Ja, dat vermoed ik ook, maar wat dat met tussen-kamers-door-schipperen te maken heeft beats mequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef PeRi het volgende:
Menstruatie?
Hela! Nog 2 dagen ja. Kon je het weer niet laten? Je doet het expres hè.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef Sanne het volgende:
Ik vergeet dat ik hier soms praat met mensen die jonger zijn dan mijn kat.
Kan ik jou niet gewoon adopteren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hela! Nog 2 dagen ja. Kon je het weer niet laten? Je doet het expres hè..
quote:
En FF dan?quote:
Heb het geprobeerd, niet geluktquote:
Misschien komt 'ie morgen al welquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Vava het volgende:
Volgende keer beter!
Nouja, voor mij zit het er ook niet in, wacht nog op een tuut!
Oja!!! We kunnen nu weer van voren af aan beginnenquote:
Gaan we weerquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja!!! We kunnen nu weer van voren af aan beginnen
Morgen ben ik weer de ochtend thuis
Ja, als ik op mijn werk een smsje krijg van mijn moeder dat er een pakket bezorgd is zal ik je wel mailen hoorquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, als ik op mijn werk een smsje krijg van mijn moeder dat er een pakket bezorgd is zal ik je wel mailen hoor
Mandjes worden altijd voller dan gedacht bij Lushquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben echt erg... wil bestellenDus ik op de lush site, mn mandje vullen.. en dit is de prijs:
Totaal ¤ 59,49
gaat echt niet door
Jij ook hier?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mandjes worden altijd voller dan gedacht bij Lush
Ik vind het nog best netjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben echt erg... wil bestellenDus ik op de lush site, mn mandje vullen.. en dit is de prijs:
Totaal ¤ 59,49
gaat echt niet door
Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&Mquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef Ladyxima het volgende:
hahaha, ik ga binnenkort een dagje shoppen (waarschijnlijk den bosch.. of toch amsterdam, weet ik nog niet) en dan wordt t lushen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jij ook hier?Kus aan je lieve dochter Djen, en zoontje Djulian.
hmm, ben pas één keer in den bosch geweest, en moet toegeven dat ik toen voor het allereerst naar lush ben geweest, en weer weg uit DBquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&M
en héél flauwquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&M
Arena in Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
en héél flauwmaar volgens mij hebben ze in Amsterdam ook de Arena
![]()
en H&M zit een aantal x in de kalverstraat toch?
ben echt in een flauwe melige bui![]()
Arnhemquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
Ik ben 1 keer in DB geweest, voor mijn Lush-tijd, en ik vond dat er zo weinig winkeltjes waren!
Wat winkelen betreft staan Arnhem en Utrecht bij mij op nummer 3 en 2
Ik vind Utrecht zeker leuk om te winkelen, maar het parkeren is zo rot daarquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
Ik ben 1 keer in DB geweest, voor mijn Lush-tijd, en ik vond dat er zo weinig winkeltjes waren!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind Arnhem zeker leuk om te winkelen, en het parkeren heb ik geen last van![]()
Mijn oom en tante wonen er dus ik kwam en kom er regelmatig. Vooral vroeger vond ik nooit zo leuk om de hele middag daar te zitten dus ging ik vaak even in de stad kijken. Er zijn echt leuke straatjes, naast de standaardwinkelstratenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
quote:
jaja, en nu hou ik al opquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:38 schreef Aarti het volgende:
Arnhem straalt gewoon zoveel gezelligheid uit,daarom vind ik het zo leuk.
Amsterdam heeft veeeeeeeel winkels, maar de Kalverstraat is nou eenmaal niet het voorbeeld van oerhollandse gezelligheid...
Maar er gaat niks boven AmsterdamArnhem, mn stadje, geboren en getogen, en blijf hier altijd wonen![]()
![]()
hey dus jij woont ook al in Amsterdamquote:
ik ben dr nou 3x ofzo geweest he... 2x naar een backstreetboysconcert voorafgegaan aan winkelen... maar ik snap die stad gewoon nietquote:
Jouw stad is wel leuk om te winkelen jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
Utrecht is super leuk om te winkelen
Maar mijn stad is het leukste.
De leukste stad zei ik...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
hey dus jij woont ook al in Amsterdam![]()
Whaha...tof! Ik ben ook naar BSB geweest, en vorig jaar zelfde verjaardag in Nighttown, dit jaar kon ik niet. En coffeeshops onvindbaar in het centrum?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben dr nou 3x ofzo geweest he... 2x naar een backstreetboysconcert voorafgegaan aan winkelen... maar ik snap die stad gewoon nietecht niet
![]()
en toen ik en een vriendinnie opzoek waren naar een coffeeshop hebben we echt veels te lang lopen zoekentotaal onvindbaar
![]()
derde x amper stad gezien, dat was snachts in de Nighttown voor de verjaardag van überrotterdammer Paul Elstak ()
quote:
Dat is schandalig! Waarom 2 in Amsterdam, 1 in Haarlem en geen enkele Lush in Rotterdamquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Ik ken rotterdam eigenlijk nauwelijks, waar moet ik zijn om te shoppen?
