haha ja iddquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat ík daar zelfs om moet lachen zegt toch wel genoeg
idd er moet in de breedte ook geinvesteerd worden. Hiddink heeft al aangegeven dat er zeker 3 goede middenvelders bij moeten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
De Jong is er ook nog.
Maar ben wel met je eens dat er minimaal 2 goede middenvelders bij moeten komen.
Met Vayrinen en Landzaat zou ik uiterst content zijn al denk ik dat Landzaat moeilijk wordt.
Maar Landzaat is in mijn optiek wel de ideale opvolger voor Bommel.
Halen die gast![]()
Eerder triestquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:14 schreef DIJK het volgende:
[..]
Soms zijn ze op het psv.netwerk forum best wel grappig
Kijk, deze man heeft verstand van voetbal. PSV heeft niks aan net-niet spelers als Väyrynen en Barreto. PSV moet een zwaargewicht a la Landzaat terughalen, en daar mag imho best wat geld aan besteedt worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef PyTh het volgende:
Maar Landzaat is in mijn optiek wel de ideale opvolger voor Bommel.
Halen die gast![]()
Alleen is Landzaat een jood.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kijk, deze man heeft verstand van voetbal. PSV heeft niks aan net-niet spelers als Väyrynen en Barreto. PSV moet een zwaargewicht a la Landzaat terughalen, en daar mag imho best wat geld aan besteedt worden.
Hij is eerder Molukker.quote:
En een echte Ajacied, die Ajax altijd boven PSV zal verkiezen. Vergelijkbaar met een Tim Janssen, die ook nooit naar Ajax zal gaan als hij bij PSV kan blijven.quote:
Maar Landzaat zit niet bij Ajax...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
En een echte Ajacied, die Ajax altijd boven PSV zal verkiezen. Vergelijkbaar met een Tim Janssen, die ook nooit naar Ajax zal gaan als hij bij PSV kan blijven.
Nee, Van der Meyde ook niet. Maar Landzaat zal Ajax altijd boven PSV verkiezen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar Landzaat zit niet bij Ajax...
Ik vind dat pure speculatie. Denny heeft dat nooit zo gezegd als hoe jij dat opschrijft. Hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij PSV wel zag zitten (VI vorig seizoen).quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
En een echte Ajacied, die Ajax altijd boven PSV zal verkiezen. Vergelijkbaar met een Tim Janssen, die ook nooit naar Ajax zal gaan als hij bij PSV kan blijven.
Inderdaad, daarnaast is André Ooijer een echte Amsterdammer, dus maakt het niet uit of Ajax in je bloed zit of niet om voor PSV te kiezen (en omgekeerd).quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind dat pure speculatie. Denny heeft dat nooit zo gezegd als hoe jij dat opschrijft. Hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij PSV wel zag zitten (VI vorig seizoen).
Hij heeft vrij recent in een interview alleen Ajax genoemd als mogelijke Nederlandse topclub voor een transfer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind dat pure speculatie. Denny heeft dat nooit zo gezegd als hoe jij dat opschrijft. Hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij PSV wel zag zitten (VI vorig seizoen).
Bedoel je dat artikel uit de Sportweek? Daarin vertelde hij namelijk alleen maar Ajax als een vooruitgang te zien ten opzichte van AZ en dat hij niet onwelwillend tegen een aanbod zou reageregen. Niet dat het dé enige club voor hem zou zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft vrij recent in een interview alleen Ajax genoemd als mogelijke Nederlandse topclub voor een transfer.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bedoel je dat artikel uit de Sportweek? Daarin vertelde hij namelijk alleen maar Ajax als een vooruitgang te zien ten opzichte van AZ en dat hij niet onwelwillend tegen een aanbod zou reageregen. Niet dat het dé enige club voor hem zou zijn.
Overigens meldde SS een weekje terug nog dat Landzaat bijna rond zou zijn met Real Madrid. Geen idee of dat waar is of niet.
Toen zat ie in een andere positie natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef RedGuy het volgende:
Gelul cultheld, want toen de transfer van Landzaat naar Feyenoord afketste was hij daar zeker niet blij mee, want hij wilde graag naar Feyenoord.
Als hij een echte jood was geweest dan zou hij gelijk nee zeggen tegen Feyenoord.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kijk, deze man heeft verstand van voetbal. PSV heeft niks aan net-niet spelers als Väyrynen en Barreto. PSV moet een zwaargewicht a la Landzaat terughalen, en daar mag imho best wat geld aan besteedt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |