Doelende op jou en DG, ik vind het behoorlijk flauw om jezelf een super-status toe te kennen omdat je dan 30 keer per jaar naar highbury gaat en in de tussentijds iedereen die minder gaat even in de grond te drukkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:43 schreef Erasmusch het volgende:
Doel je nou op mij of jezelf![]()
Wat ik wou zeggen is dat die gasten zo'n beetje het straatbeeld bepalen, tickets doen stijgen, netjes met hun fanshoptasjes rondlopen. Je herkent je eigen club toch niet meer? Ik liep me al te ergeren aan al die kutkoreanen die voor Song kwamen kijken![]()
ik heb niks met Arsenalquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Doelende op jou en DG, ik vind het behoorlijk flauw om jezelf een super-status toe te kennen omdat je dan 30 keer per jaar naar highbury gaat en in de tussentijds iedereen die minder gaat even in de grond te drukken
Laten we mekaar even in hun waarde laten en voor jezelf bepalen in wat voor vorm jij je club steunt.
Ik niet. Ben ik nu minder omdat ik niet zo vaak naar highbury ga?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef Erasmusch het volgende:
en ik kan DG's standpunt prima begrijpen
Als jij mij een super-status toewenst is dat prima.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Doelende op jou en DG, ik vind het behoorlijk flauw om jezelf een super-status toe te kennen omdat je dan 30 keer per jaar naar highbury gaat en in de tussentijds iedereen die minder gaat even in de grond te drukken
Laten we mekaar even in hun waarde laten en voor jezelf bepalen in wat voor vorm jij je club steunt.
Tuurlijk mag jij. Maar scheer dan niet alles over een kam. Maar je moet begrijpen dat niet iedereen er geld voor (over) heeft om 30+ wedstrijden te bezoeken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik?
OK,ik had het misschien iets anders moeten formuleren en ik snap dat niet iedereen evenveel te besteden heeft maar ik erger me er iig godsgruwelijk aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij. Maar scheer dan niet alles over een kam. Maar je moet begrijpen dat niet iedereen er geld voor (over) heeft om 30+ wedstrijden te bezoeken.
jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef Sloggi het volgende:
Speelt Arsenal wel 30+ wedstrijden op Highbury per jaar
ja,Arsenal speelt sowieso geen vriendschappelijke wedstrijden op Highbury.quote:
19 competitiewedstrijdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja,Arsenal speelt sowieso geen vriendschappelijke wedstrijden op Highbury.
1 Maal in de zoveel tijd een testimonial daargelaten
7 CL wedstrijden is iets teveel van het goedequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
19 competitiewedstrijden
+/- 7 CL-wedstrijden
----------------------------
26
En dan nog een hele zooi wedstrijden voor de FA Cup, Leage Cup, Charity Shield (maar nu even niet) en dan mis ik vast nog wat...
Verdomd, je hebt gelijk
Ja hebt gelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
7 CL wedstrijden is iets teveel van het goede
Maar gelukkig zijn alle spelers wel uit 1 land afkomstig, he sufkut?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:33 schreef Erasmusch het volgende:
DG, irriteer jij je niet aan al die Scandinaviers/Jappen/Oostenrijkers die 'een dagje Arsenal' komen doen? Ben zondag ff rond Highbury gelopen en dacht dat Man Utd altijd bekend stond om de vele toeristen... En dan ik er voor het gemak maar van uit dat al die paki's en negers wel uit London komen![]()
Wederom een zeer goede bijdrage van jequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef BennieK het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn alle spelers wel uit 1 land afkomstig, he sufkut?![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef BennieK het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn alle spelers wel uit 1 land afkomstig, he sufkut?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |