Daar ben ik goed inquote:
Ja, was ik dat vergeten te zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef Ladyxima het volgende:
vava heb je mn geld binnen? ik heb nu -eindelijk- internetbankieren, en volgens mn rekening is het eraf
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, was ik dat vergeten te zeggenmaar het is er hoor
Is er nog gezegd hoe laat hij ongeveer ging bellen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:46 schreef Vava het volgende:
Behoorlijk, en ik heb echt mijn telefoon meegenomen.
Nee, ik wacht nog even en dan bel ik weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:48 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is er nog gezegd hoe laat hij ongeveer ging bellen?
Spannend weer vandaag...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog even en dan bel ik weer.
Je hebt vast de soap niet gevolgdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:18 schreef MissFrodo het volgende:
Ga denk ik ook maar in Duitsland bestellen, ben gek op verrassingspakketjes
Neequote:
Tamelijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:20 schreef MissFrodo het volgende:
Nee ben net pas bij fok aangeland?!?!?
Is het heel ernstig????
Halloquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef MissFrodo het volgende:
Ik wilde me alleen even melden, ben sinds nu ook op Fok!
Ik ook...en vooral naar wat hij gaat zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat die chef gaat bellen...
Dat hoop ik toch niet..Ik zie haar al lekker al onze Lushspulletjes gebruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermoed dat een of andere uitermate vervelende en achterbakse TPG / Deutsche Post-medewerkster het pakket heeft verduisterd en met onze spullen aan de haal is gegaan...
Niet tof, maar dat is wel wat ik denk dat er is gebeurd.
Mja, ik word ook boos bij die gedachte, maar het is wel een verklaring voor het "feit" dat NL het pakket niet kent en het volgens DLD is bezorgd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet..Ik zie haar al lekker al onze Lushspulletjes gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef MissFrodo het volgende:
Als dat zo is dan hoop ik dat ze er niet van geniet!!
Je moet er toch niet aan denken, getver!
Verdorie!quote:
Ja dat lukt nog wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:20 schreef Anitra het volgende:
Jemig Vava, dat je nog kalm kan blijven
Sorriequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef JacMar het volgende:
[..]
Verdorie!Ik zit zowat aan de computer gekluisterd
Elke keer als ik jouw naam zie staan denk ik "Nieuws!"
![]()
![]()
Nee hoor helemaaaaal geen sorry!quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yippie!!
Nou hopen dat die wél aankomt!
Het is toch ook niet te geloven......Zit ik de hele dag achter de computer, ben ik even weg...Komt er een reactie..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Vava het volgende:
Ik kreeg een ietwat vaag mailtje net van Lush, was me niet helemaal duidelijk, dus gelijk maar even gebeld voor de duidelijkheid.
Het komt er op neer dat ze morgen een nieuw pakket gaan versturen![]()
![]()
![]()
Heb ik eindelijk ook eens goed nieuws te melden
Laten we er het beste van hopen!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pessimist als ik ben hoop ik niet dat we nou een of ander "restjes"-pakket krijgen...
Ik ben een beetje sceptisch na alle sores rondom dit pakket... Maar desalniettemin ben ik erg blij hoorquote:
Ik denk dat dat wel meevalt, ze hebben de pakketten van te voren klaar gemaakt en bovendien staat de actie nog op de website.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pessimist als ik ben hoop ik niet dat we nou een of ander "restjes"-pakket krijgen...
Hier moest ik ook meteen aandenken maar het zal wel meevallen. Misschien maken ze er zelfs een supermooi pakket van om het leed te verzachten!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
GMTAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef Ladyxima het volgende:
"40x eggsnog, 10x angels delight (:9) en 4x tshirt maat s"
Dan weet je genoeg inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat er wordt aangebeld en je een doosje van 15 bij 10 cm in de handen wordt gedrukt en het erg rammelt als je er mee schudt
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik zet m'n geld nog steeds in op een postbeambte met grijpgrage vingertjes...
Hopen maar dat die geen dienst heeft deze week
vertel eens niet van die horrorverhalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat er wordt aangebeld en je een doosje van 15 bij 10 cm in de handen wordt gedrukt en het erg rammelt als je er mee schudt
Aha!!! Dus JIJ hebt ons pakket!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!)
Dan maar hopen dat je een eerlijk iemand treft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aha!!! Dus JIJ hebt ons pakket!
Maar, het pakket is dichtgeplakt met Lush-plakband, dus het is overduidelijk waar het vandaan komt helaas
Dat is toch gewoon schandalig?? Dit soort berichten stemmen me niet heel optimistischquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je een eerlijk iemand treft.
Hier in Eindhoven komen de "Oil & Vinegar" pakketjes op mysterieuze wijze nooit bij afleveradres aan. Ook op die pakketjes staat heel groot waar het vandaan komt en dat maakt de verleiding om het zelf te houden schijnbaar heel groot.
Sorry! Gelukkig zijn er, denk ik, maar een aantal mensen die zo schufterig zijn en zal veruit het merendeel wel gewoon netjes zijn of haar werk doen. Klinkt al beter he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon schandalig?? Dit soort berichten stemmen me niet heel optimistisch
Het is niet te hopen dat hier dan zo'n figuur werktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:29 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Sorry! Gelukkig zijn er, denk ik, maar een aantal mensen die zo schufterig zijn en zal veruit het merendeel wel gewoon netjes zijn of haar werk doen. Klinkt al beter he?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel echt een heel raar idee dat dat pakket van jullie zomaar verdwenen is
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een dicht pakket ziet staan en denk "goh laat ik die openen en mee naar huis nemen".
Of straks staat dat pakket ergens in een hoekje kwijt te wezen bij de PTT, zonder dat iemand er plezier van heeft![]()
En als hij rijkelijk gevuld is! Ik ben en blijf een gierige Hollander die waar voor d'r geld wil, en na deze misére moet het helemaal een prachtpakket wezen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent niet de enige met mixed feelings hoor Shir... Ben ook pas rustig als één van de 2 pakketten ook daadwerkelijk bij Vava is aangekomen.
Ik ook hoor..Ben pas helemaal blij als het pakket bij Vava isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
En als hij rijkelijk gevuld is! Ik ben en blijf een gierige Hollander die waar voor d'r geld wil, en na deze misére moet het helemaal een prachtpakket wezen!
Ja precies! Alleen ben ik in het weekend amper online, dus dan ''eis'' ik dat ik een sms ontvangquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Vava het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeite beloond is doordat ze nu een nieuw pakket gaan sturen! En idd ook pas gerust als er ook echt een pakket hier komt
En laat dat dan uiterlijk zaterdag zijn, dan heb ik tijd om pakketjes te maken en versturen en naar Rotterdam te brengen
't is te hopen dat niet de gehele buit in één smsje pastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja precies! Alleen ben ik in het weekend amper online, dus dan ''eis'' ik dat ik een sms ontvang
En dan daarna een sms met de buit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef Vava het volgende:
[..]
't is te hopen dat niet de gehele buit in één smsje pastmaar dat smsje zal je wel krijgen hoor
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Vava het volgende:
En dan niet stiekem pakketjes van Lush mee naar huis nemen he![]()
Ik geloof dat ik morgen maar even bij je thuis kom kijkenquote:
Is goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik morgen maar even bij je thuis kom kijkenof er niet toevallig een groot pakket bij jou staat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |