tien, tien, tienquote:
idd na de zomer is t daar te zienquote:
en Robert is weer geblesseerdquote:14/5/2005 - Jeugdspeler Dirk Marcellis record international
(Gepost door JV)
Dirk Marcellis van Oranje onder 17 is zojuist met 20 caps record international geworden. Rafael van der Vaart kwam tot 19 caps. De jeugdspeler uit de A1 van PSV is aanvoerder van het team dat de finale van het Europees Kampioenschap in Italië speelde. Nooit eerder kwamen Nederlandse leeftijdsgenoten zó ver. De finale tegen Turkije ging helaas met 0-2 verloren waardoor de op 13 april 1988 geboren verdediger geen beker maar een zilveren medaille in ontvangst mocht nemen. Met de finaleplaats kwalificeerde Oranje zich wel voor het WK in Peru.
Hmm, ik zal 'm speciaal voor jou nog een aantal keren aanhalenquote:Op zondag 15 mei 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
na dit seizoen eindelijk van Schaaf verlost in dit topic, t begint een beetje t referentiekader te worden.
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hmm, ik zal 'm speciaal voor jou nog een aantal keren aanhalen
Ja daar ben ik ook bang voor, we kennen allemaal het verhaal van Csaba.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Oh, dat zeker. Maar je moet het altijd afwachten met subtophelden, in hoeverre ze de stap zetten.
Und vielleicht auch von Herr Vogelquote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
Vandaag de laatste match van Mark van Bommel.
Dat lachje!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:40 schreef Djekko het volgende:
Mika bevestigde bíjna al de transfer naar PSV op Canal+
Inderdaad, hij speelde een goede wedstrijdquote:
Hakjes, een assist, twee schitterende goals én vrijwel geen balverlies. Ik denk dat dit een hele grote gaat worden.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij speelde een goede wedstrijd
De 4-2 was inderdaad een mooi doelpunt en ook voorafgaand aan de 3-2 maakte hij een mooie actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |