abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26912606
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:08:19 #52
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26912739
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:
PSv kan beter werken aan het middenveld want Vogel en Van Bommel waren afgelopen seizoen wel de spelers samen met Cocu die eigenlijk de spil waren waar het geheel om draaide.
Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.
Mede door Cocu heeft van Bommel dit seizoen zo goed gespeeld.

Maar daar moeten inderdaad goede vervangers voor worden aangetrokken, ik pleit nog steeds voor Landzaat als opvolger van Bommeltje.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 mei 2005 @ 14:13:50 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26912928
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.
Mede door Cocu heeft van Bommel dit seizoen zo goed gespeeld.

Maar daar moeten inderdaad goede vervangers voor worden aangetrokken, ik pleit nog steeds voor Landzaat als opvolger van Bommeltje.
idd, van Bommel hoefde zich dit seizoen minder bezig te houden met t spel van anderen op t middenveld. Vorig seizoen moest hij vaak de "troep" van anderen opruimen waardoor hij daar meer mee bezig was dan zn eigfen spel. Nu kon hij zich op zn eigen spel richten wat hem ten goede kwam.

Landzaat mag wmb meteen komen alleen is ie wel heel duur, misschien kan Sibon bij de trransfer betrokken worden, dat scheelt geld.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26913221
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:
Zag meneer Van der Vaart net bij Sportjournaal, er kan nu wel definitief een streep doorheen want:

"ik wil naar het buitenland, dus PSV is niet aan de orde"
En dalijk zie je hem alsnog naar PSV gaan
pi_26913244
Waar staat trouwens ons prijzenoverzicht in de OP ?
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:26:46 #56
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26913260
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.
idd Lucius verdient dat gewoon!!! hij deed/doet het altijd goed in het veld!! dat is ook echt een PSV-er in hart en nieren!!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:27:57 #57
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26913290
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar staat trouwens ons prijzenoverzicht in de OP ?
PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebben
pi_26913362
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:

[..]

PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebben
Dat is altijd goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 mei 2005 @ 14:55:21 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26914088
Park 2?
quote:
10/5/2005 - Koreaanse aanvaller in beeld bij PSV?
(Gepost door RvN)

Onlangs meldde De Telegraaf in een artikel tussen neus en lippen door dat PSV mogelijk versterkt zou worden met een Koreaans talent. Dat zou wel eens de 19-jarige aanvaller Chu-yong Park kunnen zijn. Volgens Yahoo Korea zou de jonge aanvaller in de belangstelling staan van PSV. De 19-jarige spits is geselecteerd voor het nationale elftal van Zuid-Korea voor interlands begin juni. Aansluitend reist hij naar Nederland voor het WK U20. Hij komt uit voor FC Seoul.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26914532
Blik op Nieuws - Sport: Ooijer wil niet naar Leverkusen

De gevreesde leegloop bij PSV lijkt op gang te komen. Naast Mark van Bommel en Johann Vogel, die zeker vertrekken, is er volop belangstelling voor andere spelers.

Bayer Leverkusen heeft André Ooijer zelfs al een aanbieding gedaan. De 30-jarige Amsterdammer wees dit bod echter van de hand.

De verdediger staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs en de kans dat hij na de zomer aan zijn negende seizoen in Eindhoven begint, lijkt klein. Ooijer heeft bij PSV een contract tot de zomer van 2007.

woensdag 11 mei 2005 @ 15:14:37 #61
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26914767
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Blikvanger het volgende:

De gevreesde leegloop bij PSV lijkt op gang te komen. Naast Mark van Bommel en Johann Vogel, die zeker vertrekken, is er volop belangstelling voor andere spelers.

Bayer Leverkusen heeft André Ooijer zelfs al een aanbieding gedaan. De 30-jarige Amsterdammer wees dit bod echter van de hand.

De verdediger staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs en de kans dat hij na de zomer aan zijn negende seizoen in Eindhoven begint, lijkt klein. Ooijer heeft bij PSV een contract tot de zomer van 2007.

[afbeelding]
Hmm dat was wel te verwachten, maar ik ben beniewd hoe Guus dit gaat aanpakken... maar ik heb daar alle vertrouwen in natuurlijk
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:16:11 #62
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26914825
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Blikvanger het volgende:

[afbeelding]
Wat is dit dan voor bericht Hij wil niet naar Leverkusen, dus gaat hij per definitie weg en is er al sprake van een begin van een leegloop?

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26914841
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Met twee vingers in zijn neus. Heeft nog meer diepgang en een grotere actieradius ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:17:28 #64
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26914865
Lucius als opvolger van Vogel vind ik een goed idee Heeft Theo ook wel verdiend na al die jaren
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:17:39 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26914870
Spelers die ik nog wel zie vertrekken zijn:

Ooijer
Lange Jan

Tel daar Vogel en van Bommel bij op en je bent 4 basisspelers kwijt
waarvan nog 3 NEDERLANDSE spelers ook
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:19:49 #66
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_26914954
Ooijer zou wel gek zijn als ie nu nog weggaat. Hij weet dat ie nu nog in een fantastisch draaiend team staat, ook al gaan Vogel en van Bommel weg. Nu blijft het selectiebeleid van Van Basten merkwaardig, maar ik denk dat Ooijer het niet wilt riskeren om naar een andere club te gaan waar zijn plek nog onzeker is (en ook hoe de verdediging dan in elkaar zit).

Bovendien heeft hij een enorm PSV-hart, ik heb ook genoten van de beelden van de huldiging waar hij de gangmaker was. Enige mogelijkheid die ik zie is dat Ooijer een niet te weigeren aanbieding krijgt van een absolute topclub. Maar het lijkt me zekerder dat ie gewoon blijft
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_26914987
'Leverkusen heeft Ooijer een aanbieding gedaan'

Wat een BS, dat mag niet eens. Hij heeft een contract tot 2007 en dan mag je niet eens iemand benaderen (behalve als de club daarvoor toestemming geeft).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 mei 2005 @ 15:20:58 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26915008
Waarom zou ooijer weg gaan? dat heeft hij nergens laten weten ofzo. Ik zie die leegloop nog niet zomaar gebeuren, de contracten van vrijwel alle spelers lopen nog aardig door
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:24:03 #69
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26915136
Inderdaad, wat een bagger bericht en dito site
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:26:44 #70
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26915221
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef Djekko het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor bericht Hij wil niet naar Leverkusen, dus gaat hij per definitie weg en is er al sprake van een begin van een leegloop?

Inderdaad... het is allemaal wel heel voorbarig en waarom is de kans dan klein dat Ooijer aan een negende seizoen begint?
Is er meer interesse in Ooijer?
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:31:08 #71
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26915393
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met twee vingers in zijn neus. Heeft nog meer diepgang en een grotere actieradius ook.
Eng ik ben het met je eens
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 mei 2005 @ 15:32:25 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26915440
laat maar jongens, blikvanger is die nieuwssite overal aan t spammen. In een hele rij topics. Rare site ook, we doen gewoon of we t niet gezien hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26915630
Ooijer is wel benaderd hoor, AD en Duitse bronnen melden het ook. Je mag altijd informeren.

En appelsientje, ik wist wel dat je er een klein beetje kijk op had.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26915696
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Ooijer is wel benaderd hoor, AD en Duitse bronnen melden het ook. Je mag altijd informeren.

En appelsientje, ik wist wel dat je er een klein beetje kijk op had.
Informeren mag maar een aanbieding doen niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26915708
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
laat maar jongens, blikvanger is die nieuwssite overal aan t spammen. In een hele rij topics. Rare site ook, we doen gewoon of we t niet gezien hebben.
Informeren en spammen zijn twee verschillende dingen. Het gehele nieuwsbericht staat er en nog wel met foto ook!

En nu zelfs blijkt dat het nieuwsbericht waar is, sta jij een beetje in je hemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')