abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 19 september 2004 @ 22:57:48 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_22069425
Wat een wereldvoetballer.

Ben als Ajacied helemaal verliefd op hem. Helaas zien ze het in de Kuip weer eens niet en is Kuijt de publiekslieveling. Net als met z'n oudere broer zien ze weer niet wat voor een goud ze in handen heben.

Dit wordt een wereldtopper.

Maar zoals met Larson dat beseffen ze pas achteraf in Rotterdam.

Kalou kom naar Amsterdam en je wordt op handen gedragen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 19 september 2004 @ 23:10:12 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_22069762
Feijenoorders slapen waarschijnlijk. Kan ik me wel iets bij voorstellen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22069888
Kalou in Oranje.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_22069889
Inderdaad hele leuke voetballer.
pi_22070084
Ik heb de indruk dat hij nu juist wél eens op de juiste waarde geschat wordt op Zuid.

Verder vind ik het een goede voetballer die alleen nog eens wat constanter mag worden, ik zit te wachten tot hij eens 2-3 wedstrijden dramatisch gaat voetballen, want mijn inschatting is dat hij (net als bij excelsior vorig jaar) nog wel in een dip zal komen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_22070114
quote:
Op zondag 19 september 2004 22:57 schreef tong80 het volgende:
Wat een wereldvoetballer.

Helaas zien ze het in de Kuip weer eens niet en is Kuijt de publiekslieveling. Net als met z'n oudere broer zien ze weer niet wat voor een goud ze in handen heben.
Wat is dat nou voor onzin. In de kuip zien ze het wel hoor, Hij is basis, en is een lieveling van het publiek. Net als kuyt.....
pi_22070153
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:21 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb de indruk dat hij nu juist wél eens op de juiste waarde geschat wordt op Zuid.

Verder vind ik het een goede voetballer die alleen nog eens wat constanter mag worden, ik zit te wachten tot hij eens 2-3 wedstrijden dramatisch gaat voetballen, want mijn inschatting is dat hij (net als bij excelsior vorig jaar) nog wel in een dip zal komen.
Nee dat was de inschatting van Mark Wotte bij voetbal insite die jij nu kopieert.
pi_22070191
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:23 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nee dat was de inschatting van Mark Wotte bij voetbal insite die jij nu kopieert.
Haha serieus? Heb dat niet gezien vanavond (of was t niet vanavond?)....... Maar roep dit al wat langer hoor
pi_22070237
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:24 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Haha serieus? Heb dat niet gezien vanavond (of was t niet vanavond?)....... Maar roep dit al wat langer hoor
Ja serieus, dat was precies wat hij zei vrijdagavond.
pi_22070305
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:26 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ja serieus, dat was precies wat hij zei vrijdagavond.
Joh! Nou vrijdagavond ben ik al helemaal nooit thuis (ga ik me nog zitten verdedigen ook )
Maar wel mooi, hoewel ik het eigenlijk nooit met die Wotte eens ben wat andere zaken betreft.

Ontopic weer: In potentie is het natuurlijk wel een wereldvoetballer, en mocht hij zijn huidige niveau weten vast te houden is hij een van de beste voetballers in de HCE.
  Trouwste user 2022 zondag 19 september 2004 @ 23:52:18 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_22070815
Hij is nu al zo goed. Ik verwacht niet dat ie terug zal vallen. Typisch voorbeeld die in het rijtje Zidane, van Basten, Bergkamp en Raul zal passen. Spelers die er kwamen en nooit weggingen.

Trouwste user 2022 maandag 20 september 2004 @ 00:21:02 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_22071539
Niemand die het met me eens is ?

pi_22072307
Ben vorig jaar af en toe een wedstrijd van Jong Feyenoord wezen kijken en toen wou niemand me geloven wat voor toppert daar rondliep op een achterafveldje ( Mindlight) tegen een veredeld superboeren a1. Maar wie het laatst lacht...
Vandaag bakte ie er trouwens weinig van, maar zn broer had ook wel eens regelmatig een offday. Maar over een paar wedstrijden zal Buffel dr ook wel weer staan. Kunnen we het roulatiesysteem gaan toepassen. Hoef m niet in oranje, maar wel uit Ivoorkust XI.

En dat niet op waarde schatten
  maandag 20 september 2004 @ 02:15:15 #14
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22073633
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:21 schreef tong80 het volgende:

niet met je vergelijking iig
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22074880
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:59 schreef Erasmusch het volgende:
Ben vorig jaar af en toe een wedstrijd van Jong Feyenoord wezen kijken en toen wou niemand me geloven wat voor toppert daar rondliep op een achterafveldje ( Mindlight) tegen een veredeld superboeren a1. Maar wie het laatst lacht...
Vandaag bakte ie er trouwens weinig van, maar zn broer had ook wel eens regelmatig een offday. Maar over een paar wedstrijden zal Buffel dr ook wel weer staan. Kunnen we het roulatiesysteem gaan toepassen. Hoef m niet in oranje, maar wel uit Ivoorkust XI.

En dat niet op waarde schatten
Als Feyenoord zijnde kan je hem beter in Oranje hebben dan bij Ivoorkust want die willen wel eens een wedstrijd om niks spelen door de weeks waarbij z ehem oprroepen en je hem 3 weken kwijt bent.
  maandag 20 september 2004 @ 11:57:48 #16
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22077870
quote:
Op maandag 20 september 2004 07:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als Feyenoord zijnde kan je hem beter in Oranje hebben dan bij Ivoorkust want die willen wel eens een wedstrijd om niks spelen door de weeks waarbij z ehem oprroepen en je hem 3 weken kwijt bent.
Ze willen ook wel eens hun selectie opsluiten na een verliespartij en krijg je hem getraumatiseerd terug.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22079663
Als z'n papieren eens in orde zijn, zo snel mogelijk oproepen voor Oranje!
pi_22079704
Ik ben niet zo voor een Kalou in oranje, doe mij maar 11 kaaskoppen.
That's all folks!
pi_22079858
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vind je dan van al die Surinamers in Oranje?
pi_22079908
Vind ik ook niks eigenlijk.
That's all folks!
  maandag 20 september 2004 @ 13:50:48 #21
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22080239
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch geen Holland blank aanhanger hoop ik?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22080475
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:21 schreef tong80 het volgende:
Ik niet.

VDV werd een paar seizoenen geleden ook al de nieuwe Zidane genoemd, maar ik zie hem voorlopig niet bij een buitenlandse topclub spelen.

Kalou heeft de potentie (net als VDV), maar het is afwachten.
pi_22080599
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Toch geen Holland blank aanhanger hoop ik?
Nee hoor, ik vind dat je wil je in aanmerking komen voor het NL elftal in Nederland geboren moet zijn of dat een van de ouders de Nederlandse nationaliteit moet hebben. Meer niet.
That's all folks!
  maandag 20 september 2004 @ 14:37:46 #24
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_22081379
Als z'n FOK!-zaakwaarnemer kan ik niet anders dan deze lofuitingen onderstrepen en hopen dat hij snel een transfer naar Real Madrid of Man Utd afdwingt...

Leuke dribbelaartje die ook nog eens waardig wat scoort. Maar nog niet zo goed dat hij wedstrijden kan beslissen of in z'n 1-tje dingen kan forceren. Maar hij gaat er zeker wel komen!
pi_22084811
Zou geinig zijn wanneer hij Nederlander zou worden.

Nog leuker vind ik eigenlijk dat Bona het al voorspeld had. Dan haal je glimlachend je schouders op, maar hij kan inderdaad zeer aardig ballen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')