scherrup hoor.quote:
ja, irritante zooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:17 schreef PJORourke het volgende:
Kan die spammert weg?
* just me heeft hem gepletquote:
Wat heeft onder EK-onder 17 met jouw topic te maken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:58 schreef tong80 het volgende:
Golfer die natuurlijk niet kijkt naar het EK-onder 17 komt weer online en denkt kom ik heb niks te doen en sluit een potentieel leuk discussie topic.
Ik mis een paar namen van die generatie van 95 en over het aan de kant van voornoemde spelers zijn er genoeg topics te vinden waarin je je ei uit verveling kwijt kunt.quote:Kluivert, Davids en Seedorf worden miskend.
Leg eens uit wat er mis mee is ? Een hele generatie wordt bij het oud vuil gezet en ik stel dat aan de kaak.
Noem nog eens een andere naam dan van die generatie die bij het grof vuil is gezet ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
Ik mis een paar namen van die generatie van 95 en over het aan de kant van voornoemde spelers zijn er genoeg topics te vinden waarin je je ei uit verveling kwijt kunt.
Bogarde, Musampaquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem nog eens een andere naam dan van die generatie die bij het grof vuil is gezet ?
Ja schandalig dat ze niet zijn geselecteerd.quote:
EK-onder 17 nog gezien justme ?quote:
idd geen speler zo uitgerust als hijquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja schandalig dat ze niet zijn geselecteerd.
Vooral Bogarde
* just me is ff niet zo lekker en heeft op de bank gehangenquote:
OKquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is ff niet zo lekker en heeft op de bank gehangen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:41 schreef just me het volgende:
iemand zal het even doen
iemand had het al gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |