Er staat ook... heerlijk smaakt...quote:
Mange Too, de nieuwe massagebar staat op de site! Check onder Valentijn en ontdek dat deze Bar lekker ruikt, maar ook heerlijk smaakt…
quote:
quote:Massages geven en krijgen is misschien wel het toppunt van romantiek. Natuurlijk zijn Lushmassages op zich al geweldig, vol etherische oliën en verzorgende botersoorten. Mange Too geeft nog een extra dimensie, de ingrediënten zijn eetbaar. Neem nu niet meteen een hapje, maar masseer je lover met deze bar en check daarna, waar Mange Too naar smaakt.
quote:
Wel opletten Dizertquote:
Ik wil die ook nog hebbenquote:
Ik heb gisteren gesmst, maar geen reactie!!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef Shirley het volgende:
Kan iemand LadyXima niet smsen of mailen?
Ik zal eens gaan ruiken/proefen daar in de winkelquote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil die ook nog hebben
Maar als je die lekker lijkt, zal je de Honey I Washed the Kids zeep ook wel lekker vinden
We spreken wel eens wat afquote:Op zondag 12 februari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan ruiken/proefen daar in de winkel
Maaruh, ik ga naar beneden
Ik wil hem ook graag, vind die massagebars sowieso al wel erg fijn, het smeert zo lekker snel als je haast hebt!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:27 schreef JacMar het volgende:
[..]
Deze is echt heeeeeerlijk!! Ik heb 'm gekocht vandaag!![]()
Hmm.... ze slaapt nog?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gesmst, maar geen reactie!!![]()
![]()
Ze had wel een feestje tot 08.00u vanmorgen...![]()
Word eens snel wakker!!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef JacMar het volgende:
[..]
zou kunnen? Misschien toch een sms sturen?
Verzinnen jullie eens een leuke tekst![]()
![]()
''He partypeep, de tuut is er, check je mail en wees snel, anders krijg je de restjes!''quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef JacMar het volgende:
[..]
zou kunnen? Misschien toch een sms sturen?
Verzinnen jullie eens een leuke tekst![]()
![]()
Ja, das wel een goeiequote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
''He partypeep, de tuut is er, check je mail en wees snel, anders krijg je de restjes!''
Ja die is welquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
''He partypeep, de tuut is er, check je mail en wees snel, anders krijg je de restjes!''
Ben benieuwdquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die ga ik even sturen![]()
Ze heeft geen bad en is dol op snowfairy..Misschien is dat alvast wat?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die ga ik even sturen![]()
Ze heeft geen bad en is dol op snowfairy..Misschien is dat alvast wat?![]()
Vind ik ook!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...nou moet ze snel reactie gaan geven.
Ben d'r bang voor...Heb op de smsjes van gisteren ook geen antwoord gehadquote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...nou moet ze snel reactie gaan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |