Ik ontvang geen voetbal Insite...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:17 schreef Djekko het volgende:
[..]
Het ligt er ook zó dik bovenop.. als je Voetbal Insite hebt gezien weet je het zeker
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
maar een ploeg als bijvoorbeeld Arsenal.
quote:
Volgens mij woont ie in belgie. Dus misschien heeft hij wel kabel, maar geen schotel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hé nog een lotgenoot zónder kabelaansluiting
Dit zal dan nooit de echte basis elf worden. Er ontbreekt iemand op de rechtsback positiequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:00 schreef methodmich het volgende:
Overigens, afgaande op het aantal keren dat de spelers in competitieduels in actie kwamen, zijn dit de 11 die dan de "basis" vormen. Kijk en vergelijk met de gedachte / verwachte elf.
Gomes 28
Alex 26
Bouma 26
Cocu 27
Lee 29
Van Bommel 29
Park 26
Vogel 25
Beasley 29
Vennegoor of Hesselink 26
Farfán 26
Ja, dat begreep ik al uit je eerste post. Maar je zei van kijk en vergelijk met de verwachte basiself, vandaar mijn reactiequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Is op basis van aantal inzetten de basiself, dus grofweg gezegd hebben deze 11 spelers het meest op het veld gestaan en dan zeer vermoedelijk ook samen.
Nee, hoor dit is wel wat te verwachten was. Als John de Jong een blessurevrij seizoen had gehad, had die er wellicht tussen gestaan. Maar voor de rest zijn het wel de betere PSV-ers op dit moment.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Precies, maar dat in gedachten nemend, nog verrassingen?
Ojaquote:
Het blijft een topper/klassieker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:13 schreef Suijk het volgende:
Alsof psv-fey nog ergens omgaat. Dat wordt een wedstrijd van niks.
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou leuk zijn als Feyenoord de oren krijgt gewassen
Tien, tien, tien!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Inderdaad, het mag dan wel gezien worden als een top-wedstrijd. Maar het leeft totaal niet bij mij op dit moment. Ik heb niet eens het gevoel dat ze morgen tegen Feyenoord moeten, meer tegen een tegenstander als bijvoorbeeld NEC.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:13 schreef Suijk het volgende:
Alsof psv-fey nog ergens omgaat. Dat wordt een wedstrijd van niks.
Ja okequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef gras het volgende:
[..]
Niet te bont he. Gullit moet er nog langer blijven!
Herhaling van negen jaar geleden, maar dan zonder tegendoelpunten: 7-0!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb pas op PSV.nl die wedstrijd weer gezienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Herhaling van negen jaar geleden, maar dan zonder tegendoelpunten: 7-0!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Heb pas op PSV.nl die wedstrijd weer gezienGeweldig doelpunt van Jonk
Mag ie morgen wel herhalenquote:
Of ze laten hem tekenen voor 5 jaar en hij blijkt totaal niet uit de verf te komen..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alleen dat ze hem maar voor 3 jaar laten tekenen... Zit je straks weer in de situatie dat hij voor een schijntje of gratis kan vertrekken als het echt een topper wordt.
Ok, maar dan kan je hem altijd nog dumpen voor een prikkie of zelfs transfervrij laten gaan, ik zie het probleem dus niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Of ze laten hem tekenen voor 5 jaar en hij blijkt totaal niet uit de verf te komen..Zoals Schaaf.
Is Schaaf niet uit de verf gekomen? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:28 schreef Djekko het volgende:
Of ze laten hem tekenen voor 5 jaar en hij blijkt totaal niet uit de verf te komen..Zoals Schaaf.
Mika komt op mij een stuk technischer over dan Schaaf destijds.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Op basis waarvan dan? Van der Schaaf blonk net als Mika uit bij een subtopper.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Oh, dat zeker. Maar je moet het altijd afwachten met subtophelden, in hoeverre ze de stap zetten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Herhaling van negen jaar geleden, maar dan zonder tegendoelpunten: 7-0!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |