abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2005 @ 14:43:50 #151
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26945497
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

En dat ík daar zelfs om moet lachen zegt toch wel genoeg
haha ja idd
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 mei 2005 @ 16:04:14 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26947937
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

De Jong is er ook nog.

Maar ben wel met je eens dat er minimaal 2 goede middenvelders bij moeten komen.
Met Vayrinen en Landzaat zou ik uiterst content zijn al denk ik dat Landzaat moeilijk wordt.

Maar Landzaat is in mijn optiek wel de ideale opvolger voor Bommel.
Halen die gast
idd er moet in de breedte ook geinvesteerd worden. Hiddink heeft al aangegeven dat er zeker 3 goede middenvelders bij moeten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26948527
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:14 schreef DIJK het volgende:

[..]

Soms zijn ze op het psv.netwerk forum best wel grappig
Eerder triest .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26951723
Vieri is einde contract
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:43:18 #155
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26956205
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef PyTh het volgende:

Maar Landzaat is in mijn optiek wel de ideale opvolger voor Bommel.
Halen die gast
Kijk, deze man heeft verstand van voetbal. PSV heeft niks aan net-niet spelers als Väyrynen en Barreto. PSV moet een zwaargewicht a la Landzaat terughalen, en daar mag imho best wat geld aan besteedt worden.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26956294
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Kijk, deze man heeft verstand van voetbal. PSV heeft niks aan net-niet spelers als Väyrynen en Barreto. PSV moet een zwaargewicht a la Landzaat terughalen, en daar mag imho best wat geld aan besteedt worden.
Alleen is Landzaat een jood.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26956336
Ik vind vayrinnen een prima keuze, maar aan ALLEEN Mika heb je niet genoeg. Of Landzaat nu ene jood is boeit me voor geen cent, hij is vooral te duur.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:47:27 #158
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26956349
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen is Landzaat een jood.
Hij is eerder Molukker.
pi_26956399
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Hij is eerder Molukker.
En een echte Ajacied, die Ajax altijd boven PSV zal verkiezen. Vergelijkbaar met een Tim Janssen, die ook nooit naar Ajax zal gaan als hij bij PSV kan blijven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26956448
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

En een echte Ajacied, die Ajax altijd boven PSV zal verkiezen. Vergelijkbaar met een Tim Janssen, die ook nooit naar Ajax zal gaan als hij bij PSV kan blijven.
Maar Landzaat zit niet bij Ajax...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26956477
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar Landzaat zit niet bij Ajax...
Nee, Van der Meyde ook niet. Maar Landzaat zal Ajax altijd boven PSV verkiezen.
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:51:11 #162
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26956489
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vind dat pure speculatie. Denny heeft dat nooit zo gezegd als hoe jij dat opschrijft. Hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij PSV wel zag zitten (VI vorig seizoen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Spideyman op 12-05-2005 20:54:15 (a = e) ]
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:53:28 #163
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26956548
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik vind dat pure speculatie. Denny heeft dat nooit zo gezegd als hoe jij dat opschrijft. Hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij PSV wel zag zitten (VI vorig seizoen).
Inderdaad, daarnaast is André Ooijer een echte Amsterdammer, dus maakt het niet uit of Ajax in je bloed zit of niet om voor PSV te kiezen (en omgekeerd).

En zo zijn er nog wel meer namen te noemen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_26956581
Peter Hoekstra was ook een echte psv'er.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26956669
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Hij heeft vrij recent in een interview alleen Ajax genoemd als mogelijke Nederlandse topclub voor een transfer.
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:08:46 #166
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26957006
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij heeft vrij recent in een interview alleen Ajax genoemd als mogelijke Nederlandse topclub voor een transfer.
Bedoel je dat artikel uit de Sportweek? Daarin vertelde hij namelijk alleen maar Ajax als een vooruitgang te zien ten opzichte van AZ en dat hij niet onwelwillend tegen een aanbod zou reageregen. Niet dat het dé enige club voor hem zou zijn.

Overigens meldde SS een weekje terug nog dat Landzaat bijna rond zou zijn met Real Madrid. Geen idee of dat waar is of niet.
pi_26957384
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Bedoel je dat artikel uit de Sportweek? Daarin vertelde hij namelijk alleen maar Ajax als een vooruitgang te zien ten opzichte van AZ en dat hij niet onwelwillend tegen een aanbod zou reageregen. Niet dat het dé enige club voor hem zou zijn.

Overigens meldde SS een weekje terug nog dat Landzaat bijna rond zou zijn met Real Madrid. Geen idee of dat waar is of niet.
Dat is zeker waar.
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:24:14 #168
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26959392
Ik hoop en denk dat Hiddink zich wel realiseert dat hij een gelijkwaardige speler aan Bommeltje moet halen om de steigende lijn door te trekken.

Weet zeker dat hij weer wat moois uit de hoed tovert
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:34:23 #169
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26959699
Denk dat het hééél moeilijk wordt om een gelijkwaardige speler te halen.. dat is gewoon bijna onmogelijk. Maar ik ben benieuwd wat Hiddink uit zijn hoge hoed tovert
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:48:08 #170
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26960121
Gelul cultheld, want toen de transfer van Landzaat naar Feyenoord afketste was hij daar zeker niet blij mee, want hij wilde graag naar Feyenoord.

Als hij een echte jood was geweest dan zou hij gelijk nee zeggen tegen Feyenoord.
The Most Incredible, Baby
pi_26960460
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef RedGuy het volgende:
Gelul cultheld, want toen de transfer van Landzaat naar Feyenoord afketste was hij daar zeker niet blij mee, want hij wilde graag naar Feyenoord.

Als hij een echte jood was geweest dan zou hij gelijk nee zeggen tegen Feyenoord.
Toen zat ie in een andere positie natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 mei 2005 @ 23:59:10 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26961844
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Spideyman het volgende:

[..]

net niet speler wacht maar

het gerucht van Landzaat naar PSV is trouwens deze week weer opgedoken in de Sportweek als zijnde sterk gerucht.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26961871
Landzaat is geen jood

Hij is protestands
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 mei 2005 @ 00:02:49 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26961932
ach gezeur jood of niet. Ooijer en Lamey komen van Ajax, en in '88 speelde we met een hele rij spelers die bij ajax gebald hadden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26962179
Er zijn gewoon spelers ook al komen ze van de top 3 die gewoon bij elke club zouden spelen mochten ze die kans krijgen.

Landzaat is ook zo'n speler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')