Eigenlijk is het best belachelijk dat er in Amsterdam 2 Lushjes zijn, en dan om de hoek in haarlem nog 1, en dan in de andere grote steden geen Lushsnippertje te vinden!
Binnenwegplein, Koopgoot, Lijnbaan, Hoogstraat, Binnenweg, als je met de metro komt uitstappen bij de Beurs en een beetje rond gaan lopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Ik ken rotterdam eigenlijk nauwelijks, waar moet ik zijn om te shoppen?
Eigenlijk is het best belachelijk dat er in Amsterdam 2 Lushjes zijn, en dan om de hoek in haarlem nog 1, en dan in de andere grote steden geen Lushsnippertje te vinden!
Dat noem ik kleinemeisjestutdagenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vrouw -word -dagen zijn van die dagen dat je weer eventjes je nageltjes gaat lakken, wenkbrauwen epileren etc. gewoon weer even opfrissen.
Veel sfeer en aparte winkeltjes zijn er idd niet. Vooral de grotere bekende ketens vind je er veel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een paar keer in Eindhoven geweest en ik vind het wel aardig, maar niet meer dan dat...
Groot, nieuw centrum, weinig sfeer. Ik ben wat meer van de oude gevels en kleine winkeltjes
Goes!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een paar keer in Eindhoven geweest en ik vind het wel aardig, maar niet meer dan dat...
Groot, nieuw centrum, weinig sfeer. Ik ben wat meer van de oude gevels en kleine winkeltjes
Dat was m'n 3e keuzequote:
Voor iemand die bezig is met haar scriptie ben je wel opvallend veel op Fok te vinden of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga eens even weer lekker onder de douche springen! Alleen... waarmee?!
Ik dénk Olive Branch... of misschien toch Snowcake... hoewel 't Was the Night ook wel lekker is...
Hmz
hier nog een scriptionair die haar onderzoeksvraag op Fok denkt te vindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Voor iemand die bezig is met haar scriptie ben je wel opvallend veel op Fok te vinden of zie ik dat verkeerd?
Het valt me op omdat ook ik eigenlijk achter de pc zit voor mijn scriptie maar er komt niet veel van terecht...
Damn woman!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:55 schreef vriendinnie het volgende:
Misschien moet ik met mezelf maar een deal gaan maken dat ik op de dagen dat ik me niet aan mijn planning heb gehouden, ik geen Lush mag gebruiken...![]()
Haha, ja misshcien is het erg extreem. Bovendien zou ik me er toch niet aanhouden. Het is waarschijnlijk slimmer om me gewoon aan mijn planning te houden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Damn woman!
Dat neigt naar marteling!
Ik ben echt zó slecht in planningen en me eraan houdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:07 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Haha, ja misshcien is het erg extreem. Bovendien zou ik me er toch niet aanhouden. Het is waarschijnlijk slimmer om me gewoon aan mijn planning te houden.
Waarom moet je? Je hebt trouwens nog wel even, ik moet eind april klaar zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben echt zó slecht in planningen en me eraan houden
Maar, ik moet, want ik moet vóór 31-08 klaar zijn
Sociologie van het boek? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zelf socioloog in wordingquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik studeer algemene cultuurwetenschappen, afstudeerrichting Marketing & Sociologie van het boekJa, lekker vaag
Net omroep gekregen om weer stembureaulid te zijn, dit keer op m'n verjaardag, voor de gemeenteraadsverkiezingen! Hello 125 euro
Hoe kom je daaraan, dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net omroep gekregen om weer stembureaulid te zijn, dit keer op m'n verjaardag, voor de gemeenteraadsverkiezingen! Hello 125 euro
Bijvoorbeeld of en hoe literatuur in de gezinssituatie een rol speelt, hoe literatuur in "het leven" een rol speelt, enzquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Sociologie van het boek? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zelf socioloog in wording
Via via via via via enzquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan, dat wil ik ook![]()
Ik heb Ring of roses liggen maar nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of en hoe literatuur in de gezinssituatie een rol speelt, hoe literatuur in "het leven" een rol speelt, enz
En ontopic: Ring of Roses gebruikt en ik blijf erbij dat het geurtje níet blijft hangen.
Je mist er niks aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb Ring of roses liggen maar nog nooit gebruikt
Overigens heb ik een flesje Narcotic en Freeze in de aanbieding.
Je pakketje met Snowcake en Snowfestival is onderweg naar je toequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm ik moet mijn scriptie over 2,5 maand afhebben.... das pas snel hahah
Ik vind van welquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dus die kan ik ook in de aanbieding gooien?
dat is goed nieuws!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je pakketje met Snowcake en Snowfestival is onderweg naar je toe![]()
Dat is nog eens leuk nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:39 schreef Anitra het volgende:
Over goed nieuws gesproken:
Ik krijg net een envelop binnen van de sponsor loterij, je weet wel zo'n lotery waar je jaren aan mee doet en nooit wat wint
We hebben een midweek landal greenparks gewonnen![]()
![]()
Dus ik ga vanavond in een heerlijk bad met Lush onderuit de brochure bekijken waar we naar toe gaan en wanneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |