Ja, dat vermoed ik ook, maar wat dat met tussen-kamers-door-schipperen te maken heeft beats mequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef PeRi het volgende:
Menstruatie?
Hela! Nog 2 dagen ja. Kon je het weer niet laten? Je doet het expres hè.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef Sanne het volgende:
Ik vergeet dat ik hier soms praat met mensen die jonger zijn dan mijn kat.
Kan ik jou niet gewoon adopteren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hela! Nog 2 dagen ja. Kon je het weer niet laten? Je doet het expres hè..
quote:
En FF dan?quote:
Heb het geprobeerd, niet geluktquote:
Misschien komt 'ie morgen al welquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Vava het volgende:
Volgende keer beter!
Nouja, voor mij zit het er ook niet in, wacht nog op een tuut!
Oja!!! We kunnen nu weer van voren af aan beginnenquote:
Gaan we weerquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja!!! We kunnen nu weer van voren af aan beginnen
Morgen ben ik weer de ochtend thuis
Ja, als ik op mijn werk een smsje krijg van mijn moeder dat er een pakket bezorgd is zal ik je wel mailen hoorquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, als ik op mijn werk een smsje krijg van mijn moeder dat er een pakket bezorgd is zal ik je wel mailen hoor
Mandjes worden altijd voller dan gedacht bij Lushquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben echt erg... wil bestellenDus ik op de lush site, mn mandje vullen.. en dit is de prijs:
Totaal ¤ 59,49
gaat echt niet door
Jij ook hier?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mandjes worden altijd voller dan gedacht bij Lush
Ik vind het nog best netjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Ladyxima het volgende:
ik ben echt erg... wil bestellenDus ik op de lush site, mn mandje vullen.. en dit is de prijs:
Totaal ¤ 59,49
gaat echt niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |