Veel plezier ermee Twiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
Iemand? want dan kan ik vandaag nog wat kabels of wat je dan ook nodig hebt kopen/doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik had dus een Logitech Z4 2.1 gekocht, en omdat ik die niet zomaar kon aansluiten op mijn 360 zei iemand dat ik een scart blokje met output moest kopen, zo gezegt zo gedaan, maar het kon nog steeds niet, omdat ik met een groene stereo kabeltje zat die daar niet in kon.
Dus hij zei dat ik een tulp kabeltje moest kopen waar aan de ene kant die groene zat, en aan de andere kant een rode en een witte, opnieuw zo gezegd zo gedaan en alles aangesloten.
Maar nu werkt het geluid alleen op mijn 'tv' en als ik hem op ''het 360 kanaal'' zet en de 360 laat spelen gaat hij altijd door met het geluid van de vorige zender, of hij gaat naar iets vaags over olifanten toe.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Muntje +9quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Oblivion CE in da house
Kuthypers
Dat muntje
Gewoon een maandje later kopen... ben zelf ook nog wel een tijd bezig met Oblivion... ik haal haar later !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
Kan Lara niet een maandje uitgesteld worden?
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gewoon een maandje later kopen... ben zelf ook nog wel een tijd bezig met Oblivion... ik haal haar later !
quote:
Als Gijs ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbij
Mij 70quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:18 schreef Tain het volgende:
Ook Oblivion CE heeft
heeft mezelf 43 euro gekost
En vorige week vond je de game nog kutquote:
Was die 360?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef H.Flick het volgende:
Oblivion heeft mij nu in totaal 130 euro gekocht... maar ik moet de standaard versie nog verkopen.
Volgende week komt de CE. Dus dan gaat mijn standaard 360 versie de deur uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Was die 360?
Vriend van me heeft mss wel belang bij
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Wessiej het volgende:
Ok ik had dus een Logitech Z4 2.1 gekocht, en omdat ik die niet zomaar kon aansluiten op mijn 360 zei iemand dat ik een scart blokje met output moest kopen, zo gezegt zo gedaan, maar het kon nog steeds niet, omdat ik met een groene stereo kabeltje zat die daar niet in kon.
Dus hij zei dat ik een tulp kabeltje moest kopen waar aan de ene kant die groene zat, en aan de andere kant een rode en een witte, opnieuw zo gezegd zo gedaan en alles aangesloten.
Maar nu werkt het geluid alleen op mijn 'tv' en als ik hem op ''het 360 kanaal'' zet en de 360 laat spelen gaat hij altijd door met het geluid van de vorige zender, of hij gaat naar iets vaags over olifanten toe.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Klik hier eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:51 schreef Wessiej het volgende:
Iemand? want dan kan ik vandaag nog wat kabels of wat je dan ook nodig hebt kopen/doen.
Zo'n ding zit bij de Xbox360 VGA Kabel... maar ja, daar heb je ook niks aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Klik hier eens.
(het lukt alleen niet meer om het vandaag nog te kopen ben ik bang)
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En vorige week vond je de game nog kut
Die shots doen de game dus echt TOTAAL geen recht, check eens het filmpje op de Ageia site . Dat ziet er echt ongelofelijk vet uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef gijsje79 het volgende:
Cellfactor
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
Ziet er best wel ok uit.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stond op het punt om als Gijs naar Wassenaar te gaan, gelukkig hadden ze de CE in Leiden ook nog. Net iets dichterbij
Heel dichtbijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef twi het volgende:
Wat ik dus zei, MrDoegewoon, Mediamarkt A'dam ArenA had 'm afgelopen dinsdag in grote getalen liggen. Lekker dichtbij
Dat is een vrijdag, toch? Ik tennis eigenlijk altijd op dinsdag.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef Wessiej het volgende:
Wie gaat er op 7 April ook mee tennissen?
Jij hebt top spin 2 al?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is een vrijdag, toch? Ik tennis eigenlijk altijd op dinsdag.
ikkequote:Op zondag 26 maart 2006 18:48 schreef Wessiej het volgende:
Wie gaat er op 7 April ook mee tennissen?
Tomb Raider.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef Doc__Zenith het volgende:
het is al bijna weer tijd om een nieuw spel te gaan hypen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |