Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:
PSv kan beter werken aan het middenveld want Vogel en Van Bommel waren afgelopen seizoen wel de spelers samen met Cocu die eigenlijk de spil waren waar het geheel om draaide.
idd, van Bommel hoefde zich dit seizoen minder bezig te houden met t spel van anderen op t middenveld. Vorig seizoen moest hij vaak de "troep" van anderen opruimen waardoor hij daar meer mee bezig was dan zn eigfen spel. Nu kon hij zich op zn eigen spel richten wat hem ten goede kwam.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.
Mede door Cocu heeft van Bommel dit seizoen zo goed gespeeld.
Maar daar moeten inderdaad goede vervangers voor worden aangetrokken, ik pleit nog steeds voor Landzaat als opvolger van Bommeltje.
En dalijk zie je hem alsnog naar PSV gaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:
Zag meneer Van der Vaart net bij Sportjournaal, er kan nu wel definitief een streep doorheen want:
"ik wil naar het buitenland, dus PSV is niet aan de orde"
idd Lucius verdient dat gewoon!!! hij deed/doet het altijd goed in het veld!! dat is ook echt een PSV-er in hart en nieren!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.
PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar staat trouwens ons prijzenoverzicht in de OP ?
Dat is altijd goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebben
quote:10/5/2005 - Koreaanse aanvaller in beeld bij PSV?
(Gepost door RvN)
Onlangs meldde De Telegraaf in een artikel tussen neus en lippen door dat PSV mogelijk versterkt zou worden met een Koreaans talent. Dat zou wel eens de 19-jarige aanvaller Chu-yong Park kunnen zijn. Volgens Yahoo Korea zou de jonge aanvaller in de belangstelling staan van PSV. De 19-jarige spits is geselecteerd voor het nationale elftal van Zuid-Korea voor interlands begin juni. Aansluitend reist hij naar Nederland voor het WK U20. Hij komt uit voor FC Seoul.
Hmm dat was wel te verwachten, maar ik ben beniewd hoe Guus dit gaat aanpakken... maar ik heb daar alle vertrouwen in natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Ooijer wil niet naar Leverkusen
De gevreesde leegloop bij PSV lijkt op gang te komen. Naast Mark van Bommel en Johann Vogel, die zeker vertrekken, is er volop belangstelling voor andere spelers.
Bayer Leverkusen heeft André Ooijer zelfs al een aanbieding gedaan. De 30-jarige Amsterdammer wees dit bod echter van de hand.
De verdediger staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs en de kans dat hij na de zomer aan zijn negende seizoen in Eindhoven begint, lijkt klein. Ooijer heeft bij PSV een contract tot de zomer van 2007.
[afbeelding]
Wat is dit dan voor berichtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Ooijer wil niet naar Leverkusen
De gevreesde leegloop bij PSV lijkt op gang te komen. Naast Mark van Bommel en Johann Vogel, die zeker vertrekken, is er volop belangstelling voor andere spelers.
Bayer Leverkusen heeft André Ooijer zelfs al een aanbieding gedaan. De 30-jarige Amsterdammer wees dit bod echter van de hand.
De verdediger staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs en de kans dat hij na de zomer aan zijn negende seizoen in Eindhoven begint, lijkt klein. Ooijer heeft bij PSV een contract tot de zomer van 2007.
[afbeelding]
Met twee vingers in zijn neus. Heeft nog meer diepgang en een grotere actieradius ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.
Inderdaad... het is allemaal wel heel voorbarig en waarom is de kans dan klein dat Ooijer aan een negende seizoen begint?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor berichtHij wil niet naar Leverkusen, dus gaat hij per definitie weg en is er al sprake van een begin van een leegloop?
Eng ik ben het met je eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met twee vingers in zijn neus. Heeft nog meer diepgang en een grotere actieradius ook.
Informeren mag maar een aanbieding doen niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Ooijer is wel benaderd hoor, AD en Duitse bronnen melden het ook. Je mag altijd informeren.
En appelsientje, ik wist wel dat je er een klein beetje kijk op had.
Informeren en spammen zijn twee verschillende dingen. Het gehele nieuwsbericht staat er en nog wel met foto ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
laat maar jongens, blikvanger is die nieuwssite overal aan t spammen. In een hele rij topics. Rare site ook, we doen gewoon of we t niet gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |