Fix het meteen ffquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:52 schreef Zapper het volgende:
Djekko, misschien nog een foto uit deze post erbij?
Het Officiële PSV-Topic # 88: Boeruhhhh!!
Lucius kan ik begrijpen, die speelde een goede wedstrijd en dat is het criterium bij Marco. Zoetebier begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:52 schreef Djekko het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Lucius maar vooral Zoetebier in de voorselectie van Oranje zitten
Leuk voor die jongens toch? Alhoewel ik het beleid van Van Basten volledig afkeur.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:52 schreef Djekko het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Lucius maar vooral Zoetebier in de voorselectie van Oranje zitten
Erg leuk inderdaad, maar zoals Suijk zegt hoogs opmerkelijk alweer dat Zoetebier erbij zit. Maar ja, niets te klagen daarover.. geeft alleen maar weer het niveau van PSV aanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Leuk voor die jongens toch? Alhoewel ik het beleid van Van Basten volledig afkeur.
Een keeper selecteren die afgelopen zondag sinds lange tijd weer een half uurtje speelt is gewoon een vreemde keuze, maar ja Zoetebier is wel een betrouwbare doelman. Maar het blijft een vreemde keuze.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:52 schreef Djekko het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:12 schreef ASSpirine het volgende:
zijn er alweer voorselectie?
mjah, volg het niet echt...
quote:Van Basten neemt Vlaar mee op extra stage
10/5/2005 16:03
Marco van Basten belegt voor een groep van twintig spelers die al uitgespeeld zijn een extra trainingskamp in de aanloop naar de WK-kwalificatieduels met Roemenië (4 juni) en Finland (8 juni). De bondscoach van het Nederlands elftal zou de bondscoach van het Nederlands elftal niet zijn als hij niet een aantal opmerkelijke namen had uitgenodigd.
In de voorselectie van 29 man, waarvan er negen spelers vanwege wedstrijdverplichtingen later zullen aansluiten, zit onder meer het AZ-trio Ron Vlaar, Olaf Lindenbergh en Barry Opdam. Ook Michael Jansen (Vitesse) en Robin van Persie (Arsenal) zijn uitgenodigd om op 25, 26 en 27 mei mee te trainen in Noordwijk.
'We zijn blij met deze extra mogelijkheid aan het einde van het seizoen vertrouwde en nieuwe gezichten bij elkaar te hebben. Het biedt ons een goede kans om deze spelers nog eens rustig van dichtbij te beoordelen', motiveerde Van Basten zijn selectie. Op 27 mei maakt hij zijn definitieve selectie bekend.
De PSV'ers Zoetebier, Bouma, Lucius, Ooijer, Van Bommel, Cocu en Vennegoor of Hesselink (bekerverplichtingen), Van Bronckhorst en Makaay (competitie loopt nog) ontbreken van 25 tot en met 27 mei.
De complete voorselectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ) en Edwin Zoetebier (PSV).
Verdediging: Johnny Heitinga en Nigel de Jong (beiden Ajax), Barry Opdam en Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en André Ooijer (allen PSV), Michael Jansen (Vitesse).
Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart (allen Ajax), Denny Landzaat en Olaf Lindenbergh (beiden AZ), Mark van Bommel en Phillip Cocu (beiden PSV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
precies zoetebierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lucius kan ik begrijpen, die speelde een goede wedstrijd en dat is het criterium bij Marco. Zoetebier begrijp ik niet.
gaat dat over de foto in de OP? dan is t namelijk Sibon ipv Vennegoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:59 schreef okee6 het volgende:
Slecht voorbeeld geven van Beasley en Vennegoor, foei
Nee hoor, kijk maar naar het allersbovenste plaatje, rechts.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat dat over de foto in de OP? dan is t namelijk Sibon ipv Vennegoor
wat is daar slecht aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar het allersbovenste plaatje, rechts.
Neem aan dat hij die bedoelt, als Psv'er kan je Sibon en Vennegoor toch wel uit elkaar houden?quote:
jaquote:
Hij gaat naar de beste competitie ter wereld.quote:
Dat weet je dus niet 100%.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij gaat naar de beste competitie ter wereld.
Nee hij gaat uit de HCE, wij hadden 2 ploegen in de halve finalequote:Op woensdag 11 mei 2005 02:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij gaat naar de beste competitie ter wereld.
Ja, maar de Spaanse competitie is het sterkst. Het verschil in niveau tussen Real Madrid en Getafe is kleiner dan het niveau tussen PSV en De Graafschap.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee hij gaat uit de HCE, wij hadden 2 ploegen in de halve finale
het was dan ook met een knipoog die post van mij. Zondag had t trouwens minimaal 10-0 moeten wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar de Spaanse competitie is het sterkst. Het verschil in niveau tussen Real Madrid en Getafe is kleiner dan het niveau tussen PSV en De Graafschap.
1.) Spanjequote:Op woensdag 11 mei 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
K kan trouwens niet kiezen tussen de 3 grote competities van europa welke nou de strekste is
Ik moet echt naar bedquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:46 schreef rubbereend het volgende:
OM spidey? of OL, OM werd niet eens kampioen van Frankrijk dit jaar. Liverpool heeft trouwens alleen indruk gemaakt in de CL
Barca, vermoedelijk. Real is een tikkie té hoog voor hem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet 100%.
Hij gaat sowieso naar het buitenland.
En ja ik denk ook naar Barca.
Ik snap nog steeds niet dat iemand bij Real wil spelen..... lijkt me nou niet echt de leukste ploeg (gewoon qua uitstraling) Maar goed ik ben dan ook een barca fanquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Barca, vermoedelijk. Real is een tikkie té hoog voor hem.
Voor mij geldt (in mindere mate) het omgekeerde...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat iemand bij Real wil spelen..... lijkt me nou niet echt de leukste ploeg (gewoon qua uitstraling) Maar goed ik ben dan ook een barca fan
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:06 schreef Angelgamer het volgende:
En wat is er dan toch allemaal waar van die geheime transfer...?
Beckham naar PSV?
[afbeelding]
Mooi dan is dat ook opgelost...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:
Zag meneer Van der Vaart net bij Sportjournaal, er kan nu wel definitief een streep doorheen want:
"ik wil naar het buitenland, dus PSV is niet aan de orde"
mooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:
Zag meneer Van der Vaart net bij Sportjournaal, er kan nu wel definitief een streep doorheen want:
zover zijn ze bij PSV ook wel denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:
PSv kan beter werken aan het middenveld want Vogel en Van Bommel waren afgelopen seizoen wel de spelers samen met Cocu die eigenlijk de spil waren waar het geheel om draaide.
no shit sherlock.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:
PSv kan beter werken aan het middenveld want Vogel en Van Bommel waren afgelopen seizoen wel de spelers samen met Cocu die eigenlijk de spil waren waar het geheel om draaide.
Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:
idd, van Bommel hoefde zich dit seizoen minder bezig te houden met t spel van anderen op t middenveld. Vorig seizoen moest hij vaak de "troep" van anderen opruimen waardoor hij daar meer mee bezig was dan zn eigfen spel. Nu kon hij zich op zn eigen spel richten wat hem ten goede kwam.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.
Mede door Cocu heeft van Bommel dit seizoen zo goed gespeeld.
Maar daar moeten inderdaad goede vervangers voor worden aangetrokken, ik pleit nog steeds voor Landzaat als opvolger van Bommeltje.
En dalijk zie je hem alsnog naar PSV gaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:
idd Lucius verdient dat gewoon!!! hij deed/doet het altijd goed in het veld!! dat is ook echt een PSV-er in hart en nieren!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.
PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar staat trouwens ons prijzenoverzicht in de OP ?
Dat is altijd goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebben
quote:10/5/2005 - Koreaanse aanvaller in beeld bij PSV?
(Gepost door RvN)
Onlangs meldde De Telegraaf in een artikel tussen neus en lippen door dat PSV mogelijk versterkt zou worden met een Koreaans talent. Dat zou wel eens de 19-jarige aanvaller Chu-yong Park kunnen zijn. Volgens Yahoo Korea zou de jonge aanvaller in de belangstelling staan van PSV. De 19-jarige spits is geselecteerd voor het nationale elftal van Zuid-Korea voor interlands begin juni. Aansluitend reist hij naar Nederland voor het WK U20. Hij komt uit voor FC Seoul.
Hmm dat was wel te verwachten, maar ik ben beniewd hoe Guus dit gaat aanpakken... maar ik heb daar alle vertrouwen in natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Ooijer wil niet naar Leverkusen
De gevreesde leegloop bij PSV lijkt op gang te komen. Naast Mark van Bommel en Johann Vogel, die zeker vertrekken, is er volop belangstelling voor andere spelers.
Bayer Leverkusen heeft André Ooijer zelfs al een aanbieding gedaan. De 30-jarige Amsterdammer wees dit bod echter van de hand.
De verdediger staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs en de kans dat hij na de zomer aan zijn negende seizoen in Eindhoven begint, lijkt klein. Ooijer heeft bij PSV een contract tot de zomer van 2007.
[afbeelding]
Wat is dit dan voor berichtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Ooijer wil niet naar Leverkusen
De gevreesde leegloop bij PSV lijkt op gang te komen. Naast Mark van Bommel en Johann Vogel, die zeker vertrekken, is er volop belangstelling voor andere spelers.
Bayer Leverkusen heeft André Ooijer zelfs al een aanbieding gedaan. De 30-jarige Amsterdammer wees dit bod echter van de hand.
De verdediger staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs en de kans dat hij na de zomer aan zijn negende seizoen in Eindhoven begint, lijkt klein. Ooijer heeft bij PSV een contract tot de zomer van 2007.
[afbeelding]
Met twee vingers in zijn neus. Heeft nog meer diepgang en een grotere actieradius ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.
Inderdaad... het is allemaal wel heel voorbarig en waarom is de kans dan klein dat Ooijer aan een negende seizoen begint?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor berichtHij wil niet naar Leverkusen, dus gaat hij per definitie weg en is er al sprake van een begin van een leegloop?
Eng ik ben het met je eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met twee vingers in zijn neus. Heeft nog meer diepgang en een grotere actieradius ook.
Informeren mag maar een aanbieding doen niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Ooijer is wel benaderd hoor, AD en Duitse bronnen melden het ook. Je mag altijd informeren.
En appelsientje, ik wist wel dat je er een klein beetje kijk op had.
Informeren en spammen zijn twee verschillende dingen. Het gehele nieuwsbericht staat er en nog wel met foto ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
laat maar jongens, blikvanger is die nieuwssite overal aan t spammen. In een hele rij topics. Rare site ook, we doen gewoon of we t niet gezien hebben.
Officieel niet, maar dit is voetbal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Informeren mag maar een aanbieding doen niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Blikvanger het volgende:
[..]
Informeren en spammen zijn twee verschillende dingen. Het gehele nieuwsbericht staat er en nog wel met foto ook!
En nu zelfs blijkt dat het nieuwsbericht waar is, sta jij een beetje in je hemd
idd en dus wordt PSV maar genaaid zoals bij Nedved en Leandro. Dat kan allemaal maar in "het Voetbal"quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Officieel niet, maar dit is voetbal.
quote:“Have you heard of the song for Park?”
A song that PSV Eindhoven made for Taegeuk Fighter Park Ji-sung (24) has been introduced to Korean nuriggun (netizens) and is becoming increasingly popular.
Fans sing this song in PSV Eindhoven’s home games, and now several personal blogs on the Internet and portal sites are fussing with those trying to download this song. Many Korean soccer fans are using this song for their mobile “coloring” service so that their callers can hear the song while waiting.
This song is included in the CD titled “PSV Kampioen-04 simple the best 05,” which PSV Eindhoven produced in order to commemorate their championship in 2004-2005. Of the 23 songs, the 16th is “Song for Park.” The song is originally from “Papa's got a brand new pig bag” by Pigbag, the British band. Its lyrics are from the cheering for Park that the PSV Eindhoven fans have used to sing.
In the beginning of the song, a guy shouts first, saying, “Ladies and gentleman, here’s the right midfielder, a goal machine from Korea, Park Ji-sung!” Then, till the end of the song, the man keeps repeating Park’s name in Dutch.
The CD was released on April 20 and now ranks second on the Netherlands album chart.
Raar he, blikvanger en blik op nieuws. Wie mailt ff een mod?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:je bent overal in SPT en VBL berichten van die site aan t posten op precies dezelfde manier..... dat riekt iig naar spammen van die site.
heb t al in t Feedback topic van VBL gemeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Raar he, blikvanger en blik op nieuws. Wie mailt ff een mod?
Dat is trouwens wel vet cewlquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef rubbereend het volgende:oftewel de PSVfans hebben een hit in Korea gemaakt
Idd, Theo moet of volgend jaar de kans krijgen zich te bewijzen op het middenveld of ze moeten hem laten gaan. Nog een jaar grotendeels bankzitten heeft ie niet verdiend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef Djekko het volgende:
Lucius als opvolger van Vogel vind ik een goed ideeHeeft Theo ook wel verdiend na al die jaren
Het is wel spam, je kan ook gewoon het bericht posten en eronder bron, zoals bij het bericht over de song voor Park. Dat is informeren. En als je echt wil spammen gebruik je dit maar...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Blikvanger het volgende:
[..]
Informeren en spammen zijn twee verschillende dingen. Het gehele nieuwsbericht staat er en nog wel met foto ook!
En nu zelfs blijkt dat het nieuwsbericht waar is, sta jij een beetje in je hemd
JustGammel on her wayquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb t al in t Feedback topic van VBL gemeld
Kijk! Dat zijn nu nog eens tips waar ik wat aan heb!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is wel spam, je kan ook gewoon het bericht posten en eronder bron, zoals bij het bericht over de song voor Park. Dat is informeren. En als je echt wil spammen gebruik je dit maar...
Bron: vi.nlquote:PSV meldt zich voor Mika Väyrynen
11/5/2005 16:23
PSV heeft zich bij SC Heerenveen gemeld voor Mika Väyrynen. De Fin heeft inmiddels de Friese club laten weten niet in te gaan op een nieuwe contractaanbieding.
Väyrynen staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij Heerenveen, waar hij bezig is aan zijn vierde seizoen. De 23-jarige middenvelder zegt toe te zijn aan een club van hoger niveau.
PSV heeft de Finse international op het oog als mogelijke vervanger van Mark van Bommel of Johann Vogel, die beiden zullen vertrekken. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel bevestigt in de nieuwe Voetbal International dat de Eindhovense club zijn interesse bekend heeft gemaakt.
'Ik weet dat PSV-trainer Guus Hiddink een gesprek met Mika wil. Veel zal afhangen van de transfersom die Heerenveen vraagt. Blijft die hoog dan blijft hij een jaar en is-ie daarna weg.'
Naast PSV zou ook een buitenlandse club van plan zijn om Väyrynen in te lijven, aldus Van Ginkel.
verschil is dat er nu wel degleijk geld beschikbaar is en dat er spelers zijn om te ruilenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is natuurlijk ook maar de vraag of PSV hem überhaupt kán halen. Zeker gezien de weinige slagkracht die PSV de laatste tijd op de transfermarkt tentoonspreidt en de buitenlandse interesse voor de Fin.
Als ze Vayrinen kunnen halen voor 2 hooguit 3 miljoen zou ik het geen slechte aankoop vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bron: vi.nl
Ik weet niet of ik hier nou zo blij mee ben...
Als Vayrynen slim is, gaat ie gewoon naar PSVquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is natuurlijk ook maar de vraag of PSV hem überhaupt kán halen. Zeker gezien de weinige slagkracht die PSV de laatste tijd op de transfermarkt tentoonspreidt en de buitenlandse interesse voor de Fin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
Dat wel, maar als de buitenlandse club bijvoorbeeld een Engelse subtopper is leggen we het sowieso af.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat er nu wel degleijk geld beschikbaar is en dat er spelers zijn om te ruilen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:45 schreef Djekko het volgende:Wie maakt er iets bekend dan? De UEFA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
hoeft niet, Farfan en Alex konden ook naar andere clubs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wel, maar als de buitenlandse club bijvoorbeeld een Engelse subtopper is leggen we het sowieso af.
PSV en Leandro komen dan in de Dispute Resolution Chamber (arbitragehof ofzo) tegenover elkaar te staan.quote:
Ach voor randstadbewoners is alles beneden de rivieren buitenland dus misschien hebben we geluk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dalijk zie je hem alsnog naar PSV gaan
Nee, maar een Fin die kan kiezen tussen een engelse subtopper of PSV, da's andere koek. Iedereen in Scandinavië is gek van de Premier League. Dat plus het feit dat ze daar veel meer kunnen verdienen maakt dat PSV in dat geval niet veel kans heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeft niet, Farfan en Alex konden ook naar andere clubs.
Scandinaviers en de premier league is vrijwel identiek aan brazilianen en de Portugese competitie.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar een Fin die kan kiezen tussen een engelse subtopper of PSV, da's andere koek. Iedereen in Scandinavië is gek van de Premier League. Dat plus het feit dat ze daar veel meer kunnen verdienen maakt dat PSV in dat geval niet veel kans heeft.
Vind je Väyrynen zo'n slechte speler dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Väyrynen best wel naar PSV wil. Of je er heel blij moet zijn, is een tweede.
Neequote:
Hij is fysiek vergelijkbaar met Vogel, verdedigend niet super, maar offensief geniaal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, maar ik weet niet of hij echt iets gaat toevoegen aan PSV. Zeker nu jullie op CL-niveau willen blijven acteren.
wil je zeker Song dr ook nog bij?quote:
Geniaal? Je doet net of het de nieuwe Cruijf is... Goede voetballer, maar of hij het niveau van PSV aankan weet ik nog niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is fysiek vergelijkbaar met Vogel, verdedigend niet super, maar offensief geniaal.
Je zult het nog wel gaan zien, wanneer hij eventueel bij PSV speelt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geniaal? Je doet net of het de nieuwe Cruijf is... Goede voetballer, maar of hij het niveau van PSV aankan weet ik nog niet.
Maar goed, eerst maar eens kijken of hij haalbaar is.![]()
Mijn angst is dan ook dat hij een Bruggink of Sikora zal blijken te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
Vergeet niet dat hij nu nog met de Bruggink's en Sikora's van deze wereld moet voetballen.
idd heerlijk hoe hij Feyenoord e afgelopen 2 seizoenen vooruit heeft geholpenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is er mis met Ono...
Song moet ik niet hebben
Ono is technisch goed
Kan nu de vrije trappen schieten (kan hij ook heel mooi)
Is toch ook een rustgevende factor op het middenveld
Mjah, zijn eerste seizoen bij feijenoord was fantastisch![]()
Gelukkig ben jij geen PSV-scout.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn angst is dan ook dat hij een Bruggink of Sikora zal blijken te zijn.
Als hij naar Inter gaat wordt het iig zéker nooit een topper!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen PSV-scout.Väyrynen heeft wel degelijk het talent om een topper te worden. Niet voor niets heeft Inter ook concrete interesse in hem.
Let maar op: Väyrynen bij PSV wordt zeker weten een succes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij naar Inter gaat wordt het iig zéker nooit een topper!
Maar er zijn zoveel spelers die het wel in zich hebben om een topper te worden maar ergens halverwege de top blijven hangen.
Nou was Bruggink toch ook wel heel wat waardevoller voor PSV dan Schaaf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Let maar op: Väyrynen bij PSV wordt zeker weten een succes.Geen vd Schaaf/Bruggink geval, maar gewoon een topper.
Sorry dat ik het zeg, maar dat gaat nooit voorbij....het blijft een gapende wond.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:14 schreef chelloboy het volgende:
PSV-Milaan is alweer een week geleden,en loop nog steeds met een rotgevoel rond.
Het kampioensfeest was Zondag echt gaaf,maar de teleurstelling van de CL is bij mij nog niet echt voorbij.
Ik ben er eigenlijk al weer overheen, maar het blijft doodzonde natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:27 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dat gaat nooit voorbij....het blijft een gapende wond.
Noem mij:
NL-Denemarken 1/2 finale 92
NL-Brazilie 1/4 finale 94
NL-Frankrijk 1/2 finale 96
NL-Brazilie 1/2 finale 98
NL-Italie 1/2 finale 2000
NL-Portugal 1/2 finale 04
en ik krijg alweer koude rillingen over mijn rug. Ajax supporters bijvoorbeeld zijn nu ook nog niet over de 3-2 van Tomasson heen in 1/4 finales van de CL 2003.
in 96 en 04 waren we niet de betere dus was de pijn minderquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:27 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dat gaat nooit voorbij....het blijft een gapende wond.
Noem mij:
NL-Denemarken 1/2 finale 92
NL-Brazilie 1/4 finale 94
NL-Frankrijk 1/2 finale 96
NL-Brazilie 1/2 finale 98
NL-Italie 1/2 finale 2000
NL-Portugal 1/2 finale 04
en ik krijg alweer koude rillingen over mijn rug. Ajax supporters bijvoorbeeld zijn nu ook nog niet over de 3-2 van Tomasson heen in 1/4 finales van de CL 2003.
Dat maakt het natuurlijk minder erg.... En tsjah ik ben er ook heus wel overheen, maar als ik bijvoorbeeld denk aan hoe het EK 2000 redelijk voor het oprapen lag, kan ik nog wel triest wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 96 en 04 waren we niet de betere dus was de pijn minder
van mij mag hij blijven voor de breedtequote:11/5/2005 - VI: Lamey wil niet meer verhuurd worden
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International heeft Michael Lamey deze week een gesprek met PSV. De rechtsback zou geen verhuur meer willen aan een andere club. indien er voor hem geen toekomst is bij PSV, zou hij verkocht willen worden. Zijn contract loopt nog tot 2007.
lijkt me ook logisch aangezien hij ook bij t grote Zwitserland zitquote:11/5/2005 - Vonlanthen waarschijnlijk op WKU20
(Gepost door RvN)
Johann Vonlanthen zal deze zomer waarschijnlijk actief zijn op het WKU20 in Nederland. De door PSV aan Brescia uitgeleende spits is door Zwitserland op de voorlopige lijst gezet voor het Zwitsers nationale elftal U20. De Zwitsers komen met diverse grote talenten zoals Philippe Senderos (Arsenal), Reto Ziegler (Tottenham) en Tranquillo Barnetta (Hannover/Leverkusen).
Ik snap wat je bedoelt... ik heb nog steeds de beelden niet gezien.. en dat wil ik voorlopig zo houden.. kan het niet aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:14 schreef chelloboy het volgende:
PSV-Milaan is alweer een week geleden,en loop nog steeds met een rotgevoel rond.
Het kampioensfeest was Zondag echt gaaf,maar de teleurstelling van de CL is bij mij nog niet echt voorbij.
Dat was toch al wel bekend na de interviews op Studio Sport toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 06:00 schreef cultheld het volgende:
VDV definitief niet naar PSV.
http://www.welt.de/data/2005/05/12/717203.html
Er lopen nogal wat mensen rond met een plank voor hun kopquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was toch al wel bekend na de interviews op Studio Sport toch?![]()
Ik vind het ook nog altijd rotquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:14 schreef chelloboy het volgende:
Meer moet ie echt niet kosten nee, dat is hij zeker niet waard met slechts een 1-jarig contract.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ze Vayrinen kunnen halen voor 2 hooguit 3 miljoen zou ik het geen slechte aankoop vinden.
Väyrynen voor van Bommel en Affaley/Lucius voor Vogel, 'probleem' op het middeveld opgelostquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef the_legend_killer het volgende:
1 miljoen voor Vayrinen vind ik wel mooi
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Väyrynen voor van Bommel en Affaley/Lucius voor Vogel, 'probleem' op het middeveld opgelost![]()
En wat als 1 van hen geblesseerd/geschorst is?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Lizz-n het volgende:
Väyrynen voor van Bommel en Affaley/Lucius voor Vogel, 'probleem' op het middeveld opgelost![]()
Niet gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was toch al wel bekend na de interviews op Studio Sport toch?![]()
De Jong is er ook nog.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wat als 1 van hen geblesseerd/geschorst is?
Soms zijn ze op het psv.netwerk forum best wel grappigquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Crespoho!
Inderdaad, zelfs Gilardino al voorbij zien komenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:14 schreef DIJK het volgende:
[..]
Soms zijn ze op het psv.netwerk forum best wel grappig
En dat ík daar zelfs om moet lachen zegt toch wel genoegquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs Gilardino al voorbij zien komen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat ík daar zelfs om moet lachen zegt toch wel genoeg
haha ja iddquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat ík daar zelfs om moet lachen zegt toch wel genoeg
idd er moet in de breedte ook geinvesteerd worden. Hiddink heeft al aangegeven dat er zeker 3 goede middenvelders bij moeten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
De Jong is er ook nog.
Maar ben wel met je eens dat er minimaal 2 goede middenvelders bij moeten komen.
Met Vayrinen en Landzaat zou ik uiterst content zijn al denk ik dat Landzaat moeilijk wordt.
Maar Landzaat is in mijn optiek wel de ideale opvolger voor Bommel.
Halen die gast![]()
Eerder triestquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:14 schreef DIJK het volgende:
[..]
Soms zijn ze op het psv.netwerk forum best wel grappig
Kijk, deze man heeft verstand van voetbal. PSV heeft niks aan net-niet spelers als Väyrynen en Barreto. PSV moet een zwaargewicht a la Landzaat terughalen, en daar mag imho best wat geld aan besteedt worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef PyTh het volgende:
Maar Landzaat is in mijn optiek wel de ideale opvolger voor Bommel.
Halen die gast![]()
Alleen is Landzaat een jood.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kijk, deze man heeft verstand van voetbal. PSV heeft niks aan net-niet spelers als Väyrynen en Barreto. PSV moet een zwaargewicht a la Landzaat terughalen, en daar mag imho best wat geld aan besteedt worden.
Hij is eerder Molukker.quote:
En een echte Ajacied, die Ajax altijd boven PSV zal verkiezen. Vergelijkbaar met een Tim Janssen, die ook nooit naar Ajax zal gaan als hij bij PSV kan blijven.quote:
Maar Landzaat zit niet bij Ajax...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
En een echte Ajacied, die Ajax altijd boven PSV zal verkiezen. Vergelijkbaar met een Tim Janssen, die ook nooit naar Ajax zal gaan als hij bij PSV kan blijven.
Nee, Van der Meyde ook niet. Maar Landzaat zal Ajax altijd boven PSV verkiezen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar Landzaat zit niet bij Ajax...
Ik vind dat pure speculatie. Denny heeft dat nooit zo gezegd als hoe jij dat opschrijft. Hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij PSV wel zag zitten (VI vorig seizoen).quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
En een echte Ajacied, die Ajax altijd boven PSV zal verkiezen. Vergelijkbaar met een Tim Janssen, die ook nooit naar Ajax zal gaan als hij bij PSV kan blijven.
Inderdaad, daarnaast is André Ooijer een echte Amsterdammer, dus maakt het niet uit of Ajax in je bloed zit of niet om voor PSV te kiezen (en omgekeerd).quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind dat pure speculatie. Denny heeft dat nooit zo gezegd als hoe jij dat opschrijft. Hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij PSV wel zag zitten (VI vorig seizoen).
Hij heeft vrij recent in een interview alleen Ajax genoemd als mogelijke Nederlandse topclub voor een transfer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind dat pure speculatie. Denny heeft dat nooit zo gezegd als hoe jij dat opschrijft. Hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij PSV wel zag zitten (VI vorig seizoen).
Bedoel je dat artikel uit de Sportweek? Daarin vertelde hij namelijk alleen maar Ajax als een vooruitgang te zien ten opzichte van AZ en dat hij niet onwelwillend tegen een aanbod zou reageregen. Niet dat het dé enige club voor hem zou zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft vrij recent in een interview alleen Ajax genoemd als mogelijke Nederlandse topclub voor een transfer.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bedoel je dat artikel uit de Sportweek? Daarin vertelde hij namelijk alleen maar Ajax als een vooruitgang te zien ten opzichte van AZ en dat hij niet onwelwillend tegen een aanbod zou reageregen. Niet dat het dé enige club voor hem zou zijn.
Overigens meldde SS een weekje terug nog dat Landzaat bijna rond zou zijn met Real Madrid. Geen idee of dat waar is of niet.
Toen zat ie in een andere positie natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef RedGuy het volgende:
Gelul cultheld, want toen de transfer van Landzaat naar Feyenoord afketste was hij daar zeker niet blij mee, want hij wilde graag naar Feyenoord.
Als hij een echte jood was geweest dan zou hij gelijk nee zeggen tegen Feyenoord.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kijk, deze man heeft verstand van voetbal. PSV heeft niks aan net-niet spelers als Väyrynen en Barreto. PSV moet een zwaargewicht a la Landzaat terughalen, en daar mag imho best wat geld aan besteedt worden.
Ben het vaak met je eens duckie maar net niet speler?quote:
Die 2 zie ik niet meer komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
* Trabelsi als ie komt
** Robinho als ie komt
Ik zeg... laat Lucius lekker op de plek van vogel voetballenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Vayrinnen is geen Vogel, hij is veel aanvallender.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zeg... laat Lucius lekker op de plek van vogel voetballen![]()
goede zaak opzich, maar dan mag er wel wat meer belangstelling komen van Philips... want ze waren er ook niet bij tegen Milaan... en iets meer geld zou prettig zijnquote:In het blad Sponsor Magazine laat de sponsor manager van Philips weten dat het bedrijf er niet aan denkt om de sponsoring van PSV te zullen beeindigen, "PSV is onaantastbaar". In de besprekingen over contractverlenging wordt er wel naar nieuwe exploitatiemogelijkheden gezocht om meer uit de sponsoring te halen. Onder andere zouden de spelers van PSV meer betrokken moeten worden in de marketingcommunicatie.
Idd maar ik vind gewoon dat Theo een basisplaats verdiend heeft!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Väyrinnen kan toch op de plek van Vogel (links op het middenveld)? Lucius is zeker een optie, maar dan moet er nog iemand bij om de '12e man-plaats' van Theo op te vullen...
Juiste keuze denk ikquote:Afellay kiest voor Nederlands team
Ibrahim Afellay heeft ervoor gekozen om op het WK onder 20 uit te komen voor het Nederlands elftal. Dat heeft Guus Hiddink vandaag bekend gemaakt tijdens zijn wekelijkse gesprek met de pers.
Definitief
"Zijn keuze is definitief", aldus Guus Hiddink. "Zijn ouders zijn Marokkaans, maar hij voelt zich Nederlander. Hij wil dolgraag het WK spelen." Mocht het team van Foppe de Haan reiken tot de finale, dan is Afellay tot 2 juli zoet. De voorbereiding van PSV op het nieuwe seizoen begint amper een weekje later. "Dat is goed voor hem, dan trekt hij op z’n Koreaans eens een seizoen door. Op zijn leeftijd is dat niet slecht", aldus Hiddink, die vandaag ook nog een kort gesprek met Afellay heeft over diens keuze.
Hiddink liet ook doorschemeren dat de jonge middenvelder zondag tegen Feyenoord speeltijd krijgt. "Hij maakt een mooie ontwikkeling door en krijgt zeker speeltijd."
volgens mij heb je t niet helemaal goed begrepen, kijk maar terug, die net niet slaat op de qoute uit de post van spidey die Barreto een net niet spener noemt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben het vaak met je eens duckie maar net niet speler?![]()
Hij is de spil van het succes van AZ vind ik persoonlijk en in mijn optiek de beste opvolger voor van Bommel.
Volgens mij heeft hij al een voorcontract met Real Madrid.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Landzaat gaat blind naar Ajax en PSV, als hij de kans krijgt. En gelijk heeft de beste man.
Je kunt erover zeggen wat je wilt, maar het staat verdomd aardig op je palmares.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Leuk avontuur Real, maar ik zou het geen club voor hem vinden. Ik weet niet, het past gewoon niet tussen die vedetten (alhoewel ik wel denk dat ie meer balans zou kunnen brengen). Maar dan nog, 'it just doesn't sound right'.
Van Bommel ook. Zo scheen het..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al een voorcontract met Real Madrid.
Speculaties te over rond deze tijd, maar das logisch zou Johan zeggen..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:32 schreef Djekko het volgende:
[..]
Van Bommel ook. Zo scheen het..
En die gaat naar de concurrent.
Het ligt er ook zó dik bovenop.. als je Voetbal Insite hebt gezien weet je het zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:15 schreef ASSpirine het volgende:
Bommel wilt toch niks zeggen over zijn toekomstige club?
Maar iedereen weet bijna zeker dat het Barça is...
Het zou mij echt niet verbazen, dat het juist niet Barcelona is, maar een ploeg als bijvoorbeeld Arsenal. Dus dat ze ons gewoon voor de gek proberen te houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:17 schreef Djekko het volgende:
[..]
Het ligt er ook zó dik bovenop.. als je Voetbal Insite hebt gezien weet je het zeker
Ik ontvang geen voetbal Insite...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:17 schreef Djekko het volgende:
[..]
Het ligt er ook zó dik bovenop.. als je Voetbal Insite hebt gezien weet je het zeker
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
maar een ploeg als bijvoorbeeld Arsenal.
quote:
Volgens mij woont ie in belgie. Dus misschien heeft hij wel kabel, maar geen schotel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hé nog een lotgenoot zónder kabelaansluiting
Dit zal dan nooit de echte basis elf worden. Er ontbreekt iemand op de rechtsback positiequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:00 schreef methodmich het volgende:
Overigens, afgaande op het aantal keren dat de spelers in competitieduels in actie kwamen, zijn dit de 11 die dan de "basis" vormen. Kijk en vergelijk met de gedachte / verwachte elf.
Gomes 28
Alex 26
Bouma 26
Cocu 27
Lee 29
Van Bommel 29
Park 26
Vogel 25
Beasley 29
Vennegoor of Hesselink 26
Farfán 26
Ja, dat begreep ik al uit je eerste post. Maar je zei van kijk en vergelijk met de verwachte basiself, vandaar mijn reactiequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Is op basis van aantal inzetten de basiself, dus grofweg gezegd hebben deze 11 spelers het meest op het veld gestaan en dan zeer vermoedelijk ook samen.
Nee, hoor dit is wel wat te verwachten was. Als John de Jong een blessurevrij seizoen had gehad, had die er wellicht tussen gestaan. Maar voor de rest zijn het wel de betere PSV-ers op dit moment.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Precies, maar dat in gedachten nemend, nog verrassingen?
Ojaquote:
Het blijft een topper/klassieker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:13 schreef Suijk het volgende:
Alsof psv-fey nog ergens omgaat. Dat wordt een wedstrijd van niks.
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou leuk zijn als Feyenoord de oren krijgt gewassen
Tien, tien, tien!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Inderdaad, het mag dan wel gezien worden als een top-wedstrijd. Maar het leeft totaal niet bij mij op dit moment. Ik heb niet eens het gevoel dat ze morgen tegen Feyenoord moeten, meer tegen een tegenstander als bijvoorbeeld NEC.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:13 schreef Suijk het volgende:
Alsof psv-fey nog ergens omgaat. Dat wordt een wedstrijd van niks.
Ja okequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef gras het volgende:
[..]
Niet te bont he. Gullit moet er nog langer blijven!
Herhaling van negen jaar geleden, maar dan zonder tegendoelpunten: 7-0!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb pas op PSV.nl die wedstrijd weer gezienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Herhaling van negen jaar geleden, maar dan zonder tegendoelpunten: 7-0!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Heb pas op PSV.nl die wedstrijd weer gezienGeweldig doelpunt van Jonk
Mag ie morgen wel herhalenquote:
Of ze laten hem tekenen voor 5 jaar en hij blijkt totaal niet uit de verf te komen..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alleen dat ze hem maar voor 3 jaar laten tekenen... Zit je straks weer in de situatie dat hij voor een schijntje of gratis kan vertrekken als het echt een topper wordt.
Ok, maar dan kan je hem altijd nog dumpen voor een prikkie of zelfs transfervrij laten gaan, ik zie het probleem dus niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Of ze laten hem tekenen voor 5 jaar en hij blijkt totaal niet uit de verf te komen..Zoals Schaaf.
Is Schaaf niet uit de verf gekomen? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:28 schreef Djekko het volgende:
Of ze laten hem tekenen voor 5 jaar en hij blijkt totaal niet uit de verf te komen..Zoals Schaaf.
Mika komt op mij een stuk technischer over dan Schaaf destijds.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Op basis waarvan dan? Van der Schaaf blonk net als Mika uit bij een subtopper.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Oh, dat zeker. Maar je moet het altijd afwachten met subtophelden, in hoeverre ze de stap zetten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Herhaling van negen jaar geleden, maar dan zonder tegendoelpunten: 7-0!![]()
tien, tien, tienquote:
idd na de zomer is t daar te zienquote:
en Robert is weer geblesseerdquote:14/5/2005 - Jeugdspeler Dirk Marcellis record international
(Gepost door JV)
Dirk Marcellis van Oranje onder 17 is zojuist met 20 caps record international geworden. Rafael van der Vaart kwam tot 19 caps. De jeugdspeler uit de A1 van PSV is aanvoerder van het team dat de finale van het Europees Kampioenschap in Italië speelde. Nooit eerder kwamen Nederlandse leeftijdsgenoten zó ver. De finale tegen Turkije ging helaas met 0-2 verloren waardoor de op 13 april 1988 geboren verdediger geen beker maar een zilveren medaille in ontvangst mocht nemen. Met de finaleplaats kwalificeerde Oranje zich wel voor het WK in Peru.
Hmm, ik zal 'm speciaal voor jou nog een aantal keren aanhalenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
na dit seizoen eindelijk van Schaaf verlost in dit topic, t begint een beetje t referentiekader te worden.
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hmm, ik zal 'm speciaal voor jou nog een aantal keren aanhalen
Ja daar ben ik ook bang voor, we kennen allemaal het verhaal van Csaba.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Oh, dat zeker. Maar je moet het altijd afwachten met subtophelden, in hoeverre ze de stap zetten.
Und vielleicht auch von Herr Vogelquote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
Vandaag de laatste match van Mark van Bommel.
Dat lachje!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:40 schreef Djekko het volgende:
Mika bevestigde bíjna al de transfer naar PSV op Canal+
Inderdaad, hij speelde een goede wedstrijdquote:
Hakjes, een assist, twee schitterende goals én vrijwel geen balverlies. Ik denk dat dit een hele grote gaat worden.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij speelde een goede wedstrijd
De 4-2 was inderdaad een mooi doelpunt en ook voorafgaand aan de 3-2 maakte hij een mooie actie.
Yakubuquote:Op zondag 15 mei 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Yakubu, Väyrynen, Afellay... Niks te klagen
Ja, wat heb je er tegen?quote:
k heb er nix voor, ben niet zo bijzonder onder de indruk van Yakubuquote:
Bijna goedquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Bijna goed
Leuk moment toen dat dochtertje van v. Bommel der tussen uit naaide tijdens die toespraak
en na al het gebeuren nóg een x
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
Fenerbahce wil Alex hebben voor 8 miljoen euro
Cultheld beste kerel, zet er nou eens een bron bijquote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
http://www.fenerbahce.com/haberler/13415quote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef Zapper het volgende:
[..]
Cultheld beste kerel, zet er nou eens een bron bij
die Marokkaan is super goedquote:
en hij gaat voor Nederland spelenquote:
een goede keus van hemquote:
En dan zeuren ze over het voortijdig ophemelen van talenten in Amsterdam en Rotterdamquote:Op zondag 15 mei 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Who needs VDV/Van Persie, wij hebben Afellay
Voortijdig? Ik ben altijd al positief geweest over Afellay.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
En dan zeuren ze over het voortijdig ophemelen van talenten in Amsterdam en Rotterdam
Z'n trap lijkt trouwens een beetje op die van Sneijder (tegen PSV) vorig jaar.
Alleen was die mooier![]()
Mocht die Ionescu al niet weer wegquote:Op zondag 15 mei 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voortijdig? Ik ben altijd al positief geweest over Afellay.Ionescu, Faber, Marcellis, Vonlanthen en Janssen gaan ook heel ver komen.
Dit bedoeld twi met voortijdig ophemelenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voortijdig? Ik ben altijd al positief geweest over Afellay.Ionescu, Faber, Marcellis, Vonlanthen en Janssen gaan ook heel ver komen.
hoe bedoel je dat dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:03 schreef DIJK het volgende:
Mooi ook die Ibi geinterviewd door de NOS. Wist nog niet zo goed raad met de camera.
Ja dat bedoelde ik wel min of meer. Je hebt een punt, maar ik denk dat het toch meer was dat hij toch nog enigzins verlegen was. Zo kwam hij bij mij wel over in ieder geval. Ik vond dat wel mooi. En hij kwam desondanks prima uit z'n woorden.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:10 schreef LuNaTiC het volgende:
hoe bedoel je dat dan?
Dat ie de verslaggever niet aankeek ofzo? Ik weet niet hoe streng hij is opgevoed maar volgens mij is het in de Marokkaanse cultuur niet zo gek om uit respect een ouder iemand niet aan te kijken (wat juist in Nederland wel op prijs gesteld kan worden).
Ik zeg niet dat dit het is, ik weet ook niet helemaal of je dit bedoelt, maar het kan er mee te maken hebben
Echt erg inderdaad, zo jong!!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:03 schreef cultheld het volgende:
Dit is trouwens te erg
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum8/406.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |