abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 08:45:21 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_36396226
Ik heb het idee dat ik volgend jaar nog Oblivoin speel
The truth was in here.
  maandag 27 maart 2006 @ 08:46:00 #152
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36396231
topspin 2 wordt beter dan tomb
pi_36396256
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
topspin 2 wordt beter dan tomb
Het worden 2 totaal verschillende games, dus tenzij een van beide echt beduidend een mindere game is in de zin van kwaliteit, kun je niet echt zeggen of de een beter is dan de ander.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_36396489
Hoi,

Zo, dit weekend dan eindelijk een 360 gekocht Ziet er echt über-cool uit!
Maar, heb nog wat vraagjes:
- Wat is het verschil tussen xbox live silver en gold? bij gold heb je abo-kosten geloof ik, maar wat zijn de extra's?
- Kan ik online spelen zonder abonnementskosten?
- Ik heb nu PGR3 aangeschaft, wat moet ik stap voor stap doen om online dit spel te kunnen doen?
- Wat houdt die gamertag exact in?

gr.
m@x
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_36396562
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:14 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,

Zo, dit weekend dan eindelijk een 360 gekocht Ziet er echt über-cool uit!
Maar, heb nog wat vraagjes:
- Wat is het verschil tussen xbox live silver en gold? bij gold heb je abo-kosten geloof ik, maar wat zijn de extra's?
- Ik heb nu PGR3 aangeschaft, wat moet ik stap voor stap doen om online dit spel te kunnen doen?

gr.
m@x
Vraag 1 en 2 samengenomen, gold betekend dus dat je ook online kunt gamen, dat kan niet met silver, en je betaalt inderdaad voor Gold.
Stap voor stap, sluit je Xbox aan op breedband internet, zorg dat je verbinding krijgt met Live server, wat automatisch gaat, en vraag een gold abo aan (¤60 geloof ik)
Gamertag is gewoon je naam waaronder je online berucht of bekend zult worden. It's you.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_36396594
die 60 euro, is dat per jaar?
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  maandag 27 maart 2006 @ 09:22:16 #157
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36396603
ja
pi_36396794
quote:

Met Gold kan je online spelen, dit kan met silver niet, met silver kan je alleen dingen downloaden.
quote:
Nou, het kost wel geld maar je kan zelf bepalen hoe je je Xbox Live wilt bepalen (Gold). Je kunt gamecards kopen (vergelijkbaar met telefoon pre-paid kaarten) of je kunt betalen dmv je CreditCard. Je kan gamecards kopen voor 3 maanden of gelijk voor één heel jaar.
quote:
Xbox 360 aansluiten op je router / internetverbinding, xbox gold nemen (activeren), pgr3 cd invoeren, multiplayer en hoppakee.
quote:
Is puur je nickname die verschijnt als je online bent. Vergelijkbaar met je accoutnaam hier op fok.
pi_36397479
Dit weekend mijn verjaardag gevierd, en nu heb ik Oblivion dubbel.... Tja vrienden hadden niet verwacht dat ik een spel wat twee dagen uit is al zou hebben; ja wat verwacht je dat ik een spel waar ik het al twee maanden over heb niet ga bestellen?

Nou ja binnekort dus even ruilen, maar welk spel moet ik dan nemen? Ik heb al:

Kameo
PGR3
Cod2
Fifa RTWC
Condemned
Oblivion
DoA4

Ik zat aan GR:AW te denken, maar ben daar nog niet zeker van; er zijn nog steeds te weinig spellen... Tips anyone? Hoe zit het met Tony Hawk? Is die een beetje te doen?
  maandag 27 maart 2006 @ 10:14:22 #160
132842 Legendkiller
The one and only
pi_36397525
Tony Hawk zou ik niet snel kopen, vind het maar matig. Grafisch niet erg indrukwekkend en een Story Mode die je binnen een uurtje of 5 uit zal spelen. Dan kun je beter voor Ghost Recon gaan, dan blijft altijd nog de multiplayer overeind staan na het uitspelen.
Welcome to the future
pi_36398274
Ik heb NFS:MW, vind het opzich een leuk spel om te spelen, maarja je hebt al PGR3 en dan zal NFS wel een beetje tegenvallen, is natuurlijk veel minder realistisch.
  maandag 27 maart 2006 @ 10:50:11 #162
132842 Legendkiller
The one and only
pi_36398292
NFS is dan ook een arcade racer
Welcome to the future
pi_36398352
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:50 schreef Legendkiller het volgende:
NFS is dan ook een arcade racer
ja dat zeg ik, minder realistisch
  maandag 27 maart 2006 @ 11:04:25 #164
132842 Legendkiller
The one and only
pi_36398623
Haha, dan zijn we het daarover eens

Denk dat ik van m'n teruggave van ziektekosten overigens Burnout Revenge ga halen. Far Cry Instincts Predator is al in bestelling
Welcome to the future
  maandag 27 maart 2006 @ 11:41:05 #165
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_36399625
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef GokuSFE het volgende:
En Oblivion nu eindelijk binnen, ik ben gamen
Heb je je 360 weer terug??
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_36400013
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:04 schreef Legendkiller het volgende:
Haha, dan zijn we het daarover eens

Denk dat ik van m'n teruggave van ziektekosten overigens Burnout Revenge ga halen. Far Cry Instincts Predator is al in bestelling
Ik zit er ook over te denken om Revenge te halen van wat ik overhoud van de teruggave.

En ik zal de vrouw mee uit eten moeten nemen....Blegh, stomme sociale verplichtingen.
pi_36400180
Ik moet eerst wachten op volgende maand, dan pas wordt mijn stage vergoeding weer over gemaakt, moet eerst de klap van het kopen van die xbox360 financieel weer te boven komen

Maar dat maakt niet uit, heb ik tenminste tijd om NFS:MW op 100% te krijgen.

Daarnaast denk ik dat ik eerst Oblivion hierna ga kopen, in ieder geval een spel met een redelijk uitgebreide single player aangezien ik op het moment gewoon geen tijd heb om online te spelen en vind het dan gewoon zonde om geld te betalen voor het gold abo dat ik toch niet gebruik.

Maar zat net op de site te kijken van dynabyte en daar zag ik hitman blood money for the xbox 360 staan? Dacht dat hij niet op de xbox360 uitkwam of heb ik scheel lopen te kijken?
  maandag 27 maart 2006 @ 12:07:04 #168
132842 Legendkiller
The one and only
pi_36400357
Dan hebben we het zelfde doel Spyronius, ook ik ben bezig om NFS 100% te krijgen. Sta nu vierde op de blacklist, begint nu wel wat pittiger te worden, hiervoor fietste ik er redelijk eenvoudig doorheen.
Welcome to the future
  maandag 27 maart 2006 @ 12:11:09 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36400484
quote:
Op zondag 26 maart 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Ben je aan het genieten? Is normaal niet jouw soort spel toch?
Ik heb nog niet zo veel tijd erin kunnen steken, zit nu pas op 3 uur ofzo, maar het is allemaal wel mooi. Het is niet echt zo dat het niet mijn type spel is, maar het is meer dat ik meestal gewoon liever niet zo lang met een SP game bezig ben. Maar ik begin erin te raken, ik denk alleen dat ik teveel bezig ben met de main quest en gewoon af en toe moet kijken hoe ik daarvan af moet stappen.

Loopt hij trouwens bij iedereen smooth? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de hele Oblivion topic-serie door te lopen, aangezien 'ie ook boordevol staat met spoilers, maar dat zijn eigenlijk de enige twee dingen die ik erop aan te melden heb: hij hapert wel vrij regelmatig als je flink doorloopt van A naar B. En die third person view gaat nergens over, volgens mij hebben ze die van Driv3r gekopieerd
  maandag 27 maart 2006 @ 12:12:20 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36400512
quote:
Zit toch een maand gratis Gold bij een X360 Premium?
pi_36400547
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef Spyronius het volgende:

Maar zat net op de site te kijken van dynabyte en daar zag ik hitman blood money for the xbox 360 staan? Dacht dat hij niet op de xbox360 uitkwam of heb ik scheel lopen te kijken?
Hij schijnt nu ook voor 360 te komen inderdaad.
  maandag 27 maart 2006 @ 12:27:03 #172
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36401004
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:11 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb nog niet zo veel tijd erin kunnen steken, zit nu pas op 3 uur ofzo, maar het is allemaal wel mooi. Het is niet echt zo dat het niet mijn type spel is, maar het is meer dat ik meestal gewoon liever niet zo lang met een SP game bezig ben. Maar ik begin erin te raken, ik denk alleen dat ik teveel bezig ben met de main quest en gewoon af en toe moet kijken hoe ik daarvan af moet stappen.

Loopt hij trouwens bij iedereen smooth? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de hele Oblivion topic-serie door te lopen, aangezien 'ie ook boordevol staat met spoilers, maar dat zijn eigenlijk de enige twee dingen die ik erop aan te melden heb: hij hapert wel vrij regelmatig als je flink doorloopt van A naar B. En die third person view gaat nergens over, volgens mij hebben ze die van Driv3r gekopieerd
bij mij hapert ie ook als je een lang recht stuk loopt, en als hij "Loading area" doet dan hangt ie soms ff een seconde ofzo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_36401497
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Legendkiller het volgende:
Dan hebben we het zelfde doel Spyronius, ook ik ben bezig om NFS 100% te krijgen. Sta nu vierde op de blacklist, begint nu wel wat pittiger te worden, hiervoor fietste ik er redelijk eenvoudig doorheen.
Ik ben nu op plek nummer 7, maar ben ook wel vaak bezig met de politie achter me aan. Kan nu tot wanted lvl 4 komen en die is toch best wel pittig al zeg ik het zelf.

Weet iemand trouwens hoe het zit met het online spelen, niet dat ik het veel doe, maar als je een 'amerikaans' live account hebt, kan je dan wel online spelen met mensen uit nederland, of kom je alleen maar in amerikaanse game rooms terecht?
pi_36401527
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

bij mij hapert ie ook als je een lang recht stuk loopt, en als hij "Loading area" doet dan hangt ie soms ff een seconde ofzo
Huh?
Bij mij staat dat er enkel gewoon, maar ik merk er nooit wat van
Is er een manier om die melding uit te zetten?
  maandag 27 maart 2006 @ 12:48:08 #175
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36401556
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Huh?
Bij mij staat dat er enkel gewoon, maar ik merk er nooit wat van
Is er een manier om die melding uit te zetten?
jij speelt me op de pc...ik op de 360
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')