Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:
PSv kan beter werken aan het middenveld want Vogel en Van Bommel waren afgelopen seizoen wel de spelers samen met Cocu die eigenlijk de spil waren waar het geheel om draaide.
idd, van Bommel hoefde zich dit seizoen minder bezig te houden met t spel van anderen op t middenveld. Vorig seizoen moest hij vaak de "troep" van anderen opruimen waardoor hij daar meer mee bezig was dan zn eigfen spel. Nu kon hij zich op zn eigen spel richten wat hem ten goede kwam.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.
Mede door Cocu heeft van Bommel dit seizoen zo goed gespeeld.
Maar daar moeten inderdaad goede vervangers voor worden aangetrokken, ik pleit nog steeds voor Landzaat als opvolger van Bommeltje.
En dalijk zie je hem alsnog naar PSV gaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:
Zag meneer Van der Vaart net bij Sportjournaal, er kan nu wel definitief een streep doorheen want:
"ik wil naar het buitenland, dus PSV is niet aan de orde"
idd Lucius verdient dat gewoon!!! hij deed/doet het altijd goed in het veld!! dat is ook echt een PSV-er in hart en nieren!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.
PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar staat trouwens ons prijzenoverzicht in de OP ?
Dat is altijd goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebben
quote:10/5/2005 - Koreaanse aanvaller in beeld bij PSV?
(Gepost door RvN)
Onlangs meldde De Telegraaf in een artikel tussen neus en lippen door dat PSV mogelijk versterkt zou worden met een Koreaans talent. Dat zou wel eens de 19-jarige aanvaller Chu-yong Park kunnen zijn. Volgens Yahoo Korea zou de jonge aanvaller in de belangstelling staan van PSV. De 19-jarige spits is geselecteerd voor het nationale elftal van Zuid-Korea voor interlands begin juni. Aansluitend reist hij naar Nederland voor het WK U20. Hij komt uit voor FC Seoul.
Hmm dat was wel te verwachten, maar ik ben beniewd hoe Guus dit gaat aanpakken... maar ik heb daar alle vertrouwen in natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Ooijer wil niet naar Leverkusen
De gevreesde leegloop bij PSV lijkt op gang te komen. Naast Mark van Bommel en Johann Vogel, die zeker vertrekken, is er volop belangstelling voor andere spelers.
Bayer Leverkusen heeft André Ooijer zelfs al een aanbieding gedaan. De 30-jarige Amsterdammer wees dit bod echter van de hand.
De verdediger staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs en de kans dat hij na de zomer aan zijn negende seizoen in Eindhoven begint, lijkt klein. Ooijer heeft bij PSV een contract tot de zomer van 2007.
[afbeelding]
Wat is dit dan voor berichtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Ooijer wil niet naar Leverkusen
De gevreesde leegloop bij PSV lijkt op gang te komen. Naast Mark van Bommel en Johann Vogel, die zeker vertrekken, is er volop belangstelling voor andere spelers.
Bayer Leverkusen heeft André Ooijer zelfs al een aanbieding gedaan. De 30-jarige Amsterdammer wees dit bod echter van de hand.
De verdediger staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs en de kans dat hij na de zomer aan zijn negende seizoen in Eindhoven begint, lijkt klein. Ooijer heeft bij PSV een contract tot de zomer van 2007.
[afbeelding]
Met twee vingers in zijn neus. Heeft nog meer diepgang en een grotere actieradius ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.
Inderdaad... het is allemaal wel heel voorbarig en waarom is de kans dan klein dat Ooijer aan een negende seizoen begint?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor berichtHij wil niet naar Leverkusen, dus gaat hij per definitie weg en is er al sprake van een begin van een leegloop?
Eng ik ben het met je eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met twee vingers in zijn neus. Heeft nog meer diepgang en een grotere actieradius ook.
Informeren mag maar een aanbieding doen niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Ooijer is wel benaderd hoor, AD en Duitse bronnen melden het ook. Je mag altijd informeren.
En appelsientje, ik wist wel dat je er een klein beetje kijk op had.
Informeren en spammen zijn twee verschillende dingen. Het gehele nieuwsbericht staat er en nog wel met foto ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
laat maar jongens, blikvanger is die nieuwssite overal aan t spammen. In een hele rij topics. Rare site ook, we doen gewoon of we t niet gezien hebben.
Officieel niet, maar dit is voetbal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Informeren mag maar een aanbieding doen niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Blikvanger het volgende:
[..]
Informeren en spammen zijn twee verschillende dingen. Het gehele nieuwsbericht staat er en nog wel met foto ook!
En nu zelfs blijkt dat het nieuwsbericht waar is, sta jij een beetje in je hemd
idd en dus wordt PSV maar genaaid zoals bij Nedved en Leandro. Dat kan allemaal maar in "het Voetbal"quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Officieel niet, maar dit is voetbal.
quote:“Have you heard of the song for Park?”
A song that PSV Eindhoven made for Taegeuk Fighter Park Ji-sung (24) has been introduced to Korean nuriggun (netizens) and is becoming increasingly popular.
Fans sing this song in PSV Eindhoven’s home games, and now several personal blogs on the Internet and portal sites are fussing with those trying to download this song. Many Korean soccer fans are using this song for their mobile “coloring” service so that their callers can hear the song while waiting.
This song is included in the CD titled “PSV Kampioen-04 simple the best 05,” which PSV Eindhoven produced in order to commemorate their championship in 2004-2005. Of the 23 songs, the 16th is “Song for Park.” The song is originally from “Papa's got a brand new pig bag” by Pigbag, the British band. Its lyrics are from the cheering for Park that the PSV Eindhoven fans have used to sing.
In the beginning of the song, a guy shouts first, saying, “Ladies and gentleman, here’s the right midfielder, a goal machine from Korea, Park Ji-sung!” Then, till the end of the song, the man keeps repeating Park’s name in Dutch.
The CD was released on April 20 and now ranks second on the Netherlands album chart.
Raar he, blikvanger en blik op nieuws. Wie mailt ff een mod?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:je bent overal in SPT en VBL berichten van die site aan t posten op precies dezelfde manier..... dat riekt iig naar spammen van die site.
heb t al in t Feedback topic van VBL gemeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Raar he, blikvanger en blik op nieuws. Wie mailt ff een mod?
Dat is trouwens wel vet cewlquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef rubbereend het volgende:oftewel de PSVfans hebben een hit in Korea gemaakt
Idd, Theo moet of volgend jaar de kans krijgen zich te bewijzen op het middenveld of ze moeten hem laten gaan. Nog een jaar grotendeels bankzitten heeft ie niet verdiend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef Djekko het volgende:
Lucius als opvolger van Vogel vind ik een goed ideeHeeft Theo ook wel verdiend na al die jaren
Het is wel spam, je kan ook gewoon het bericht posten en eronder bron, zoals bij het bericht over de song voor Park. Dat is informeren. En als je echt wil spammen gebruik je dit maar...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Blikvanger het volgende:
[..]
Informeren en spammen zijn twee verschillende dingen. Het gehele nieuwsbericht staat er en nog wel met foto ook!
En nu zelfs blijkt dat het nieuwsbericht waar is, sta jij een beetje in je hemd
JustGammel on her wayquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb t al in t Feedback topic van VBL gemeld
Kijk! Dat zijn nu nog eens tips waar ik wat aan heb!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is wel spam, je kan ook gewoon het bericht posten en eronder bron, zoals bij het bericht over de song voor Park. Dat is informeren. En als je echt wil spammen gebruik je dit maar...
Bron: vi.nlquote:PSV meldt zich voor Mika Väyrynen
11/5/2005 16:23
PSV heeft zich bij SC Heerenveen gemeld voor Mika Väyrynen. De Fin heeft inmiddels de Friese club laten weten niet in te gaan op een nieuwe contractaanbieding.
Väyrynen staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij Heerenveen, waar hij bezig is aan zijn vierde seizoen. De 23-jarige middenvelder zegt toe te zijn aan een club van hoger niveau.
PSV heeft de Finse international op het oog als mogelijke vervanger van Mark van Bommel of Johann Vogel, die beiden zullen vertrekken. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel bevestigt in de nieuwe Voetbal International dat de Eindhovense club zijn interesse bekend heeft gemaakt.
'Ik weet dat PSV-trainer Guus Hiddink een gesprek met Mika wil. Veel zal afhangen van de transfersom die Heerenveen vraagt. Blijft die hoog dan blijft hij een jaar en is-ie daarna weg.'
Naast PSV zou ook een buitenlandse club van plan zijn om Väyrynen in te lijven, aldus Van Ginkel.
verschil is dat er nu wel degleijk geld beschikbaar is en dat er spelers zijn om te ruilenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is natuurlijk ook maar de vraag of PSV hem überhaupt kán halen. Zeker gezien de weinige slagkracht die PSV de laatste tijd op de transfermarkt tentoonspreidt en de buitenlandse interesse voor de Fin.
Als ze Vayrinen kunnen halen voor 2 hooguit 3 miljoen zou ik het geen slechte aankoop vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bron: vi.nl
Ik weet niet of ik hier nou zo blij mee ben...
Als Vayrynen slim is, gaat ie gewoon naar PSVquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is natuurlijk ook maar de vraag of PSV hem überhaupt kán halen. Zeker gezien de weinige slagkracht die PSV de laatste tijd op de transfermarkt tentoonspreidt en de buitenlandse interesse voor de Fin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
Dat wel, maar als de buitenlandse club bijvoorbeeld een Engelse subtopper is leggen we het sowieso af.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat er nu wel degleijk geld beschikbaar is en dat er spelers zijn om te ruilen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:45 schreef Djekko het volgende:Wie maakt er iets bekend dan? De UEFA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
hoeft niet, Farfan en Alex konden ook naar andere clubs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wel, maar als de buitenlandse club bijvoorbeeld een Engelse subtopper is leggen we het sowieso af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |