Vermoedelijke opstelling AC Milanquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Sheva kan wel 2 duels in een week aan hoor. Buiten zijn zwaardere blessures is hij fysiek één van de beteren. De verwachting is toch wel Sheva én Crespo. Ze willen snel 0-1 maken, aldus Maldini.
quote:Dida
Cafu, Nesta, Stam, Maldini
Gattuso, Pirlo, Seedorf
Kakà, Rui Costa
Shevchenko
Da's tenminste wat mij het meest boeitquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Doc het volgende:
Wie wordt de tegenstander van LFC?
Zie je wel mich, wel kerstboom. Typisch Ancelotti. Als hij nu Sheva nog ff inruilt voor Crespo ben ik tevree.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:
Vermoedelijke opstelling AC Milan
He jammerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef mark-- het volgende:
Dat weten we nog niet.
Bijna alle italiaanse kranten gokken 4-3-2-1. Ik hoop wel dat Rui Costa speelt, want die pakken we zo in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ja, de vermoedelijke opstellingen lopen uiteen. Las er net ook één met 4-3-2-1 en dan Ambrosini op het middenveld ipv Rui Costa bij PyTh. En anderen komen weer gewoon met 4-4-2, met Crespo én Sheva.
Ach we zullen zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ja, de vermoedelijke opstellingen lopen uiteen. Las er net ook één met 4-3-2-1 en dan Ambrosini op het middenveld ipv Rui Costa bij PyTh. En anderen komen weer gewoon met 4-4-2, met Crespo én Sheva.
Ik hoop dat ze de fans van Milan duidelijk vertellen dat een minuut stilte gewenst is.quote:Oproep aan alle stadionbezoekers
4 mei 2005 14:15
In verband met Nationale Dodenherdenking vraagt PSV alle stadionbezoekers vanavond om 19.45 uur op hun plaats aanwezig te zijn. In een aangepast voorprogramma zal het Philips Stadion om 20.00 uur twee minuten stilte houden.
Op de grote schermen en het interne televisiecircuit wordt rechtstreeks overgeschakeld naar de live-beelden van de NOS. Verder wordt de muziek in het stadion aangepast. Vanaf 20.30 uur tot aan de aftrap is de muziek weer zoals gebruikelijk, om de juiste sfeer voor deze kraker te creëren.
Klappen
Het is in Italië gewoonte om te klappen als er een minuut ter nagedachtenis van overledenen in acht wordt genomen. Mochten onze Milanese gasten dit vanavond doen, dan weet men dat dit uit respect gebeurt.
Ik gok ook op een kerstboom, Milan kan dan lekker op de counter loeren zonder achterin veel in gevaar te komen. Dat hoop ik niet, maar verwacht ik welquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
Bijna alle italiaanse kranten gokken 4-3-2-1. Ik hoop wel dat Rui Costa speelt, want die pakken we zo in.
Rui was een groot speler, maar tegenwoordig is hij te statisch en niet fit genoeg meer. In een gemiddelde wedstrijd kan hij nog prima mee maar als PSV er vol op klapt verzuipt hij compleet. Dan hebben ze meer aan Ambrosiniquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Lizz-n het volgende:
Ik gok ook op een kerstboom, Milan kan dan lekker op de counter loeren zonder achterin veel in gevaar te komen. Dat hoop ik niet, maar verwacht ik wel
Ik denk dat je Rui Costa een beetje onderschat.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de fans van Milan duidelijk vertellen dat een minuut stilte gewenst is.
Veel PSV fans zullen een raar beeld krijgen als ze de Milan aanhang zien klappen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jou hoop op de tegenstander heeft altijd nog gewerkt dus PSV gaat door, he gelukkig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |