Wat is dat nou voor onzin. In de kuip zien ze het wel hoor, Hij is basis, en is een lieveling van het publiek. Net als kuyt.....quote:Op zondag 19 september 2004 22:57 schreef tong80 het volgende:
Wat een wereldvoetballer.
Helaas zien ze het in de Kuip weer eens niet en is Kuijt de publiekslieveling. Net als met z'n oudere broer zien ze weer niet wat voor een goud ze in handen heben.
Nee dat was de inschatting van Mark Wotte bij voetbal insite die jij nu kopieert.quote:Op zondag 19 september 2004 23:21 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb de indruk dat hij nu juist wél eens op de juiste waarde geschat wordt op Zuid.
Verder vind ik het een goede voetballer die alleen nog eens wat constanter mag worden, ik zit te wachten tot hij eens 2-3 wedstrijden dramatisch gaat voetballen, want mijn inschatting is dat hij (net als bij excelsior vorig jaar) nog wel in een dip zal komen.
Haha serieus? Heb dat niet gezien vanavond (of was t niet vanavond?)....... Maar roep dit al wat langer hoorquote:Op zondag 19 september 2004 23:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee dat was de inschatting van Mark Wotte bij voetbal insite die jij nu kopieert.![]()
Ja serieus, dat was precies wat hij zei vrijdagavond.quote:Op zondag 19 september 2004 23:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha serieus? Heb dat niet gezien vanavond (of was t niet vanavond?)....... Maar roep dit al wat langer hoor
Joh! Nou vrijdagavond ben ik al helemaal nooit thuis (ga ik me nog zitten verdedigen ookquote:Op zondag 19 september 2004 23:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja serieus, dat was precies wat hij zei vrijdagavond.![]()
niet met je vergelijking iigquote:Op maandag 20 september 2004 00:21 schreef tong80 het volgende:
Niemand die het met me eens is ?
Als Feyenoord zijnde kan je hem beter in Oranje hebben dan bij Ivoorkust want die willen wel eens een wedstrijd om niks spelen door de weeks waarbij z ehem oprroepen en je hem 3 weken kwijt bent.quote:Op maandag 20 september 2004 00:59 schreef Erasmusch het volgende:
Ben vorig jaar af en toe een wedstrijd van Jong Feyenoord wezen kijken en toen wou niemand me geloven wat voor toppert daar rondliep op een achterafveldje (Mindlight) tegen een veredeld superboeren a1. Maar wie het laatst lacht...
Vandaag bakte ie er trouwens weinig van, maar zn broer had ook wel eens regelmatig een offday. Maar over een paar wedstrijden zal Buffel dr ook wel weer staan. Kunnen we het roulatiesysteem gaan toepassen. Hoef m niet in oranje, maar wel uit Ivoorkust XI.
En dat niet op waarde schatten
Ze willen ook wel eens hun selectie opsluiten na een verliespartij en krijg je hem getraumatiseerd terug.quote:Op maandag 20 september 2004 07:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als Feyenoord zijnde kan je hem beter in Oranje hebben dan bij Ivoorkust want die willen wel eens een wedstrijd om niks spelen door de weeks waarbij z ehem oprroepen en je hem 3 weken kwijt bent.![]()
Wat vind je dan van al die Surinamers in Oranje?quote:Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo voor een Kalou in oranje, doe mij maar 11 kaaskoppen.
Toch geen Holland blank aanhanger hoop ik?quote:Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo voor een Kalou in oranje, doe mij maar 11 kaaskoppen.
Ik niet.quote:Op maandag 20 september 2004 00:21 schreef tong80 het volgende:
Niemand die het met me eens is ?
Nee hoor, ik vind dat je wil je in aanmerking komen voor het NL elftal in Nederland geboren moet zijn of dat een van de ouders de Nederlandse nationaliteit moet hebben. Meer niet.quote:Op maandag 20 september 2004 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch geen Holland blank aanhanger hoop ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |