Sporting staat toch anders ook boven Porto.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dé concurrent van FC Porto is dan ook Benfica. En Benfica past weer niet met Sporting.
Dat staat er ten eerste los van natuurlijk. AZ is ook niet dé concurrent van Ajax, dat zijn PSV en Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sporting staat toch anders ook boven Porto.
Sporting is juist een directe concurrent voor voorronde Champions League.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar daarom hoop ik nu des te meer dat Liverpool door koning laf wordt verslagen.
Maar dat van Milan mag je nog amper tatiek noemen, want het zal niet hun bedoeling zijn geweest om psv een aantal open kansen te geven?!?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:04 schreef methodmich het volgende:
Dat heb je hier Doc, dat gebeurt vanzelf als je zelden wint. Helaas.
Btw, die gasten daar zijn wel retesnel met die stand aanpassen, de actie is min of meer nog bezig en ik zie al een 1 bij Liverpool staan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef Cruoninga het volgende:
Hier lijkt die er wel overheen te zijn:
[afbeelding]
Maar dan nog, anders was het dus een penalty geweest.
LFC op basis van Olympiakos en Monaco thuis, Juve uit en thuis en Bayer Leverkusen uit en thuis ...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:46 schreef RayMania het volgende:
Milan zou de titel wel verdienen, op basis van Barcelona thuis, Manchester beide wedstrijden en Inter.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Btw, die gasten daar zijn wel retesnel met die stand aanpassen, de actie is min of meer nog bezig en ik zie al een 1 bij Liverpool staan.
true, dat zal het zijn, even niet bij nagedacht. Ik begon anders al lichtelijk een complot te vermoedenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef Doc het volgende:
[..]zeker niet bedacht dat die situatie niet enkele malen op TV herhaald is nadat het doelpunt goed gekeurd was en dit wel eens een plaatje van zo'n herhaling kan zijn
niet eens hup Milanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Had ik al hup Liverpool gezegd?
Jawel hoor.quote:
"You'll never walk alone" klinkt volgens mij ook nergens ter wereld mooier dan in Liverpool!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
Hoewel ik AC Milan een geweldig uitgebalanceerd elftal vind, ligt mijn sympathie toch bij Liverpool.
Er is ook geen andere club die "You'll never walk alone" in het clublogo heeft staan. Het was ook de eerste club waar dat op de tribunes werd gezongenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
"You'll never walk alone" klinkt volgens mij ook nergens ter wereld mooier dan in Liverpool!
past ook bij de finalequote:Op zondag 8 mei 2005 17:43 schreef rotskibo het volgende:
Slechte OP trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |