donequote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
wil één van de modjes deze sticky maken
quote:
Toch nog een beetje blij dus, onze rubbereend.quote:Op zondag 24 april 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:mn eerste Feedbacktopic dat k mag openen
morgenvroeg om 8.00 straftraining voor jullie allemaal, k heb hier een daar wat paaseieren verstopt
blij altijdquote:Op zondag 24 april 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch nog een beetje blij dus, onze rubbereend.
Op het feit dat we al geruime tijd een bestaand MLS-topic hebben.quote:Op maandag 25 april 2005 13:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu sluit Golfer het topic weer. Waar slaat dat op zeg?
Niet met 1 druk op de knop, maar ik ga wel even fröbelen om jouw posts erbij te zetten.quote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een doodgebloed MLS-topic wat niet te vinden was, omdat de search weer eens niet werkt. Kan je mijn post niet samenvoegen met dat topic of die post er bij plaatsen met een druk op de knop?
Er zijn inmiddels nieuwe teams in de MLS en er is een nieuw seizoen begonnen.
En het is gelukt met de medewerking van een FA.quote:Op maandag 25 april 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
Niet met 1 druk op de knop, maar ik ga wel even fröbelen om jouw posts erbij te zetten.
Edit: ik ga een donkerblauwe vragen die 2 topics te laten samensmelten (mergen), dat kunnen zij wel, ik niet.
Oké.quote:Op maandag 25 april 2005 21:14 schreef Spideyman het volgende:
Hey Golf en kornuiten, dat PSV topic van mij mag wel dicht.
De meest recente kan ik, zonder werkende search, ook niet vinden.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:15 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zoek een topic waar je kan vragen waar een bepaalde speler uithangt. Dat was er toch?!
Maar ik kan t niet vinden.
dat is toch helemaal niet belangrijk?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Kan Yeahinho's FCDB topic dicht?
Andere topic heeft een betere OP![]()
Nee, die ander was te laat.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Wel als ik Yeahinho daarmee een hak kan zetten.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel als ik Yeahinho daarmee een hak kan zetten.
Het viel te proberen natuurlijk
Je krijgt een herkansing.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:23 schreef DutchGooner het volgende:
[Hools]Het VBL-café #659 ik hou van mitt!!!!!!! ,flikker maar dicht trouwens,zelfs een verkeerd deel
Hoeft niet,Miet heeft het al piekfijn opgelost zie ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je krijgt een herkansing.
Had je nog een leuke titel in gedachten ook?
je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeft niet,Miet heeft het al piekfijn opgelost zie ik.
Ikke? Ach,ik schaam me nergens voor,ik ben natuurlijk niet voor die hoofdstedelijkequote:Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
[..]
je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Vanaf morgen tot 22 mei ben ik op vakantie.
Gelieve in deze periode alle sfeerfoto's, grappige quotes, negatieve bijnamen voor Joden etc. alsmede alle fanmail door te sturen naar m'n tijdelijke e-mailadres: golfer@fok.nl
Dank u.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Vanaf morgen tot 22 mei ben ik op vakantie.
Gelieve in deze periode alle sfeerfoto's, grappige quotes, negatieve bijnamen voor Joden etc. alsmede alle fanmail door te sturen naar m'n tijdelijke e-mailadres: golfer@fok.nl
Dank u.
quote:
Inclusief die rode kruisjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod de OP van het Liverpool - Chelsea topic door DG even vervangen door de mijne, een stukje verder in dat topic?
Maar het is niet goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
Rode kruisjes??? Dat zijn logo's als het goed is hoor.
Yups.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Hij zou nu beter moeten zijn.
Oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Kan dicht
Je trollerige, uitlokkende manier van posten, gisteravond al en vanmiddag alweer met de provocerende conclusie die je trok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef Shreyas het volgende:
Wat was er mis met mijn post in het Feyenoord topic (vraag aan Golfer) ?
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je trollerige, uitlokkende manier van posten, gisteravond al en vanmiddag alweer met de provocerende conclusie die je trok.
Niet voor niets wordt er op jouw uitlokkerige posts af-en-toe zo heftig gereageerd en geloof mij: ik neem als ras-Ajacied niet gauw F'noorders in bescherming.
Post normaal, ga een normale discussie aan en hou op met provoceren.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.
Oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef Shreyas het volgende:
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:57 schreef VoreG het volgende:
JM trut!
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebbenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebben
Dat doet ze nou altijdquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebben
k ken nog een modje modje voor een ander subforum die dat in Hools ook altijd voor elkaar krijgtquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ken nog een modje modje voor een ander subforum die dat in Hools ook altijd voor elkaar krijgt
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:00 schreef mitt het volgende:
Zo lijkt het net alsof justme toch een slotje heeft gezet deze week
ze schijnt dan ook reserve mod te zijn, leuk adt ze deze week even van de bank af mocht komen dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:00 schreef mitt het volgende:
Zo lijkt het net alsof justme toch een slotje heeft gezet deze week
Done.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze schijnt dan ook reserve mod te zijn, leuk adt ze deze week even van de bank af mocht komen dus.
maargoed zou in dit topic: [CL-halve finale] PSV - AC Milan deel 2 het prachtwerk van Appelsientje ff in de OP kunnen worden geplaatst uit t vorige deel. k doel op dit plaatje:
[afbeelding]
Jouw 'kneusje' klinkt inderdaad een stuk vriendelijker.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De woordenschat van Nashje is erg beperkt.
Het zijn vooral niet vaste VBL-users die op zulke dagen onder de stenen vandaan komen kruipen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef AirRaid het volgende:
Kan er niet een gedragsregel komen voor het zwaai gedrag van sommige users.
Ik duid hiermee dus op de users die het blijkbar leuk vinden dat hun grote rivaal verliest. Dat je dit leuk vind, vind ik enigzinsoke, maar beargumenteer dit dan met goede normale woorden en niet meer wat zieligesmileys en 2 of 3 woordjes.
Nu weet ik dat het voor sommige dan deze users moeilijk is on lange zinnen te typen, maar als ze het niet kunnen heb ik liever dat ze weg blijven en dan maar buiten in de zandbak gaan spelen.
Het is iedere keer hetzelfde liedje als een voetbal ploeg (en dan vooral van de top 3) verliest. Vooral in de europacup topics is dit heel erg.
Is dicht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef hetsjhokleek het volgende:
Het officiële PSV topic #86: de dubbel dan maar
gooi maar dicht
perm, ban op heel Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn vooral niet vaste VBL-users die op zulke dagen onder de stenen vandaan komen kruipen.
Valt weinig tegen te doen, helaas.
We zijn niet zo van de bannerige in VBL.quote:
Wegwezen jij. Ga je verjaardag verder in gepaste dronkenschap vieren.quote:
Thanx, was me even ontschoten. Weggehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[CL 1/2 finale] PSV-AC Milan #7: uithuilen voor de PSV-ers
Zodra het zover is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gooi dat topic over die finale maar weer open, Golfer.
Zie je nou wel.quote:
hé doe es ff rustig.. we werken ons rot om alles bij te houdenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doodverwensingen mogen weer? Prima, plaats ik er ook een paar.
Ik raad het je niet aan. We modden ons gek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doodverwensingen mogen weer? Prima, plaats ik er ook een paar.
Ik geloof dat je het niet helemaal snapt: er werden zowel gisteren als vandaag tijdens de halve finales al finale-topics geopend met de uiteindelijk verkeerde (Nederlandse) ploegen daarin.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Moet die CL finale ook niet dicht ? Die is namelijk nog eerder dan de Uefa ...
Ja, maar daarnet bleek de juiste Uefa topic wél dicht te zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het niet helemaal snapt: er werden zowel gisteren als vandaag tijdens de halve finales al finale-topics geopend met de uiteindelijk verkeerde (Nederlandse) ploegen daarin.
Die zijn door mij gesloten.
De huidige topics over de CL- en UEFA-cupfinales kloppen wel qua titel.
Was even een noodzakelijk opruimslotje om wat bagger te schonen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, maar daarnet bleek de juiste Uefa topic wél dicht te zijn![]()
![]()
Uiteraard. Dan plakken we ze er wel in.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
Mag ik volgende week wat aardigere finalewaardige OP's maken Golfer?
aub.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
Het grote AJAX topic #155: Ook in slechte seizoenen Ajacied!
seizoenen aub
idd dan kan je titel de komende jaren oom meequote:Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
Het grote AJAX topic #155: Ook in slechte seizoenen Ajacied!
seizoenen aub
vraag t ff in Feedbackquote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef PogueMahone het volgende:
zeg, hoe lang blijf de search nog kapot?
google.fok.nlquote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef PogueMahone het volgende:
zeg, hoe lang blijf de search nog kapot?
lijkt me nou echt iets voor methodmitchquote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
misschien leuk als dit door één van de modjes wordt opgepakt. Of ism met een aantal users. http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
VBL staat er namelijk nog niet bij en aangezien we qua dagelijkse postcijfers nummer 3 zijn horen we daarin.
Wat is dat dan. Heb er wel iets van gelezen maar niet zoveelquote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
misschien leuk als dit door één van de modjes wordt opgepakt. Of ism met een aantal users. http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
VBL staat er namelijk nog niet bij en aangezien we qua dagelijkse postcijfers nummer 3 zijn horen we daarin.
dankuquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef mitt het volgende:
Nice work Pogue![]()
jammer dat die clubtopics zo moeilijk up-to-date te houden.
Die staan vaak bovenin de lijst en zijn dan ook niet zo lastig te vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
danku![]()
ja vooral Ajax, Feyenoord en PSV is eigenlijk niet bij te houden
klopt.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die staan vaak bovenin de lijst en zijn dan ook niet zo lastig te vinden.
Wanneer hej het united topic erin gezet ik was hem tot vanochtend kwijtquote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
danku![]()
Kan je die lijst ook wel in de OP doen, of een apart topic sticky.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:06 schreef mitt het volgende:
[..]
klopt.
Handigste zou zijn als de nieuwe topics, wat kleinere, worden doorgeven hier. Dan kan je het goed bijhouden en raak je ze ook niet meer kwijt.
der zullen er wel meer vergeten zijn, ze zijn allemaal van de laatste 9 maanden ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
mooi werk, aanvullingen kunnen neem k aan, dan zoek k ff t Carlisle topic op en ook het Paul Onkenhout topic kan in de lijst
dat wilde k net voorstellen, een sticky topic. Ik weet dat Golfer daar geen fan van is maar t zou de boel een stuk overzichtelijker maken, zeker nu de search kaduuk is.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan je die lijst ook wel in de OP doen, of een apart topic sticky.
nee dat weet ik maar ik was hem kwijt ik kon hem maar niet vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
der zullen er wel meer vergeten zijn, ze zijn allemaal van de laatste 9 maanden ofzo
en dat man utd is volgens mij niet zo oud
Reageer eens op de post van eendquote:Op maandag 9 mei 2005 15:37 schreef golfer het volgende:
Gaaf werk PM![]()
Wie zich geroepen voelt verder aan de wiki van VBL te werken, is van harte uitgenodigd dat te doen.
en voor FCDB natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
danku![]()
Graag gedaan, altijd weer leuk om een topic van DG te sluiten.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
Het GROTE FCDB topic # 23 Wie het weet mag het zeggen! ,gooi maar dicht anders gaat Yeahinho weer huilen
flikkerquote:Op maandag 9 mei 2005 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan, altijd weer leuk om een topic van DG te sluiten.
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan, altijd weer leuk om een topic van DG te sluiten.
hoort dat niet zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:10 schreef Bjoro het volgende:
[24 uurs topic] Max Westerman's 19th birthday party
beetje rare titel kan iemand er ff ´s van maken ?
geen nac fans trouwensquote:Op maandag 9 mei 2005 14:50 schreef PogueMahone het volgende:
ik heb zelf net een lijstje gemaakt met veel centrale topics omdat ik ze zelf regelmatig kwijt ben (en niet overal post), misschien kan het hier ook nog van pas komen
Nederland:
Eredivisie:
ADO Den Haag: Het ADO Den Haag topic - Deel #15
Ajax: Het grote AJAX topic #155: Ook in slechte seizoenen Ajacied!
AZ: AZ-topic #5
FC Den Bosch: Het grote FC Den Bosch-topic deel 22
Feijenoord: Het grote FEIJENOORD topic #75 - Hand in Hand, Kameraden!
De Graafschap: [centraal] De Graafschap Doetinchem #6
FC Groningen: Centrale FC Groningen Topic #3, wat valt er nog te halen?
SC Heerenveen: [Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
NEC: NEC-Nijmegen deel 2 - We gaan voor mooi voetbal :)
PSV: Het Officiële PSV-Topic # 88: Boeruhhhh!!
RBC Roosendaal: RBC Roosendaal topic #1
Roda JC: [Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
FC Twente: [Centraal] FC TWENTE Enschede, deel 7
FC Utrecht: Centraal FC Utrecht topic deel 10
Vitesse: [Centraal Vitesse Topic #11] Yakubu moet blijven!
Willem II: Willem II Topic: The road to de Kuip!
Staat er in.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:23 schreef methodmich het volgende:
[UEFA CUP FINALE] Sporting Portugal - CSKA Moskou
Nieuwe OP voor de finale!
idd mooi werk, doe je goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
Mooi werk!!
Het officiele NAC (breda) topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:56 schreef PogueMahone het volgende:
volgens mij is die er welniet gevonden alleen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:27 schreef PogueMahone het volgende:
Den stora Daniel Majstorovic trĺden [deel 1] ipv Den stora Daniel Majstorovic trĺden [deel 1] alstublieft
dank voor de tip.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
k wil niet de klikspaan gaan uithangen ofzo maar k denk dat Blikvanger een beetje zn eigen site aan t promoten is ofzo. Misschien kunnen jullie t even doorspelen naar de FA's ofzo dat er ff opgelet wordt;
in VBL: Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet en [Centraal] Arsenal-topic, #6 en Bundesliga Saison 2004/2005 # 5: Ohne Dick geht's weiter en er is meer volgens mij
en in SPT: Formule 1 2004/2005 Nieuwtjes e.d. [deel 6]
quote:
scherrup hoor.quote:
ja, irritante zooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:17 schreef PJORourke het volgende:
Kan die spammert weg?
* just me heeft hem gepletquote:
Wat heeft onder EK-onder 17 met jouw topic te maken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:58 schreef tong80 het volgende:
Golfer die natuurlijk niet kijkt naar het EK-onder 17 komt weer online en denkt kom ik heb niks te doen en sluit een potentieel leuk discussie topic.
Ik mis een paar namen van die generatie van 95 en over het aan de kant van voornoemde spelers zijn er genoeg topics te vinden waarin je je ei uit verveling kwijt kunt.quote:Kluivert, Davids en Seedorf worden miskend.
Leg eens uit wat er mis mee is ? Een hele generatie wordt bij het oud vuil gezet en ik stel dat aan de kaak.
Noem nog eens een andere naam dan van die generatie die bij het grof vuil is gezet ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
Ik mis een paar namen van die generatie van 95 en over het aan de kant van voornoemde spelers zijn er genoeg topics te vinden waarin je je ei uit verveling kwijt kunt.
Bogarde, Musampaquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem nog eens een andere naam dan van die generatie die bij het grof vuil is gezet ?
Ja schandalig dat ze niet zijn geselecteerd.quote:
EK-onder 17 nog gezien justme ?quote:
idd geen speler zo uitgerust als hijquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja schandalig dat ze niet zijn geselecteerd.
Vooral Bogarde
* just me is ff niet zo lekker en heeft op de bank gehangenquote:
OKquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is ff niet zo lekker en heeft op de bank gehangen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef just me het volgende:
iemand zal het even doen
iemand had het al gedaan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:32 schreef dwerg het volgende:
Zeg just me, ben jij op 2 juli per ongeluk op Concordia?
ik heb die dag een golftoernooi op Concordia en dan kan ik tijdens de lunchpauze kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:40 schreef dwerg het volgende:
Dan zal ik de captain mailen dat ik opgesteld wil worden. Desnoods als twaalfde man.
Die blonde ex-travelmod komt misschien ook.
Gezellig!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb die dag een golftoernooi op Concordia en dan kan ik tijdens de lunchpauze kijken
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef rubbereend het volgende:JM net beelden van Neptunes - Concordia op TV
Done.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Waar is het topic over de CL-finale, ik heb namelijk een OP klaar...
Gevonden. Wie kan hem in de OP zetten? [Finale CL] Liverpool-AC Milan
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:39 schreef keeper het volgende:
Waarom moest dat topic nou dicht? Zat het in de weg?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:56 schreef Cart_man het volgende:
Kan Feijenoord en topic van elkaar gescheiden worden in topictitel.
Alvast bedankt.
Wat mij betreft nooit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
Modjes,wanneer is een topic iemands eigendom?
Willem II topic denkt iemand dat het ZIJN topic is,niet zo gek voor iemand met een Duitse naamquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft nooit.
Als er al sprake van eigendomsrecht op Fok! is, dan is Danny de enige eigenaar van alles wat op Fok! wordt gepubliceerd.
Maar hoezo?
Ik had hem al gezien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
Willem II topic denkt iemand dat het ZIJN topic is,niet zo gek voor iemand met een Duitse naam
Verrassendquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien.
Maar nee: Herr_Munk is geen eigenaar van dat topic.
wilde je t kopen dan?quote:
is hier nog iets van geworden?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
k wil niet de klikspaan gaan uithangen ofzo maar k denk dat Blikvanger een beetje zn eigen site aan t promoten is ofzo. Misschien kunnen jullie t even doorspelen naar de FA's ofzo dat er ff opgelet wordt;
in VBL: Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet en [Centraal] Arsenal-topic, #6 en Bundesliga Saison 2004/2005 # 5: Ohne Dick geht's weiter en er is meer volgens mij
en in SPT: Formule 1 2004/2005 Nieuwtjes e.d. [deel 6]
Bij mijn weten is mitt daar achteraan gegaan.quote:
Dan zou ik het in feedback van SPT nog even vermelden.quote:want in SPT kwam k net weer een user tegen die zn acount alleen gebruikt voor t spammen voor die site
quote:
undercover modquote:
Done.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef Dos37 het volgende:
kunnen jullie hier even 33 van maken
Het grote VBL-Associatietopic # 33 Met Jordi Cruijff
TS heeft het verkeerd gedaan
Graag gedaan.quote:
Al gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[HOOLS] Het VBL-Café # 698: Laatste HCE speelronde
dan moet natuurlijk speelronde wezen.... met 2 ee... zou iemand dat willen veranderen ?
en als je dan toch bezig bent... kan er dan nog bij "holland casino eredivisie"
dus laatste speelronde holland casino eredivisie
![]()
Aangepast.:)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:54 schreef Dos37 het volgende:
Voetbalfoto onderschriftcompetitie #4 Creativiteit...
deel 4 TS vergeten nummer op te tellen
reactie op die andere nerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
The FA Cup Final Arsenal vs. Manchester United![]()
![]()
Even triest dan toch?quote:
mwa, met een knipoog gepost.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:14 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 4
Mag dicht
Niet teveel van mitt verwachten,is al net zo'n toegevoegde waarde als JustMe als mod zijndequote:
JustMe geeft tenminste wel tekst en uitleg en komt zelf ook wel eens in het subforumquote:Op zondag 22 mei 2005 11:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet teveel van mitt verwachten,is al net zo'n toegevoegde waarde als JustMe als mod zijnde
Ja, ik vond het ook geen terecht slotjequote:Op zondag 22 mei 2005 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
Steun hier DG, Terrorobbie en CMT. (en tevens zwaaitopic)
Mag ie open?![]()
Precies maar dat snappen die newbiemods nietquote:Op zondag 22 mei 2005 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook geen terecht slotje.
Sowieso zijn zwaaitopics een soort van traditie.
Lul niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
Precies maar dat snappen die newbiemods niet
Babel wie?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef fransie102 het volgende:
Mitt, vervelende AjaciedBabel had ook een topic na z'n debuut!
![]()
Maar serieus, de 16-jarige Diego Bisewar maakte vandaag z'n debuut en erg goed ook nog. Ik zou niet inzien waarom andere spelers wel een topic mogen, maar hij niet.quote:
Omdat hij 20 minuten invalt mag hij een eigen topic? zo snel kreeg Babel er niet eens.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:31 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar serieus, de 16-jarige Diego Bisewar maakte vandaag z'n debuut en erg goed ook nog. Ik zou niet inzien waarom andere spelers wel een topic mogen, maar hij niet.
Wat jij wilt.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
is het de bedoeling dat we dat lijstje van PM completeren of is daar geen behoefte aan?
die heeft er denk ik te weinig tijd voorquote:Op zondag 22 mei 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
vind k meer iets voor de schrijvers onder de VBLers, k noem een MM
ik zou ook wel willen helpen maar ik weet niet hoe je zo iets opzetquote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
nou k zal komende week dan eens kijken of k een opzetje kan maken
ik heb de na deze en volgende week meer vrij, zou je even kunnen uitleggen wat een wiki is, dan wil ik misschien wel meehelpenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
nou k zal komende week dan eens kijken of k een opzetje kan maken
donequote:Op maandag 23 mei 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/psv/
die link kan bij de PSV linkjes in t handige linkjes topic. speciale site van OB over PSV
Goed plan ik zal me dan meldenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef rubbereend het volgende:
weet je wat, k zoek ff t een en ander uit en dan open ik er deze week een topic over, dan kan t een alles daar centraal besproken worden.
Een Wiki is een encyclopedie, met allemaal zelfgeschreven stukjes.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ik heb de na deze en volgende week meer vrij, zou je even kunnen uitleggen wat een wiki is, dan wil ik misschien wel meehelpen
Klopt: Het grote Co Adriaanse fan-topic. Deel 3: waar gaat Co heen?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef VoreG het volgende:
Er is toch al een adriaanse topic?
Had dat topic dan in je sluitpost vermeld. Dat vermijdt dit soort vragen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt: Het grote Co Adriaanse fan-topic. Deel 3: waar gaat Co heen?
Daar werd ook trouwens al door MM in gespeculeerd wanneer ie ontslagen gaat worden.
Zal ik volgende keer doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef sooty het volgende:
Had dat topic dan in je sluitpost vermeld. Dat vermijdt dit soort vragen.
quote:
Test gelukt.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef Suijk het volgende:
Even testen dan.
quote:
wat heeft de SPT mod ermee te maken?quote:
1. Hij is ook VBL-modquote:Op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft de SPT mod ermee te maken?
oja, was ff vergeten dat hij oko VBL moddequote:Op maandag 23 mei 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Hij is ook VBL-mod
2. Alles is mitt zijn schuld
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
spannend
Okquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
Sluit mijn Cruiff/Maradona topic maar,was sarcastisch bedoeld al nemen sommige het nu wel een beetje serieus.
quote:
[Centraal] FC Liverpool deel 4quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
kan iemand het centraal liverpool topic een schop geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |