abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34832346
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:29 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Sorry! Gelukkig zijn er, denk ik, maar een aantal mensen die zo schufterig zijn en zal veruit het merendeel wel gewoon netjes zijn of haar werk doen. Klinkt al beter he?
Het is niet te hopen dat hier dan zo'n figuur werkt
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34832348
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel echt een heel raar idee dat dat pakket van jullie zomaar verdwenen is
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een dicht pakket ziet staan en denk "goh laat ik die openen en mee naar huis nemen ".
Of straks staat dat pakket ergens in een hoekje kwijt te wezen bij de PTT, zonder dat iemand er plezier van heeft

Wij hebben echt zoveel ellende gehad met de post. Dingen verdwenen continu, en als uitschieter onze xbox die ineens verdwenen was. Dus kom op en wees niet zo naief, het zijn nou eenmaal mensen die er werken en daar zitten ook wel eens hele hele foute mensen bij. Zoals helaas in elk bedrijf.
pi_34834629
Ik ben blij dat er een nieuw pakket onderweg is morgen, maar toch heb ik er ook een rotgevoel over.
Hij had gewoon niet kwijt mogen raken! En wat nou als die andere ook ineens opduikt? Mogen we ze dan allebei hebben?
Tis te hopen dat het een mooi gevarieerd pakket is hoor...
Back in business.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:45:21 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34834680
Je bent niet de enige met mixed feelings hoor Shir... Ben ook pas rustig als één van de 2 pakketten ook daadwerkelijk bij Vava is aangekomen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34835022
Fijn dat jullie een nieuw pakket krijgen, nette oplossing! Overigens ook de enige juiste oplossing: jullie hebben een overeenkomst met Lush, dus zij moeten zorgen dat het pakket geleverd wordt, en zij moeten dan ook kunnen bewijzen (dmv handtekening) dat het geleverd is. Als het pakket niet aankomt is dat niet jullie probleem: Lush hoort dan te zorgen voor een nieuw pakket, en moet zelf maar regelen hoe ze die kosten terugkrijgen van de post. Je moet je nooit laten afschepen door bedrijven die zeggen "regel het zelf maar uit met de post"; het pakket is hun verantwoordelijkheid tot het moment dat jij het in je handen hebt.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_34835105
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent niet de enige met mixed feelings hoor Shir... Ben ook pas rustig als één van de 2 pakketten ook daadwerkelijk bij Vava is aangekomen.
En als hij rijkelijk gevuld is! Ik ben en blijf een gierige Hollander die waar voor d'r geld wil, en na deze misére moet het helemaal een prachtpakket wezen!
Back in business.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:03:37 #82
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34835201
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef Shirley het volgende:

[..]

En als hij rijkelijk gevuld is! Ik ben en blijf een gierige Hollander die waar voor d'r geld wil, en na deze misére moet het helemaal een prachtpakket wezen!
Ik ook hoor..Ben pas helemaal blij als het pakket bij Vava is
pi_34835387
Ik ben blij dat mijn moeite beloond is doordat ze nu een nieuw pakket gaan sturen! En idd ook pas gerust als er ook echt een pakket hier komt

En laat dat dan uiterlijk zaterdag zijn, dan heb ik tijd om pakketjes te maken en versturen en naar Rotterdam te brengen
Let's plant a tree
pi_34835505
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Vava het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeite beloond is doordat ze nu een nieuw pakket gaan sturen! En idd ook pas gerust als er ook echt een pakket hier komt

En laat dat dan uiterlijk zaterdag zijn, dan heb ik tijd om pakketjes te maken en versturen en naar Rotterdam te brengen
Ja precies! Alleen ben ik in het weekend amper online, dus dan ''eis'' ik dat ik een sms ontvang

En dan daarna een sms met de buit.
Back in business.
pi_34835520
En net mezelf beloond met een lange douche met Trichomania, Extra Virgin olive soap en Lemslip.
Let's plant a tree
pi_34835565
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:14 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja precies! Alleen ben ik in het weekend amper online, dus dan ''eis'' ik dat ik een sms ontvang

En dan daarna een sms met de buit.
't is te hopen dat niet de gehele buit in één smsje past maar dat smsje zal je wel krijgen hoor
Let's plant a tree
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:55:24 #87
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34836643
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Vava het volgende:

[..]

't is te hopen dat niet de gehele buit in één smsje past maar dat smsje zal je wel krijgen hoor
pi_34836676
Toch wel relatief goed nieuws nu dus? Mooi! Wat een gedoe was het zeg! Ik vind dat Lush Dld het wel netjes heeft opgelost (zij zullen nu wel aan het ruzieën zijn met de Duitse of Nl post )

Owja, en omdat het vorige topic zo snel na m'n post vol was: iemand Ierse/ Dublin-Lushervaringen toevallig?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:56:31 #89
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34836680
Ik ga weer duimen voor jullie.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34839863
Nou, ik vind het maar misselijk, diefstal op de post. Je zou toch bijna weer pro-handjesafhakken worden. *gromt wat*
Sanity is (not) statistical
pi_34840075
Eigenlijk wel ja!

En toch ben ik tegen het afhakken van handjes er moeten namelijk zoveel mogelijk mensen duimen dat ons pakket deze keer wel goed bezorgd wordt
Let's plant a tree
pi_34840156
Maar dat zijn aardige mensen, die niet pikken, dus die hoef je dan de handjes niet af te hakken. Ik wilde natuurlijk niet iedereen z'n handjes afhakken, dat is uitermate onpraktisch.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:25:37 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34840214
Je zou inderdaad wel denken dat zo'n TPG een goede screening doet op toekomstige medewerkers. Of ze ooit veroordeeld zijn voor heling of diefstal ofzo...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34840314
Hou je ws. weinig werknemers over. =S
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:28:49 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34840358
Nou, mocht ik compleet mislukken, kan ik altijd nog bij de TPG aan de slag
pi_34840427
En dan niet stiekem pakketjes van Lush mee naar huis nemen he
Let's plant a tree
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:31:40 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34840476
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Vava het volgende:
En dan niet stiekem pakketjes van Lush mee naar huis nemen he
pi_34840560
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik morgen maar even bij je thuis kom kijken of er niet toevallig een groot pakket bij jou staat
Let's plant a tree
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:35:21 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34840602
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik morgen maar even bij je thuis kom kijken of er niet toevallig een groot pakket bij jou staat
Is goed
pi_34840727
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is goed
En dan neem ik mijn vergootglas mee
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: