Nou moequote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verdwijn dan maar gauw uit dit topic! Als je Lush geeneens waardig genoeg vindt om jezelf ermee te wassen....
Maar dat is toch eigenlijk alleen voor vrouwenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lush is veel goedkoper en lekkerder man!
Amen to that!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lush is veel goedkoper en lekkerder man!
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk alleen voor vrouwen
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk alleen voor vrouwen
Echtquote:Op zondag 12 februari 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Echt niet! Duvel gebruikt het ook
Jazekerquote:
Misschien moet ik maar een keer mee met de lush-meetquote:Op zondag 12 februari 2006 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn mannenzeepjes, mannengezichtsreinigers, scheercrèmes
Juist leuk, samen Lushen
Daar heeft Lush de Ambrosia voorquote:Op zondag 12 februari 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar een keer mee met de lush-meet![]()
Alleen aan scheerzeep doe ik niet. Ik heb een heeeeeeeel gevoelig gezichthuid en dat over de jaren heb ik eindelijk de juiste formule gevonden om eindelijk geen irritaties en open wonden te maken
quote:Dit is scheercrème voor de gevoelige huid, voor mensen die na het scheren een rode en geïrriteerde huid hebben waardoor je bijna liever een baard laat groeien... Je moet niet verwachten dat het schuimt; door de zeep erin weg te laten, zorgen we juist voor het milde effect. En verwacht ook niet de crème goed te kunnen zien - deze is namelijk redelijk transparant. Wat je wel kunt verwachten, is dat Ambrosia je een heel zachte scheersessie geeft doordat de haren zacht worden gemaakt met lijnzaad en cacaoboter. Je kunt ook verwachten dat het je huid heel kalm en zacht maakt door de honing, kamille en goudsbloemolie. Dit spul maakt de vroege ochtend weer dragelijk.
Ik hoop hetquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
Wat zullen jullie trouwens aanstaande dinsdag dan door jullie mannen verwend worden
Klinkt aantrekkelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar heeft Lush de Ambrosia voor
[..]
Duvel vindt 'm erg prettigquote:
En geurtjes die voor iedereen geschikt zijn, Olive Branch bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel vindt 'm erg prettig
En in de zeepjes zijn ook echte mannenluchtjes te onderscheidenDemon in the Dark en Sea Vegetable zijn typische herenluchtjes
Oeh. Heb een keer zo een zeep geroken bij Lush dat zwart was en ook iets van Demon Dark heette... of was dat iets met Middle Earth weet ik wat..? Dat was niet zo fijnquote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel vindt 'm erg prettig
En in de zeepjes zijn ook echte mannenluchtjes te onderscheidenDemon in the Dark en Sea Vegetable zijn typische herenluchtjes
HIWTKquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Vava het volgende:
[..]
En geurtjes die voor iedereen geschikt zijn, Olive Branch bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |