wessiej het volgende:
Wie gaat er op 7 April ook mee tennissen?
Tomb Raider.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef Doc__Zenith het volgende:
het is al bijna weer tijd om een nieuw spel te gaan hypen
Het worden 2 totaal verschillende games, dus tenzij een van beide echt beduidend een mindere game is in de zin van kwaliteit, kun je niet echt zeggen of de een beter is dan de ander.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
topspin 2 wordt beter dan tomb
Vraag 1 en 2 samengenomen, gold betekend dus dat je ook online kunt gamen, dat kan niet met silver, en je betaalt inderdaad voor Gold.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Zo, dit weekend dan eindelijk een 360 gekochtZiet er echt über-cool uit!
Maar, heb nog wat vraagjes:
- Wat is het verschil tussen xbox live silver en gold? bij gold heb je abo-kosten geloof ik, maar wat zijn de extra's?
- Kan ik online spelen zonder abonnementskosten?
- Ik heb nu PGR3 aangeschaft, wat moet ik stap voor stap doen om online dit spel te kunnen doen?
- Wat houdt die gamertag exact in?
gr.
m@x
Met Gold kan je online spelen, dit kan met silver niet, met silver kan je alleen dingen downloaden.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef MaxPowered het volgende:
- Wat is het verschil tussen xbox live silver en gold? bij gold heb je abo-kosten geloof ik, maar wat zijn de extra's?
Nou, het kost wel geld maar je kan zelf bepalen hoe je je Xbox Live wilt bepalen (Gold). Je kunt gamecards kopen (vergelijkbaar met telefoon pre-paid kaarten) of je kunt betalen dmv je CreditCard. Je kan gamecards kopen voor 3 maanden of gelijk voor één heel jaar.quote:- Kan ik online spelen zonder abonnementskosten?
Xbox 360 aansluiten op je router / internetverbinding, xbox gold nemen (activeren), pgr3 cd invoeren, multiplayer en hoppakee.quote:- Ik heb nu PGR3 aangeschaft, wat moet ik stap voor stap doen om online dit spel te kunnen doen?
Is puur je nickname die verschijnt als je online bent. Vergelijkbaar met je accoutnaam hier op fok.quote:- Wat houdt die gamertag exact in?
Heb je je 360 weer terug??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef GokuSFE het volgende:
En Oblivion nu eindelijk binnen, ik ben gamen![]()
Ik zit er ook over te denken om Revenge te halen van wat ik overhoud van de teruggave.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:04 schreef Legendkiller het volgende:
Haha, dan zijn we het daarover eens![]()
Denk dat ik van m'n teruggave van ziektekosten overigens Burnout Revenge ga halen. Far Cry Instincts Predator is al in bestelling![]()
Ik heb nog niet zo veel tijd erin kunnen steken, zit nu pas op 3 uur ofzo, maar het is allemaal wel mooi. Het is niet echt zo dat het niet mijn type spel is, maar het is meer dat ik meestal gewoon liever niet zo lang met een SP game bezig ben. Maar ik begin erin te raken, ik denk alleen dat ik teveel bezig ben met de main quest en gewoon af en toe moet kijken hoe ik daarvan af moet stappen.quote:Op zondag 26 maart 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Ben je aan het genieten? Is normaal niet jouw soort spel toch?
Zit toch een maand gratis Gold bij een X360 Premium?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef MaxPowered het volgende:
Hij schijnt nu ook voor 360 te komen inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef Spyronius het volgende:
Maar zat net op de site te kijken van dynabyte en daar zag ik hitman blood money for the xbox 360 staan? Dacht dat hij niet op de xbox360 uitkwam of heb ik scheel lopen te kijken?
bij mij hapert ie ook als je een lang recht stuk loopt, en als hij "Loading area" doet dan hangt ie soms ff een seconde ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo veel tijd erin kunnen steken, zit nu pas op 3 uur ofzo, maar het is allemaal wel mooi. Het is niet echt zo dat het niet mijn type spel is, maar het is meer dat ik meestal gewoon liever niet zo lang met een SP game bezig ben. Maar ik begin erin te raken, ik denk alleen dat ik teveel bezig ben met de main quest en gewoon af en toe moet kijken hoe ik daarvan af moet stappen.
Loopt hij trouwens bij iedereen smooth? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de hele Oblivion topic-serie door te lopen, aangezien 'ie ook boordevol staat met spoilers, maar dat zijn eigenlijk de enige twee dingen die ik erop aan te melden heb: hij hapert wel vrij regelmatig als je flink doorloopt van A naar B. En die third person view gaat nergens over, volgens mij hebben ze die van Driv3r gekopieerd
Ik ben nu op plek nummer 7, maar ben ook wel vaak bezig met de politie achter me aan. Kan nu tot wanted lvl 4 komen en die is toch best wel pittig al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Legendkiller het volgende:
Dan hebben we het zelfde doel Spyronius, ook ik ben bezig om NFS 100% te krijgen. Sta nu vierde op de blacklist, begint nu wel wat pittiger te worden, hiervoor fietste ik er redelijk eenvoudig doorheen.
Huh?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij mij hapert ie ook als je een lang recht stuk loopt, en als hij "Loading area" doet dan hangt ie soms ff een seconde ofzo
jij speelt me op de pc...ik op de 360quote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Huh?
Bij mij staat dat er enkel gewoon, maar ik merk er nooit wat van
Is er een manier om die melding uit te zetten?
Jeuj, sta nu derde op de list. Alle races tegen de nummer 3 van de blacklist in één keer gewonnen, dat was redelijk simpel. Op voor de tweede positie!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik ben nu op plek nummer 7, maar ben ook wel vaak bezig met de politie achter me aan. Kan nu tot wanted lvl 4 komen en die is toch best wel pittig al zeg ik het zelf.
Weet iemand trouwens hoe het zit met het online spelen, niet dat ik het veel doe, maar als je een 'amerikaans' live account hebt, kan je dan wel online spelen met mensen uit nederland, of kom je alleen maar in amerikaanse game rooms terecht?
quote:
Same here, maar ik erger me er niet echt aan. En die 3rd person gebruik ik echt alleen op mn paard, voorderest alles 1st personquote:Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij mij hapert ie ook als je een lang recht stuk loopt, en als hij "Loading area" doet dan hangt ie soms ff een seconde ofzo
terecht, 3rd person gaat nergens over, je hebt geeneens een crosshair als je met je pijl en boog loopt danquote:Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Same here, maar ik erger me er niet echt aan. En die 3rd person gebruik ik echt alleen op mn paard, voorderest alles 1st person
Nou ik moet zeggen dat ik heel veel moeite had met die blacklist rijder die met die mitshubishi evo rijdt, dit wit met blauw en dan vooral bij de sprint. Op die race heb ik me vreselijk lopen ergeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Jeuj, sta nu derde op de list. Alle races tegen de nummer 3 van de blacklist in één keer gewonnen, dat was redelijk simpel. Op voor de tweede positie!
En je wordt gemixt met mensen uit heel de wereld, dus je kunt ook gewoon tegen Nederlanders gamen.
Ja heb ik ook! Elke keer als ik ga spelen, dan geeft ie na een half uur de melding disc unreadable. Als ik hem er even uit haal en weer in doe, dan kan ik gewoon vijf uur doorgaan. Ik weet niet wat het is, en het is niet te storend (Thank god for autosaving!)quote:Op maandag 27 maart 2006 12:51 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
![]()
Vorige week is er een hele nieuwe xbox360 afgeleverd. Duurde bij mij 8 werkdagen totaal. Vind ik alles meevallen, en totnogtoe geen problemen. Alleen kon die gisteren 1x mn Oblivion DVD niet meer lezen. Uitgezet en weer aangedaan en geen problemen meer ondervonden.
Niet geheel ontoevallig is dat ook de auto die ik helemaal uit heb gebreid en nu als standaard auto gebruikquote:Op maandag 27 maart 2006 13:00 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik heel veel moeite had met die blacklist rijder die met die mitshubishi evo rijdt, dit wit met blauw en dan vooral bij de sprint. Op die race heb ik me vreselijk lopen ergeren.
Maar goed kan niet spelen vandaag, moet vanavond nog leren
Ja, maar mijn TV maakt meer lawaaiquote:Op maandag 27 maart 2006 13:27 schreef MaxPowered het volgende:
Maakt jullie 360 ook zo'n lawaai bij het lezen van de games?
Das ook een nette oplossing danquote:Op maandag 27 maart 2006 12:51 schreef GokuSFE het volgende:
![]()
Vorige week is er een hele nieuwe xbox360 afgeleverd. Duurde bij mij 8 werkdagen totaal. Vind ik alles meevallen, en totnogtoe geen problemen. Alleen kon die gisteren 1x mn Oblivion DVD niet meer lezen. Uitgezet en weer aangedaan en geen problemen meer ondervonden.
dit is een ode aan je vriendin, waarom speel je in hemelsnaam nou op je xbox als je op je vriendin kan spelen?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:20 schreef Smots het volgende:
Heh heh heh, mijn vriendin heeft gevraagd of ik iets minder CoD 2 wil spelen als zij thuis is.![]()
![]()
Wat! Hoef je geen gas te geven tijdens boosts, kom je nu meequote:Op maandag 27 maart 2006 17:53 schreef X-fi het volgende:
Vandaag voor het eerst bij een vriend op de Xbox360 gespeeld. Wat een prachtig ding is het toch!
Wat mij opvalt, ik heb de normale Xbox in mijn bezit en speel daar graag Burnout Revenge op, nu speelde ik hetzelfde spel maar dan op de Xbox 360 versie en ben toch wat dingen opgevallen die daar anders is dan op zijn broertje.je hoeft geen gas te geven tijdens een crash-onderdeel je krijgt veel sneller boost
Er zullen wel meerdere dingen nieuw/anders zijn, maar die heb ik in die korte tijd nog niet ontdekt.
Lees eens goed aub.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat! Hoef je geen gas te geven tijdens boosts, kom je nu mee
Ja, bedoelde ik, typte niet wat ik wilde zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:06 schreef X-fi het volgende:
[..]
Lees eens goed aub.
Mocht je op de Xbox (normaal) een crash-onderdeel doen, dan moet je twee keer op A drukken voor de snelheid en kracht te bepalen. Bij de 360-versie hoeft dat dus niet, 1 keer op A en je gaat rijden, waarbij je de gasknop helemaal niet hoeft in te drukken.
je moet ook typen wat je wil typen & zeggen wat je wil zeggen anders is alles mixed up!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik, typte niet wat ik wilde zeggen.
Deel 1 was al brak online.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
topspin 2 wordt beter dan tomb
lol, die van mij vraagt wanneer ze weer GRAW en Oblivion kan komen spelenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:20 schreef Smots het volgende:
Heh heh heh, mijn vriendin heeft gevraagd of ik iets minder CoD 2 wil spelen als zij thuis is.![]()
![]()
Makkelijk he.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik, typte niet wat ik wilde zeggen.
Vroeg de mijne dat maar es, die wil alleen maar Zuma spelen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, die van mij vraagt wanneer ze weer GRAW en Oblivion kan komen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |