k ken nog een modje modje voor een ander subforum die dat in Hools ook altijd voor elkaar krijgtquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ken nog een modje modje voor een ander subforum die dat in Hools ook altijd voor elkaar krijgt
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:00 schreef mitt het volgende:
Zo lijkt het net alsof justme toch een slotje heeft gezet deze week
ze schijnt dan ook reserve mod te zijn, leuk adt ze deze week even van de bank af mocht komen dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:00 schreef mitt het volgende:
Zo lijkt het net alsof justme toch een slotje heeft gezet deze week
Done.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze schijnt dan ook reserve mod te zijn, leuk adt ze deze week even van de bank af mocht komen dus.
maargoed zou in dit topic: [CL-halve finale] PSV - AC Milan deel 2 het prachtwerk van Appelsientje ff in de OP kunnen worden geplaatst uit t vorige deel. k doel op dit plaatje:
[afbeelding]
Jouw 'kneusje' klinkt inderdaad een stuk vriendelijker.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De woordenschat van Nashje is erg beperkt.
Het zijn vooral niet vaste VBL-users die op zulke dagen onder de stenen vandaan komen kruipen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef AirRaid het volgende:
Kan er niet een gedragsregel komen voor het zwaai gedrag van sommige users.
Ik duid hiermee dus op de users die het blijkbar leuk vinden dat hun grote rivaal verliest. Dat je dit leuk vind, vind ik enigzinsoke, maar beargumenteer dit dan met goede normale woorden en niet meer wat zieligesmileys en 2 of 3 woordjes.
Nu weet ik dat het voor sommige dan deze users moeilijk is on lange zinnen te typen, maar als ze het niet kunnen heb ik liever dat ze weg blijven en dan maar buiten in de zandbak gaan spelen.
Het is iedere keer hetzelfde liedje als een voetbal ploeg (en dan vooral van de top 3) verliest. Vooral in de europacup topics is dit heel erg.
Is dicht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef hetsjhokleek het volgende:
Het officiële PSV topic #86: de dubbel dan maar
gooi maar dicht
perm, ban op heel Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn vooral niet vaste VBL-users die op zulke dagen onder de stenen vandaan komen kruipen.
Valt weinig tegen te doen, helaas.
We zijn niet zo van de bannerige in VBL.quote:
Wegwezen jij. Ga je verjaardag verder in gepaste dronkenschap vieren.quote:
Thanx, was me even ontschoten. Weggehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[CL 1/2 finale] PSV-AC Milan #7: uithuilen voor de PSV-ers
Zodra het zover is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gooi dat topic over die finale maar weer open, Golfer.
Zie je nou wel.quote:
hé doe es ff rustig.. we werken ons rot om alles bij te houdenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doodverwensingen mogen weer? Prima, plaats ik er ook een paar.
Ik raad het je niet aan. We modden ons gek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doodverwensingen mogen weer? Prima, plaats ik er ook een paar.
Ik geloof dat je het niet helemaal snapt: er werden zowel gisteren als vandaag tijdens de halve finales al finale-topics geopend met de uiteindelijk verkeerde (Nederlandse) ploegen daarin.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Moet die CL finale ook niet dicht ? Die is namelijk nog eerder dan de Uefa ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |