Nee hij gaat uit de HCE, wij hadden 2 ploegen in de halve finalequote:Op woensdag 11 mei 2005 02:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij gaat naar de beste competitie ter wereld.

Ja, maar de Spaanse competitie is het sterkst. Het verschil in niveau tussen Real Madrid en Getafe is kleiner dan het niveau tussen PSV en De Graafschap.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee hij gaat uit de HCE, wij hadden 2 ploegen in de halve finale

het was dan ook met een knipoog die post van mij. Zondag had t trouwens minimaal 10-0 moeten wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar de Spaanse competitie is het sterkst. Het verschil in niveau tussen Real Madrid en Getafe is kleiner dan het niveau tussen PSV en De Graafschap.

1.) Spanjequote:Op woensdag 11 mei 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
K kan trouwens niet kiezen tussen de 3 grote competities van europa welke nou de strekste is

Ik moet echt naar bedquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:46 schreef rubbereend het volgende:
OM spidey? of OL, OM werd niet eens kampioen van Frankrijk dit jaar. Liverpool heeft trouwens alleen indruk gemaakt in de CL

Barca, vermoedelijk. Real is een tikkie té hoog voor hem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet 100%.
Hij gaat sowieso naar het buitenland.
En ja ik denk ook naar Barca.

Ik snap nog steeds niet dat iemand bij Real wil spelen..... lijkt me nou niet echt de leukste ploeg (gewoon qua uitstraling) Maar goed ik ben dan ook een barca fanquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Barca, vermoedelijk. Real is een tikkie té hoog voor hem.

Voor mij geldt (in mindere mate) het omgekeerde...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat iemand bij Real wil spelen..... lijkt me nou niet echt de leukste ploeg (gewoon qua uitstraling) Maar goed ik ben dan ook een barca fan

quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:06 schreef Angelgamer het volgende:
En wat is er dan toch allemaal waar van die geheime transfer...?
Beckham naar PSV?
[afbeelding]

Mooi dan is dat ook opgelost...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:
Zag meneer Van der Vaart net bij Sportjournaal, er kan nu wel definitief een streep doorheen want:
"ik wil naar het buitenland, dus PSV is niet aan de orde"

mooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:
Zag meneer Van der Vaart net bij Sportjournaal, er kan nu wel definitief een streep doorheen want:

zover zijn ze bij PSV ook wel denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:
PSv kan beter werken aan het middenveld want Vogel en Van Bommel waren afgelopen seizoen wel de spelers samen met Cocu die eigenlijk de spil waren waar het geheel om draaide.

no shit sherlock.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:
PSv kan beter werken aan het middenveld want Vogel en Van Bommel waren afgelopen seizoen wel de spelers samen met Cocu die eigenlijk de spil waren waar het geheel om draaide.

Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:

idd, van Bommel hoefde zich dit seizoen minder bezig te houden met t spel van anderen op t middenveld. Vorig seizoen moest hij vaak de "troep" van anderen opruimen waardoor hij daar meer mee bezig was dan zn eigfen spel. Nu kon hij zich op zn eigen spel richten wat hem ten goede kwam.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze waren alle 3 belangrijk maar ik denk dat de belangrijkste schakel dit seizoen toch echt Cocu geweest is.
Mede door Cocu heeft van Bommel dit seizoen zo goed gespeeld.
Maar daar moeten inderdaad goede vervangers voor worden aangetrokken, ik pleit nog steeds voor Landzaat als opvolger van Bommeltje.

En dalijk zie je hem alsnog naar PSV gaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Zapper het volgende:

idd Lucius verdient dat gewoon!!! hij deed/doet het altijd goed in het veld!! dat is ook echt een PSV-er in hart en nieren!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef DIJK het volgende:
Ik denk nog altijd dat Lucius de rol van Vogel makkelijk moet kunnen overnemen. Maar ja ik was dan ook al nooit zo'n groot fan van Vogel.

PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar staat trouwens ons prijzenoverzicht in de OP ?

Dat is altijd goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
PH gaat die maken nadat we de dubbel gehaald hebben

quote:10/5/2005 - Koreaanse aanvaller in beeld bij PSV?
(Gepost door RvN)
Onlangs meldde De Telegraaf in een artikel tussen neus en lippen door dat PSV mogelijk versterkt zou worden met een Koreaans talent. Dat zou wel eens de 19-jarige aanvaller Chu-yong Park kunnen zijn. Volgens Yahoo Korea zou de jonge aanvaller in de belangstelling staan van PSV. De 19-jarige spits is geselecteerd voor het nationale elftal van Zuid-Korea voor interlands begin juni. Aansluitend reist hij naar Nederland voor het WK U20. Hij komt uit voor FC Seoul.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |