Ben het vaak met je eens duckie maar net niet speler?quote:
Die 2 zie ik niet meer komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
* Trabelsi als ie komt
** Robinho als ie komt
Ik zeg... laat Lucius lekker op de plek van vogel voetballenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Vayrinnen is geen Vogel, hij is veel aanvallender.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zeg... laat Lucius lekker op de plek van vogel voetballen![]()
goede zaak opzich, maar dan mag er wel wat meer belangstelling komen van Philips... want ze waren er ook niet bij tegen Milaan... en iets meer geld zou prettig zijnquote:In het blad Sponsor Magazine laat de sponsor manager van Philips weten dat het bedrijf er niet aan denkt om de sponsoring van PSV te zullen beeindigen, "PSV is onaantastbaar". In de besprekingen over contractverlenging wordt er wel naar nieuwe exploitatiemogelijkheden gezocht om meer uit de sponsoring te halen. Onder andere zouden de spelers van PSV meer betrokken moeten worden in de marketingcommunicatie.
Idd maar ik vind gewoon dat Theo een basisplaats verdiend heeft!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Väyrinnen kan toch op de plek van Vogel (links op het middenveld)? Lucius is zeker een optie, maar dan moet er nog iemand bij om de '12e man-plaats' van Theo op te vullen...
Juiste keuze denk ikquote:Afellay kiest voor Nederlands team
Ibrahim Afellay heeft ervoor gekozen om op het WK onder 20 uit te komen voor het Nederlands elftal. Dat heeft Guus Hiddink vandaag bekend gemaakt tijdens zijn wekelijkse gesprek met de pers.
Definitief
"Zijn keuze is definitief", aldus Guus Hiddink. "Zijn ouders zijn Marokkaans, maar hij voelt zich Nederlander. Hij wil dolgraag het WK spelen." Mocht het team van Foppe de Haan reiken tot de finale, dan is Afellay tot 2 juli zoet. De voorbereiding van PSV op het nieuwe seizoen begint amper een weekje later. "Dat is goed voor hem, dan trekt hij op z’n Koreaans eens een seizoen door. Op zijn leeftijd is dat niet slecht", aldus Hiddink, die vandaag ook nog een kort gesprek met Afellay heeft over diens keuze.
Hiddink liet ook doorschemeren dat de jonge middenvelder zondag tegen Feyenoord speeltijd krijgt. "Hij maakt een mooie ontwikkeling door en krijgt zeker speeltijd."
volgens mij heb je t niet helemaal goed begrepen, kijk maar terug, die net niet slaat op de qoute uit de post van spidey die Barreto een net niet spener noemt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben het vaak met je eens duckie maar net niet speler?![]()
Hij is de spil van het succes van AZ vind ik persoonlijk en in mijn optiek de beste opvolger voor van Bommel.
Volgens mij heeft hij al een voorcontract met Real Madrid.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Landzaat gaat blind naar Ajax en PSV, als hij de kans krijgt. En gelijk heeft de beste man.
Je kunt erover zeggen wat je wilt, maar het staat verdomd aardig op je palmares.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Leuk avontuur Real, maar ik zou het geen club voor hem vinden. Ik weet niet, het past gewoon niet tussen die vedetten (alhoewel ik wel denk dat ie meer balans zou kunnen brengen). Maar dan nog, 'it just doesn't sound right'.
Van Bommel ook. Zo scheen het..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al een voorcontract met Real Madrid.
Speculaties te over rond deze tijd, maar das logisch zou Johan zeggen..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:32 schreef Djekko het volgende:
[..]
Van Bommel ook. Zo scheen het..
En die gaat naar de concurrent.
Het ligt er ook zó dik bovenop.. als je Voetbal Insite hebt gezien weet je het zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:15 schreef ASSpirine het volgende:
Bommel wilt toch niks zeggen over zijn toekomstige club?
Maar iedereen weet bijna zeker dat het Barça is...
Het zou mij echt niet verbazen, dat het juist niet Barcelona is, maar een ploeg als bijvoorbeeld Arsenal. Dus dat ze ons gewoon voor de gek proberen te houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:17 schreef Djekko het volgende:
[..]
Het ligt er ook zó dik bovenop.. als je Voetbal Insite hebt gezien weet je het zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |