Nou ja "bewijs"....ze hebben aannemelijk gemaakt dat het toch geen goal was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, het bewijs dat Liverpool gisteren niet scoorde, werd zojuist geleverd.
Het lijkt me op voorhand een supersaaie wedstrijd te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:41 schreef Frenkie het volgende:
Mooi affiche. Na Real de twee grootste clubs van Europa. Samen 10 Europacups. En nog eens vijf verloren finales..
Mwaquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef IntroV het volgende:
[..]
Het lijkt me op voorhand een supersaaie wedstrijd te worden.
Ik zei ook affiche.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef IntroV het volgende:
[..]
Het lijkt me op voorhand een supersaaie wedstrijd te worden.
Is toch ook geen ploeg om van te genieten hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mwa
Ik denk dat Liverpool er wel wat moois van zal maken
Wat dat betreft had je beter Chelsea kunnen hebben, of nog beter, Barcelona!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is toch ook geen ploeg om van te genieten hoor..
Een lelijke finale.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is toch ook geen ploeg om van te genieten hoor..
Computeranimatie van Engelse sportzender (BBC, gok ik). Vanuit alle hoeken kon je het 'tafereel' aanschouwen ...quote:
Barcelona met 30 keer de bal over en weer spelen voor je aan de goal geraakt vind ik ook bestquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dat betreft had je beter Chelsea kunnen hebben, of nog beter, Barcelona!
Maar een mooi affiche.quote:
Eensch is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef tha_dark het volgende:
Ik kan dus echt wel genieten van de vechtlust van Liverpool, en dan dat publiek wat er met z'n alle achter gaat staan! Dat het dan taktisch soms wat minder is maakt mij dan niks uit, als er maar gevochten wordt! (sportief gezien dan he, geen rellen ofzo)
Klopt ook wel. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Liverpool, alleen al voor het publiekquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Maar een mooi affiche.
Sorry maar twee van de drie grootste clubs van Europa is gewoon een mooi affiche. Kan het nog zo'n kutwedstrijd zijn.
Dat klinkt als de frustratie van een verliezerquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Italianen verdienen het vrijwel nooit om iets te winnen
Heerenveen ging er niet tegen een Italiaanse ploeg uit hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als de frustratie van een verliezer
tsja dat komt meestal doordat de tegenstander met ze 11'en voor de pot liggen....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Barcelona met 30 keer de bal over en weer spelen voor je aan de goal geraakt vind ik ook besthoor ...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als de frustratie van een verliezer
Het was met een knipoog bedoeld hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, dat klinkt als de mening van een voetballiefhebber die niet van Italiaans voetbal houdt.
![]()
Vanwege hun voetbal kan ik idd moeilijk voor LFC zijn, maar de uitstraling van die club is absoluut sympathieker dan die fukitalianen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Liverpool, alleen al voor het publiek.
11 man voor de goal is wel het beste voetbalquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:42 schreef DAMH het volgende:
[..]
tsja dat komt meestal doordat de tegenstander met ze 11'en voor de pot liggen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |