abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25518252
quote:
Booy straft Van de Haar disciplinair

Uitgegeven: 14 maart 2005 21:57

UTRECHT - Trainer Foeke Booy van FC Utrecht heeft maandag aanvaller Hans van de Haar meegedeeld dat hij 'voorlopig' niet in aanmerking komt voor speelminuten in het eerste elftal. De coach nam zijn actie naar aanleiding van de houding van zijn spits in de voorbereiding naar de competitiewedstrijd van zondag tegen FC Groningen. Dat thuisduel eindigde in een nederlaag (1-2).

"Ik heb Hans verteld dat ik hem voorlopig even niet nodig heb", aldus Booy, die zei dat de speler wel gewoon blijft meetrainen. Er is Van de Haar geen termijn gesteld. De speler is momenteel bij FC Utrecht reserve achter Michael Mols. Volgens Booy kan hij op de training zijn plaats terugverdienen.

Zondag deed Booy een beroep op hem toen Utrecht achter stond. De ongemotiveerde wijze waarop Van de Haar toen zijn warming-up deed, zinde Booy niet. "Er zijn meer spelers die voor de basis in aanmerking komen, maar toch niet spelen. Een professional hoort daar goed mee om te gaan."
Schijnbaar is het spel om welke spits er moet vertrekken na dit seizoen begonnen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25518491
Onzin, een beetje proffesional wil vechten voor zijn plaats. Volledig eens met Booy
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_25529890
quote:
''TNT hoofdsponsor FC Utrecht''
UTRECHT - FC Utrecht speelt zondag 10 april tegen AZ in het shirt van de nieuwe hoofdsponsor. Waarschijnlijk is dat TNT, de nieuwe naam van postbedrijf TPG.

Post-, express en logistiek bedrijf TPG zal vanaf 2006 al haar activiteiten wereldwijd onder de merknaam TNT uitvoeren. De aandeelhouders moeten 7 april goedkeuring geven aan de naamswijziging. Drie dagen later speelt FC Utrecht tegen AZ. Saillant detail: de wedstrijd stond aanvankelijk vrijdagavond 8 april gepland, maar door mogelijke Europacupverplichtingen van de Alkmaarders ging dat feestje niet door.

FC Utrecht heeft afgesproken de naam van de nieuwe hoofdsponsor geheim te houden; het bedrijf wil in april zelf met het nieuws naar buiten treden. In het geruchtencircuit valt de naam TNT al weken.Het nieuwe sponsorcontract geldt voor vier jaar.
pi_25539154
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]
Het werd ook al slellig ontkend door tnt. Maar goed waar rook is....
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_25630210
Zo, gisteren dankzij Stefaan Tanghe verloren, wat een domme overtredingen zeg rond de middellijn, je zou toch verwachten van een aanvoerder (en 30+er) dat ie beter weet...

Verder heeft Joost Terol helaas weer laten zien niet goed genoeg te zijn voor dit niveau, die vrije trap had er nooit in gemogen natuurlijk, en hoe ie die bal voor de zoveelste keer weereens los liet wat bijna 0-2 opleverde...
pi_25640869
Kom op zeg, waar zijn alle Utrechters gebleven ?

Stukje uit UN vandaag :
quote:
Of, zoals Stefaan Tanghe het gisteren na de 1-0 thuisnederlaag tegen Heerenveen uitdrukte: ,,Lekker voetballen zonder druk. En we spelen ook voor onze premie en ons publiek.’’
Kan iemand aub de aanvoerdersband overnemen van meneer Tanghe ?

Tsjonge jonge jonge wat een uitspraak zeg, pffff.....
pi_25644830
quote:
Op maandag 21 maart 2005 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, gisteren dankzij Stefaan Tanghe verloren, wat een domme overtredingen zeg rond de middellijn, je zou toch verwachten van een aanvoerder (en 30+er) dat ie beter weet...

Verder heeft Joost Terol helaas weer laten zien niet goed genoeg te zijn voor dit niveau, die vrije trap had er nooit in gemogen natuurlijk, en hoe ie die bal voor de zoveelste keer weereens los liet wat bijna 0-2 opleverde...
Zat jij op de bunnik? In iedergeval mijn hart ging sneller kloppen.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:14:30 #8
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25659067
Terol heeft ons na de winterstop echt punten gekost
pi_25661917
Nou persoonlijk vind ik dat te makkelijk gezegt Eilanden. Tuurlijk mag die niet zulke fouten maken. Maar ook fouten maken is menselijk. Nezoals die bijna openkans in de laatste minuten. Ook dat was een fout. En had er ingemoeten.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 21:25:34 #10
26251 Eilanden
pi_25669288
Als je vorige FC Utrecht topics doorleest, kan je zien dat ik altijd voorstander was van Terol op het doel en tot zijn blessure deed hij het gewoon goed. Na de winsterstop zie echter fouten. Bal los laten tegen Feyenoord (2e goal), goal tegen Groningen en die goal van Heerenveen was in mijn ogen houdbaar. Ook staat hij veel minder zeker in het doel. Voorheen stond er echt een kerel in het doel, nu is het meer een onzeker iemand.

Hij heeft absoluut de potentie, maar die vormcrisis moet niet te lang duren...
pi_25678853
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:25 schreef Eilanden het volgende:
Als je vorige FC Utrecht topics doorleest, kan je zien dat ik altijd voorstander was van Terol op het doel en tot zijn blessure deed hij het gewoon goed. Na de winsterstop zie echter fouten. Bal los laten tegen Feyenoord (2e goal), goal tegen Groningen en die goal van Heerenveen was in mijn ogen houdbaar. Ook staat hij veel minder zeker in het doel. Voorheen stond er echt een kerel in het doel, nu is het meer een onzeker iemand.

Hij heeft absoluut de potentie, maar die vormcrisis moet niet te lang duren...
Hij mist gewoon basis-kwaliteiten als keeper, wordt met de week duidelijker...
pi_25682805
quote:
'FC Utrecht wil Sibon als vervanger Mols'
R. Deelstra | 23-03-2005 12:10:13

FC Utrecht wil Gerald Sibon komende zomer naar de Domstad halen, zo meldt het plaatselijke Radio M vanochtend. De club van trainer Foeke Booy zou afwillen van Michael Mols en de PSV-spits, die in Eindhoven zelden aan spelen toe komt, vanaf volgend seizoen aan de selectie willen toevoegen.

Volgens de radiozender is er al een eerste gesprek geweest. Dit gesprek zou positief zijn verlopen. Sibon, voormalig speler van FC Twente, VVV-Venlo, Roda JC, Ajax, Sheffield Wednesday en SC Heerenveen, zou wel oren hebben naar een overgang. Bij PSV zit hij na de komst van de Braziliaan Robert vaak op de tribune.

FC Utrecht zou de samenwerking met Mols willen beëindigen. De ‘verloren zoon’ keerde afgelopen winterstop terug, maar kan de hoge verwachtingen tot nog toe niet waarmaken. Utrecht heeft in het contract van de publiekslieveling laten opnemen dat zij komende zomer van hem afkunnen.
pi_25682876
Veel plezier ermee he...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25683157
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Veel plezier ermee he...
Veel slechter dan de huidige Mols kan het niet zijn, al ben ik absoluut geen fan van Gerald ''in zoveel 1990 voelde ik mij nog te goed voor Utrecht'' Sibon.....
pi_25683748
Heb je misschien ook een bron. PBaterman1978. Maar laat maar komen. Beter dan mols. Met alle respect natuurlijk.
pi_25683815
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef Druppel het volgende:
Heb je misschien ook een bron. PBaterman1978. Maar laat maar komen. Beter dan mols. Met alle respect natuurlijk.
Sorry RadioM. is de bron.
pi_25691021
Wat gaat er dan gebeuren met Hans van der Haar? Ik vind dat wel een aardige spits, balvast en een neusje voor de goal. Hoogst twijfelachtig of Sibon meer kan brengen dan hem.
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:11:50 #18
26251 Eilanden
pi_25691865
Neusje voor de goal klopt wel, maar zo ontzettend balvast is van der Haar echt niet. Daarnaast voegt hij voetballend nou ook niet echt veel toe....
pi_25695290
Dat zou fantastisch voor Utrecht zijn als Gerald zou komen. Dat is echt iemand die voor jullie de goals kan maken. Denk aan z'n periode bij Heerenveen.
That's all folks!
pi_25695802
Hans vd Haar een neusje voor de goal ?

Scoren is nooit zijn sterkste punt geweest volgens mij, en voetballend vind ik m meer brengen dan 95% van de rest van onze supporters vinden. (geloof ik, aangezien er heel veel vd Haar haters zijn.)
pi_25706115
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Hans vd Haar een neusje voor de goal ?

Scoren is nooit zijn sterkste punt geweest volgens mij, en voetballend vind ik m meer brengen dan 95% van de rest van onze supporters vinden. (geloof ik, aangezien er heel veel vd Haar haters zijn.)
Als je het zo opleest is het helemaal geen spits
pi_25708636
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:57 schreef Druppel het volgende:

[..]

Als je het zo opleest is het helemaal geen spits
hehe

Volgens mij is Hansie een kaatsende spits, een target-man zeg maar...

Daarom rendeert ie trouwens ook niet goed in ons systeem volgens mij, als je 4-4-2 zou spelen met Hans en een snelle beweeglijke spits eromheen, zou het stukken beter gaan...
pi_25709529
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

hehe

Volgens mij is Hansie een kaatsende spits, een target-man zeg maar...

Daarom rendeert ie trouwens ook niet goed in ons systeem volgens mij, als je 4-4-2 zou spelen met Hans en een snelle beweeglijke spits eromheen, zou het stukken beter gaan...
Lijkt mij ook een beter systeem voor Utrecht maar goed. Overigens weet ik dan weer niet wie je er naast zal moeten laten spelen. Douglas of van de bergh of misschien tog mols. Maar goed wie ben ik
pi_25709677
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:27 schreef Druppel het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een beter systeem voor Utrecht maar goed. Overigens weet ik dan weer niet wie je er naast zal moeten laten spelen. Douglas of van de bergh of misschien tog mols. Maar goed wie ben ik
Tsja, zolang Foeke er zit, blijven we 4-3-3 spelen, terwijl ik ook van mening ben dat dat gewoon niet werkt

We zijn nu veels te afhankelijk van de vorm van vd Bergh (die al 1,5 jaar geen bal meer raakt) en Douglas (van wie het onbegrijpelijk is dat ie zo hoog in bv. het VI klassement staat).

Hoe blij ik ook ben met de successen die Foeke ons gebracht heeft, verlang ik terug naar het spierballen-voetbal onder Adelaar....
pi_25709945
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja, zolang Foeke er zit, blijven we 4-3-3 spelen, terwijl ik ook van mening ben dat dat gewoon niet werkt

We zijn nu veels te afhankelijk van de vorm van vd Bergh (die al 1,5 jaar geen bal meer raakt) en Douglas (van wie het onbegrijpelijk is dat ie zo hoog in bv. het VI klassement staat).

Hoe blij ik ook ben met de successen die Foeke ons gebracht heeft, verlang ik terug naar het spierballen-voetbal onder Adelaar....
Persoonlijk vind ik 4-3-3 wel mooier om na te kijken. Mits goed uitgevoerd zie AZ.

Wat ik van Douglas moet vinden weet ik niet. Hij loopt vaak vrij maat durf ( of kan ) ze man niet voorbij. Waarbij ik dan denk dat ie echt snel is. vd Berg ja doet zijn best maar komt er inderdaad niet echt uit de laatste tijd.

Vergeet niet dat Adelaar ook het team erna had. Kuijt die op volle toeren liep. etz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')