hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???quote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Heb je nou nog niks geleerd over zwangere vrouwen? Die slapen overdag.
Werken? Heb je geen uitkering dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???
Dat zie ik wel zitten
Hier staat al aardig wat: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Kimske het volgende:niemand die me ff wilt bijlullen? bij de verslagen staat ook nix/..
Daarom zit ze toch in BB?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef kwakveense het volgende:
tanja wil niet met rob praten...
kan me *net als rob* geen worst schelen...
Doe het als Tanja;quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???
Dat zie ik wel zitten
was dat maar zo..... ik haat werkenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Werken? Heb je geen uitkering dan?
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nou het is 1 uur ik ga lekker slapie doen![]()
Weltrusten!![]()
Ja je moet altijd aan de leider vragen of je mag eten... is toch normaal?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
gaan ze nou allemaal aan Rob vragen of ze een appel mogen?
Toch wel weer crea van haar, ze heeft wel humor! IMOquote:Op donderdag 15 september 2005 01:02 schreef kwakveense het volgende:
dido heeft zelf een geheime opdracht verzonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |