Neem jij je vergootglas maar mee meidquote:
ehm... ik bedoelde eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neem jij je vergootglas maar mee meid
drie dagen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha vergootglas..
Netjes maar niet meer dan logisch dat ze een nieuwe opsturen!
Ik ben zooo benieuwd.
Na hoeveel dagen had Sanne nu ook weer haar pakket?
Ik heb nou al geen duimen meer over!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, duimen voor vrijdag of zaterdag dan
Duimen met de stompjes die je nog hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nou al geen duimen meer over!
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duimen met de stompjes die je nog hebtDoe ik ook
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.
Ik heb zo het idee dat je aan de buitenkant al wel kunt ruiken wat er in zo'n pakket zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel echt een heel raar idee dat dat pakket van jullie zomaar verdwenen is
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een dicht pakket ziet staan en denk "goh laat ik die openen en mee naar huis nemen".
Of straks staat dat pakket ergens in een hoekje kwijt te wezen bij de PTT, zonder dat iemand er plezier van heeft![]()
Jaaaa ik denk het welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je aan de buitenkant al wel kunt ruiken wat er in zo'n pakket zit
Ik hoop voor jullie dat het snel komt! Maar dat zal nu wel, als ze een nieuwe opsturen
Jaaaa mensen overtuigen isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een vriend van me proefjes Demon in the Dark, Snowcake en Twas the night.. gestuurd voor z'n verjaardag, heeft ie vandaag ontvangen. Zit ie nu op msn te vertellen dat hij die paarse zo lekker vind ruiken
YES! Weer iemand overtuigd!
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa mensen overtuigen is [afbeelding]
Lush kopen maakt ook erg blijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Skaai het volgende:
Ik heb de Mange Too en de Love Bug (en een Love Bug als cadeautje voor iemand)![]()
![]()
En een nieuwe Veganese en ik heb toch maar een stukje Sod Soap gekocht en HIWTK als cadeautje. Ik ben weer helemaal blij
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Echt wel! Ook leuk om van vriendinnen te horen dat ze ook zeepjes op hun kamer te bewaren zodat het lekker ruiktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
The strokes maakt mijn haar een stukje voller, het glanst meer en het zit beter in model.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Aarti het volgende:
Wat doet The Strokes met jullie haar? Wat zou het moeten doen? Ik merk nl. geen verschil?
wow, klinkt goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
The strokes maakt mijn haar een stukje voller, het glanst meer en het zit beter in model.
Ehmm misschien heb je langer haar dan mij? Ik heb momenteel redelijk kort haar, maar ook met half lang zat het beter en glansde het mooi. Ik doe er trouwens huishoudfolie om heen en laat het altijd iets langer zitten dan 20 minuten omdat mijn haar altijd dingen moeilijk paktnet als verfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
wow, klinkt goed!
Wat doe ik fout? Ik wil ook glanzend goed in model zittend haar...![]()
En doorweek je je haar zeg maar met dat spulletje? Want het moet in droog haar, en als ikhet echt door- en door zou willen insmeren, heb ik minimaal het halve potje nodig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehmm misschien heb je langer haar dan mij? Ik heb momenteel redelijk kort haar, maar ook met half lang zat het beter en glansde het mooi. Ik doe er trouwens huishoudfolie om heen en laat het altijd iets langer zitten dan 20 minuten omdat mijn haar altijd dingen moeilijk paktnet als verf
het ruikt naar citroengras vind ik, ik geloof dat Lush vindt dat het naar Sylvia Stout ruikt. Ik vond het nogal niet-lekker ruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Elefes het volgende:
Dat klinkt inderdaad goed, The Strokes... Ruikt het ook een beetje lekker?
Ik vind Coolaulin namelijk best viesEn heb hier nog een half flesje staan...
Er kan een behoorlijke bier lucht aan zitten, maar je kan ook de citroengras versie hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Elefes het volgende:
Dat klinkt inderdaad goed, The Strokes... Ruikt het ook een beetje lekker?
Ik vind Coolaulin namelijk best viesEn heb hier nog een half flesje staan...
ja en dan de 2e keer niets kopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Anitra het volgende:
@evenstar 2 keer naar de Lush in 1 weekend![]()
@Aarti: ik zorg ervoor dat het bij mijn hoofdhuid goed door weekt is, de rest wat minder.
Tnx voor het aanbodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Er kan een behoorlijke bier lucht aan zitten, maar je kan ook de citroengras versie hebbenDat is het risico van handgemaakt
Maar het ruikt behoorlijk stevig welke je ook hebt.
Ik kan wel een proefje opsturen als je wilt, want het is een gok om hem te kopen en als je het maar 1x gebruikt omdat het niet lekker is dan is het zonde. Alleen zou je moeten wachten tot ik goeie diepvrieszakjes in huis heb want die ik nu heb heb ik flinke ruzie mee gemaakt vanavond toen ik het pakketje voor Beesie-Jen klaarmaakt
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja en dan de 2e keer niets kopendappere ik
![]()
Ik heb om die reden een douche(kook)wekker aangeschaft...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:51 schreef Anitra het volgende:
@elefes: snel douchen heb ik afgeleerd sinds ik Lush gebruik
Wij hebben hier een boiler... Dus als m'n vriend ook nog wil douchen is het 10 minuten maximaal... Zeker nu in de winter, ding hangt in een ijskoude keuken en koelt razendsnel af...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb om die reden een douche(kook)wekker aangeschaft...![]()
spannend! alvast 1000 X dank Anitra!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Alleen zou je moeten wachten tot ik goeie diepvrieszakjes in huis heb want die ik nu heb heb ik flinke ruzie mee gemaakt vanavond toen ik het pakketje voor Beesie-Jen klaarmaakt
Te mooi om te gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb hem sinds vandaag ook
hij is lief en staat mooi te zijn in het nisje in mijn badkamer
Ik hoop het zooooo voor je...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben jaloers hoor ladies, maar ik heb de tüte nog in het vooruitzicht... Hoop ik
Ik heb je vlopje binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!)
Ben blij dat je het leuk vindt, ondanks dat het geen Lush is. Is het met het geurtje goedgekomen? Was namelijk bang dat die misschien stuk zou gaan ofzo. En hij is zooo lekker, als mijn vriendje hem op heeft krijg ik helemaal kriebelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb je vlopje binnen.
Helemaal geweldig..
Lief, bedankt![]()
Dat klinkt niet heel aanlokkelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef PeRi het volgende:
Mange Too smaakt nergens naar, ja naar olie.[afbeelding]
Maar ey, ik ruik wel naar een chocoladetoetje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel aanlokkelijk
Is helemaal perfect aangekomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat je het leuk vindt, ondanks dat het geen Lush is. Is het met het geurtje goedgekomen? Was namelijk bang dat die misschien stuk zou gaan ofzo. En hij is zooo lekker, als mijn vriendje hem op heeft krijg ik helemaal kriebels
Cupcake? Of Soft Coeur ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar ey, ik ruik wel naar een chocoladetoetje..
quote:
Nee! Mn arm en de bar ruiken wel naar Honey Trap, maar ik likte mn hand net ff (ja ik moest t toch ff wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oliegeur is voor jou hetzelfde als de geur van een chocoladetoetje?!
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wacht. Het smáákt naar olie, maar ruikt naar chocolade
Ik ben weer bij
![]()
Tja, als je een onderzoeksvraag aan het formuleren bent, dan zijn de simpelste dingen soms ineens bijzonder ingewikkeldquote:
Whehehequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, als je een onderzoeksvraag aan het formuleren bent, dan zijn de simpelste dingen soms ineens bijzonder ingewikkeld
Dankjequote:
Een gloednieuwe tute las ik?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben jaloers hoor ladies, maar ik heb de tüte nog in het vooruitzicht... Hoop ik
quote:
Logisch jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar ik ben pas rustig als 'ie bij Vava in de kamer staat!
Ik ook!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar ik ben pas rustig als 'ie bij Vava in de kamer staat!
Hmmm, een gratis goodiebag.... Zou daar ook écht iets inzitten wat de moeite waard is?quote:De winkel in de Leidsestraat krijgt een heel nieuwe look! Van maandag 6 februari tot en met vrijdag 10 februari wordt de hele winkel volledig onder handen genomen. Je zult je ogen niet geloven! De winkel zal daarom van maandag tot en met zaterdag gesloten zijn. Kom op zondag 12 februari naar het openingsfeestje en neem een gratis goodiebag mee naar huis. Je kunt de hele dag terecht!
Is wel gaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand het nieuws al gezien op de lushsite? (eindelijk eens écht iets nieuws bij nieuws)
[..]
Hmmm, een gratis goodiebag.... Zou daar ook écht iets inzitten wat de moeite waard is?
Ja en dan monstertjes van yuckie-productenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet ook niet of ik ga kijken hoor... Maar zo'n goodiebag klinkt aanlokkelijk... (tenzij er maar drie monstertjes inzitten, dan ga ik niet helemaal naar A'dam treinen)
Lush NL kennende zit er een krantje en een snippertje zeep in die goodiebag...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en dan monstertjes van yuckie-producten
Zoiets zal het wel zijn ja... Echt gul zijn ze niet inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lush NL kennende zit er een krantje en een snippertje zeep in die goodiebag...
Ik had laatst 2 keer een fikse bestelling gedaan. (beide keren voor zo'n 100 euro incl verzendkosten) ik dus vier gratis dingen aangeklikt... Krijg ik er per bestelling dus maar 3. (waarschijnlijk omdat het ex bezorgkosten ónder de 100 bleefquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja... Echt gul zijn ze niet inderdaad.
Mijn god wat kinderachtig zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had laatst 2 keer een fikse bestelling gedaan. (beide keren voor zo'n 100 euro incl verzendkosten) ik dus vier gratis dingen aangeklikt... Krijg ik er per bestelling dus maar 3. (waarschijnlijk omdat het ex bezorgkosten ónder de 100 bleef)
Ik wist overigens niet dat inpakken geld kost. Kwam ik pas achter toen alles ingepakt en wel op de balie stond... Volgende keer gooi ik er thuis wel een inpakpapiertje omheen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn god wat kinderachtig zeg.
Dat van dat cadeautje... tja, je kiest er zelf voor om het in te laten pakken, dus écht onvoorziene kosten zijn het niet. Je kan het ook zelf inpakken. Maar het is inderdaad behoorlijk prijzig.
Da's wel heel flauw jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had laatst 2 keer een fikse bestelling gedaan. (beide keren voor zo'n 100 euro incl verzendkosten) ik dus vier gratis dingen aangeklikt... Krijg ik er per bestelling dus maar 3. (waarschijnlijk omdat het ex bezorgkosten ónder de 100 bleef)
En monstertjes krijg ik zowieso al niet meer bij m'n bestellingen. (ook niet toen ik laatst in Den Bosch in de winkel kocht) Het meest verbaasd was ik nog over het feit dat ik in de winkel moest betalen voor het inpakken van een kadootje... Een euro voor het doosje én een euro voor het papiertje... En dan koop je daar ff voor 80 euro... stelletje krenten![]()
Ja, dat doe ik ook als ik Lush cadeau geefquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat inpakken geld kost. Kwam ik pas achter toen alles ingepakt en wel op de balie stond... Volgende keer gooi ik er thuis wel een inpakpapiertje omheen...
Wat zat er allemaal in?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef PeRi het volgende:
Laatste keer bij de VIP avond kregen we supervolle goodiebags, dus dat valt nog best mee bij de Leidsestraat.
Klinkt goed iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:20 schreef PeRi het volgende:
Bij iedereen stuk of 5 maskerproefjes, halve Ruby Red Slippers, stukje Noriko.
Ik zeg net voor de gein tegen vriendlief: "Zullen we naar Amsterdam gaan zondag? Lush wordt opnieuw geopend"quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klinkt goed idd
Maar ik denk niet dat ik ervoor naar A'dam zou treinen...
Ja, lekker als je zaterdag gaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand het nieuws al gezien op de lushsite? (eindelijk eens écht iets nieuws bij nieuws)
[..]
Hmmm, een gratis goodiebag.... Zou daar ook écht iets inzitten wat de moeite waard is?
Dan is het leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik zeg net voor de gein tegen vriendlief: "Zullen we naar Amsterdam gaan zondag? Lush wordt opnieuw geopend"
Zegt hij:"ik kijk wel even". Dat is dus geen nee!
Dus misschien gaan we wel naar Amsterdam![]()
![]()
Gewoon proberenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef Anitra het volgende:
IK denk niet dat ik Rick zo ver kan krijgen om zondag ff naar Amsterdam te gaan
wat zijn vrouw-word-dagen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lotjeb: Met een pot thee en een boek in de badkamer?
Humz... misschien ook maar eens een zithoek inbouwen dan maar![]()
Mijn kamer staat naast de badkamer, dus ik schipper op mijn 'vrouw-word-dagen' tussen de kamers door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |