quote:De medische staf van Parma vreest dat doelman Luca Bucci een beschadiging aan zijn trommelvlies overhoudt aan het ontplofte vuurwerk tijdens het duel met CSKA Moskou. Dat blijkt uit een eerste diagnose.
De keeper verblijft nog in een ziekenhuis in Moskou, waar hij wacht op het bericht dat hij wordt ontslagen. Waarschijnlijk zal pas in Italië een definitieve diagnose worden vastgesteld.
Bucci moest zich in de twintigste minuut laten vervangen nadat er vuurwerk in zijn doelgebied was ontploft. Parma verloor het duel met 3-0, maar de UEFA vergadert zondagmiddag om 15.00 uur in Genève of en hoe thuisclub CSKA Moskou wordt bestraft.
Wedden dat hij na het oordeel van de UEFA weer helemaal de oude is?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
De OP wordt dan ook nog aangepast.
Nog meer nieuws van het vuurwerk:
[..]
Dat was het beste, ja. De naam Champions League is nu wel vrij belachelijk, aangezien een minderheid zowaar Champion is. Dat ze het dan gewoon de League for the Rich and the Famous noemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, de Europacup 1 was zeer interessant. Wat is er nou mooier dan een toernooi waarin exclusief de landskampioenen mogen spelen?![]()
Niet alleen de finale helaas... Het hele toernooi is bagger. Ik kijk het meestal ook niet eens meer, bijna alle topwedstrijden vinden toch in de CL plaats.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu krijg je een Uefacupfinale die ongeveer even attractief is als een doordeweekse voorrondewedstrijd van de Intertoto-Cup.
Nouja, in de tijd dat Ajax kampioen werd (1995), was het inderdaad nog een 'Champions' League, met slechts 16 clubs, de kampioenen, uit 16 verschillende landen. Later werd het opgevoerd naar 24 clubs en heel snel daarna naar 32.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was het beste, ja. De naam Champions League is nu wel vrij belachelijk, aangezien een minderheid zowaar Champion is. Dat ze het dan gewoon de League for the Rich and the Famous noemen.
Nu krijg je een Uefacupfinale die ongeveer even attractief is als een doordeweekse voorrondewedstrijd van de Intertoto-Cup.
Ik vind van niet. Hier spreekt uit dat mits je geen slachtoffer maakt en de wedstrijd niet bij herhaling moet worden onderbroken en dus wordt uitgespeeld, een sterspeler vogelvrij is. De keeper was in belangrijke mate de factor die Austria Wien de weg naar de finale versperde met belangrijke reddingen. Parma heeft helemaal niks aan deze uitspraak! Het wordt niet schadeloos gesteld of wat.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:27 schreef Leatherface het volgende:
Overigens vind ik dit wel een toepasselijke straf. Inter kwam er ook een soortgelijke straf vanaf. En indien CSKA uit de finale werd geweerd was het schandaal alleen nog maar groter geworden.
Kan het zelf niet beter verwoordenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:43 schreef okee6 het volgende:
Andere clubs zouden hier best tegen mogen ageren maar dat durven ze niet, want dan word je aangekeken. De grote clubs hebben dat ook niet nodig.
Ohja, ik sluit natuurlijk uit dat de naam van Internazionale en het feit dat ze uit Italië komt heeft meegewogen in de strafmaat. Zoals ik ook uitsluit dat het feit dat Parma het lelijke eendje onderin de Serie A is een rol speelt. De UEFA meent gewoon dat een wedstrijd zonder publiek van deze tijd is. Zoals we eind vorige eeuw nog clubs uitsloten van Europees voetbal. Bommetje Cyprus betekende overspelen, had hier ook gekund. Oh nee, want het televisieschema (zelfde verhaal als bij dodenherdenking) en de heart for football campagne![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
Hup CSKA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |