Aah joh, ik ken een hoop vrouwen die mannenluchtjes ook lekkerder vinden dan vrouwenluchtjesquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Shirley het volgende:
Spice Mountain vind ik ook wel echt een mannenluchtje. M'n vader is daar dol op
maar ik zelf ook wel..
Das Middle Earth ja, die stinkt!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh. Heb een keer zo een zeep geroken bij Lush dat zwart was en ook iets van Demon Dark heette... of was dat iets met Middle Earth weet ik wat..? Dat was niet zo fijn
Demon in the Dark is zwart en die vind ik stinkenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh. Heb een keer zo een zeep geroken bij Lush dat zwart was en ook iets van Demon Dark heette... of was dat iets met Middle Earth weet ik wat..? Dat was niet zo fijn
Ha, wow, dat ik dat nog wist.quote:
Jaaaaaa Lemslip ook idd, en Happy Hippy, Back for Breakfastquote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
HIWTK
En Lemslip is hier heel erg populair!
Milky Bar misschien?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
Er was trouwens eentje die ik wel lekker vond. Ik geloof vanille. Maar ik ben ook gek op Mango
Massagebar?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Milky Bar misschien?
En er is volgens mij ook een massagebar die naar mango ruikt
Je moet gewoon nodig eens kennis gaan maken met Lush, je zult niks anders meer willen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
Er was trouwens eentje die ik wel lekker vond. Ik geloof vanille. Maar ik ben ook gek op Mango
You've been Mangoed.... Voor in bad... Heerlijk fris geurtjequote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
Gewoon een blokje waar je je huid mee in kan smerenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Massagebar?Vertel.. wat is dat? Ja maar wie moet mij masseren?
Die vond ik heel erg lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
You've been Mangoed.... Voor in bad... Heerlijk fris geurtje
Ah, ik ga anders wel een keer zo een lush winkel in, in Amsterdam.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon een blokje waar je je huid mee in kan smeren![]()
Maar ik kan je aanraden een keer op de site te kijken en dan bij online shop! Daar staat alles uitgelegd
Ik heb geen bad, maar mijn broer, heeft als het goed is een huis gekocht waarin een bad zit.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
You've been Mangoed.... Voor in bad... Heerlijk fris geurtje
Precies! En zeker gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, ik ga anders wel een keer zo een lush winkel in, in Amsterdam.Ik geloof dat er tegenwoordig ook een zit in de kalverstraat. Maar de grootste nog steeds in de Leidse straat toch?
Hij is idd voor de zomer wel lekkerder dan in de winter... Maar hij ruikt zó lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Die vond ik heel erg lekkermaar is meer voor de zomer, ik had hem in het najaar, toen was het nog wel lekker weer dus het kon nog
Ja, er zit er een in de Kalver- en in de Leidsestraat. De laatste is vandaag heropend na een verbouwingquote:Op zondag 12 februari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, ik ga anders wel een keer zo een lush winkel in, in Amsterdam.Ik geloof dat er tegenwoordig ook een zit in de kalverstraat. Maar de grootste nog steeds in de Leidse straat toch?
Nog een reden om weer naar Lush te gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, er zit er een in de Kalver- en in de Leidsestraat. De laatste is vandaag heropend na een verbouwingDus hoe die er nu uitziet, weet ik niet, maar is wel de grootste inderdaad. Daar zijn zat verkoopsters die je alles kunnen uitleggen en anders ga ik wel een keer met je mee
Minimeet! Met S erbij, die wil ook welquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, er zit er een in de Kalver- en in de Leidsestraat. De laatste is vandaag heropend na een verbouwingDus hoe die er nu uitziet, weet ik niet, maar is wel de grootste inderdaad. Daar zijn zat verkoopsters die je alles kunnen uitleggen en anders ga ik wel een keer met je mee
Gezelligquote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Minimeet! Met S erbij, die wil ook wel![]()
Hij ruikt heel sterk vind ikquote:Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is idd voor de zomer wel lekkerder dan in de winter... Maar hij ruikt zó lekker![]()
Hmm, dat klinkt lekker...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Hij ruikt heel sterk vind ikErg lekker
ik heb me daarna ingesmeerd met Each Peach massagebar, perfecte combinatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |