Yakubuquote:Op zondag 15 mei 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Yakubu, Väyrynen, Afellay... Niks te klagen

Ja, wat heb je er tegen?quote:

k heb er nix voor, ben niet zo bijzonder onder de indruk van Yakubuquote:

Bijna goedquote:

quote:Op zondag 15 mei 2005 17:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Bijna goed
Leuk moment toen dat dochtertje van v. Bommel der tussen uit naaide tijdens die toespraak
en na al het gebeuren nóg een x

quote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
Fenerbahce wil Alex hebben voor 8 miljoen euro

Cultheld beste kerel, zet er nou eens een bron bijquote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:

http://www.fenerbahce.com/haberler/13415quote:Op zondag 15 mei 2005 18:23 schreef Zapper het volgende:
[..]
Cultheld beste kerel, zet er nou eens een bron bij

die Marokkaan is super goedquote:

en hij gaat voor Nederland spelenquote:

een goede keus van hemquote:

En dan zeuren ze over het voortijdig ophemelen van talenten in Amsterdam en Rotterdamquote:Op zondag 15 mei 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Who needs VDV/Van Persie, wij hebben Afellay

Voortijdig? Ik ben altijd al positief geweest over Afellay.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
En dan zeuren ze over het voortijdig ophemelen van talenten in Amsterdam en Rotterdam
Z'n trap lijkt trouwens een beetje op die van Sneijder (tegen PSV) vorig jaar.
Alleen was die mooier![]()

Mocht die Ionescu al niet weer wegquote:Op zondag 15 mei 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voortijdig? Ik ben altijd al positief geweest over Afellay.Ionescu, Faber, Marcellis, Vonlanthen en Janssen gaan ook heel ver komen.

Dit bedoeld twi met voortijdig ophemelenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voortijdig? Ik ben altijd al positief geweest over Afellay.Ionescu, Faber, Marcellis, Vonlanthen en Janssen gaan ook heel ver komen.

hoe bedoel je dat dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:03 schreef DIJK het volgende:
Mooi ook die Ibi geinterviewd door de NOS. Wist nog niet zo goed raad met de camera.

Ja dat bedoelde ik wel min of meer. Je hebt een punt, maar ik denk dat het toch meer was dat hij toch nog enigzins verlegen was. Zo kwam hij bij mij wel over in ieder geval. Ik vond dat wel mooi. En hij kwam desondanks prima uit z'n woorden.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:10 schreef LuNaTiC het volgende:
hoe bedoel je dat dan?
Dat ie de verslaggever niet aankeek ofzo? Ik weet niet hoe streng hij is opgevoed maar volgens mij is het in de Marokkaanse cultuur niet zo gek om uit respect een ouder iemand niet aan te kijken (wat juist in Nederland wel op prijs gesteld kan worden).
Ik zeg niet dat dit het is, ik weet ook niet helemaal of je dit bedoelt, maar het kan er mee te maken hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |