Ik ben CSI aan het kijken en ik elk reclameblok kom ik steeds even kijken hoe het er voor staatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef Vava het volgende:
De foto's zet ik zo wel even ergens anders, wat probleempjes met die website
Hahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:20 schreef Anitra het volgende:
Damn CSI vergeten
Nu heb ik alles bijna gezien dus weet niet welke serie en welk aflevering er is. Weet dat CSI NY nu bij moet houden want die heb ik nog niet op dvd 2e deel iig.
Ohja Lush topic en geen CSI
Geen probleem! Komt goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Vava het volgende:
En wat zat er allemaal in al die mooie doosjes?
![]()
[afbeelding]
![]()
Wel veel badspul dus de dametjes zonder bad komen er niet onderuit, dan maar eens iemand met een bad heel erg lief aankijkenmaar ik zal er wel rekening mee houden met verdelen hoor
![]()
En hoe zit het eigenlijk met de t-shirts? Zijn dar er nu ook 5?????quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Anitra het volgende:
Geweldig om dat zo bij elkaar te zien
Jaaaaa 5 shirtsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef JacMar het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk met de t-shirts? Zijn dar er nu ook 5?????![]()
Oh jee dat wordt proppenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaa 5 shirtsik zal even kijken hoe groot ze vallen, het zijn allemaal kleine maatjes
Dat poeder is rot, maar je huis ruikt wel lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
Veel hehet ligt hier op de vloer nu vrij vol met Lush
en ook allemaal van dat bruisbalpoeder, ik zat net helemaal onder
Ja ik moest toch nog stofzuigenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat poeder is rot, maar je huis ruikt wel lekker
Ik heb van de week het doosje van Beesie-Jen de randen goed afgeplak omdat daar ook van dat poeder uit kwam, was een doosje van een twinkle pakket en je kan blijven schudden, maar het blijft komen
Hoor je straks op het nieuws..Verdacht pakketje met poeder gevondenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat poeder is rot, maar je huis ruikt wel lekker
Ik heb van de week het doosje van Beesie-Jen de randen goed afgeplak omdat daar ook van dat poeder uit kwam, was een doosje van een twinkle pakket en je kan blijven schudden, maar het blijft komen
quote:
Hahahaha jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef JacMar het volgende:
[..]
Hoor je straks op het nieuws..Verdacht pakketje met poeder gevonden![]()
![]()
heerlijk he?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik moest toch nog stofzuigendoe ik morgen wel even, en als mijn katten ineens lekker ruiken weet ik dat ze over de grond hebben liggen rollen!
Maar het ruikt hier nu echt geweldig![]()
daarom de randen goed afgeplaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef JacMar het volgende:
[..]
Hoor je straks op het nieuws..Verdacht pakketje met poeder gevonden![]()
![]()
2 lapjespoezenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
heerlijk he?
Als je donkere katten heb dan zie je het al als ze ineens lichter zijn
Ik reken er niet op, denk dat als het gevonden wordt dat ze het terug laten sturen, maar je weet nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat een gaaaaaaaaf pakket!!!! gefeliciteerd dames! het wachten was de moeite mijn inziens wel waard
(en stiekem hoop ik dat dat andere pakket ook nog ineens vanuit het niets opduikt)
Happy Hipppy, zit in Stocking Fella.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:10 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat gele flesje?
O geeft niet johquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Anitra het volgende:oh Vava ik ben vergeten goeie zakjes te halen voor die Slammer
Mijn moeder is je zeer dankbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga het deze week wel halen hoor
Beesie_Jen heb je al wat geprobeerd?
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik wacht 't mailtje vol spanning af!
Ga nu maar naar bed toe, trusten iedereen
Candy Fluffquote:Op zondag 12 februari 2006 10:16 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Waaauw ontzettend gaaf dat pakket van jullie!!!!!!
Daar kan wat ik gisteren heb gekocht echt niet tegenop, maar toch wou ik het eventjes laten zien.
[afbeelding]
Ik ken alleen de Dream Cream, dus ben erg benieuwd naar de rest.
En ik had er een proefje lavendel deo bij.
Was trouwens erg druk gisteren, jammer dat de winkel maar zo ontzettend klein is. Ik werd geholpen door een grappige jongen die probeerde Nederlands te praten![]()
Als ik wil gaan moet ik wel binnen een half uurtje tot een uur gaan vertrekken. Dus ik hoopte dat er al iemand geweest was...quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik a straksnaar amsterdam
maar ben ws. pas laat terug
Vanuit Tilburg, dat is toch dik anderhalf uur met de trein (of de auto).quote:Op zondag 12 februari 2006 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
moet je van ver komen dan?
oi, das wel een eindje.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vanuit Tilburg, dat is toch dik anderhalf uur met de trein (of de auto).
Denk je dat ze het verklappen als ik ze bel? (wil zowieso nog weten of er een minimum koopbedrag is vóór je de bag meekrijgt)quote:Op zondag 12 februari 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
De winkel is pas vanaf 12 uur open.
quote:
quote:Je vergeet . Retread
Ik ga er straks een halen. Verheug me er nu al op.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Heeft al iemand de goodiebag in de leidsestraat gehaald?
Wat zit erin?
aan het uitvogelen is of ze er wellicht tóch een ritje A'dam aan gaat wagen
Ik wil er dus ook eentje en ik moet nog wat klein spul hebben....quote:Op zondag 12 februari 2006 11:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga er straks een halen. Verheug me er nu al op.
Nou, als ik er helemaal voor naar Amsterdam ga rijden terwijl ik binnen 30 minuten in Den Bosch zit is het écht alleen voor die goodybag hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
Bij de Leidsestraat zijn ze meestal niet zo gierig. Dat zei ik toch laatst? En je gaat toch omdat je de winkel wilt zien, en je eigen spulletjes halen? Wat boeit die bag nou toch zo. Djeez.
Ja maar ik heb opzich nog nooit echt een bag gehad met 1 flinterdun stukje en een papiertje ofzo. Bij andere bedrijven/winkels wel. Maar bij Lush toch nooit.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:46 schreef Sanne het volgende:
Toch verwacht ik niet dat de bag net zo groot is als op de laatste VIPavond. Kan me niet voorstellen. Maar wie weet...
Dat is ook weer waar. Nou ja, ik zie het straks wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja maar ik heb opzich nog nooit echt een bag gehad met 1 flinterdun stukje en een papiertje ofzo. Bij andere bedrijven/winkels wel. Maar bij Lush toch nooit.
Ik zie niet in waarom je dan de moeite wilt doen, aangezien je in je posts dan eigenlijk al zegt dat je dus liever naar Den Bosch gaat. Het is dus gewoon de gierigheid naar gratis dingen?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, als ik er helemaal voor naar Amsterdam ga rijden terwijl ik binnen 20 minuten in Den Bosch zit is het écht alleen voor die goodybag hoor
De winkel bekijken is leuk, maar die kan ik ook bekijken als ik van de zomer zowieso een dagje A'dam doe...
Absoluutquote:Op zondag 12 februari 2006 11:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dan de moeite wilt doen, aangezien je in je posts dan eigenlijk al zegt dat je dus liever naar Den Bosch gaat. Het is dus gewoon de gierigheid naar gratis dingen?
Neequote:Op zondag 12 februari 2006 11:18 schreef Catwoman1967 het volgende:
Pakket zit er gaaf uit, ook lekker veel badprodukten, ruim 30 zie ik. Hebben jullie allemaal een bad?
Flugeltje, post het even in een spoiler tag wat erin zit.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Laat ik het zo zeggen, als ik in Amsterdam zou wonen zou ik er zéker voor gaan... Zelf blijf ik toch maar thuis vanmiddag. Al ga ik binnenkort wel een keertje naar Amsterdam om te kijken, want degene die ik aan de lijn had was superenthousiast over de nieuwe winkel
O ja, dat is ook een idee... Ik wilde het al voorzichtig brengen om te voorkomen dat ik de verrassing van anderen zou bederven. Wil niet graag de party-pooper zijn...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Flugeltje, post het even in een spoiler tag wat erin zit.
Dan kan ieder voor zich beslissen of ze wel of niet de deur uitgaan voor de inhoud en of ze het uberhaupt willen lezen of voor de verrassing gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]Das nie veulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Eerst ff testen natuurlijk, anders zat de kans er nóg in dat iedereen het zo kon lezenquote:
Snap ik, maar moest er wel ff om lachenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerst ff testen natuurlijk, anders zat de kans er nóg in dat iedereen het zo kon lezen
Je hebt tóch gelezen hè?quote:
Maar natuurlijk.quote:
Ja, das wel een beetje een bummer inderdaad, maar achquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Bob. het volgende:
31 badproductenDat is opzich wel jammer voor de dames zonder bad.. Nouja hopelijk kunnen die iemand met een bad lief aan kijken ofzo
![]()
Die vind ik toch stinkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar met 31 badproducten ontkom je bijna niet aan een meerderheid van badspul. Op zich ook niet zo raar, volgens mij bestond het Kerstassortiment ook voornamelijk uit badspul. Vind het wel raar dat we helemaal niet die Randy Buttercream hebben.
Oh en ook geen champaign-shower jelly..
Hij staat ook niet tussen de Kerstspullen op de Duitse site.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef _evenstar_ het volgende:
die golden moon zeep had ik nog nooit gezienhaast sonde om die te gaan gebruiken
![]()
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij wil iedereen die wel hebben
Ik heb hem ook. Volgens mij is het Angels delight, tenminste die van mij wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij staat ook niet tussen de Kerstspullen op de Duitse site.
Inderdaad, bijna zonde om te gebruiken
Huh, nee, die stinktquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Volgens mij is het Angels delight, tenminste die van mij wel.
Hahaha, ja ik heb snel de foto gekopieerd en zag nadat ik de tekst al had getikt dat die helemaal vooraan lag. Ach ja toen had ik geen zin meer om de tekst te veranderenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij ligt pontificaal vooraan
Ik moet nog steeds lachen om die berg RRS
quote:
Mocht je nou tóch badspulletjes erbij krijgen... Een stukje bruisbal in een voetenbadje is ook heerlijk hoorquote:
Dan is 'ie besmet door de Angels Delight en de Snow Fairyquote:Op zondag 12 februari 2006 16:41 schreef Vava het volgende:
Wel vreemd, op de foto van de Duitse Lushsite is de Golden Moon roze
[afbeelding]
I knowquote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mocht je nou tóch badspulletjes erbij krijgen... Een stukje bruisbal in een voetenbadje is ook heerlijk hoorKun je er toch van genieten!
En net zo knalroze als die van mijquote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan is 'ie besmet door de Angels Delight en de Snow Fairy
Nu wel hequote:
Hoop dat ik niet al te moeilijk ben...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:49 schreef Vava het volgende:
JacMar ik heb je mailtje ontvangen!
Ik ga mijn best doen, flesje Snow Fairy krijg je in elk geval want daar zijn er 5 vanquote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef JacMar het volgende:
[..]
Hoop dat ik niet al te moeilijk ben...![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, dat is ook een idee... Ik wilde het al voorzichtig brengen om te voorkomen dat ik de verrassing van anderen zou bederven. Wil niet graag de party-pooper zijn...
Maar goed, hier dus de spoiler!!!da klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zat een stuk soft en een bollywood bruisbl in
in die van mj dan![]()
In 1 van die van mij ook!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
da klopt niet
in die van mj dan
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef Shirley het volgende:
[spuit 11 mode] JAAAAAAAAAAAAAAAA....de tuut is er!![]()
[/spuit11mode]
Wow..hij is echt super! Ik hoop dat we er uit kunnen komen met z'n 5en....
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef Shirley het volgende:
[spuit 11 mode] JAAAAAAAAAAAAAAAA....de tuut is er!![]()
[/spuit11mode]
Wow..hij is echt super! Ik hoop dat we er uit kunnen komen met z'n 5en....
Dat is wat ze tegen me vertelden.... Maar goed, het zijn dus twee dingen... Misschien dat ze bedoelde dat er bijvoorbeeld een bal en een douchegelletje ofzo inzitten...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
da klopt niet
in die van mj dan
Jullie moeten eerst nog keer de TPG tergenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jullie moeten eerst nog keer de TPG tergen
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het helemaal goed komt!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zal JacMar en Ladyxima wel de barcode mailen hoor
[..]
Ladyxima is nog niet gesignaleerd... Wanneer zou ze er weer zijn? Weet iemand dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het helemaal goed komt!
Lukt het een beetje met de buit verdelen Vava?![]()
![]()
Is het vreemd dat ik honger krijg als ik hiernaar kijk? Ondanks dat het niet eetbaar is?quote:
Wat doe jij hier nou weer?!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik honger krijg als ik hiernaar kijk? Ondanks dat het niet eetbaar is?
Hoi btw
Ik heb 'r gisteren 2 smsjes gestuurd, maar nog niets gehoordquote:Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ladyxima is nog niet gesignaleerd... Wanneer zou ze er weer zijn? Weet iemand dat?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik honger krijg als ik hiernaar kijk? Ondanks dat het niet eetbaar is?
Hoi btw
Ik wacht nog op mail van Ladyxima, maar verder als er dingen zijn die veel willen en waar er maar weinig van is, dan maak ik een bakje met briefjes met de namen en dan ga ik lotenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het helemaal goed komt!
Lukt het een beetje met de buit verdelen Vava?![]()
![]()
Ik was in LIF aan het lurken (quote:
Ver-assen nog wel, leukquote:Op zondag 12 februari 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was in LIF aan het lurken () en ik zag dat dit topic bovenaan stond... dus dacht ik, laat ik jou even verassen
![]()
Tsk, lurker!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was in LIF aan het lurken () en ik zag dat dit topic bovenaan stond... dus dacht ik, laat ik jou even verassen
![]()
Lijkt me een goed plan!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mail van Ladyxima, maar verder als er dingen zijn die veel willen en waar er maar weinig van is, dan maak ik een bakje met briefjes met de namen en dan ga ik loten
Ik had hongerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Shirley het volgende:
[..]Wat doe jij hier??
Maar ziet er lekker uit hé
Shirts zijn maat S. Snowfairy is 100 ml.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!![]()
Weet je trouwens al welke maat de t-shirts hebben? En hoe groot zijn de flesjes snowfairy?![]()
Moet jij zeggenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Shirts zijn maat S. Snowfairy is 100 ml.
Hij kan de Mange Too proberenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan moet je in CUL wezen. Lush is te lekker om op te eten.
Is een uur lang in een lush winkel staan terwijl je vriendin alle verschillende geuren wil ruiken en jij zelf niets anders meer kan ruiken en niet meer het verschil kan ruiken tussen banaan en citroen ook voldoende?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ver-assen nog wel, leuk
Welkom hoor! Heb je al eens iets van Lush gebruikt?![]()
Ik heb het weleens geproefdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dit lijkt anders wel op CULquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Klinkt bekend, was het familie van me?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is een uur lang in een lush winkel staan terwijl je vriendin alle verschillende geuren wil ruiken en jij zelf niets anders meer kan ruiken en niet meer het verschil kan ruiken tussen banaan en citroen ook voldoende?
De shirts zijn niet zo grootquote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!![]()
Weet je trouwens al welke maat de t-shirts hebben? En hoe groot zijn de flesjes snowfairy?![]()
Neequote:Op zondag 12 februari 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is een uur lang in een lush winkel staan terwijl je vriendin alle verschillende geuren wil ruiken en jij zelf niets anders meer kan ruiken en niet meer het verschil kan ruiken tussen banaan en citroen ook voldoende?
Nee, niet met je zusje. Het was met mijn ex-vriendin.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt bekend, was het familie van me?
Ik heb wel eens een hapje genomen van het duifje op m'n Snowfestival omdat ze zeiden dat het een snoepje was. Nou, mooi niet!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet jij anders zeggen. Vaste IDO-user![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Bedoel je S. trouwens? Heeft ze nog wat gekocht?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, niet met je zusje. Het was met mijn ex-vriendin.![]()
Hoewel jouw zusje er laatste tijd geloof ik ook verslaafd aan is geworden![]()
Wehehehhe, schuimbekken vervolgens?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hapje genomen van het duifje op m'n Snowfestival odat ze zeiden dat het een snoepje was. Nou, mooi niet!
Bijna. Echt zo'n zeepsmaak in m'n bakkes.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehehhe, schuimbekken vervolgens?
Ik moet ook niet twee dingen tegelijk doen. Dat moet ik aan vrouwen overlatenquote:
Oh, vandaar dat cadeautjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik kom er bijna nooit in dat IDO gebeuren
Op de Snowfestival uit ons pakket zit een bloemetje, hoe zou die smakenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bijna. Echt zo'n zeepsmaak in m'n bakkes.
Probeer het eens en maak een fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Op de Snowfestival uit ons pakket zit een bloemetje, hoe zou die smaken![]()
Dat was puur omdat ik een top5 poster ben en inmiddels 3000 posts heb gemaakt binnen 2 maanden tijd alleen binnen de IDO topicsquote:
Probeer het eens Vaav. Ik wil wel een live-verslagquote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Op de Snowfestival uit ons pakket zit een bloemetje, hoe zou die smaken![]()
Skinny Dipquote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef Aarti het volgende:
In mijn goodiebag zaten Skinny Dip douchegel en Elixir Bath Melt. Beide niks voor mij
Dat is op zich best sneuquote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was puur omdat ik een top5 poster ben en inmiddels 3000 posts heb gemaakt binnen 2 maanden tijd alleen binnen de IDO topics![]()
Als hij uiteindelijk bij mij uitkomt zal ik het eens proberenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Probeer het eens en maak een foto
Ja iddquote:
Ik heb ook nog een Snowfestival liggen, wie weet heb ik binnenkort zo'n gekke bui om een foto te maken...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Als hij uiteindelijk bij mij uitkomt zal ik het eens proberen
Jaaaaa met foto'squote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Probeer het eens Vaav. Ik wil wel een live-verslag
Ik heb hem zelfs weggegeven aan iemand hier toen. Echt zo vies!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja iddnet of ik tussen de paarden stond te douchen
Ow? Samen Snowfestival snoepjes peuzelenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel een mini-meet tussen Shirley en Vava opkomen
MissBliss had mij een proefje gegeven... heb 't na 1x gruwelen in de douche maar weggegooidquote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs weggegeven aan iemand hier toen. Echt zo vies!
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel een mini-meet tussen Shirley en Vava opkomen
Op mijn SF zit geen decoratiedingetje, dus ik kan helaas niet meedoenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow? Samen Snowfestival snoepjes peuzelen
Gezelligquote:Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow? Samen Snowfestival snoepjes peuzelen
Oeps.... 1000 posts te veel. Ik bedoel dus 2000 maarquote:
Komt omdat je geen bad hebt. Daarom zit ie er bij jou niet op.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op mijn SF zit geen decoratiedingetje, dus ik kan helaas niet meedoen
Wij hebben hier nog wel een SF waar een decoratiedingetje op zitquote:Op zondag 12 februari 2006 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op mijn SF zit geen decoratiedingetje, dus ik kan helaas niet meedoen
Ooooh, peanuts!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeps.... 1000 posts te veel. Ik bedoel dus 2000 maar![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Komt omdat je geen bad hebt. Daarom zit ie er bij jou niet op.
Sorry, ik heb ander spul waar ik mezelf mee was. Dat is al duur genoegquote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooooh, peanuts!
Maarre, geen interesse in wat Lush, Dizer?
Ja, die Aldi douchecrème kost inderdaad fortuinen tegenwoordigquote:Op zondag 12 februari 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ander spul waar ik mezelf mee was. Dat is al duur genoeg
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ander spul waar ik mezelf mee was. Dat is al duur genoeg
Eerder de Polo Blue Douchgel 30 eruo en de Georgio Armani Douchgel 35 euroquote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die Aldi douchecrème kost inderdaad fortuinen tegenwoordig
Lush is veel goedkoper en lekkerder man!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder de Polo Blue Douchgel 30 eruo en de Georgio Armani Douchgel 35 euro
En dan heb ik het nog niet over de deoderant
Nou moequote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verdwijn dan maar gauw uit dit topic! Als je Lush geeneens waardig genoeg vindt om jezelf ermee te wassen....
Maar dat is toch eigenlijk alleen voor vrouwenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lush is veel goedkoper en lekkerder man!
Amen to that!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lush is veel goedkoper en lekkerder man!
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk alleen voor vrouwen
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk alleen voor vrouwen
Echtquote:Op zondag 12 februari 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Echt niet! Duvel gebruikt het ook
Jazekerquote:
Misschien moet ik maar een keer mee met de lush-meetquote:Op zondag 12 februari 2006 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn mannenzeepjes, mannengezichtsreinigers, scheercrèmes
Juist leuk, samen Lushen
Daar heeft Lush de Ambrosia voorquote:Op zondag 12 februari 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar een keer mee met de lush-meet![]()
Alleen aan scheerzeep doe ik niet. Ik heb een heeeeeeeel gevoelig gezichthuid en dat over de jaren heb ik eindelijk de juiste formule gevonden om eindelijk geen irritaties en open wonden te maken
quote:Dit is scheercrème voor de gevoelige huid, voor mensen die na het scheren een rode en geïrriteerde huid hebben waardoor je bijna liever een baard laat groeien... Je moet niet verwachten dat het schuimt; door de zeep erin weg te laten, zorgen we juist voor het milde effect. En verwacht ook niet de crème goed te kunnen zien - deze is namelijk redelijk transparant. Wat je wel kunt verwachten, is dat Ambrosia je een heel zachte scheersessie geeft doordat de haren zacht worden gemaakt met lijnzaad en cacaoboter. Je kunt ook verwachten dat het je huid heel kalm en zacht maakt door de honing, kamille en goudsbloemolie. Dit spul maakt de vroege ochtend weer dragelijk.
Ik hoop hetquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
Wat zullen jullie trouwens aanstaande dinsdag dan door jullie mannen verwend worden
Klinkt aantrekkelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar heeft Lush de Ambrosia voor
[..]
Duvel vindt 'm erg prettigquote:
En geurtjes die voor iedereen geschikt zijn, Olive Branch bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel vindt 'm erg prettig
En in de zeepjes zijn ook echte mannenluchtjes te onderscheidenDemon in the Dark en Sea Vegetable zijn typische herenluchtjes
Oeh. Heb een keer zo een zeep geroken bij Lush dat zwart was en ook iets van Demon Dark heette... of was dat iets met Middle Earth weet ik wat..? Dat was niet zo fijnquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel vindt 'm erg prettig
En in de zeepjes zijn ook echte mannenluchtjes te onderscheidenDemon in the Dark en Sea Vegetable zijn typische herenluchtjes
HIWTKquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Vava het volgende:
[..]
En geurtjes die voor iedereen geschikt zijn, Olive Branch bijvoorbeeld
Aah joh, ik ken een hoop vrouwen die mannenluchtjes ook lekkerder vinden dan vrouwenluchtjesquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Shirley het volgende:
Spice Mountain vind ik ook wel echt een mannenluchtje. M'n vader is daar dol op
maar ik zelf ook wel..
Das Middle Earth ja, die stinkt!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh. Heb een keer zo een zeep geroken bij Lush dat zwart was en ook iets van Demon Dark heette... of was dat iets met Middle Earth weet ik wat..? Dat was niet zo fijn
Demon in the Dark is zwart en die vind ik stinkenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh. Heb een keer zo een zeep geroken bij Lush dat zwart was en ook iets van Demon Dark heette... of was dat iets met Middle Earth weet ik wat..? Dat was niet zo fijn
Ha, wow, dat ik dat nog wist.quote:
Jaaaaaa Lemslip ook idd, en Happy Hippy, Back for Breakfastquote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
HIWTK
En Lemslip is hier heel erg populair!
Milky Bar misschien?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
Er was trouwens eentje die ik wel lekker vond. Ik geloof vanille. Maar ik ben ook gek op Mango
Massagebar?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Milky Bar misschien?
En er is volgens mij ook een massagebar die naar mango ruikt
Je moet gewoon nodig eens kennis gaan maken met Lush, je zult niks anders meer willen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
Er was trouwens eentje die ik wel lekker vond. Ik geloof vanille. Maar ik ben ook gek op Mango
You've been Mangoed.... Voor in bad... Heerlijk fris geurtjequote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
Gewoon een blokje waar je je huid mee in kan smerenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Massagebar?Vertel.. wat is dat? Ja maar wie moet mij masseren?
Die vond ik heel erg lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
You've been Mangoed.... Voor in bad... Heerlijk fris geurtje
Ah, ik ga anders wel een keer zo een lush winkel in, in Amsterdam.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon een blokje waar je je huid mee in kan smeren![]()
Maar ik kan je aanraden een keer op de site te kijken en dan bij online shop! Daar staat alles uitgelegd
Ik heb geen bad, maar mijn broer, heeft als het goed is een huis gekocht waarin een bad zit.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
You've been Mangoed.... Voor in bad... Heerlijk fris geurtje
Precies! En zeker gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, ik ga anders wel een keer zo een lush winkel in, in Amsterdam.Ik geloof dat er tegenwoordig ook een zit in de kalverstraat. Maar de grootste nog steeds in de Leidse straat toch?
Hij is idd voor de zomer wel lekkerder dan in de winter... Maar hij ruikt zó lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Die vond ik heel erg lekkermaar is meer voor de zomer, ik had hem in het najaar, toen was het nog wel lekker weer dus het kon nog
Ja, er zit er een in de Kalver- en in de Leidsestraat. De laatste is vandaag heropend na een verbouwingquote:Op zondag 12 februari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, ik ga anders wel een keer zo een lush winkel in, in Amsterdam.Ik geloof dat er tegenwoordig ook een zit in de kalverstraat. Maar de grootste nog steeds in de Leidse straat toch?
Nog een reden om weer naar Lush te gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, er zit er een in de Kalver- en in de Leidsestraat. De laatste is vandaag heropend na een verbouwingDus hoe die er nu uitziet, weet ik niet, maar is wel de grootste inderdaad. Daar zijn zat verkoopsters die je alles kunnen uitleggen en anders ga ik wel een keer met je mee
Minimeet! Met S erbij, die wil ook welquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, er zit er een in de Kalver- en in de Leidsestraat. De laatste is vandaag heropend na een verbouwingDus hoe die er nu uitziet, weet ik niet, maar is wel de grootste inderdaad. Daar zijn zat verkoopsters die je alles kunnen uitleggen en anders ga ik wel een keer met je mee
Gezelligquote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Minimeet! Met S erbij, die wil ook wel![]()
Hij ruikt heel sterk vind ikquote:Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is idd voor de zomer wel lekkerder dan in de winter... Maar hij ruikt zó lekker![]()
Hmm, dat klinkt lekker...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Hij ruikt heel sterk vind ikErg lekker
ik heb me daarna ingesmeerd met Each Peach massagebar, perfecte combinatie!
Er staat ook... heerlijk smaakt...quote:
Mange Too, de nieuwe massagebar staat op de site! Check onder Valentijn en ontdek dat deze Bar lekker ruikt, maar ook heerlijk smaakt…
quote:
quote:Massages geven en krijgen is misschien wel het toppunt van romantiek. Natuurlijk zijn Lushmassages op zich al geweldig, vol etherische oliën en verzorgende botersoorten. Mange Too geeft nog een extra dimensie, de ingrediënten zijn eetbaar. Neem nu niet meteen een hapje, maar masseer je lover met deze bar en check daarna, waar Mange Too naar smaakt.
quote:
Wel opletten Dizertquote:
Ik wil die ook nog hebbenquote:
Ik heb gisteren gesmst, maar geen reactie!!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef Shirley het volgende:
Kan iemand LadyXima niet smsen of mailen?
Ik zal eens gaan ruiken/proefen daar in de winkelquote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil die ook nog hebben
Maar als je die lekker lijkt, zal je de Honey I Washed the Kids zeep ook wel lekker vinden
We spreken wel eens wat afquote:Op zondag 12 februari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan ruiken/proefen daar in de winkel
Maaruh, ik ga naar beneden
Ik wil hem ook graag, vind die massagebars sowieso al wel erg fijn, het smeert zo lekker snel als je haast hebt!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:27 schreef JacMar het volgende:
[..]
Deze is echt heeeeeerlijk!! Ik heb 'm gekocht vandaag!![]()
Hmm.... ze slaapt nog?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gesmst, maar geen reactie!!![]()
![]()
Ze had wel een feestje tot 08.00u vanmorgen...![]()
Word eens snel wakker!!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef JacMar het volgende:
[..]
zou kunnen? Misschien toch een sms sturen?
Verzinnen jullie eens een leuke tekst![]()
![]()
''He partypeep, de tuut is er, check je mail en wees snel, anders krijg je de restjes!''quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef JacMar het volgende:
[..]
zou kunnen? Misschien toch een sms sturen?
Verzinnen jullie eens een leuke tekst![]()
![]()
Ja, das wel een goeiequote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
''He partypeep, de tuut is er, check je mail en wees snel, anders krijg je de restjes!''
Ja die is welquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
''He partypeep, de tuut is er, check je mail en wees snel, anders krijg je de restjes!''
Ben benieuwdquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die ga ik even sturen![]()
Ze heeft geen bad en is dol op snowfairy..Misschien is dat alvast wat?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die ga ik even sturen![]()
Ze heeft geen bad en is dol op snowfairy..Misschien is dat alvast wat?![]()
Vind ik ook!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...nou moet ze snel reactie gaan geven.
Ben d'r bang voor...Heb op de smsjes van gisteren ook geen antwoord gehadquote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zit al te F5-enquote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |