Maar er komt geen smak geld op tafel voor hem,ben maar niet bang.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er een smak geld op tafel komt heeft Big Sam niets meer te vertellen.
He will be back to haunt usquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:13 schreef VoreG het volgende:
Diego is er nu niet dus deze post had nog geen zin
Jullie vinden jezelf toch een topclub? Je staat aan het eind van het seizoen met lege handen, dus is het per definitie een slecht seizoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:37 schreef DutchGooner het volgende:
Het dikgedrukte is speciaal voor de mensen die zeggen dat het een slecht seizoen is geweest voor ons.
Following the victory at West Brom, Arsene Wenger spoke of the need to finish second, and stated quite clearly why we have lost our Premiership crown.
He said:
"It was a big disappointment to lose the title, but Chelsea deserved a lot of congratulations because they have done exceptionally well this season. We now have 77 points from 35 games, and that's our second-best points total in the last eight years, but Chelsea have been remarkably consistent."
"I can say the difference is that, when we lost at Manchester United, in the following six games we took only six points, while Chelsea took 16. That is where we lost the championship because it took us some time to recover from that huge disappointment of losing at United, but it's very important to finish second, and that's why the game on Sunday at home to Liverpool is another vital one.
"Finishing second also means we avoid a qualifying game to reach the Champions League. Those types of matches become more and more difficult every year.
"If you finish second, then you can say you are in the Champions League for the following season, and if you finish third you cannot say that because you are in a qualifying round for the Champions League, and that's a big difference."
En zo is het!
De enige club die jaar op jaar met lege handen staan zijn de Sperz en volgens mij is de FA cup een reele optie (die de sperz maar wat graag willen winnen maar daar te incompetent voor zijn)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:09 schreef aldostuta het volgende:
Jullie vinden jezelf toch een topclub? Je staat aan het eind van het seizoen met lege handen, dus is het per definitie een slecht seizoen.
Als hij 7 keer op rij verliest is het ook exit voor Jol hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Spurs zal Arsenal nog wel overtreffen,
Laat Jol maar eens wat bouwen
Dat geldt ook voor Wengerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als hij 7 keer op rij verliest is het ook exit voor Jol hoor.
Uhm, zou je mij misschien even de passage aan willen heven waarin het over de Spurs heb?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
De enige club die jaar op jaar met lege handen staan zijn de Sperz en volgens mij is de FA cup een reele optie (die de sperz maar wat graag willen winnen maar daar te incompetent voor zijn)
Bovendien, de Charity Shield staat sowiezo al in de kast. En wie het kleine niet eert.......
Het ging om de definitie van een slecht seizoenquote:
hmmm.. als ik me niet vergis ben je een sperz-fanboyquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Uhm, zou je mij misschien even de passage aan willen heven waarin het over de Spurs heb?
Nou dat denk ik niet. Iemand die 10 jaar met veel suc6 bij een club werkt heeft wel wat krediet.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Goeie grap!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Jol maar eens wat bouwen
Nope,niet met iemand die er al 8 jaar zit,wel met iemand die er net een blauwe maandag zit,lees Jolquote:
U bent Nostradamus?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jullie vinden jezelf toch een topclub? Je staat aan het eind van het seizoen met lege handen, dus is het per definitie een slecht seizoen.
Klopt, alleen een beetje een zwaktebod om het te betrekken in een discussie die daar totaal niet over gaat...........quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
hmmm.. als ik me niet vergis ben je een sperz-fanboy
Nee,wat moeten wij in hemelsnaam met Owen als je Henry hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Vandaag melden diverse media weer dat Reyes naar Real Madrid zou gaan en Owen eventueel naar Arsenal. Zien jullie dat zitten?
Een aardige 4-4-2 opstellen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,wat moeten wij in hemelsnaam met Owen als je Henry hebt?
Misschien, alleen jij roept dat Arsenal het seizoen met lege handen komt te staan is pertinent onwaar als de FA cup finale nog gespeeld moet worden en de Charity Shield wel gewonnen is (voor wat dat voorstelt, maar als we dan toch gaan miereneuken)quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Klopt, alleen een beetje een zwaktebod om het te betrekken in een discussie die daar totaal niet over gaat...........
Ja,en vergeet NEDERLANDERS er niet bij te zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:33 schreef Erasmusch het volgende:
DG, irriteer jij je niet aan al die Scandinaviers/Jappen/Oostenrijkers die 'een dagje Arsenal' komen doen? Ben zondag ff rond Highbury gelopen en dacht dat Man Utd altijd bekend stond om de vele toeristen... En dan ik er voor het gemak maar van uit dat al die paki's en negers wel uit London komen![]()
Doel je nou op mij of jezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,en vergeet NEDERLANDERS er niet bij te zitten.
Ik doel op hetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Doel je nou op mij of jezelf![]()
Wat ik wou zeggen is dat die gasten zo'n beetje het straatbeeld bepalen, tickets doen stijgen, netjes met hun fanshoptasjes rondlopen. Je herkent je eigen club toch niet meer? Ik liep me al te ergeren aan al die kutkoreanen die voor Song kwamen kijken![]()
Die doet het best aardig bij MVV.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Dus beter Caracciolo halen dan.
wie van de Arsenal liefhebbers hiero zou je daar onder scharenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik doel op hetRTL 5
volk wat er rondloopt.
Iedereen behalve fanneke en ikzelf,kortom beide mensen met 30+ Highbury bezoekenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
wie van de Arsenal liefhebbers hiero zou je daar onder scharen![]()
Toen waren het al afzetters,quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:09 schreef fanneke het volgende:
Ik kwam afgelopen week mijn kaartje van m'n allereerste bezoek aan Highbury tegen.
Arsenal-Aston Villa in 1982
West Lower tier Block O. prijs £3.00 !!!
quote:Owusu kan bijtekenen
Van onze speciale verslaggever
ZWOLLE, woensdag
Arsenal heeft Quincy Owusu-Abeyie (19) een aanbieding gedaan om zijn één jaar doorlopende contract open te breken, op te waarderen en te verlengen tot 2007. Brian Berkleef, de zaakwaarnemer van de aanvaller van Oranje onder twintig, heeft een tegenbod gedaan. ,,Quincy wil zijn verbintenis graag met twee jaar verlengen”, aldus Berkleef. ,,Ik denk dat we er snel uit zullen komen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |