Ach voor randstadbewoners is alles beneden de rivieren buitenland dus misschien hebben we geluk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dalijk zie je hem alsnog naar PSV gaan
Nee, maar een Fin die kan kiezen tussen een engelse subtopper of PSV, da's andere koek. Iedereen in Scandinavië is gek van de Premier League. Dat plus het feit dat ze daar veel meer kunnen verdienen maakt dat PSV in dat geval niet veel kans heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeft niet, Farfan en Alex konden ook naar andere clubs.
Scandinaviers en de premier league is vrijwel identiek aan brazilianen en de Portugese competitie.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar een Fin die kan kiezen tussen een engelse subtopper of PSV, da's andere koek. Iedereen in Scandinavië is gek van de Premier League. Dat plus het feit dat ze daar veel meer kunnen verdienen maakt dat PSV in dat geval niet veel kans heeft.
Vind je Väyrynen zo'n slechte speler dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Väyrynen best wel naar PSV wil. Of je er heel blij moet zijn, is een tweede.
Neequote:
Hij is fysiek vergelijkbaar met Vogel, verdedigend niet super, maar offensief geniaal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, maar ik weet niet of hij echt iets gaat toevoegen aan PSV. Zeker nu jullie op CL-niveau willen blijven acteren.
wil je zeker Song dr ook nog bij?quote:
Geniaal? Je doet net of het de nieuwe Cruijf is... Goede voetballer, maar of hij het niveau van PSV aankan weet ik nog niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is fysiek vergelijkbaar met Vogel, verdedigend niet super, maar offensief geniaal.
Je zult het nog wel gaan zien, wanneer hij eventueel bij PSV speelt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geniaal? Je doet net of het de nieuwe Cruijf is... Goede voetballer, maar of hij het niveau van PSV aankan weet ik nog niet.
Maar goed, eerst maar eens kijken of hij haalbaar is.![]()
Mijn angst is dan ook dat hij een Bruggink of Sikora zal blijken te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
Vergeet niet dat hij nu nog met de Bruggink's en Sikora's van deze wereld moet voetballen.
idd heerlijk hoe hij Feyenoord e afgelopen 2 seizoenen vooruit heeft geholpenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is er mis met Ono...
Song moet ik niet hebben
Ono is technisch goed
Kan nu de vrije trappen schieten (kan hij ook heel mooi)
Is toch ook een rustgevende factor op het middenveld
Mjah, zijn eerste seizoen bij feijenoord was fantastisch![]()
Gelukkig ben jij geen PSV-scout.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn angst is dan ook dat hij een Bruggink of Sikora zal blijken te zijn.
Als hij naar Inter gaat wordt het iig zéker nooit een topper!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen PSV-scout.Väyrynen heeft wel degelijk het talent om een topper te worden. Niet voor niets heeft Inter ook concrete interesse in hem.
Let maar op: Väyrynen bij PSV wordt zeker weten een succes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij naar Inter gaat wordt het iig zéker nooit een topper!
Maar er zijn zoveel spelers die het wel in zich hebben om een topper te worden maar ergens halverwege de top blijven hangen.
Nou was Bruggink toch ook wel heel wat waardevoller voor PSV dan Schaaf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Let maar op: Väyrynen bij PSV wordt zeker weten een succes.Geen vd Schaaf/Bruggink geval, maar gewoon een topper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |