Kutstreek.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef PogueMahone het volgende:
Bielefeld heeft trainer Rapolder deruit gegooid omdat hij naar Köln gaat. Ze waren toch al veilig dus wat maakt het uit
Ik hoop dat Bayern hem ook een langdurig contract aanbiedquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Makaay wil loopbaan beëindigen in München
Tegenover Duitse media heeft Roy Makaay (30) vertelt, dat hij zijn voetballoopbaan graag bij Bayern München zou willen beëindigen. "Mijn familie heeft het hier in München naar zijn zin en ik wil daarom graag tot aan het einde van mijn carriere bij deze club blijven voetballen", aldus Makaay.
De Nederlandse spits is in Beieren bezig aan zijn tweede seizoen en wist in deze competitie al negentien keer te scoren.
[afbeelding]
Zo kan Bielefeld wel weer kijken naar de toekomstquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef PogueMahone het volgende:
Bielefeld heeft trainer Rapolder deruit gegooid omdat hij naar Köln gaat. Ze waren toch al veilig dus wat maakt het uit
Stuttgart zou verregaande interesse hebben, mocht Hleb vertrekken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Mintal volgend jaar nog bij 1. FC Nürnberg spelen? Ik denk het niet.
Arsenal.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:58 schreef Paradepaardje het volgende:
hleb naar bayern dan?
brr...beetje overbodig...alleen als dennis komend seizoen ni meer speelt dan..quote:
Arsenal zou wel al een bod hebben uitgebracht volgens de geruchten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hleb moet in ieder geval hogerop, wat een fantastsche voetballer is dat! Wenger heeft aangegeven geen extra middenvelders nodig te hebben, Bayern ligt daarom voor de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |