Die vind ik toch stinkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar met 31 badproducten ontkom je bijna niet aan een meerderheid van badspul. Op zich ook niet zo raar, volgens mij bestond het Kerstassortiment ook voornamelijk uit badspul. Vind het wel raar dat we helemaal niet die Randy Buttercream hebben.
Oh en ook geen champaign-shower jelly..
Hij staat ook niet tussen de Kerstspullen op de Duitse site.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef _evenstar_ het volgende:
die golden moon zeep had ik nog nooit gezienhaast sonde om die te gaan gebruiken
![]()
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij wil iedereen die wel hebben
Ik heb hem ook. Volgens mij is het Angels delight, tenminste die van mij wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij staat ook niet tussen de Kerstspullen op de Duitse site.
Inderdaad, bijna zonde om te gebruiken
Huh, nee, die stinktquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Volgens mij is het Angels delight, tenminste die van mij wel.
Hahaha, ja ik heb snel de foto gekopieerd en zag nadat ik de tekst al had getikt dat die helemaal vooraan lag. Ach ja toen had ik geen zin meer om de tekst te veranderenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij ligt pontificaal vooraan
Ik moet nog steeds lachen om die berg RRS
quote:
Mocht je nou tóch badspulletjes erbij krijgen... Een stukje bruisbal in een voetenbadje is ook heerlijk hoorquote:
Dan is 'ie besmet door de Angels Delight en de Snow Fairyquote:Op zondag 12 februari 2006 16:41 schreef Vava het volgende:
Wel vreemd, op de foto van de Duitse Lushsite is de Golden Moon roze
[afbeelding]
I knowquote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mocht je nou tóch badspulletjes erbij krijgen... Een stukje bruisbal in een voetenbadje is ook heerlijk hoorKun je er toch van genieten!
En net zo knalroze als die van mijquote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan is 'ie besmet door de Angels Delight en de Snow Fairy
Nu wel hequote:
Hoop dat ik niet al te moeilijk ben...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:49 schreef Vava het volgende:
JacMar ik heb je mailtje ontvangen!
Ik ga mijn best doen, flesje Snow Fairy krijg je in elk geval want daar zijn er 5 vanquote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef JacMar het volgende:
[..]
Hoop dat ik niet al te moeilijk ben...![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, dat is ook een idee... Ik wilde het al voorzichtig brengen om te voorkomen dat ik de verrassing van anderen zou bederven. Wil niet graag de party-pooper zijn...
Maar goed, hier dus de spoiler!!!da klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zat een stuk soft en een bollywood bruisbl in
in die van mj dan![]()
In 1 van die van mij ook!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
da klopt niet
er zat een stuk soft en een bollywood bruisbl in
in die van mj dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |