Daar ben ik goed inquote:
Ja, was ik dat vergeten te zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef Ladyxima het volgende:
vava heb je mn geld binnen? ik heb nu -eindelijk- internetbankieren, en volgens mn rekening is het eraf
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, was ik dat vergeten te zeggenmaar het is er hoor
Is er nog gezegd hoe laat hij ongeveer ging bellen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:46 schreef Vava het volgende:
Behoorlijk, en ik heb echt mijn telefoon meegenomen.
Nee, ik wacht nog even en dan bel ik weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:48 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is er nog gezegd hoe laat hij ongeveer ging bellen?
Spannend weer vandaag...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog even en dan bel ik weer.
Je hebt vast de soap niet gevolgdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:18 schreef MissFrodo het volgende:
Ga denk ik ook maar in Duitsland bestellen, ben gek op verrassingspakketjes
Neequote:
Tamelijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:20 schreef MissFrodo het volgende:
Nee ben net pas bij fok aangeland?!?!?
Is het heel ernstig????
Halloquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef MissFrodo het volgende:
Ik wilde me alleen even melden, ben sinds nu ook op Fok!
Ik ook...en vooral naar wat hij gaat zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat die chef gaat bellen...
Dat hoop ik toch niet..Ik zie haar al lekker al onze Lushspulletjes gebruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermoed dat een of andere uitermate vervelende en achterbakse TPG / Deutsche Post-medewerkster het pakket heeft verduisterd en met onze spullen aan de haal is gegaan...
Niet tof, maar dat is wel wat ik denk dat er is gebeurd.
Mja, ik word ook boos bij die gedachte, maar het is wel een verklaring voor het "feit" dat NL het pakket niet kent en het volgens DLD is bezorgd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet..Ik zie haar al lekker al onze Lushspulletjes gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef MissFrodo het volgende:
Als dat zo is dan hoop ik dat ze er niet van geniet!!
Je moet er toch niet aan denken, getver!
Verdorie!quote:
Ja dat lukt nog wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:20 schreef Anitra het volgende:
Jemig Vava, dat je nog kalm kan blijven
Sorriequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef JacMar het volgende:
[..]
Verdorie!Ik zit zowat aan de computer gekluisterd
Elke keer als ik jouw naam zie staan denk ik "Nieuws!"
![]()
![]()
Nee hoor helemaaaaal geen sorry!quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yippie!!
Nou hopen dat die wél aankomt!
Het is toch ook niet te geloven......Zit ik de hele dag achter de computer, ben ik even weg...Komt er een reactie..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Vava het volgende:
Ik kreeg een ietwat vaag mailtje net van Lush, was me niet helemaal duidelijk, dus gelijk maar even gebeld voor de duidelijkheid.
Het komt er op neer dat ze morgen een nieuw pakket gaan versturen![]()
![]()
![]()
Heb ik eindelijk ook eens goed nieuws te melden
Laten we er het beste van hopen!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pessimist als ik ben hoop ik niet dat we nou een of ander "restjes"-pakket krijgen...
Ik ben een beetje sceptisch na alle sores rondom dit pakket... Maar desalniettemin ben ik erg blij hoorquote:
Ik denk dat dat wel meevalt, ze hebben de pakketten van te voren klaar gemaakt en bovendien staat de actie nog op de website.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pessimist als ik ben hoop ik niet dat we nou een of ander "restjes"-pakket krijgen...
Hier moest ik ook meteen aandenken maar het zal wel meevallen. Misschien maken ze er zelfs een supermooi pakket van om het leed te verzachten!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
GMTAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef Ladyxima het volgende:
"40x eggsnog, 10x angels delight (:9) en 4x tshirt maat s"
Dan weet je genoeg inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat er wordt aangebeld en je een doosje van 15 bij 10 cm in de handen wordt gedrukt en het erg rammelt als je er mee schudt
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik zet m'n geld nog steeds in op een postbeambte met grijpgrage vingertjes...
Hopen maar dat die geen dienst heeft deze week
vertel eens niet van die horrorverhalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat er wordt aangebeld en je een doosje van 15 bij 10 cm in de handen wordt gedrukt en het erg rammelt als je er mee schudt
Aha!!! Dus JIJ hebt ons pakket!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!)
Dan maar hopen dat je een eerlijk iemand treft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aha!!! Dus JIJ hebt ons pakket!
Maar, het pakket is dichtgeplakt met Lush-plakband, dus het is overduidelijk waar het vandaan komt helaas
Dat is toch gewoon schandalig?? Dit soort berichten stemmen me niet heel optimistischquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je een eerlijk iemand treft.
Hier in Eindhoven komen de "Oil & Vinegar" pakketjes op mysterieuze wijze nooit bij afleveradres aan. Ook op die pakketjes staat heel groot waar het vandaan komt en dat maakt de verleiding om het zelf te houden schijnbaar heel groot.
Sorry! Gelukkig zijn er, denk ik, maar een aantal mensen die zo schufterig zijn en zal veruit het merendeel wel gewoon netjes zijn of haar werk doen. Klinkt al beter he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon schandalig?? Dit soort berichten stemmen me niet heel optimistisch
Het is niet te hopen dat hier dan zo'n figuur werktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:29 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Sorry! Gelukkig zijn er, denk ik, maar een aantal mensen die zo schufterig zijn en zal veruit het merendeel wel gewoon netjes zijn of haar werk doen. Klinkt al beter he?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel echt een heel raar idee dat dat pakket van jullie zomaar verdwenen is
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een dicht pakket ziet staan en denk "goh laat ik die openen en mee naar huis nemen".
Of straks staat dat pakket ergens in een hoekje kwijt te wezen bij de PTT, zonder dat iemand er plezier van heeft![]()
En als hij rijkelijk gevuld is! Ik ben en blijf een gierige Hollander die waar voor d'r geld wil, en na deze misére moet het helemaal een prachtpakket wezen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent niet de enige met mixed feelings hoor Shir... Ben ook pas rustig als één van de 2 pakketten ook daadwerkelijk bij Vava is aangekomen.
Ik ook hoor..Ben pas helemaal blij als het pakket bij Vava isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
En als hij rijkelijk gevuld is! Ik ben en blijf een gierige Hollander die waar voor d'r geld wil, en na deze misére moet het helemaal een prachtpakket wezen!
Ja precies! Alleen ben ik in het weekend amper online, dus dan ''eis'' ik dat ik een sms ontvangquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Vava het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeite beloond is doordat ze nu een nieuw pakket gaan sturen! En idd ook pas gerust als er ook echt een pakket hier komt
En laat dat dan uiterlijk zaterdag zijn, dan heb ik tijd om pakketjes te maken en versturen en naar Rotterdam te brengen
't is te hopen dat niet de gehele buit in één smsje pastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja precies! Alleen ben ik in het weekend amper online, dus dan ''eis'' ik dat ik een sms ontvang
En dan daarna een sms met de buit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Vava het volgende:
[..]
't is te hopen dat niet de gehele buit in één smsje pastmaar dat smsje zal je wel krijgen hoor
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Vava het volgende:
En dan niet stiekem pakketjes van Lush mee naar huis nemen he![]()
Ik geloof dat ik morgen maar even bij je thuis kom kijkenquote:
Is goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik morgen maar even bij je thuis kom kijkenof er niet toevallig een groot pakket bij jou staat
![]()
Neem jij je vergootglas maar mee meidquote:
ehm... ik bedoelde eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neem jij je vergootglas maar mee meid
drie dagen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha vergootglas..
Netjes maar niet meer dan logisch dat ze een nieuwe opsturen!
Ik ben zooo benieuwd.
Na hoeveel dagen had Sanne nu ook weer haar pakket?
Ik heb nou al geen duimen meer over!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, duimen voor vrijdag of zaterdag dan
Duimen met de stompjes die je nog hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nou al geen duimen meer over!
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duimen met de stompjes die je nog hebtDoe ik ook
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.
Ik heb zo het idee dat je aan de buitenkant al wel kunt ruiken wat er in zo'n pakket zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel echt een heel raar idee dat dat pakket van jullie zomaar verdwenen is
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een dicht pakket ziet staan en denk "goh laat ik die openen en mee naar huis nemen".
Of straks staat dat pakket ergens in een hoekje kwijt te wezen bij de PTT, zonder dat iemand er plezier van heeft![]()
Jaaaa ik denk het welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je aan de buitenkant al wel kunt ruiken wat er in zo'n pakket zit
Ik hoop voor jullie dat het snel komt! Maar dat zal nu wel, als ze een nieuwe opsturen
Jaaaa mensen overtuigen isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een vriend van me proefjes Demon in the Dark, Snowcake en Twas the night.. gestuurd voor z'n verjaardag, heeft ie vandaag ontvangen. Zit ie nu op msn te vertellen dat hij die paarse zo lekker vind ruiken
YES! Weer iemand overtuigd!
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa mensen overtuigen is [afbeelding]
Lush kopen maakt ook erg blijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Skaai het volgende:
Ik heb de Mange Too en de Love Bug (en een Love Bug als cadeautje voor iemand)![]()
![]()
En een nieuwe Veganese en ik heb toch maar een stukje Sod Soap gekocht en HIWTK als cadeautje. Ik ben weer helemaal blij
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Echt wel! Ook leuk om van vriendinnen te horen dat ze ook zeepjes op hun kamer te bewaren zodat het lekker ruiktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
The strokes maakt mijn haar een stukje voller, het glanst meer en het zit beter in model.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Aarti het volgende:
Wat doet The Strokes met jullie haar? Wat zou het moeten doen? Ik merk nl. geen verschil?
wow, klinkt goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
The strokes maakt mijn haar een stukje voller, het glanst meer en het zit beter in model.
Ehmm misschien heb je langer haar dan mij? Ik heb momenteel redelijk kort haar, maar ook met half lang zat het beter en glansde het mooi. Ik doe er trouwens huishoudfolie om heen en laat het altijd iets langer zitten dan 20 minuten omdat mijn haar altijd dingen moeilijk paktnet als verfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
wow, klinkt goed!
Wat doe ik fout? Ik wil ook glanzend goed in model zittend haar...![]()
En doorweek je je haar zeg maar met dat spulletje? Want het moet in droog haar, en als ikhet echt door- en door zou willen insmeren, heb ik minimaal het halve potje nodig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehmm misschien heb je langer haar dan mij? Ik heb momenteel redelijk kort haar, maar ook met half lang zat het beter en glansde het mooi. Ik doe er trouwens huishoudfolie om heen en laat het altijd iets langer zitten dan 20 minuten omdat mijn haar altijd dingen moeilijk paktnet als verf
het ruikt naar citroengras vind ik, ik geloof dat Lush vindt dat het naar Sylvia Stout ruikt. Ik vond het nogal niet-lekker ruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Elefes het volgende:
Dat klinkt inderdaad goed, The Strokes... Ruikt het ook een beetje lekker?
Ik vind Coolaulin namelijk best viesEn heb hier nog een half flesje staan...
Er kan een behoorlijke bier lucht aan zitten, maar je kan ook de citroengras versie hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Elefes het volgende:
Dat klinkt inderdaad goed, The Strokes... Ruikt het ook een beetje lekker?
Ik vind Coolaulin namelijk best viesEn heb hier nog een half flesje staan...
ja en dan de 2e keer niets kopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Anitra het volgende:
@evenstar 2 keer naar de Lush in 1 weekend![]()
@Aarti: ik zorg ervoor dat het bij mijn hoofdhuid goed door weekt is, de rest wat minder.
Tnx voor het aanbodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Er kan een behoorlijke bier lucht aan zitten, maar je kan ook de citroengras versie hebbenDat is het risico van handgemaakt
Maar het ruikt behoorlijk stevig welke je ook hebt.
Ik kan wel een proefje opsturen als je wilt, want het is een gok om hem te kopen en als je het maar 1x gebruikt omdat het niet lekker is dan is het zonde. Alleen zou je moeten wachten tot ik goeie diepvrieszakjes in huis heb want die ik nu heb heb ik flinke ruzie mee gemaakt vanavond toen ik het pakketje voor Beesie-Jen klaarmaakt
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja en dan de 2e keer niets kopendappere ik
![]()
Ik heb om die reden een douche(kook)wekker aangeschaft...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:51 schreef Anitra het volgende:
@elefes: snel douchen heb ik afgeleerd sinds ik Lush gebruik
Wij hebben hier een boiler... Dus als m'n vriend ook nog wil douchen is het 10 minuten maximaal... Zeker nu in de winter, ding hangt in een ijskoude keuken en koelt razendsnel af...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb om die reden een douche(kook)wekker aangeschaft...![]()
spannend! alvast 1000 X dank Anitra!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Alleen zou je moeten wachten tot ik goeie diepvrieszakjes in huis heb want die ik nu heb heb ik flinke ruzie mee gemaakt vanavond toen ik het pakketje voor Beesie-Jen klaarmaakt
Te mooi om te gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb hem sinds vandaag ook
hij is lief en staat mooi te zijn in het nisje in mijn badkamer
Ik hoop het zooooo voor je...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben jaloers hoor ladies, maar ik heb de tüte nog in het vooruitzicht... Hoop ik
Ik heb je vlopje binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!)
Ben blij dat je het leuk vindt, ondanks dat het geen Lush is. Is het met het geurtje goedgekomen? Was namelijk bang dat die misschien stuk zou gaan ofzo. En hij is zooo lekker, als mijn vriendje hem op heeft krijg ik helemaal kriebelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb je vlopje binnen.
Helemaal geweldig..
Lief, bedankt![]()
Dat klinkt niet heel aanlokkelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef PeRi het volgende:
Mange Too smaakt nergens naar, ja naar olie.[afbeelding]
Maar ey, ik ruik wel naar een chocoladetoetje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel aanlokkelijk
Is helemaal perfect aangekomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat je het leuk vindt, ondanks dat het geen Lush is. Is het met het geurtje goedgekomen? Was namelijk bang dat die misschien stuk zou gaan ofzo. En hij is zooo lekker, als mijn vriendje hem op heeft krijg ik helemaal kriebels
Cupcake? Of Soft Coeur ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar ey, ik ruik wel naar een chocoladetoetje..
quote:
Nee! Mn arm en de bar ruiken wel naar Honey Trap, maar ik likte mn hand net ff (ja ik moest t toch ff wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oliegeur is voor jou hetzelfde als de geur van een chocoladetoetje?!
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wacht. Het smáákt naar olie, maar ruikt naar chocolade
Ik ben weer bij
![]()
Tja, als je een onderzoeksvraag aan het formuleren bent, dan zijn de simpelste dingen soms ineens bijzonder ingewikkeldquote:
Whehehequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, als je een onderzoeksvraag aan het formuleren bent, dan zijn de simpelste dingen soms ineens bijzonder ingewikkeld
Dankjequote:
Een gloednieuwe tute las ik?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben jaloers hoor ladies, maar ik heb de tüte nog in het vooruitzicht... Hoop ik
quote:
Logisch jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar ik ben pas rustig als 'ie bij Vava in de kamer staat!
Ik ook!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar ik ben pas rustig als 'ie bij Vava in de kamer staat!
Hmmm, een gratis goodiebag.... Zou daar ook écht iets inzitten wat de moeite waard is?quote:De winkel in de Leidsestraat krijgt een heel nieuwe look! Van maandag 6 februari tot en met vrijdag 10 februari wordt de hele winkel volledig onder handen genomen. Je zult je ogen niet geloven! De winkel zal daarom van maandag tot en met zaterdag gesloten zijn. Kom op zondag 12 februari naar het openingsfeestje en neem een gratis goodiebag mee naar huis. Je kunt de hele dag terecht!
Is wel gaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand het nieuws al gezien op de lushsite? (eindelijk eens écht iets nieuws bij nieuws)
[..]
Hmmm, een gratis goodiebag.... Zou daar ook écht iets inzitten wat de moeite waard is?
Ja en dan monstertjes van yuckie-productenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet ook niet of ik ga kijken hoor... Maar zo'n goodiebag klinkt aanlokkelijk... (tenzij er maar drie monstertjes inzitten, dan ga ik niet helemaal naar A'dam treinen)
Lush NL kennende zit er een krantje en een snippertje zeep in die goodiebag...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en dan monstertjes van yuckie-producten
Zoiets zal het wel zijn ja... Echt gul zijn ze niet inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lush NL kennende zit er een krantje en een snippertje zeep in die goodiebag...
Ik had laatst 2 keer een fikse bestelling gedaan. (beide keren voor zo'n 100 euro incl verzendkosten) ik dus vier gratis dingen aangeklikt... Krijg ik er per bestelling dus maar 3. (waarschijnlijk omdat het ex bezorgkosten ónder de 100 bleefquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja... Echt gul zijn ze niet inderdaad.
Mijn god wat kinderachtig zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had laatst 2 keer een fikse bestelling gedaan. (beide keren voor zo'n 100 euro incl verzendkosten) ik dus vier gratis dingen aangeklikt... Krijg ik er per bestelling dus maar 3. (waarschijnlijk omdat het ex bezorgkosten ónder de 100 bleef)
Ik wist overigens niet dat inpakken geld kost. Kwam ik pas achter toen alles ingepakt en wel op de balie stond... Volgende keer gooi ik er thuis wel een inpakpapiertje omheen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn god wat kinderachtig zeg.
Dat van dat cadeautje... tja, je kiest er zelf voor om het in te laten pakken, dus écht onvoorziene kosten zijn het niet. Je kan het ook zelf inpakken. Maar het is inderdaad behoorlijk prijzig.
Da's wel heel flauw jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had laatst 2 keer een fikse bestelling gedaan. (beide keren voor zo'n 100 euro incl verzendkosten) ik dus vier gratis dingen aangeklikt... Krijg ik er per bestelling dus maar 3. (waarschijnlijk omdat het ex bezorgkosten ónder de 100 bleef)
En monstertjes krijg ik zowieso al niet meer bij m'n bestellingen. (ook niet toen ik laatst in Den Bosch in de winkel kocht) Het meest verbaasd was ik nog over het feit dat ik in de winkel moest betalen voor het inpakken van een kadootje... Een euro voor het doosje én een euro voor het papiertje... En dan koop je daar ff voor 80 euro... stelletje krenten![]()
Ja, dat doe ik ook als ik Lush cadeau geefquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat inpakken geld kost. Kwam ik pas achter toen alles ingepakt en wel op de balie stond... Volgende keer gooi ik er thuis wel een inpakpapiertje omheen...
Wat zat er allemaal in?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef PeRi het volgende:
Laatste keer bij de VIP avond kregen we supervolle goodiebags, dus dat valt nog best mee bij de Leidsestraat.
Klinkt goed iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:20 schreef PeRi het volgende:
Bij iedereen stuk of 5 maskerproefjes, halve Ruby Red Slippers, stukje Noriko.
Ik zeg net voor de gein tegen vriendlief: "Zullen we naar Amsterdam gaan zondag? Lush wordt opnieuw geopend"quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klinkt goed idd
Maar ik denk niet dat ik ervoor naar A'dam zou treinen...
Ja, lekker als je zaterdag gaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand het nieuws al gezien op de lushsite? (eindelijk eens écht iets nieuws bij nieuws)
[..]
Hmmm, een gratis goodiebag.... Zou daar ook écht iets inzitten wat de moeite waard is?
Dan is het leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik zeg net voor de gein tegen vriendlief: "Zullen we naar Amsterdam gaan zondag? Lush wordt opnieuw geopend"
Zegt hij:"ik kijk wel even". Dat is dus geen nee!
Dus misschien gaan we wel naar Amsterdam![]()
![]()
Gewoon proberenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef Anitra het volgende:
IK denk niet dat ik Rick zo ver kan krijgen om zondag ff naar Amsterdam te gaan
wat zijn vrouw-word-dagen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lotjeb: Met een pot thee en een boek in de badkamer?
Humz... misschien ook maar eens een zithoek inbouwen dan maar![]()
Mijn kamer staat naast de badkamer, dus ik schipper op mijn 'vrouw-word-dagen' tussen de kamers door.
Ja, dat vermoed ik ook, maar wat dat met tussen-kamers-door-schipperen te maken heeft beats mequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef PeRi het volgende:
Menstruatie?
Hela! Nog 2 dagen ja. Kon je het weer niet laten? Je doet het expres hè.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef Sanne het volgende:
Ik vergeet dat ik hier soms praat met mensen die jonger zijn dan mijn kat.
Kan ik jou niet gewoon adopteren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hela! Nog 2 dagen ja. Kon je het weer niet laten? Je doet het expres hè..
quote:
En FF dan?quote:
Heb het geprobeerd, niet geluktquote:
Misschien komt 'ie morgen al welquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Vava het volgende:
Volgende keer beter!
Nouja, voor mij zit het er ook niet in, wacht nog op een tuut!
Oja!!! We kunnen nu weer van voren af aan beginnenquote:
Gaan we weerquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja!!! We kunnen nu weer van voren af aan beginnen
Morgen ben ik weer de ochtend thuis
Ja, als ik op mijn werk een smsje krijg van mijn moeder dat er een pakket bezorgd is zal ik je wel mailen hoorquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, als ik op mijn werk een smsje krijg van mijn moeder dat er een pakket bezorgd is zal ik je wel mailen hoor
Mandjes worden altijd voller dan gedacht bij Lushquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben echt erg... wil bestellenDus ik op de lush site, mn mandje vullen.. en dit is de prijs:
Totaal ¤ 59,49
gaat echt niet door
Jij ook hier?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mandjes worden altijd voller dan gedacht bij Lush
Ik vind het nog best netjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben echt erg... wil bestellenDus ik op de lush site, mn mandje vullen.. en dit is de prijs:
Totaal ¤ 59,49
gaat echt niet door
Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&Mquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef Ladyxima het volgende:
hahaha, ik ga binnenkort een dagje shoppen (waarschijnlijk den bosch.. of toch amsterdam, weet ik nog niet) en dan wordt t lushen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jij ook hier?Kus aan je lieve dochter Djen, en zoontje Djulian.
hmm, ben pas één keer in den bosch geweest, en moet toegeven dat ik toen voor het allereerst naar lush ben geweest, en weer weg uit DBquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&M
en héél flauwquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&M
Arena in Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
en héél flauwmaar volgens mij hebben ze in Amsterdam ook de Arena
![]()
en H&M zit een aantal x in de kalverstraat toch?
ben echt in een flauwe melige bui![]()
Arnhemquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
Ik ben 1 keer in DB geweest, voor mijn Lush-tijd, en ik vond dat er zo weinig winkeltjes waren!
Wat winkelen betreft staan Arnhem en Utrecht bij mij op nummer 3 en 2
Ik vind Utrecht zeker leuk om te winkelen, maar het parkeren is zo rot daarquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
Ik ben 1 keer in DB geweest, voor mijn Lush-tijd, en ik vond dat er zo weinig winkeltjes waren!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind Arnhem zeker leuk om te winkelen, en het parkeren heb ik geen last van![]()
Mijn oom en tante wonen er dus ik kwam en kom er regelmatig. Vooral vroeger vond ik nooit zo leuk om de hele middag daar te zitten dus ging ik vaak even in de stad kijken. Er zijn echt leuke straatjes, naast de standaardwinkelstratenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
quote:
jaja, en nu hou ik al opquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:38 schreef Aarti het volgende:
Arnhem straalt gewoon zoveel gezelligheid uit,daarom vind ik het zo leuk.
Amsterdam heeft veeeeeeeel winkels, maar de Kalverstraat is nou eenmaal niet het voorbeeld van oerhollandse gezelligheid...
Maar er gaat niks boven AmsterdamArnhem, mn stadje, geboren en getogen, en blijf hier altijd wonen![]()
![]()
hey dus jij woont ook al in Amsterdamquote:
ik ben dr nou 3x ofzo geweest he... 2x naar een backstreetboysconcert voorafgegaan aan winkelen... maar ik snap die stad gewoon nietquote:
Jouw stad is wel leuk om te winkelen jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
Utrecht is super leuk om te winkelen
Maar mijn stad is het leukste.
De leukste stad zei ik...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
hey dus jij woont ook al in Amsterdam![]()
Whaha...tof! Ik ben ook naar BSB geweest, en vorig jaar zelfde verjaardag in Nighttown, dit jaar kon ik niet. En coffeeshops onvindbaar in het centrum?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben dr nou 3x ofzo geweest he... 2x naar een backstreetboysconcert voorafgegaan aan winkelen... maar ik snap die stad gewoon nietecht niet
![]()
en toen ik en een vriendinnie opzoek waren naar een coffeeshop hebben we echt veels te lang lopen zoekentotaal onvindbaar
![]()
derde x amper stad gezien, dat was snachts in de Nighttown voor de verjaardag van überrotterdammer Paul Elstak ()
quote:
Dat is schandalig! Waarom 2 in Amsterdam, 1 in Haarlem en geen enkele Lush in Rotterdamquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Ik ken rotterdam eigenlijk nauwelijks, waar moet ik zijn om te shoppen?
Eigenlijk is het best belachelijk dat er in Amsterdam 2 Lushjes zijn, en dan om de hoek in haarlem nog 1, en dan in de andere grote steden geen Lushsnippertje te vinden!
Binnenwegplein, Koopgoot, Lijnbaan, Hoogstraat, Binnenweg, als je met de metro komt uitstappen bij de Beurs en een beetje rond gaan lopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Ik ken rotterdam eigenlijk nauwelijks, waar moet ik zijn om te shoppen?
Eigenlijk is het best belachelijk dat er in Amsterdam 2 Lushjes zijn, en dan om de hoek in haarlem nog 1, en dan in de andere grote steden geen Lushsnippertje te vinden!
Dat noem ik kleinemeisjestutdagenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vrouw -word -dagen zijn van die dagen dat je weer eventjes je nageltjes gaat lakken, wenkbrauwen epileren etc. gewoon weer even opfrissen.
Veel sfeer en aparte winkeltjes zijn er idd niet. Vooral de grotere bekende ketens vind je er veel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een paar keer in Eindhoven geweest en ik vind het wel aardig, maar niet meer dan dat...
Groot, nieuw centrum, weinig sfeer. Ik ben wat meer van de oude gevels en kleine winkeltjes
Goes!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een paar keer in Eindhoven geweest en ik vind het wel aardig, maar niet meer dan dat...
Groot, nieuw centrum, weinig sfeer. Ik ben wat meer van de oude gevels en kleine winkeltjes
Dat was m'n 3e keuzequote:
Voor iemand die bezig is met haar scriptie ben je wel opvallend veel op Fok te vinden of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga eens even weer lekker onder de douche springen! Alleen... waarmee?!
Ik dénk Olive Branch... of misschien toch Snowcake... hoewel 't Was the Night ook wel lekker is...
Hmz
hier nog een scriptionair die haar onderzoeksvraag op Fok denkt te vindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Voor iemand die bezig is met haar scriptie ben je wel opvallend veel op Fok te vinden of zie ik dat verkeerd?
Het valt me op omdat ook ik eigenlijk achter de pc zit voor mijn scriptie maar er komt niet veel van terecht...
Damn woman!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:55 schreef vriendinnie het volgende:
Misschien moet ik met mezelf maar een deal gaan maken dat ik op de dagen dat ik me niet aan mijn planning heb gehouden, ik geen Lush mag gebruiken...![]()
Haha, ja misshcien is het erg extreem. Bovendien zou ik me er toch niet aanhouden. Het is waarschijnlijk slimmer om me gewoon aan mijn planning te houden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Damn woman!
Dat neigt naar marteling!
Ik ben echt zó slecht in planningen en me eraan houdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:07 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Haha, ja misshcien is het erg extreem. Bovendien zou ik me er toch niet aanhouden. Het is waarschijnlijk slimmer om me gewoon aan mijn planning te houden.
Waarom moet je? Je hebt trouwens nog wel even, ik moet eind april klaar zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben echt zó slecht in planningen en me eraan houden
Maar, ik moet, want ik moet vóór 31-08 klaar zijn
Sociologie van het boek? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zelf socioloog in wordingquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik studeer algemene cultuurwetenschappen, afstudeerrichting Marketing & Sociologie van het boekJa, lekker vaag
Net omroep gekregen om weer stembureaulid te zijn, dit keer op m'n verjaardag, voor de gemeenteraadsverkiezingen! Hello 125 euro
Hoe kom je daaraan, dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net omroep gekregen om weer stembureaulid te zijn, dit keer op m'n verjaardag, voor de gemeenteraadsverkiezingen! Hello 125 euro
Bijvoorbeeld of en hoe literatuur in de gezinssituatie een rol speelt, hoe literatuur in "het leven" een rol speelt, enzquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Sociologie van het boek? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zelf socioloog in wording
Via via via via via enzquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan, dat wil ik ook![]()
Ik heb Ring of roses liggen maar nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of en hoe literatuur in de gezinssituatie een rol speelt, hoe literatuur in "het leven" een rol speelt, enz
En ontopic: Ring of Roses gebruikt en ik blijf erbij dat het geurtje níet blijft hangen.
Je mist er niks aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb Ring of roses liggen maar nog nooit gebruikt
Overigens heb ik een flesje Narcotic en Freeze in de aanbieding.
Je pakketje met Snowcake en Snowfestival is onderweg naar je toequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm ik moet mijn scriptie over 2,5 maand afhebben.... das pas snel hahah
Ik vind van welquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dus die kan ik ook in de aanbieding gooien?
dat is goed nieuws!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je pakketje met Snowcake en Snowfestival is onderweg naar je toe![]()
Dat is nog eens leuk nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:39 schreef Anitra het volgende:
Over goed nieuws gesproken:
Ik krijg net een envelop binnen van de sponsor loterij, je weet wel zo'n lotery waar je jaren aan mee doet en nooit wat wint
We hebben een midweek landal greenparks gewonnen![]()
![]()
Dus ik ga vanavond in een heerlijk bad met Lush onderuit de brochure bekijken waar we naar toe gaan en wanneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |