abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:59:16 #101
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26784231
De OP wordt dan ook nog aangepast.

Nog meer nieuws van het vuurwerk:
quote:
De medische staf van Parma vreest dat doelman Luca Bucci een beschadiging aan zijn trommelvlies overhoudt aan het ontplofte vuurwerk tijdens het duel met CSKA Moskou. Dat blijkt uit een eerste diagnose.
De keeper verblijft nog in een ziekenhuis in Moskou, waar hij wacht op het bericht dat hij wordt ontslagen. Waarschijnlijk zal pas in Italië een definitieve diagnose worden vastgesteld.

Bucci moest zich in de twintigste minuut laten vervangen nadat er vuurwerk in zijn doelgebied was ontploft. Parma verloor het duel met 3-0, maar de UEFA vergadert zondagmiddag om 15.00 uur in Genève of en hoe thuisclub CSKA Moskou wordt bestraft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:23:22 #102
53103 jpzegthallo
Hallo dus.
pi_26784889
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
De OP wordt dan ook nog aangepast.

Nog meer nieuws van het vuurwerk:
[..]
Wedden dat hij na het oordeel van de UEFA weer helemaal de oude is?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:52:34 #103
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_26787468
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, de Europacup 1 was zeer interessant. Wat is er nou mooier dan een toernooi waarin exclusief de landskampioenen mogen spelen?
Dat was het beste, ja. De naam Champions League is nu wel vrij belachelijk, aangezien een minderheid zowaar Champion is. Dat ze het dan gewoon de League for the Rich and the Famous noemen.

Nu krijg je een Uefacupfinale die ongeveer even attractief is als een doordeweekse voorrondewedstrijd van de Intertoto-Cup.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:17:18 #104
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26788110
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

Nu krijg je een Uefacupfinale die ongeveer even attractief is als een doordeweekse voorrondewedstrijd van de Intertoto-Cup.
Niet alleen de finale helaas... Het hele toernooi is bagger. Ik kijk het meestal ook niet eens meer, bijna alle topwedstrijden vinden toch in de CL plaats.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26797368
De UEFA Cup is best een leuk toernooi hoor. Zitten gewoon goede ploegen in.
www.thuisuiteten.nl
pi_26797750
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat was het beste, ja. De naam Champions League is nu wel vrij belachelijk, aangezien een minderheid zowaar Champion is. Dat ze het dan gewoon de League for the Rich and the Famous noemen.

Nouja, in de tijd dat Ajax kampioen werd (1995), was het inderdaad nog een 'Champions' League, met slechts 16 clubs, de kampioenen, uit 16 verschillende landen. Later werd het opgevoerd naar 24 clubs en heel snel daarna naar 32.
  zondag 8 mei 2005 @ 19:53:11 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26832309
Parma protest rejected
Sunday, 8 May 2005
Parma FC's protest to UEFA following Thursday's UEFA Cup semi-final second leg against PFC CSKA Moskva in the Russian capital has been rejected by the UEFA Control and Disciplinary Body.

CSKA fined
Fireworks were thrown on to the pitch during the game, which CSKA won 3-0 to complete an aggregate victory. The Moscow club have been fined CHF 100000 and ordered to play their next two home UEFA club competition fixtures behind closed doors, with the second of those two matches deferred for a two-year probationary period.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26833475
En hoe is het nu met de Parmezaanse doelman? Is er bij hem een permanente gehoorbeschadiging geconstateerd?

Overigens vind ik dit wel een toepasselijke straf. Inter kwam er ook een soortgelijke straf vanaf. En indien CSKA uit de finale werd geweerd was het schandaal alleen nog maar groter geworden.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:29:20 #109
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26833557
Het is belachelijk dat CSKA dezelfde straf krijgt als Inter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26833711
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:43 schreef rotskibo het volgende:
Slechte OP trouwens.
pi_26837948
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:27 schreef Leatherface het volgende:
Overigens vind ik dit wel een toepasselijke straf. Inter kwam er ook een soortgelijke straf vanaf. En indien CSKA uit de finale werd geweerd was het schandaal alleen nog maar groter geworden.
Ik vind van niet. Hier spreekt uit dat mits je geen slachtoffer maakt en de wedstrijd niet bij herhaling moet worden onderbroken en dus wordt uitgespeeld, een sterspeler vogelvrij is. De keeper was in belangrijke mate de factor die Austria Wien de weg naar de finale versperde met belangrijke reddingen. Parma heeft helemaal niks aan deze uitspraak! Het wordt niet schadeloos gesteld of wat.

Als je een beker wilt, AZ bijvoorbeeld, dan kan je maar beter een fakkel naar Liedson of Luis Garcia gooien. Je staat dan bij succes in een internationale finale, de bezoekende ploeg zal aangeslagen zijn, win je nog wat makkelijker, en het schandaal gaat toch in de doofpot, over tien jaar weet alleen ieder nog wat je toen deed in de finale.

Kom op zeg, die som hoest toch iedereen op! Een speler kost veel meer en je hebt het hier over het spelen van de UEFA Cup finale. CSKA zal vast weinig blaam treffen, maar dit stimuleert toch alleen maar meer om het resultaat te beinvloeden? De uitspraak van Inter was al idioot. Veel vuurwerk tijdens de wedstrijd a la -veiligheid is niet belangrijk- ermee gooien -al helemaal minder- keeper raken -doorspelen jij aansteller- vuurdoop door een compleet vak -nou een paar wedstrijdjes zonder publiek dan- Dat is toch geen stellingname, dat is als een flitsboete. Eigenlijk mag je niet te hard rijden, maar je mag zelf bepalen wat je er voor over hebt, mits je het niet te vaak doet.

De UEFA zet gewoon mensenlevens op het spel eerst weer slachtoffers en dan verder zien
pi_26838229
Andere clubs zouden hier best tegen mogen ageren maar dat durven ze niet, want dan word je aangekeken. De grote clubs hebben dat ook niet nodig.

Ohja, ik sluit natuurlijk uit dat de naam van Internazionale en het feit dat ze uit Italië komt heeft meegewogen in de strafmaat. Zoals ik ook uitsluit dat het feit dat Parma het lelijke eendje onderin de Serie A is een rol speelt. De UEFA meent gewoon dat een wedstrijd zonder publiek van deze tijd is. Zoals we eind vorige eeuw nog clubs uitsloten van Europees voetbal. Bommetje Cyprus betekende overspelen, had hier ook gekund. Oh nee, want het televisieschema (zelfde verhaal als bij dodenherdenking) en de heart for football campagne
  maandag 9 mei 2005 @ 00:07:33 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26840974
Vraag me af hoe groot de zak centjes is die de UEFA hiervoor heeft gekregen van dat grote oliebedrijf achter CSKA. Schandalig, zo'n uitspraak.
pi_26841012
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:43 schreef okee6 het volgende:
Andere clubs zouden hier best tegen mogen ageren maar dat durven ze niet, want dan word je aangekeken. De grote clubs hebben dat ook niet nodig.

Ohja, ik sluit natuurlijk uit dat de naam van Internazionale en het feit dat ze uit Italië komt heeft meegewogen in de strafmaat. Zoals ik ook uitsluit dat het feit dat Parma het lelijke eendje onderin de Serie A is een rol speelt. De UEFA meent gewoon dat een wedstrijd zonder publiek van deze tijd is. Zoals we eind vorige eeuw nog clubs uitsloten van Europees voetbal. Bommetje Cyprus betekende overspelen, had hier ook gekund. Oh nee, want het televisieschema (zelfde verhaal als bij dodenherdenking) en de heart for football campagne
Kan het zelf niet beter verwoorden .
  maandag 9 mei 2005 @ 14:52:13 #115
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26853205
Mooi, fijn voor de Russen. Ik gun het ze toch wel. Kan ik met de OP aan de slag deze week.
www.thuisuiteten.nl
pi_26882819
zie aangepaste OP

[ Bericht 99% gewijzigd door golfer op 10-05-2005 14:35:29 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_26882900
Die portugezen winnen toch wel, alles is in hun voordeel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 mei 2005 @ 14:35:34 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26883229

wat een prachtig stadion is het toch waar de finale gespeeld wordt. vind dit plaatje ook iets mooier dan de tekening die in de OP van MM staat
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27118644
Hebben we er al zin in?

Vermoedelijk opstellingen:

Sporting: Ricardo Pereira; Miguel García, Beto, Anderson Polga, Rui Jorge; João Moutinho, Custódio, Fábio Rochembach, Pedro Barbosa; Sá Pinto, Liédson

CSKA Moskou: Akinfeev; Berezutskiy, Ignashevitch, Semberas; Zhirkov, Rahimic, Krasic, Daniel Carvalho, Odiah; Vágner Love, Olic
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:20:42 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27119974
Hup CSKA!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27121346
Ik hoop dat we vanavond huilende Portugezen zien
pi_27121441
Het leeft niet zo in Nederland geloof ik .
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:16:37 #123
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_27121796
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
Hup CSKA!

Ik verwacht een verlenging vanavond
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_27121850
Is het vanavond al
Shit, dan kan ik niet kijken...

Naja, hup cska!
pi_27121858
Ik boycot deze wedstrijd en ga hem dus niet kijken, alleen om het feit dat AZ daar had moeten staan in plaats van die kut-Portugezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')