Die vind ik toch stinkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar met 31 badproducten ontkom je bijna niet aan een meerderheid van badspul. Op zich ook niet zo raar, volgens mij bestond het Kerstassortiment ook voornamelijk uit badspul. Vind het wel raar dat we helemaal niet die Randy Buttercream hebben.
Oh en ook geen champaign-shower jelly..
Hij staat ook niet tussen de Kerstspullen op de Duitse site.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef _evenstar_ het volgende:
die golden moon zeep had ik nog nooit gezienhaast sonde om die te gaan gebruiken
![]()
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij wil iedereen die wel hebben
Ik heb hem ook. Volgens mij is het Angels delight, tenminste die van mij wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij staat ook niet tussen de Kerstspullen op de Duitse site.
Inderdaad, bijna zonde om te gebruiken
Huh, nee, die stinktquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Volgens mij is het Angels delight, tenminste die van mij wel.
Hahaha, ja ik heb snel de foto gekopieerd en zag nadat ik de tekst al had getikt dat die helemaal vooraan lag. Ach ja toen had ik geen zin meer om de tekst te veranderenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij ligt pontificaal vooraan
Ik moet nog steeds lachen om die berg RRS
quote:
Mocht je nou tóch badspulletjes erbij krijgen... Een stukje bruisbal in een voetenbadje is ook heerlijk hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |