Weet jij waarvoor ze vraagtekens hebben uitgevonden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand die een goede tv weet om mee te xboxen tussen de 200-350 euro
Straks met het WK kan je idd wachten op de aanbiedingen !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:32 schreef twi het volgende:
Bovendien moet 'ie gewoon doorsparen. Nu een CRT breedbeeld TV kopen is gewoon niet veel anders als je geld in de sloot gooien.
zag er gister 1 bij dixons utrechtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is de hdd al weer weer een beetje te koop overal??
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zag er gistervandaag 1 bij dixons utrecht
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Iemand nog ergens een CE gezien? Ik wil hem eigenlijk gewoon halen voor erbij.
Heb ik ook gedaan. Strolie heeft mijn normale.... de CE kwam vandaag binnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan verkoop ik die andere gewoon weer.
Onderschat nooit de macht van hypen Gijs ! Hij vroeg of ik hem wilde hypen,...... 2 uur later had die een 360 besteld met advanced scart, wireless modem en GRAW en Oblivionquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef H.Flick het volgende:
Euhm... heb ik iets gemist? Heeft Strolie een Xbox 360?
Hype koningquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Onderschat nooit de macht van hypen Gijs ! Hij vroeg of ik hem wilde hypen,...... 2 uur later had die een 360 besteld met advanced scart, wireless modem en GRAW en Oblivion
Bow down to the supreme hypehoerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Onderschat nooit de macht van hypen Gijs ! Hij vroeg of ik hem wilde hypen,...... 2 uur later had die een 360 besteld met advanced scart, wireless modem en GRAW en Oblivion
je moet 80 en 81 ook nog toevoegenquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef H.Flick het volgende:
Euhm... heb ik iets gemist? Heeft Strolie een Xbox 360?
We leven in 2006quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:14 schreef Tain het volgende:
Als ik morgen in de stad geen Oblivion CE kan vinden dan ga ik echt naar Nieuw Vennep toe
moet toch de stad morgen en kan ik als ik naar nieuw vennep ga nog even langs mijn oudersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We leven in 2006
bellen is een oplossing
Misschien word het dus toch wel tijd voor een apart Xbox 360 : Oblivion topic.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:34 schreef Retuobak het volgende:
Ja, al die titels beginnen een beetje door elkaar heen te lopen
Gewoon de smiley saven van een 360 smiley die hier op fok gepost is en dan kun je vervolgens op msn je eigen smiley en dan klik je gewoon deze aan die je dan op je HDD hebt staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmm, mss beetje off topic.. maar krijgt iemand die xbox360 smiley van games.fok. werkende op MSN?
Ik vind em zo stoer.
Daar doelde ik totaal niet op, ik ben niet uit op het stoppen van de uitwisseling van speelervaringen tussen 360 en PC users. Splitsen van de topics zou imho gewoon oerdom zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien word het dus toch wel tijd voor een apart Xbox 360 : Oblivion topic.![]()
denk toch dat het beter is..(blijven we niet elkaar storen op vragen van video-instellingen, of pc specs..)
de mensen met 360 probs, kunnen elkaar helpen..
de mensen met pc, kunnen ook elkaar helpen.
Ik vind PC-topics altijd hoogst irritant... alleen maar gezeik over warez, instellingen en mods. Het GTA topic is ook een goed voorbeeld, leuk topic toen de game nog PS2 only was, maar nu is het niks meer. Bij Oblivion valt het nu nog wel mee omdat iedereen nog met het echte spel bezig is, maar als er straks mods zijn loopt het daar ook gegarandeerd fout.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar doelde ik totaal niet op, ik ben niet uit op het stoppen van de uitwisseling van speelervaringen tussen 360 en PC users. Splitsen van de topics zou imho gewoon oerdom zijn.
Ik doelde er meer op dat het 360 topic ook al Oblivion in de TT heeft en dat het daardoor verwarrend wordt
Burnout gekocht een week voor Oblivion, zit bijna op 50% nu, en heb al de eerste 2 super auto's vrijgespeeldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:35 schreef H.Flick het volgende:
Ja, daar heb je opzich ook wel gelijk in. GR:AW heb ik ook nog niet uitgespeeld, net als Burnout (die heb ik pas een half uur gespeeld) en nu zit ik weer volop aan Oblivion.
Ga verder op hard danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Kremers het volgende:
Ik ben volgensm ij de neige die Oblivion niet gaat kopen
Hister GR:AW uitgespeeld, vond hem best kort eig :/ Deel 2 had ik meer moeite mee.
Heb hem ook niet, vermaak me wel met Burnout.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Kremers het volgende:
Ik ben volgensm ij de neige die Oblivion niet gaat kopen
Hister GR:AW uitgespeeld, vond hem best kort eig :/ Deel 2 had ik meer moeite mee.
Ja, maar dan is ie zo fucking klein op MSN als ik em gebruikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gewoon de smiley saven van een 360 smiley die hier op fok gepost is en dan kun je vervolgens op msn je eigen smiley en dan klik je gewoon deze aan die je dan op je HDD hebt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |